abonnement Unibet Coolblue
  maandag 14 november 2011 @ 12:12:12 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104347760
Kattenfoto's!

Random foto's uit het vorige topic: Kattenfoto's deel 81

deadly_kiss


Mixende_match


taxibabe


Croli


capuchon_jongen


Prego


WinnieWana


monsterd.


KwadeAfdronk


Holyme


picodealion


Ewelina
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 november 2011 @ 12:15:02 #2
163650 Greys
pi_104347845
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 11:47 schreef Biancavia het volgende:
Lekker motiverend als je thuis aan het werk bent:




:D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 november 2011 @ 12:19:02 #3
163650 Greys
pi_104347973
Boor doet ook even motiverend :Y

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104348238
Mooie OP O+

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:19 schreef Greys het volgende:
Boor doet ook even motiverend :Y

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geweldig leventje, als je er zo bij kunt liggen O+ Heerlijkheid in het zonnetje!
pi_104348634
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:19 schreef Greys het volgende:
Boor doet ook even motiverend :Y

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
:D
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_104351526
Smokey heeft vandaag een nieuw speeltje gehad. dit is een kleine variant hij heeft ook nog een grotere maar die moest ik nog in elkaar zetten.




ROAR!!!!
  maandag 14 november 2011 @ 15:18:46 #7
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_104353535
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef Greys het volgende:

[..]

:D _O-
oh echt fantastisch! :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_104353951
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
Smokey heeft vandaag een nieuw speeltje gehad. dit is een kleine variant hij heeft ook nog een grotere maar die moest ik nog in elkaar zetten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gaaf speeltje


Fire
pi_104373600
whoehoee Midas staat erbij *O*

ik weet trouwens niet of ik deze al eens geplaatst had..
maar ik vond mijn portomonnee altijd al verdacht lieve kleurtjes hebben :P

pi_104374030
Boor is zo'n knapperd en een lui nest :D
Ean's spullen zijn ook niet veilig :P Fire O+

Ik vond in mijn h&m pakketje dit:



You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 15 november 2011 @ 00:59:40 #11
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104382959
Waarom krijg ik nooit zo'n pakketje van de H&M? ;( O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104389773
Ik heb nog 2 leuke foto's van onze dames:

Misty zat een tijdje geleden in t boompje, amper een meter hoog! Wel een mooie foto geworden. Boompje is nu weg, er staan nu hortensia's!


Izzy betrapt op het gapen! We wilden een leuke foto van dr maken met dr oogjes open, dat lukte maar niet (waah flitslampje, oogjes dicht hoor) en ze raakte blijkbaar verveelt
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_104448418
Geweldige foto's, wat jullie allemaal plaatsen.

Hier de situatie die ik heb op dit moment. (Ik neem aan dat mijn hondje er ook wel bij mag, want is supervriendje van zijn katten)







Maar ze kunnen ook heel goed samen



En Neeltje is de baas bij 3 mannen in het huis, dat zie je in haar ogen. ~O>

[ Bericht 6% gewijzigd door LekkerSimpel op 16-11-2011 19:56:25 ]
pi_104477462
Dottie:



En Ichi:



( :P )

[ Bericht 12% gewijzigd door Kirb op 17-11-2011 15:45:15 (foto deed het niet..) ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_104477651
Haha Croli dat gezichtje van Izzy :D

DML zo'n pakketje wil ik ook wel van H&M O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_104479808
Kirb, jou Dottie lijkt wel op mijn Misty, Dottie heeft wat meer wit. Wat voor ras is ze?
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 november 2011 @ 17:07:17 #17
163650 Greys
pi_104480385
Boor als ideale kluif-bewaar-plaats :')

Boor, ik wil even een tukkie doen, wil jij dan op mijn kluif passen???


Zo, prima geregeld zo lijkt me....


Hopen dat die kat een beetje stil blijft liggen, da's beter voor mijn kluif.


Kan ik mooi ff snel snurken. :z
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 november 2011 @ 17:09:22 #18
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104480466





Fiep (de dunne) en Ot (de dikke)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 november 2011 @ 17:10:56 #19
163650 Greys
pi_104480519
O+

(Kneep je hem stiekem op de bovenste foto? :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104481187
Niks lekkerder dan na een dag buitenspelen weer naar binnen voordat de zon onder gaat :Y

pi_104487173
Greys :D

Croli, Dottie is maine coon :) ze lijkt inderdaad wel wat op Misty!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_104488242
Lang geleden op Fok gepost, toch maar weer eens mijn account uit het stof gehaald na het zien van al die enorme knuffels!

Bij deze, meet Frodo en Noodle..
2 'heren' van ruim 9 jaar..

Frodo:


Noodle:


(moet nog even uitvogelen hoe ik filmpjes van de heren hier neerknutsel)
pi_104488306
waaaaaaauw O+ zijn het echte siameesjes?
pi_104488589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:14 schreef BlueEyes het volgende:
Lang geleden op Fok gepost, toch maar weer eens mijn account uit het stof gehaald na het zien van al die enorme knuffels!

Bij deze, meet Frodo en Noodle..
2 'heren' van ruim 9 jaar..

Frodo:
[ afbeelding ]

Noodle:
[ afbeelding ]

(moet nog even uitvogelen hoe ik filmpjes van de heren hier neerknutsel)
Hihi, je nick is wel toepasselijk O+ Wat hebben ze mooie ogen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104489115
Inderdaad, echte siamezen, inclusief stemgeluid, karakter en jaaa... die enorme blauwe ogen!

Bij deze de filmpjes nog;

Noodle zit continue voor de tv.
Maakt hem eigenlijk niets uit wat er op is, maar natuurfilms blijven de favoriet.
Heb ooit eens de "catsitter"dvd-dinges geval voor hem gedownload, dikke pret 50 minuten voor, tegen,achter en bijna in de tv!
(donker filmpje, sorry)

Frodo is dol op drinken uit een glas.
Favoriet is Optimel, dat krijg ik amper zelf weg zonder dat zijn snoet ook in mijn beker zit.
Koffie wordt bij de visite gebedelt, als het te lang duurt steekt meneer een poot in het kopje.
En tja, als het vrouwtje geen koffie lust, dan nemen we maar genoegen met cola light...

  Boks-Chick donderdag 17 november 2011 @ 21:13:52 #26
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104491332
Ik heb vanmiddag twee katten uit het asiel gehaald :@ :D Vriendin is met mij mee geweest. De score is:

Een meiske van 5 maanden, Repelsteeltje genaamd, en een nagenoeg blinde stoere kater, genaamd Cane, van 2j7m O+

De blinde is nagenoeg blind (ziet wel vaag omtrekken) en is dat al van kitten af. Als je het niet weet en je ziet hem bezig zie je niet dat hij bijna niets kan zien. Hij springt en klimt op van alles _O-

Maar hij is nu nog wel wat verlegen. Hij ligt veel onder de poef, om af en toe even rond te snuffelen en snel weer onder de poef te verdwijnen. Hij zit daar nu al een uurtje of drie, ook lokken met lekker eten lukt nog niet ;( Wel zit hij daar super relaxed, hij kroelt en doet dan met je, maar er onder uit komen, nee dat nog niet :P

Repel is de brutaalheid zelve, zij liep het reismandje uit, ging gelijk wat brokjes eten, ging gelijk spelen, lag na 15m al in haar mandje bij de verwarming. En toen we de krabpaal (zo'n megabazending tot het plafond *O* :7) kwam ze ons helpen _O-

Voor de ABO houders: http://forum.fok.nl/topic/1710855

Afijn, de pics voor hier:

Cane:









Repelsteeltje






Ze heeft ook het aquarium ontdekt :')



lolwut
pi_104491410
ik dacht dat echte siamezen altijd dunner waren :o (of horen te zijn :P )
mijn snowie is een half-siamees.. wel wit geboren en heeft qua uiterlijk alles weg van een siamees en mauwde voordat ze was geholpen, de oren van mn kop }:|
verkleuren noodle en frodo ook elk voor en najaar van licht naar donkerder?
pi_104491892
BrandX, wacht maar tot ze doorheeft dat óp het aquarium liggen ook kan, en dat dat vooral heul lekker warm is!

Ik heb 2 traditionele siamezen, inderdaad dikke ploffers.
De moderne siamezen hebben van die spitse snoetjes, enorme oren, dunne lijfjes en lange staarten.
Ook mooi, maar niet voor mij!

Verkleuren doen ze niet meer, siamees die mijn ouders vroeger hadden deed dat trouwens wel!
Frodo is eigenlijk een choc, maar dat zie je er ook weinig aan af, veels te donker voor de rasstandaard (boeiend)
En Noodle hoort eigenlijk net zoiets te zijn als Snowie, wat lichter dan hij nu is, maar ik vind hem prima!
  Boks-Chick donderdag 17 november 2011 @ 21:31:34 #29
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104492403
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:23 schreef BlueEyes het volgende:
BrandX, wacht maar tot ze doorheeft dat óp het aquarium liggen ook kan, en dat dat vooral heul lekker warm is!
ze stond net al bovenop de deksel :') Het is (nog) een klein dametje, dus geen probleem, maar moet het wel in de gaten houden idd.

quote:
Ik heb 2 traditionele siamezen, inderdaad dikke ploffers.
De moderne siamezen hebben van die spitse snoetjes, enorme oren, dunne lijfjes en lange staarten.
Ook mooi, maar niet voor mij!

Verkleuren doen ze niet meer, siamees die mijn ouders vroeger hadden deed dat trouwens wel!
Frodo is eigenlijk een choc, maar dat zie je er ook weinig aan af, veels te donker voor de rasstandaard (boeiend)
En Noodle hoort eigenlijk net zoiets te zijn als Snowie, wat lichter dan hij nu is, maar ik vind hem prima!
Ik vind de wat minder spitse siamesen juist toffer :D
lolwut
pi_104492984
dikke siamezen zijn ook veel leuker 8-)
het maakt mij ook niet veel uit eigenlijk of iets nou wel of niet ''hoort'' bij een ras.. elke kat is mooi zoals hij is :Y
eigenlijk vind ik juist echte siamezen juist niet zo mooi.. krijg weleens de neiging om ze snel wat te eten te geven vanwege de bouw :P
en dan heb ik maar een fop-siamees, ik vind dr prachtig _O_



pi_104493087
Mooie siameesjes, maar ikzelf hou meer van smalle hyperactieve katjes :)

Ted kan altijd lekker kaarsrecht in de houding zitten :)


Maar ook heeeeeerlijk ontspannen :z


En hij is lief voor Robin/kruimel/poeps/etc. O+
pi_104493152
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef Herr_Ratt het volgende:
En hij is lief voor Robin/kruimel/poeps/etc. O+
[ afbeelding ]
O+
pi_104493213
BrandX, leuke katjes!
zelf wil ik ook graag ooit een kat uit het asiel halen... alleen we hebben nu al 5 katten en dat is wel genoeg ;(
lijkt me wel lastig om een keuze te maken.. waarom heb je voor die 2 gekozen?
  Boks-Chick donderdag 17 november 2011 @ 21:53:36 #34
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104493761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef deadly_kiss het volgende:
BrandX, leuke katjes!
zelf wil ik ook graag ooit een kat uit het asiel halen... alleen we hebben nu al 5 katten en dat is wel genoeg ;(
lijkt me wel lastig om een keuze te maken.. waarom heb je voor die 2 gekozen?
tja ging snel. Ik was twee weken terug al wezen kijken (ook om een feel te krijgen met het asiel, of die me wel beviel). Ik had toen al Cane gezien, en thuis daarna op internet zijn verhaaltje gelezen.

Ik wilde per see twee katten, daar ik overdag lang weg ben. En katten die geen tuin hoefden.

Toen ik er vanmiddag kwam, en we gingen bij kamer 1 naar binnen (ze hebben 5 katten kamers met per kamer 6-8 katten) en daar was repelsteeltje. Zo cute! Toen liepen we met iemand van het asiel naar kamer 2 en al pratende kwam vanuit het niets (ik had never meer aan hem gedacht eigenlijk) zei ik ineens, jullie hadden toch ook een blinde kat?
naja, Cane dus. We hebben de twee katten toen even bij elkaar gezet, en dat zag er goed uit. Dus naja, toen heb ik ze maar meegenomen _O-

Repel is al helemaal thuis, maar Cane nog niet. Ik hoop dat die snel een beetje uit zijn schulp (onder de poef vandaan) kruipt. Hij was in het asiel echt een stoere speelse en vrolijke kater, maar wel (letterlijk) met een bite >:) . vind het zielig zoals hij er nu bij zit ;(

maar inderdaad, de keuze is niet makkelijk. Er lopen allemaal van die schatten rond O+
lolwut
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 november 2011 @ 21:56:50 #35
163650 Greys
pi_104493964
BrandX, gefeliciteerd met Cane en Repelsteel! *O* O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 november 2011 @ 21:57:42 #36
163650 Greys
pi_104494005
Oh en om Cane te helpen veilig voelen kan je misschien morgen ff een Feliway stekkerrrrrt halen en in je woonkamer er in prikken :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Boks-Chick donderdag 17 november 2011 @ 22:01:17 #37
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104494214
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
BrandX, gefeliciteerd met Cane en Repelsteel! *O* O+
Thanks O+
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
Oh en om Cane te helpen veilig voelen kan je misschien morgen ff een Feliway stekkerrrrrt halen en in je woonkamer er in prikken :Y
Een wattes :o?
lolwut
pi_104494339
Repelsteeltje voor het aquarium :D

Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootjes ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104495004
Leuke naam ook, repelsteeltje, zit ze wel vaker zo op d'r achterpootjes?
  Boks-Chick donderdag 17 november 2011 @ 22:24:14 #40
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104495376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Repelsteeltje voor het aquarium :D

Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootjes ^O^
Thanks :D
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:16 schreef Herr_Ratt het volgende:
Leuke naam ook, repelsteeltje, zit ze wel vaker zo op d'r achterpootjes?
Die naam had ze al in het asiel, evenals Cane zijnes al had trouwens :P
En of ze dat vaker doet, geen idee, ze was toen net 2 uur in huis _O-
Ze hield het wel een seconde of 20 vol. Leek wel een stokstaartje :')
lolwut
pi_104496084
quote:
19s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:

[..]

tja ging snel. Ik was twee weken terug al wezen kijken (ook om een feel te krijgen met het asiel, of die me wel beviel). Ik had toen al Cane gezien, en thuis daarna op internet zijn verhaaltje gelezen.

Ik wilde per see twee katten, daar ik overdag lang weg ben. En katten die geen tuin hoefden.

Toen ik er vanmiddag kwam, en we gingen bij kamer 1 naar binnen (ze hebben 5 katten kamers met per kamer 6-8 katten) en daar was repelsteeltje. Zo cute! Toen liepen we met iemand van het asiel naar kamer 2 en al pratende kwam vanuit het niets (ik had never meer aan hem gedacht eigenlijk) zei ik ineens, jullie hadden toch ook een blinde kat?
naja, Cane dus. We hebben de twee katten toen even bij elkaar gezet, en dat zag er goed uit. Dus naja, toen heb ik ze maar meegenomen _O-

Repel is al helemaal thuis, maar Cane nog niet. Ik hoop dat die snel een beetje uit zijn schulp (onder de poef vandaan) kruipt. Hij was in het asiel echt een stoere speelse en vrolijke kater, maar wel (letterlijk) met een bite >:) . vind het zielig zoals hij er nu bij zit ;(

maar inderdaad, de keuze is niet makkelijk. Er lopen allemaal van die schatten rond O+
spontane keuze dus! leuk :D
Gefeliciteerd met je 2 aanwinsten... ze zullen vast heel gelukkig worden bij jou O+
  donderdag 17 november 2011 @ 22:53:06 #42
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104496710
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
Oh en om Cane te helpen veilig voelen kan je misschien morgen ff een Feliway stekkerrrrrt halen en in je woonkamer er in prikken :Y
Is Feliway niet iets om ze juist van bepaalde plekken weg te houden?

Anyways, een blinde kat moet gewoon nog even wennen aan de geuren in huis en in het asiel wist ie waarschijnlijk waar alles te vinden was, dat moet ie nog even leren bij jou thuis.
pi_104496912
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Is Feliway niet iets om ze juist van bepaalde plekken weg te houden?

Anyways, een blinde kat moet gewoon nog even wennen aan de geuren in huis en in het asiel wist ie waarschijnlijk waar alles te vinden was, dat moet ie nog even leren bij jou thuis.
nee :P ik heb hem zelf gebruikt na de verhuizing, omdat ik een kater heb die ineens tegen de (nieuwe :( ) bank aan ging piesen uit frustraties... waardoor de andere poezen ook weer van streek waren :P
die feliway heeft toen echt geholpen! je ruikt er zelf niks aan en ik dacht in eerste instantie dat ik er zelf weer was ingestonken (tis niet goedkoop) maar binnen 2 weken was alles weer koek & ei O+
pi_104502273
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:41 schreef deadly_kiss het volgende:
dikke siamezen zijn ook veel leuker 8-)
het maakt mij ook niet veel uit eigenlijk of iets nou wel of niet ''hoort'' bij een ras.. elke kat is mooi zoals hij is :Y
eigenlijk vind ik juist echte siamezen juist niet zo mooi.. krijg weleens de neiging om ze snel wat te eten te geven vanwege de bouw :P
en dan heb ik maar een fop-siamees, ik vind dr prachtig _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Net een snowshoe zo met die witte pootjes en die point-tekening O+ .
pi_104502312
Ik kan de naam Repelsteeltje niet meer horen zonder aan de lama's te denken en dus aan tepelstreeltje :+

Weet je hoe het komt dat Cane blind is?

En katten die samen kroelen, heerlijk O+
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 08:46:49 #46
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104503278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Is Feliway niet iets om ze juist van bepaalde plekken weg te houden?

Anyways, een blinde kat moet gewoon nog even wennen aan de geuren in huis en in het asiel wist ie waarschijnlijk waar alles te vinden was, dat moet ie nog even leren bij jou thuis.
jah, ik geef hem dan ook alle tijd. HIj moet het huis en alle geuren en geluiden zelf leren kennen. Tis niet alleen het huis natuurlijk, maar ook het geluid van de tram die achter langs rijdt, de af en toe zware vrachtwagens die langs rijden enz.

Vanmorgen was hij van de poef verschoven naar onder de bank. Ik heb hem daaronder een klein bakje nat voer gegeven (niet te veel) en wat water.
Hij heeft het eten opgegeten en vijf minuutjes geleden is hij onder de bank vandaag gekropen en scharrelt nu wat onwenning in de rondte. O+

En Repel vindt het geweldig, die probeert hem (deed ze gister ook al) telkens uit te dagen en met hem te spelen op een hele lieve manier.
Meest schitterende actie gister:
Cane ligt op het randje van onder de poef. Repel komt daar aan lopen, ziet een balletje liggen. Ze kijkt naar Cane, kjkt naar het balletje en geeft het balletje een tik vlak voor hem langs. Ze kijkt naar het balletje wat een stukje verderop stil komt te liggen, kijkt heel verbaasd naar Cane, echt zo van: waarom ga je er nou niet achter aan? Dat is leueueuek! Om vervolgens dan zelf maar boven op de bal te springen _O- O+

Nu loopt ze hem ook af en toe op te zoeken. Hij schrikt soms wel van der, maar kruipt niet meteen weg. Ze doet het lief, dus ik laat ze maar. Ook dat moeten ze zelf en samen uitzoeken. Als ik me er mee ga bemoeien kan het alleen maar fout gaan. Beide katten stonden in het asiel bekent als: sociaal, speels, maar wel van zichzelf af kunnen bijten.
Dus gewoon afwachten maar :).
lolwut
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 november 2011 @ 08:58:06 #47
163650 Greys
pi_104503442
quote:
19s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:01 schreef BrandX het volgende:
Een wattes :o?
Een Feliway stekkerrrrrrt! :P
Koop je bij de dierenwinkel/dierenarts, merk je zelf niets van, kan sowieso geen kwaad (ook niet voor katten die niet angstig zijn), geeft feromonen af die de kat zelf ook afgeeft door kopjes te geven en daar gaan katten zich vaak veilig/rustig door voelen. Het is geen verdoving oid! En met een stekker doe je een maand ongeveer. Vaak genoeg om een net verhuisde kat lekker aan zijn nieuwe omgeving en nieuwe huisgenoten te laten wennen :Y
Het lukt vaak ook zonder hoor! Maar gewoon - indien gewenst - ter extra ondersteuning.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:14:32 #48
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104503715
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 08:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Een Feliway stekkerrrrrrt! :P
Koop je bij de dierenwinkel/dierenarts, merk je zelf niets van, kan sowieso geen kwaad (ook niet voor katten die niet angstig zijn), geeft feromonen af die de kat zelf ook afgeeft door kopjes te geven en daar gaan katten zich vaak veilig/rustig door voelen. Het is geen verdoving oid! En met een stekker doe je een maand ongeveer. Vaak genoeg om een net verhuisde kat lekker aan zijn nieuwe omgeving en nieuwe huisgenoten te laten wennen :Y
Het lukt vaak ook zonder hoor! Maar gewoon - indien gewenst - ter extra ondersteuning.
ah ok! Dan ga ik morgen even kijken daarvoor :Y Baat het niet schaadt het niet *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 06:27 schreef fh101 het volgende:
Ik kan de naam Repelsteeltje niet meer horen zonder aan de lama's te denken en dus aan tepelstreeltje :+

Weet je hoe het komt dat Cane blind is?

En katten die samen kroelen, heerlijk O+
Cane kwam als kitten binnen bij het asiel met verwaarloosde kattenziekte. ZIjn hoornvlies is kaduuk. Daarom dat hij nog wel wat lichtschakeringen ziet, en daardoor heel minimaal wat contouren. Maar hij ziet heel weinig.

Sowieso heeft hij best een trieste geschiedenis -O-
Hij is als drie maanden oude kitten bij het asiel binnen gekomen. Verwaarloosd en met niesziekte die al zwaar fout neer was geslagen op zijn ogen. Zijn ene oog is bijna dichtgegroeid en het hoornvlies daarvan is kaduuk. Van het andere oog is het hoornvlies helemaal kapot. Hij heeft er toen een jaar gezeten, en is door iemand geadopteerd. Dat ging heel goed, maar de eigenaar moest vaak langere tijd naar het buitenland voor zijn werk en Cane kon daar niet tegen. Hij is afgelopen maart weer naar het asiel teruggebracht. Daar zat hij tot gisteren dus.

Repelsteeltje is eind september binnen gekomen, was gevonden op straat, enigzins verwaarloosd maar helemaal gezond, en is geschat op geboren op 1 juni 2011.
lolwut
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:19:06 #49
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104503804
ik mocht Cane net aaien, en hij heeft de krbpaal gevonden, en al even gekrabbeld *O* Nu heeft hij de brokjes gevonden en zit lekker te eten.

Gaat dus helemaal goed komen O+

sorry voor de topickaap :@ Terug naar foto's plaatsen *O*
lolwut
  Moderator vrijdag 18 november 2011 @ 09:29:47 #50
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104504040
Nee! Lekker vertellen hoor. Wat een leukerd! Wat een heerlijke kop heeft Cane ook. Wat fijn dat ze zo'n goed huisje hebben nu.

ET heeft hier langer onder de bank gezeten hoor :P Ik vind hem al best dapper.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:32:48 #51
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104504100
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:29 schreef senesta het volgende:
Nee! Lekker vertellen hoor. Wat een leukerd! Wat een heerlijke kop heeft Cane ook. Wat fijn dat ze zo'n goed huisje hebben nu.

ET heeft hier langer onder de bank gezeten hoor :P Ik vind hem al best dapper.
Hij is enorm dapper!
Hij loopt nu echt rond te struinen en wat dingetjes uit te proberen, op de voet gevolgd door Repel _O-

Er was zelfs een speelmomentje, kon net op tjid een foto maken O+

lolwut
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:33:20 #52
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104504117
Je kan trouwens zien dat ik een week niet gedweild heb :') :@
lolwut
  Moderator vrijdag 18 november 2011 @ 09:39:53 #53
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104504271
Katten doen altijd dingen waar je foto van wil maken als je je vloer nog niet op orde hebt volgens mij :P

Ik vind dat het er echt briljant uitziet zo die twee samen. Voorbestemd :* Hadden ze in het asiel al eens samen gezeten?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:47:17 #54
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104504445
Repel heeft de krabpaal helemaal ontdekt :D







Ze is echt een pittige tante die heel goed wil wat ze wil _O-

Hier nog eentje van hun samen, en Cane alleen, zijn pootje aan het wassen. Hij begint zich al aardig op zijn gemak te voelen :o! Gaat snel in ene!





quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:39 schreef senesta het volgende:
Katten doen altijd dingen waar je foto van wil maken als je je vloer nog niet op orde hebt volgens mij :P

Ik vind dat het er echt briljant uitziet zo die twee samen. Voorbestemd :* Hadden ze in het asiel al eens samen gezeten?
Nee, alleen toen we dus gingen kijken, mochten ze even samen op het afgesloten halletje. En dat ging best goed. Maar hun vaste verzorger (die Repel dus nog niet zo enorm goed kende, omdat die net een maand binnen was) had gewoon een erg goed gevoel er ook bij. Ze was enorm eerlijk, ook over de frustratiebijt-problemen die Cane kon hebben, en dat hij echt met eentje samen moest (naja kwam toch voor twee, dus dat was een done deal) en dat hij echt aandacht nodig had en mogelijk niet de makkelijkste was. Dus naja. het kllikte gewoon dus dan is het simpel een kwestie van proberen :).

Cane kwam net een aai halen bij me O+
lolwut
  Moderator vrijdag 18 november 2011 @ 09:53:26 #55
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104504550
Wat mooi, krijgt hij toch de kans die hij verdiend. En dat komt vast helemaal goed als hij nu al zelf naar je toe komt.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:58:12 #56
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104504654
Jah O+
lolwut
pi_104514367

oudje
:Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_104514609
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 05:39 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Net een snowshoe zo met die witte pootjes en die point-tekening O+ .
ja dat hoor ik vaker :o
helaas heeft ze nooit een kitten gekregen die precies op haar leek :'(
ik heb wel eens mensen over de vloer gehad.. die kwamen kijken voor een kitten, toen wilden ze ineens een bod doen op snowie (de moeder dus) }:| fok op :W _O-
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:22:29 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104514696
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
O+

(Kneep je hem stiekem op de bovenste foto? :+ )
(het is een haar)

Nee. Hoezo?
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef BlueEyes het volgende:
Frodo is dol op drinken uit een glas.
Favoriet is Optimel, dat krijg ik amper zelf weg zonder dat zijn snoet ook in mijn beker zit.
Koffie wordt bij de visite gebedelt, als het te lang duurt steekt meneer een poot in het kopje.
En tja, als het vrouwtje geen koffie lust, dan nemen we maar genoegen met cola light...

Fiep scharrelt NOOIT, tenzij je melkproducten eet/drinkt. Als ik toetjes eet dan komt ze altijd wel HEEL nieuwsgierig kijken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_104514842
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:39 schreef senesta het volgende:
Katten doen altijd dingen waar je foto van wil maken als je je vloer nog niet op orde hebt volgens mij :P

Ik vind dat het er echt briljant uitziet zo die twee samen. Voorbestemd :* Hadden ze in het asiel al eens samen gezeten?
ik wilde vorig jaar mijn katjes eens netjes op de foto zetten apart..
ik heel de vloer gedaan, ik dacht het gaat mij niet gebeuren dat er ineens een dot haar naast ligt ofzo :P
gaat er tijdens het foto's maken een kat naar de kattenbak terwijl de vloer nog net niet droog genoeg was... met als gevolg witte afdrukken op de vloer in de achtergrond ;(



stomme katten :|W
pi_104515682
Die witte pootjes zijn herkenbaar!
De heren mogen niet op het aanrecht, ze zitten er ook nooooit op (uhuh)
's Morgens staan er allemaal witte voetstapjes op het roestvrijstalen aanrechtblad...
Rara?

BrandX, wat ziet dat er goed uit!
Vind dat ze het snel doen hoor.

En wat betreft dat ik siameesjes heb, ik ging voor het karakter wat ik hemels vind, ben er mee opgegroeid. Dat er een stamboom aanzit, geen idee waar ik die gelaten heb!
Maar kan absoluut genieten van een 'nepper' of een heerlijk dikke huis-tuin-keuken-monster!
Zolang het maar niet ielig is, het mag van mij wel lekker dik en knuffelbaar zijn!
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:34:38 #62
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104519623
In feite is het juist goed dat een kat niet 100% rasecht is, veel raskatten zijn namelijk zo doorgefokt (Opa die met kleindochter neukt enzo) waardoor de genenpoel verkleind is en ze dus een grotere kans hebben op bepaalde ziektes en erfelijke aandoeningen.

Een siamees hoort geloof ik officieel geen witte pootjes te hebben, dat is een teken dat de vader waarschijnlijk een europese korthaar is geweest maar dat is voor de genenpoel alleen maar gunstig, Europese kortharen worden ook vaak wat ouder dan raskatten dus kan je waarschijnlijk extra lang genieten van je "mixje" ^O^

Zelf zou ik wel een Bengaal willen eigenlijk, zeker als ik die foto's van Boor zie, mooie kleur heeft die ook.
Of zoeen als m'n ouders hebben, een Burmilla (Kruising tussen een Chinchilla pers en een Burmees), die is spierwit en alleen de puntjes van z'n haren zijn zwart, soort Huskey-effect.





Helaas is Clark ook ziek en zelfs de dierenarts weet niet wat het kan zijn.
Hij is in elk geval inmiddels enorm mager (na een operatie aan z'n buik is ie een keer van de tafel gesprongen en toen lagen z'n darmen door z'n binnenbuikwand, darmen zijn wel weer teruggestopt maar ik heb het idee dat ie daar nog steeds pijn van heeft bij het eten (ben zelf ook darmpatiënt dus ik weet hoe dat voelt)
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 17:38:26 #63
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104519727
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:34 schreef SiGNe het volgende:
In feite is het juist goed dat een kat niet 100% rasecht is, veel raskatten zijn namelijk zo doorgefokt (Opa die met kleindochter neukt enzo) waardoor de genenpoel verkleind is en ze dus een grotere kans hebben op bepaalde ziektes en erfelijke aandoeningen.

Een siamees hoort geloof ik officieel geen witte pootjes te hebben, dat is een teken dat de vader waarschijnlijk een europese korthaar is geweest maar dat is voor de genenpoel alleen maar gunstig, Europese kortharen worden ook vaak wat ouder dan raskatten dus kan je waarschijnlijk extra lang genieten van je "mixje" ^O^

Zelf zou ik wel een Bengaal willen eigenlijk, zeker als ik die foto's van Boor zie, mooie kleur heeft die ook.
Of zoeen als m'n ouders hebben, een Burmilla (Kruising tussen een Chinchilla pers en een Burmees), die is spierwit en alleen de puntjes van z'n haren zijn zwart, soort Huskey-effect.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Helaas is Clark ook ziek en zelfs de dierenarts weet niet wat het kan zijn.
Hij is in elk geval inmiddels enorm mager (na een operatie aan z'n buik is ie een keer van de tafel gesprongen en toen lagen z'n darmen door z'n binnenbuikwand, darmen zijn wel weer teruggestopt maar ik heb het idee dat ie daar nog steeds pijn van heeft bij het eten (ben zelf ook darmpatiënt dus ik weet hoe dat voelt)
wat een prachtig mooie kat!
lolwut
  vrijdag 18 november 2011 @ 18:14:07 #64
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104520855
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:38 schreef BrandX het volgende:

[..]

wat een prachtig mooie kat!
Zekers, heeft ook aan wedstrijden meegedaan, is voor de fok gebruikt en na anderhalf jaar is ie naar m'n ouders gegaan.
Z'n volledige naam is Sitanonchai Clark Gable

Ook leuk, dit is z'n kleinzoon: http://bricksite.com/babettesburmilla?id=279227
Woont in Denemarken :)

[ Bericht 9% gewijzigd door SiGNe op 18-11-2011 18:29:46 ]
pi_104522751
@Greys: wat heerlijk dat een blinde kat bij jou een nieuw leven krijgt O+
pi_104531774
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:14 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
oudje
:Y
O+ O+ wat een mooi katje
ROAR!!!!
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:31:19 #67
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104533459
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:26 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

ik wilde vorig jaar mijn katjes eens netjes op de foto zetten apart..
ik heel de vloer gedaan, ik dacht het gaat mij niet gebeuren dat er ineens een dot haar naast ligt ofzo :P
gaat er tijdens het foto's maken een kat naar de kattenbak terwijl de vloer nog net niet droog genoeg was... met als gevolg witte afdrukken op de vloer in de achtergrond ;(

[ afbeelding ]

stomme katten :|W
Hier de trappen wezen verven, per ongeluk deur op een kier laten staan dus kattenpootjes over de net geverfde trap naar beneden, over het tapijt heen :|W
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 22:33:22 #68
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104533582
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef Prego het volgende:
@Greys: wat heerlijk dat een blinde kat bij jou een nieuw leven krijgt O+
Dat is bij mij en niet bij Greys :P
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 19 november 2011 @ 15:45:06 #69
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104553263
Crosspost :P


:D op het eind zo echt van: ik tik gewoon ergens waar 'ie niet is, ziet 'ie vast niet, en dan pak ik hem snel!

_O-
lolwut
pi_104555065
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef BrandX het volgende:

[..]

Dat is bij mij en niet bij Greys :P
:@
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:56:03 #71
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104557403
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:45 schreef Prego het volgende:

[..]

:@
Meteen een stuk minder heerlijk hè ;) :+
pi_104558115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:56 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Meteen een stuk minder heerlijk hè ;) :+
;)
  Boks-Chick zaterdag 19 november 2011 @ 18:22:40 #73
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104558263
waarom is dat een stuk minder heerlijk voor Cane en zou het wel helemaal heerlijk zijn voor Cane als het bij Greys zou zijn -O- :??
lolwut
  zaterdag 19 november 2011 @ 18:28:29 #74
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104558468
Dat was een grapje.. :+
Voor Cane is het natuurlijk super dat ie eindelijk een goed baasje heeft gevonden en voor jou is het super dat je er een hele lieve kater bij hebt ^O^

Ik vind het sowieso geweldig als mensen "kneusjes"uit het asiel halen, het gebeurt best vaak dat die geen baasje kunnen krijgen die voor ze wil zorgen en soms moeten ze dan ge-euthaniseerd worden, alleen omdat ze niet "leuk" genoeg zijn. :'(
  Boks-Chick zaterdag 19 november 2011 @ 18:55:34 #75
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104559423
Oh gelukkig, ik vond de reactie al zo vreemd :D
Hij doet het aardig goed trouwens, wordt al lekker brutaal. En volgt me door het hele huis heen _O- O+
lolwut
pi_104565958
SiGNe, wat een mooierd die kat!
Wel vervelend dat 'ie zo ziek is, hoop dat het goed komt.

Ziet er goed uit BrandX.
En wat ben je ze heerlijk aan het verwennen met allerlei speeltjes!
  zondag 20 november 2011 @ 10:57:15 #77
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_104578329
Ik word vrolijk bij het bekijken van dit topic.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_104606430


Onze ''kitten'' van ruim 1 jaar oud.
Mevrouw lijkt maar niet groter te worden haha :D.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104606549
Wat een snoepje
  zondag 20 november 2011 @ 21:48:40 #80
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_104606556
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]

Onze ''kitten'' van ruim 1 jaar oud.
Mevrouw lijkt maar niet groter te worden haha :D.
wat een schatje! *; *;
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_104606632
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een snoepje
Je kent d'r niet, het is echt een slopert en druktemaker _O-
Ze is nog niet geholpen, dat gaan we binnenkort maar eens doen denk ik.
Die vliegt echt door het hele huis, met bijhorend geluid.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 november 2011 @ 21:51:07 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104606724
O+

De kleine hier zal binnenkort ook geholpen worden. Geen zin in nestjes :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104607022
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef borisz het volgende:
O+

De kleine hier zal binnenkort ook geholpen worden. Geen zin in nestjes :+.
Die ''ouwe'' is hier wel geholpen dus nestjes gaat toch niet lukken ;)
\Maar hij werd een stuk rustiger nadat hij geholpen was.

Dat zou voor mevrouw ook geen overbodige optie zijn :P
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 november 2011 @ 21:58:22 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104607238
De kleine dame houdt ervan om naar buiten te gaan en gezien het aantal buurtkatten is het wel handig :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104607852


Die is de ''oude'' trouwens.
Jaartje of 3 oud, echt een sacho kater :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104612410
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
echt een sacho kater :D
Kijkt hij altijd zo chagrijnig, of alleen wanneer je hem probeert te fotograferen? :D
pi_104613234
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Kijkt hij altijd zo chagrijnig, of alleen wanneer je hem probeert te fotograferen? :D
Bijna altijd :)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104618583
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]

Onze ''kitten'' van ruim 1 jaar oud.
Mevrouw lijkt maar niet groter te worden haha :D.
Oh ziet er echt lievig uit ze lijkt wel beetje op smokey maar dan een stuk lichter. die ondeugende blik ook haha geweldig
ROAR!!!!
pi_104642004
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:09 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

Oh ziet er echt lievig uit ze lijkt wel beetje op smokey maar dan een stuk lichter. die ondeugende blik ook haha geweldig
Waar kan ik foto's van je poes vinden ?

No pun intended :')
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  maandag 21 november 2011 @ 19:14:38 #90
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104642266
Dat die kat daar vrijwillig blijft zitten. :o
De mijne komt niet eens in de buurt van de badkamer.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104642496
Als je goed kijkt zie je dat de kraan aanstaat, ze drinken altijd samen uit de kraan.
Als we douchen gaan ze samen op het randje zitten wachten tot we klaar zijn :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104644520
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]

Die is de ''oude'' trouwens.
Jaartje of 3 oud, echt een sacho kater :D
ik vind em leuk :D
pi_104652218
Hallo iedereen, wat hebben jullie toch prachtige katten en snoezige foto's.
Ik ben sinds een maandje ook de trotse eigenaresse van 2 kittens. Gehaald met het idee: 2 katers, maar uiteindelijk bleek ééntje een poesje te zijn. Dat verklaard de grote karakter en postuur verschillen tussen beide. Ze zijn inmiddels zo'n 13 weken oud.

pi_104653268
Aww, wat lief! O+

Ik ga vanaf volgende maand eindelijk op mezelf wonen, dan kan ik eindelijk weer katten in huis nemen. * sylvesterrr kan niet wachten.
pi_104653979
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef Miriampje het volgende:
Hallo iedereen, wat hebben jullie toch prachtige katten en snoezige foto's.
Ik ben sinds een maandje ook de trotse eigenaresse van 2 kittens. Gehaald met het idee: 2 katers, maar uiteindelijk bleek ééntje een poesje te zijn. Dat verklaard de grote karakter en postuur verschillen tussen beide. Ze zijn inmiddels zo'n 13 weken oud.

[ afbeelding ]
Die rechtse is zeker de kater :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104654124
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 22:01 schreef junkiexp het volgende:
Die rechtse is zeker de kater :D
Jep :) Het was dus ook niet zo'n grote verrassing toen we er achter kwamen.
  Boks-Chick maandag 21 november 2011 @ 22:27:24 #97
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104655725
Ik kom mijn blinde held Cane en zijn inmiddels maatje kitten Repelsteeltje weer even spammen :@

Cane heeft de krabpaal ontdekt. Het is echt een giller hoe hij er weer af komt _O- hij laat zich hangen vanaf zo'n ligmandje, voelt met zijn voeten naar een paal, en klimt half hangend met zijn achterpoten onder op de paal zo naar beneden _O-

Anyways, knappe kleine Repelsteeltje O+:



Repel die de wereld op haar kop bekijkt :')



Cane die voor het eerst in een van de krabpaalmandjes ligt O+ :7



En hier poseert Cane (gekke ding klimt op alles, en weet vervolgens niet meer hoe hij er af moet komen :'))



Cane en Repel die samen spelen O+!

lolwut
pi_104656151
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Jep :) Het was dus ook niet zo'n grote verrassing toen we er achter kwamen.
Goed te zien aan het koppie, dat wordt ook zo'n sacho kater ;)
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104656200
Zielig zeg een blinde kat ;(
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Boks-Chick dinsdag 22 november 2011 @ 11:12:33 #100
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104668295
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef junkiexp het volgende:
Zielig zeg een blinde kat ;(
mjah, hij heeft geen goede start gehad ruim 2 jaar terug. Maar hijzelf heeft er geen last van (hij weet eigenlijk ook niet beter) En zoals je ziet doet hij gewoon alles wat een ziende kat ook doet, alleen gaat het van dingen af gaan af en toe wat knullig en niet helemaal zoals het hoort :') _O-
lolwut
pi_104691284
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 19:10 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Waar kan ik foto's van je poes vinden ?

No pun intended :')
dit is hem, dit is wel een foto toen we hem net hadden hij is nu al stuk groter maar hier zie je dat hij beetje er op lijkt

ROAR!!!!
  woensdag 23 november 2011 @ 10:31:36 #102
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_104710557
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 19:14 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat die kat daar vrijwillig blijft zitten. :o
De mijne komt niet eens in de buurt van de badkamer.
oh die van mij wel. als ik op de wc zit komen ze altijd kijken (en miauwen) en als ik klaar ben met douchen komt sem altijd de douchebak uitlikken :')
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 23 november 2011 @ 19:58:00 #103
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_104731481
Dit zijn mijn 2 ( zeer lieve ) poezen! 2 zusjes van elkaar, nu ongeveer 2,5 jaar oud :)



Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_104743681
Dit is Foxy, Foxy houdt van borstels.


Miauwen naar vogels op het dak vindt ze ook fantastisch.


Spelen met het iPad kattenspel is ze ook verzot op.


Haar droom is om model te worden.


:')
Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
  woensdag 23 november 2011 @ 23:10:25 #105
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_104744052
quote:
6s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
Dit is Foxy, Foxy houdt van borstels.
[ afbeelding ]

Miauwen naar vogels op het dak vindt ze ook fantastisch.
[ afbeelding ]

Spelen met het iPad kattenspel is ze ook verzot op.
[ afbeelding ]

Haar droom is om model te worden.
[ afbeelding ]

:')
Wat een onwijs mooi beest O+
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_104745933
Mooie en lieve katten hier. Geweldig. *O*


Dit is onze kater Gizmo. We hebben hem een paar weekjes geleden uit het asiel geadopteerd en hopelijk blijft hij nog heel lang en gelukkig bij ons. :Y
pi_104833538

gezellig op de vensterbank


dutje doen


de mooiste kerstversiering aller tijden


nu in premiere!

1e verjaardag Holly en Molly
En dat kan zomaar.....?
  zaterdag 26 november 2011 @ 11:12:48 #108
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_104837435
Wat een schatjes zijn holly en molly zeg! om op te vreten!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_104837437
Wat een schatjes O+
  Boks-Chick zaterdag 26 november 2011 @ 11:42:26 #110
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104838176
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 02:01 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
gezellig op de vensterbank

[ afbeelding ]
dutje doen

[ afbeelding ]
de mooiste kerstversiering aller tijden

[ afbeelding ]
nu in premiere!
[ afbeelding ]
1e verjaardag Holly en Molly

omg wat lief! Die in de kerstboom _O-
lolwut
pi_104838312
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2011 20:47 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

dit is hem, dit is wel een foto toen we hem net hadden hij is nu al stuk groter maar hier zie je dat hij beetje er op lijkt





Even een foto opgezocht toen ze nog echt kitten was, die lijken wel veel op elkaar ja :o :D
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  Boks-Chick zaterdag 26 november 2011 @ 11:50:06 #112
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104838359
Ik kom nog even mijn poezels spammen :@ Ze zijn nu een week en 2 dagen bij me en helemaal thuis O+

Iemand zei: wat zielig een blinde kat. Hierbij een paar foto's waar je duidelijk kan zien dat Cane er geen last van heeft :D


Cane


Cane


Repelsteeltje (erg fotogeniek beessie :D)


samen spelen op de krabpaal


uitdagen op de krabpaal


'je ligt in mijn mandje joh!'


Cane die de krabpaal weer uitklimt :D

Hij gaat als een soort brandweerman die van een paal naar beneden glijdt, naar beneden toe, een heel komisch gezicht _O-
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 26 november 2011 @ 11:50:47 #113
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104838378
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2011 11:48 schreef junkiexp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Even een foto opgezocht toen ze nog echt kitten was, die lijken wel veel op elkaar ja :o :D
O+_!
lolwut
pi_104838513
O+ O+ O+

Ik ben fan van alle poezels hier!
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:02:16 #115
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_104838669
quote:
19s.gif Op zaterdag 26 november 2011 11:50 schreef BrandX het volgende:

[ afbeelding ]
Cane die de krabpaal weer uitklimt :D

Hij gaat als een soort brandweerman die van een paal naar beneden glijdt, naar beneden toe, een heel komisch gezicht _O-
mooie foto. ik heb eigenlijk nog een vraag: botst hij/zij nooit?
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  Boks-Chick zaterdag 26 november 2011 @ 12:12:33 #116
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104838967
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2011 12:02 schreef sararaats het volgende:

[..]

mooie foto. ik heb eigenlijk nog een vraag: botst hij/zij nooit?
heel soms. Als hij aan het spelen is of ronddraaft en Repel uitdaagt, dan neemt hij wel eens een te scherpe bocht :').

Maar ook dat gebeurt al steeds minder, hij weet nu waar alles staat.
lolwut
pi_104845106
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2011 11:48 schreef junkiexp het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Even een foto opgezocht toen ze nog echt kitten was, die lijken wel veel op elkaar ja :o :D
Ja echt he !!! Alleen jouw poes is wat lichter, waar komt jouw poes vandaan ? En hoe oud is ze nu ?
ROAR!!!!
pi_104847402
ik heb zo'n zin om Cane een dikke knuffel te geven O+
  Boks-Chick zaterdag 26 november 2011 @ 17:35:37 #119
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104847586
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 17:29 schreef Prego het volgende:
ik heb zo'n zin om Cane een dikke knuffel te geven O+
O+
lolwut
  zaterdag 26 november 2011 @ 17:38:28 #120
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_104847664
Eddy en Meeko knokken de hele tijd om een doos die in huis staat. Maar nu zitten ze er even samen in.

PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_104848619
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2011 16:05 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

Ja echt he !!! Alleen jouw poes is wat lichter, waar komt jouw poes vandaan ? En hoe oud is ze nu ?
Uit een nestje in Rotterdam.
13 maanden nu.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104849346
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2011 18:08 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Uit een nestje in Rotterdam.
13 maanden nu.
Oh oké nee daar komt deze niet vandaan en is een stuk jonger :p maar hij had wel een paar broers en zusjes vandaar :)
ROAR!!!!
pi_104862279
Ik geloof dat ik een zwak heb voor Cane. En eigenlijk alle andere poezen hier!

Hier een foto waarop je de tumor van Joeti toch wel heel erg goed kunt zien. Wonderbaarlijk genoeg heeft hij er nog steeds geen last van, en ik hoop dat dat nog lang zo blijft. Iig tot de kerst, want dan kan ik hem weer zien.



Overigens is hij nu ook verkouden. Ik heb nooit geweten dat je voor katten ook kunt stomen (met Vicks!) maar het helpt heel goed!
pi_104881330
quote:
6s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef wolvendagen het volgende:

Spelen met het iPad kattenspel is ze ook verzot op.
[ afbeelding ]

Bestaat dat echt :D?

En om ontopic te blijven:

Als ik nou gewoon heel nonchalant wegloop heeft niemand iets door O+




Met de kat van de buren die bij ons asiel aan heeft gtevraagd


En samen slapen


[ Bericht 11% gewijzigd door hugsy33 op 27-11-2011 16:26:12 ]
  zondag 27 november 2011 @ 16:44:30 #125
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_104882430
Ze gapen alledrie :D
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_104882506
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 16:44 schreef Klonk het volgende:
Ze gapen alledrie :D
:D
pi_104884299
Die kop in die zak :D
  zondag 27 november 2011 @ 23:05:18 #128
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_104904022
Vanaf mijn mobiel, dus hoop dat het te bekijken is:
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_104905296


de gezworen vijanden naast elkaar :o


Flits :P


Lief op bed ;)
pi_104914112
Die waar de vijanden naast elkaar slapen is echt heel lief :D

De foto waar ze alledrie tegelijk gapen is wel een beetje vals spelen hoor :@

ze sliepen wel zoals ze p de foto staan en gaapten net na elkaar dus het was redelijk simpel om van die drie foto's 1 foto te maken.

Mijn kat nu, zodra hij los haar ziet klimt hij erin en begint ie te kneden en met z'n neus over je hoofd te wrijven :')

pi_104914115
Leuke beestjes allemaal :Y
Vooral Foxy is erg mooi!

Wij hebben sinds zaterdag ook een poesje, Ze heet Roxy :)

  Boks-Chick maandag 28 november 2011 @ 10:51:31 #132
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104914481
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:37 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Leuke beestjes allemaal :Y
Vooral Foxy is erg mooi!

Wij hebben sinds zaterdag ook een poesje, Ze heet Roxy :)

[ afbeelding ]
O+ Gefeliciteerd Roxy, met je nieuwe mensen *O*
lolwut
pi_104916957
Hier ook een paar foto's, de rest staat in het Britjes-topic!

Garfunkel vs. kippenpoot


Amy ná de kippenpoot ;)


En ze houden ook nog heel veel van elkaar!
Home is where the O+ is...
pi_104917660
:o wat een schoonheden! O+
pi_104920639
Ik ook weer even mn skatjes spammen!!

Zo ligt onze dame misty er heel vaak bij, met de pootjes over elkaar.


Izzy; uitgestrekter kan niet!


Speelrail, leuk om mee te spelen, maar ook prima om in te slapen!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_104920817

Een dekenkist is ook een prima plek
pi_104932814
aaaah... zijn hele leuke en lieve foto's O+
pi_104933844
pi_104934743
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 10:36 schreef hugsy33 het volgende:
Die waar de vijanden naast elkaar slapen is echt heel lief :D

De foto waar ze alledrie tegelijk gapen is wel een beetje vals spelen hoor :@

ze sliepen wel zoals ze p de foto staan en gaapten net na elkaar dus het was redelijk simpel om van die drie foto's 1 foto te maken.

Mijn kat nu, zodra hij los haar ziet klimt hij erin en begint ie te kneden en met z'n neus over je hoofd te wrijven :')

[ afbeelding ]
dat doet mijn snowie ook vaak! vooral als ik op de bak zit/lig en zij achter me gaat zitten op de leuning.. gaat ze helemaal met dr neus zitte spitten en snuffen.. alsof ik me haar heb gewassen met kattenkruid ofzo :')
pi_104934986
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:38 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

dat doet mijn snowie ook vaak! vooral als ik op de bak zit/lig en zij achter me gaat zitten op de leuning.. gaat ze helemaal met dr neus zitte spitten en snuffen.. alsof ik me haar heb gewassen met kattenkruid ofzo :')
Dat deed Izzy (6 maandjes nu) van de week ook toen ik gezwommen had. Dit had ze nog niet meegemaakt (was al weer even geleden dat ik was wezen zwemmen) en dat was mega-interessant!! Ik vond t ook wel grappig, totdat ze haar poten erbij ging gebruiken...
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_104936206
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 14:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Een dekenkist is ook een prima plek
Dit doet me hieraan denken. :X
pi_104936498
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dit doet me hieraan denken. :X
Nou zo ziet die er niet uit hoor. Het is gewoon een ouderwetse dekenkist

@croli katten houden van chloor. Waarschijnlijk roken je haren nog naar chloor
pi_104937470
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Nou zo ziet die er niet uit hoor. Het is gewoon een ouderwetse dekenkist
Weet ik, maar ik moest daaraan denken toen ik de foto zag. :+
pi_104937525
Rossi ziet er wel een beetje duivels uit op deze foto.
pi_104938196
Over een paar maanden kan ik hopelijk ook foto's plaatsen in dit topic. O+
  maandag 28 november 2011 @ 22:27:10 #146
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104946813
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:28 schreef sylvesterrr het volgende:
Over een paar maanden kan ik hopelijk ook foto's plaatsen in dit topic. O+
En ik ook weer.. kan eigenlijk niet wachten maar 't moet maar ff.
pi_104948240
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:04 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Nou zo ziet die er niet uit hoor. Het is gewoon een ouderwetse dekenkist

@croli katten houden van chloor. Waarschijnlijk roken je haren nog naar chloor
Dat wist ik niet!! wel maf, chloor is toch helemaal niet lekker?!
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_104975246
Hoe bestaat het zo lief??
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:29:15 #149
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104975900
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 22:47 schreef Croli het volgende:

[..]

Dat wist ik niet!! wel maf, chloor is toch helemaal niet lekker?!
De neus van katten werkt anders dan die van mensen, ik kan me nog herinneren dat mijn kat vroeger altijd op m'n haren ging knauwen als ik in het zwembad was geweest.
ook keihard kopjes geven, hijwerd er een beetje high van had ik het idee.
  dinsdag 29 november 2011 @ 18:36:39 #150
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_104976201
quote:
6s.gif Op woensdag 23 november 2011 23:02 schreef wolvendagen het volgende:
Dit is Foxy, Foxy houdt van borstels.
[ afbeelding ]

Miauwen naar vogels op het dak vindt ze ook fantastisch.
[ afbeelding ]

Spelen met het iPad kattenspel is ze ook verzot op.
[ afbeelding ]

Haar droom is om model te worden.
[ afbeelding ]

:')
aaaah! Nog een Abessijn :D bij welke fokker komt ze vandaan?


pi_104976563
eindelijk weer eens dit topic doorgebladerd, wat een leuke foto's weer O+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  dinsdag 29 november 2011 @ 19:11:24 #152
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_104977964
whaahhh zo in die speelrail liggen deed Sem ook hier.
toen ik nog een speelrail had dan ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_104979942
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 18:29 schreef SiGNe het volgende:

[..]

De neus van katten werkt anders dan die van mensen, ik kan me nog herinneren dat mijn kat vroeger altijd op m'n haren ging knauwen als ik in het zwembad was geweest.
ook keihard kopjes geven, hijwerd er een beetje high van had ik het idee.
Daarom kun je ook goed 1x in de zoveel tijd de kattenbak schoonmaken met chloor. Vooral als je een kat hebt die het even niet zo heeft op een kattenbak kan die wel eens helpen.
  dinsdag 29 november 2011 @ 20:05:33 #154
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104981037
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 19:46 schreef ferrari_rood het volgende:

[..]

Daarom kun je ook goed 1x in de zoveel tijd de kattenbak schoonmaken met chloor. Vooral als je een kat hebt die het even niet zo heeft op een kattenbak kan die wel eens helpen.
Werkt ook meteen bacteriedodend.. ^O^

Die chloor kan je trouwens wel het beste verdunnen met water
pi_104981173
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Werkt ook meteen bacteriedodend.. ^O^

Die chloor kan je trouwens wel het beste verdunnen met water
:Y ik gebruik ook altijd de goedkoopste dunne bleek. Zorro rolt daarna als een malle door de kattenbak. Wel als deze helemaal droog is eerder krijgt hij hem niet.
pi_104985926
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2011 20:05 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Werkt ook meteen bacteriedodend.. ^O^

Die chloor kan je trouwens wel het beste verdunnen met water
Wij doen het altijd met eens scheutje ammoniak in het water.
Werkt ook prima maar het slaat wel flink op je lichaam :X
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104989009
Wat een prachtige beestjes hier. O+
pi_105010388
* Rensjebree doet ook weer eens mee!



Grijsje en Hufter!

Nog 1tje uit het archief!



[ Bericht 22% gewijzigd door Rensjebree op 30-11-2011 16:17:31 ]
JA!
pi_105010641
Grijsje lijkt qua tekening erg veel op Izzy, vooral op de rug. t kopje is wat anders! leuk
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_105064004
EIN-DE-LIJK heb ik een Snowie tijgersnorhaar kunnen scoren.. na al die jaren *O*

pi_105064886
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef deadly_kiss het volgende:
EIN-DE-LIJK heb ik een Snowie tijgersnorhaar kunnen scoren.. na al die jaren *O*

[ afbeelding ]
Ik vind hem super mooi!
pi_105065952
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:09 schreef Cwen het volgende:
Hier ook een paar foto's, de rest staat in het Britjes-topic!

Garfunkel vs. kippenpoot
[ afbeelding ]

Amy ná de kippenpoot ;)
[ afbeelding ]

En ze houden ook nog heel veel van elkaar!
[ afbeelding ]
haha, die met kippenpoot _O-

@Fluxy, tnx ik ben er stiekem ook wel trots op :P ik zie regelmatig een verloren snorhaar liggen hier maar nooit een van haar :( ik heb hem nu zelfs op een papier geplakt met doorzichtig tape zodat ik hem kan bewaren _O- al haar snorharen zijn zo O+
pi_105068029
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 12:09 schreef Cwen het volgende:
Hier ook een paar foto's, de rest staat in het Britjes-topic!

Garfunkel vs. kippenpoot
[ afbeelding ]

quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 13:59 schreef Croli het volgende:
Ik ook weer even mn skatjes spammen!!

Izzy; uitgestrekter kan niet!
[ afbeelding ]

Hahaha, te leuk allebei!!
  donderdag 1 december 2011 @ 21:08:15 #164
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105070371
Wat een schatjes. O+

Ik dacht net dat de TT "kattenhomo's" was. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105076868
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 19:19 schreef deadly_kiss het volgende:
EIN-DE-LIJK heb ik een Snowie tijgersnorhaar kunnen scoren.. na al die jaren *O*

[ afbeelding ]
Wij hadden laatst ook een snorhaartje gevonden van smokey een spier witte hihi
ROAR!!!!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 1 december 2011 @ 23:42:26 #166
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105080198
Beetje brakke foto


Jut en Jul

Ofwel Bellefleur & Wiske :+ Zit wel 18 jaar in leeftijd tussen :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 december 2011 @ 12:33:24 #167
22592 crew  Ole
pi_105092402
Ik ga vanavond mijn nieuwe huisgenootjes ophalen *O* Benieuwd wat mijn oude panter er van vindt :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 2 december 2011 @ 12:44:00 #168
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_105092769
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef Ole het volgende:
Ik ga vanavond mijn nieuwe huisgenootjes ophalen *O* Benieuwd wat mijn oude panter er van vindt :o
[ afbeelding ]
Dat is nog eens een fijn sinterklaas! :) Zo lief!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 2 december 2011 @ 18:03:01 #169
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105103516
quote:
0s.gif Op donderdag 1 december 2011 23:42 schreef borisz het volgende:
Beetje brakke foto

[ afbeelding ]
Jut en Jul

Ofwel Bellefleur & Wiske :+ Zit wel 18 jaar in leeftijd tussen :P
18 jaar verschil? :o
Bellefleur is dan echt al iets van 90 in kattenjaren. Waar blijft haar wandelstok? :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef Ole het volgende:
Ik ga vanavond mijn nieuwe huisgenootjes ophalen *O* Benieuwd wat mijn oude panter er van vindt :o
[ afbeelding ]
O+ O+ O+
Nu maar hopen dat je kat ze accepteert.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105109357
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef Ole het volgende:
Ik ga vanavond mijn nieuwe huisgenootjes ophalen *O* Benieuwd wat mijn oude panter er van vindt :o
[ afbeelding ]
Wat een schatjes. Kittens O+
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 december 2011 @ 21:58:28 #171
22592 crew  Ole
pi_105115320
So far so good.. Ze zijn nog wel heel klein hhr! Morgen weer foto's ze hebben zich nu verstopt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_105126092
aahw, die zien er schattig uit!
Hopelijk laten ze zich snel weer zien :)

Hier nog eentje van Roxy. Ze is in een week tijd echt helemaal gewend aan de hond en zit nog net niet bij haar op dr kussen. Ze is in elk geval een echte knuffelkont en wordt het liefst toegedekt met dekentjes en ligt zo dan uren te soezen <3
  Moderator / Miss SHO zaterdag 3 december 2011 @ 10:02:01 #173
22592 crew  Ole
pi_105127048
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 07:33 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
aahw, die zien er schattig uit!
Hopelijk laten ze zich snel weer zien :)

[ afbeelding ]Hier nog eentje van Roxy. Ze is in een week tijd echt helemaal gewend aan de hond en zit nog net niet bij haar op dr kussen. Ze is in elk geval een echte knuffelkont en wordt het liefst toegedekt met dekentjes en ligt zo dan uren te soezen <3
ze waren om haf zeven wakker. Heb ze kattemelk gegeven en daarnaa mee naar bed genomen. Liggen ze nu nog

[ Bericht 0% gewijzigd door Ole op 03-12-2011 10:37:19 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_105140269
Dit account is niet meer in gebruik.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 3 december 2011 @ 21:07:30 #175
22592 crew  Ole
pi_105144950
Het is zulk lief spul O+
Hoop dat ik morgen wel goede foto's kan maken: of ze liggen achter de koelkast, of ze bewegen te snel :D
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_105146631
Áchter de koelkast ? :D Ach beter dan erin, helaas leren ze dat ook snel ;(

Hier liggen Rocky en Bliksem al vol verwachting onder de kerstboom
pi_105147187
O+
  zaterdag 3 december 2011 @ 22:03:03 #178
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_105147323
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 12:33 schreef Ole het volgende:
Ik ga vanavond mijn nieuwe huisgenootjes ophalen *O* Benieuwd wat mijn oude panter er van vindt :o
[ afbeelding ]
Awwww
  Boks-Chick zaterdag 3 december 2011 @ 22:19:12 #179
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_105148083
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:58 schreef Ole het volgende:
So far so good.. Ze zijn nog wel heel klein hhr! Morgen weer foto's ze hebben zich nu verstopt.
:D O+
lolwut
  Moderator / Miss SHO zondag 4 december 2011 @ 11:34:18 #180
22592 crew  Ole
pi_105160183
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef hugsy33 het volgende:
Ãchter de koelkast ? :D Ach beter dan erin, helaas leren ze dat ook snel ;(

Hier liggen Rocky en Bliksem al vol verwachting onder de kerstboom
[ afbeelding ]
binnenkort weer even het kersttopic schoppen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zondag 4 december 2011 @ 12:08:37 #181
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_105160915
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef hugsy33 het volgende:
Áchter de koelkast ? :D Ach beter dan erin, helaas leren ze dat ook snel ;(

Hier liggen Rocky en Bliksem al vol verwachting onder de kerstboom
[ afbeelding ]
Lief O+ Ik moest goed kijken waar de poezel lag maar heb hem/haar toch gevonden ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 5 december 2011 @ 17:19:47 #182
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_105215571
Kijk! Joop Oplopers groeit als kool!

pi_105217275
Wat een schatje O+
  maandag 5 december 2011 @ 18:21:38 #184
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105217930
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 17:19 schreef DriekOplopers het volgende:
Kijk! Joop Oplopers groeit als kool!

[ afbeelding ]
Ze groeien altijd veel te snel, wat dat betreft heb ik liever dat ze groeien als bonsai.
Nadeel is alleen dat katten veel minder goed tegen snoeien kunen dan bomen :+
pi_105236944
Dit account is niet meer in gebruik.
  dinsdag 6 december 2011 @ 00:25:18 #186
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105237036
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 18:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ze groeien altijd veel te snel, wat dat betreft heb ik liever dat ze groeien als bonsai.
Nadeel is alleen dat katten veel minder goed tegen snoeien kunen dan bomen :+
Maar ze zijn wel veel liever als ze volwassen zijn. Hoef je niet de hele tijd op te passen dat wanneer je het gordijn opendoet, je opeens een kattennagel in je vinger hebt. :')

Ik smelt echt bij dit topic. O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 7 december 2011 @ 20:39:14 #187
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_105310550
Zo'n lief topic dit O+

Ik verbaas me erover dat de poezels nog niet in de kerstboom hangen, maar deze ballen voor het raam hebben het al wel moeten ontgelden :')
Gelukkig zijn ze van piepschuim :+

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  donderdag 8 december 2011 @ 02:33:00 #188
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_105326668
In het vorige topic een paar foto's gepost van het katje wat wij uit het asiel hebben gehaald. Nu een oude foto en een foto hoe hij nu is :D

Ziggo toen we hem begin oktober uit het asiel haalden


Ziggo nu


pi_105326945
Wat een heerlijke foto van Ziggo, die laatste. Geweldig om te zien hoe katten uit het asiel een huis eigen maken.

Onze eigen kat komt ook uit het asiel, en als je ziet hoe hij ons is gaan vertrouwen, dan smelt je hart gewoon. Eerst mochten we alleen zijn kop aaien, en dan nog moesten we heel voorzichtig zijn. Nu, na 14 jaar, mag bijna alles. Maar dat heeft dus echt jaaaaaren geduurd.
Overigens heeft hij nog steeds geen last van de gigantische tumor bij zn schouder *afklopt*. Gelukkig maar, want met de kerst kan ik hem pas weer zien. Na zoveel jaar met hem wil ik wel afscheid kunnen nemen, hoe moeilijk dat dan ook zal worden.
  donderdag 8 december 2011 @ 03:22:04 #190
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105327001
Alleen jammer van de naam. Zo'n rotbedrijf verdient niet dezelfde naam als zo'n lieve kat.

Sommige katten wennen heel snel. Bij andere duurt dat veel langer.
Mijn kat kwam gewoon uit een nestje, maar het duurde alsnog een paar jaar voordat ze echt blij was dat ik er was.
Ik was wel 12 toen we haar kregen; dat heeft er vast ook iets mee te maken. :')
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  donderdag 8 december 2011 @ 11:59:21 #191
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_105332465
Haha ja de naam hebben we maar zo gelaten. Naar zijn naam luisterd hij toch niet. Alleen naar het rammelen van zn bak :D

Vind zelf dat het super gaat, hij is heel aanhankelijk, vrijwel vanaf het begin al. En als hij geen zin heeft om bij je te liggen dan ligt hij lekker bij de warme kachel!
pi_105335172
Wat een schattige foto van Ziggo, vind het trouwens ook wel een toffe naam voor een kat :P

@fh101, ik zal voor je duimen, lijkt me verschrikkelijk moeilijk om afscheid te moeten nemen.

Net de hond uitgelaten en de kat liep het hele eind gezellig mee :D (heb helaas wel gezien dat hij niet meer bang is voor rijdende auto's)

pi_105335680
Wat een liefies allemaal! En wta leuk dat je kat met de hond meeloopt! Haha O+
Onze ene kat, Lola


Lily heb ik nog niet gespot in de kerstboom. Beide uit asiel. Lola is al gewend, en daar mag je alles mee doen. Maar met Lily nog niet, ik mag d'r nog niet eens aaien. Maar zodra ik een zakje natvoer open maak, zit ze wel langs mijn been te zeuren haha.
~ Bonito La Risa ~
  donderdag 8 december 2011 @ 14:09:17 #194
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_105336876
Ik presenteer u onze koninklijke hoogheid; Romy.





Toetsenborden liggen fijn...





Dozen nog fijner.. :P



Maar mijn mandje ook hoor..

Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  Moderator donderdag 8 december 2011 @ 14:10:38 #195
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105336919
Wauw wat een beauty!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Moderator donderdag 8 december 2011 @ 14:11:18 #196
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105336952
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 02:33 schreef FRDeventer het volgende:
In het vorige topic een paar foto's gepost van het katje wat wij uit het asiel hebben gehaald. Nu een oude foto en een foto hoe hij nu is :D

Ziggo toen we hem begin oktober uit het asiel haalden
[ afbeelding ]

Ziggo nu
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat een leukerd!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_105337676
Tien minuten nadat de kerstboom stond zat Mika er al in:

pi_105338999
De katten in de kerstboom zijn echt geweldig _O_
  donderdag 8 december 2011 @ 15:12:23 #199
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_105339066
mijn vriendin denkt dat die van ons dat niet gaan doen. Maar 1 van de twee is een dikke nieuwsgierige poemel dus die zal wel binnen de kortste keren in de boom zitten.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_105339436
Hier speelt ze alleen maar met de ballen die laag hangen. Zal eens kijken of ik daar een foto van gemaakt kan krijgen. In de kerstboom heb ik haar nog niet gezien :D
  donderdag 8 december 2011 @ 15:52:28 #201
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_105340493
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 14:10 schreef senesta het volgende:
Wauw wat een beauty!
Danku!

Een echte Noorse dame danwel viking vrouw. En ze is nog eens zachtaardig ook, je mag alles met haar doen en ze zal je nooit proberen te pakken...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_105340929
Tijdje niet geweest, prachtige foto's zijn erbij gekomen, mooie katjes. O+

Even mijn oudjes op de kiek, ze slapen eindelijk eens samen na een half jaar.
Joep (11) en Boopsie (20)


En jonkie Bo (3)
pi_105341125
Wow 20 jaar is best oud voor een kat, maar zo te zien heeft Boop nog een prima leventje!
pi_105341196
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 16:08 schreef Gemini99 het volgende:
Wow 20 jaar is best oud voor een kat, maar zo te zien heeft Boop nog een prima leventje!
Ik hoop ook elke dag dat ze er de volgende nog is. :)
pi_105343940
Hier ook even Teddy en de kerstboom, elke dag tref ik een platte, lege en vernielde boom aan.



;(
pi_105344341
Sneu boompje :'(
pi_105344405
Gaia of Luna (werkelijk geen idee)


pi_105347729
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:21 schreef Blossom86 het volgende:
Hier ook even Teddy en de kerstboom, elke dag tref ik een platte, lege en vernielde boom aan.

[ afbeelding ]

;(
_O-

onze boom moeten we vastbinden.. anders ligt ie na 1 dag al om ;(
de boom staat nu bijna een week, tis een wonder dat stinkie de lampjes nog niet plat heeft zitte kauwen _O_
  donderdag 8 december 2011 @ 19:17:24 #209
354723 FRDeventer
Tututututuuuuu
pi_105347808
Ziggo vond alleen de laag hangende kerstballen en de zilveren sliertjes intressant. Die hebben we buiten zijn bereik gehangen en hij vind de kerstboom ineens niet intressant meer :P
  donderdag 8 december 2011 @ 19:22:50 #210
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105349931
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2011 17:21 schreef Blossom86 het volgende:
Hier ook even Teddy en de kerstboom, elke dag tref ik een platte, lege en vernielde boom aan.

[ afbeelding ]

;(
OMG :D
pi_105359264
Vorig jaar ging het zo goed toen ze 6 maanden was, nu 1,5 jaar oud en dan krijg je dit _O-

R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_105365844
quote:
Sjezus, en ik dacht dat onze kat erg was :') Die heeft zn eigen krukje bij de eettafel, waar die dan ook keurig op gaat zitten. Als hij dan wat lekkers wil tikt ie je aan met zn pootje, en als het m niet snel genoeg gaat dan blijft ie gewoon lekker doorgaan.
pi_105367258
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 03:30 schreef fh101 het volgende:

[..]

Sjezus, en ik dacht dat onze kat erg was :') Die heeft zn eigen krukje bij de eettafel, waar die dan ook keurig op gaat zitten. Als hij dan wat lekkers wil tikt ie je aan met zn pootje, en als het m niet snel genoeg gaat dan blijft ie gewoon lekker doorgaan.
_O-
  vrijdag 9 december 2011 @ 10:45:58 #215
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_105369789
oh haha ik weet nu al dat ik hier geen kerstboom hoef neer te zetten. die 2 hier slopen echt alles. zijn lieve beesten hoor, maar een leuk huis met tierelantijntjes en dure spulletjes heeft hier geen zin. helaas.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_105370031
quote:
Ik moest lachen met tranen in mn ogen. Geniaal zeg, hoe bedenk je dat als kat!! Wel ben ik blij dat die van mij dat niet doen!! lijkt me toch een beetje auw.
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_105414602
Tof filmpje, wie zegt dat katten niet slim zijn :D

De pijn valt trouwens wel mee, de kat op mijn werk pakt ook altijd mijn hand zo op om er vervolgens op te gaan sabbelen :P
pi_105414689
Ook hier geen kerstboom in huis..... Normale planten zijn al niet veilig.... laat staan een versierde kerstboom :D
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_105416069
quote:
Wat schattig O+
pi_105416772
De kerstboomterreur maakt hij weer goed met een fijne buikmassage. (filmpje)

pi_105416901
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 15:41 schreef Blossom86 het volgende:
De kerstboomterreur maakt hij weer goed met een fijne buikmassage. (filmpje)

[ link | afbeelding ]
Aahww die knor :) dat doet mn oudste poes ook altijd.. Die kun je bijna aan de andere kant van het huis horen haha
pi_105417807
Bliksem slaapt het liefst ónder de fatboy, en de hond erop, tot nu toe gaat het goed....

pi_105422878

In de boom klimmen lukt niet zo, maar een beetje sabbelen/knabbelen gaat nog prima. O+

pi_105497247
De hond kijkt ook lekker droog op de achtergrond O+

Mijn kat heeft de sneeuwman gesloopt dus voor straf heb ik hem z'n hoed op gezet >:)




[ Bericht 1% gewijzigd door hugsy33 op 12-12-2011 17:12:45 ]
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 16:33:06 #225
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105497363
Ik was te laat :(

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_105497750
Terug naar spanje denkt Roxy


Knuffelbeest!


vriendinnetjes
  maandag 12 december 2011 @ 17:33:56 #227
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_105500032
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef hugsy33 het volgende:
De hond kijkt ook lekker droog op de achtergrond O+

Mijn kat heeft de sneeuwman gesloopt dus voor straf heb ik hem z'n hoed op gezet >:)


[ afbeelding ]

Hoe schattig :) O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  maandag 12 december 2011 @ 17:36:13 #228
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_105500132
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Terug naar spanje denkt Roxy
[ afbeelding ]
O+

Lijkt me nog een jonge kitten ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_105500179
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef hugsy33 het volgende:
De hond kijkt ook lekker droog op de achtergrond O+

Mijn kat heeft de sneeuwman gesloopt dus voor straf heb ik hem z'n hoed op gezet >:)


[ afbeelding ]

Lol, die lijkt op Joep. :D leuke foto.
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:33 schreef senesta het volgende:
Ik was te laat :(

[ afbeelding ]
Leuke actie foto. O+

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Terug naar spanje denkt Roxy
[ afbeelding ]

Knuffelbeest!
[ afbeelding ]

vriendinnetjes
[ afbeelding ]
Wat een schatje. O+
pi_105500260
mijn kat heeft het snoer van de kerstlampjes doorgeknaagd :(
we hebben het gewoon weer aan elkaar geknoopt en afgeplakt...
no way dat ik heel dat ding weer ga aftuigen en een uur sta te klooien met die lampjes :')
  maandag 12 december 2011 @ 18:09:52 #231
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105501378
Altijd leuk die kerstfoto's in combinatie met katten.
Ik weet nog dat Kees vroeger altijd in de stal ging slapen, bovenop Jezus, elk jaar weer :D
Ik heb er nog foto's van, zijn alleen analoge foto's die bij m'n ouders liggen.

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 17:39 schreef deadly_kiss het volgende:
mijn kat heeft het snoer van de kerstlampjes doorgeknaagd :(
we hebben het gewoon weer aan elkaar geknoopt en afgeplakt...
no way dat ik heel dat ding weer ga aftuigen en een uur sta te klooien met die lampjes :')
Als je het ziet gebeuren, goed straffen zodat het niet weer gebeurt.
Niemand wil een ge-electrocuteerde kat met kerst tenslotte :)
(moet wel meteen als je het ziet, achteraf associëren ze het niet met de daad)

Nog een maandje of 2-3 en ik heb ook weer een kat in huis rondlopen.. nu al zin in.
pi_105501613
die kat doet het altijd al... en altijd die dunne draadjes die lastig te maken zijn...
zoals telefoonopladers enzo...
ze heeft vorig jaar zelfs toen we op vakantie waren, de modemkabels doorgeknaagd van het internet.
dit jaar dachten we voorbereid te zijn.. alle kabels weg.. hebben ze een plint omgetikt en een speakerkabel te pakken gekregen ;(
en ook ooit eens de lader van de laptop... en de muisdraad terwijl mn vriend zat te gamen _O-

niks helpt.. ze is gewoon shock-verslaafd ofzo 8)7
pi_105521948
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 16:41 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Terug naar spanje denkt Roxy
[ afbeelding ]

Knuffelbeest!
[ afbeelding ]

vriendinnetjes
[ afbeelding ]
wat een dotje! :)
pi_105521986


Missy bij de kerstversiering (die kaars was gewoon uit trouwens :P)
pi_105524728
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef sararaats het volgende:

[..]

O+

Lijkt me nog een jonge kitten ;)
Ze is nu bijna 12 weken :)
pi_105531835
Hoi, Ik ben Sam!
Hier nog 10/11 weekjes jong!

En erg nieuwsgierig.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_105531986
wat lief O+
pi_105532071
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
wat lief O+
Het is ook een lief katertje, gebruikt wonderbaarlijk geen nagels tijdens het spelen met je handen!
Maar het is ook een dondersteen die gelukkig wel kan luisteren :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 14:04:01 #239
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105533672
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef schommelstoel het volgende:
Hoi, Ik ben Sam!
Hier nog 10/11 weekjes jong!
[ afbeelding ]
En erg nieuwsgierig.
[ afbeelding ]
O+ Wat lief!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:05:23 #240
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_105533722
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 13:06 schreef schommelstoel het volgende:
Hoi, Ik ben Sam!
Hier nog 10/11 weekjes jong!
[ afbeelding ]
En erg nieuwsgierig.
[ afbeelding ]
Wat een snoepie O+
Het had een kitten van mijn Eddy kunnen zijn, al heeft die wat meer vlekken op haar rug :D

Meeko heeft de gekke gewoonte om kleding van mij of mijn vriend in beslag te nemen... Pas lag ze te slapen in mijn spijkerbroek die op de grond lag, terwijl ik aan het douchen was, ze heeft een trui van mijn vriend naar haar woondoos gesleept, ligt vaak in de wasmand en nu heeft ze mijn wollen trui gekaapt :D

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 14:06:37 #241
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105533772
Dodge O+



Dodge wil een snoepje :')









Dodge is tegenwoordig aan het knuffelen met ET, hier wast hij haar O+





Zodat ze weer een beetje toonbaar is ;)

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:07:35 #242
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_105533797
Oh O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 14:08:00 #243
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105533816
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:05 schreef Muck het volgende:

[..]

Wat een snoepie O+
Het had een kitten van mijn Eddy kunnen zijn, al heeft die wat meer vlekken op haar rug :D

Meeko heeft de gekke gewoonte om kleding van mij of mijn vriend in beslag te nemen... Pas lag ze te slapen in mijn spijkerbroek die op de grond lag, terwijl ik aan het douchen was, ze heeft een trui van mijn vriend naar haar woondoos gesleept, ligt vaak in de wasmand en nu heeft ze mijn wollen trui gekaapt :D

[ afbeelding ]
Aaaah, heb je lekkere warme kleding denk ik O+

ET ligt graag op schone was :') Opgevouwen ook het liefst.

JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:09:22 #244
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_105533865
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef senesta het volgende:

[..]

Aaaah, heb je lekkere warme kleding denk ik O+

ET ligt graag op schone was :') Opgevouwen ook het liefst.

[ afbeelding ]
Ik denk het :D

Mja, dat doet Eddy dan weer... Het liefst op zwarte, gestreken, gevouwen kleding natuurlijk :+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 14:11:15 #245
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105533937
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:09 schreef Muck het volgende:

[..]

Ik denk het :D

Mja, dat doet Eddy dan weer... Het liefst op zwarte, gestreken, gevouwen kleding natuurlijk :+
Ja, precies _O-
En dan vlak voor een verjaardag/bruiloft/ander feest waarbij je net die zwarte broek die bovenop lag wilde dragen :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:12:14 #246
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_105533972
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja, precies _O-
En dan vlak voor een verjaardag/bruiloft/ander feest waarbij je net die zwarte broek die bovenop lag wilde dragen :')
Ja :')
Vlak voor een crematie bedachten de dames dat het wel een goed idee was om onze kleding te inspecteren :(
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator dinsdag 13 december 2011 @ 14:13:11 #247
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105534010
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef Muck het volgende:

[..]

Ja :')
Vlak voor een crematie bedachten de dames dat het wel een goed idee was om onze kleding te inspecteren :(
Ja.. dat ken ik :') En te weinig kleurrijk bevonden waarschijnlijk? Eentonig stofje ook :')
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:14:18 #248
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_105534056
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef senesta het volgende:

[..]

Ja.. dat ken ik :') En te weinig kleurrijk bevonden waarschijnlijk? Eentonig stofje ook :')
Precies :')
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_105534649
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:05 schreef Muck het volgende:

[..]

Wat een snoepie O+
Het had een kitten van mijn Eddy kunnen zijn, al heeft die wat meer vlekken op haar rug :D

Meeko heeft de gekke gewoonte om kleding van mij of mijn vriend in beslag te nemen... Pas lag ze te slapen in mijn spijkerbroek die op de grond lag, terwijl ik aan het douchen was, ze heeft een trui van mijn vriend naar haar woondoos gesleept, ligt vaak in de wasmand en nu heeft ze mijn wollen trui gekaapt :D

[ afbeelding ]
Zoals je ziet is Sam oranje op zijn koppie, en hij heeft op zijn rug/kont een oranje grote stip, plus dat zijn staart ook oranje is, erg mooi.
Zal kijken of er een foto is waar je het goed kan zien.

Sam heeft de eigenschap om sokken te pakken en er mee weg te lopen om ergens mee te gaan spelen, sowieso is het net een hondje af en toe, hij loopt met een touw in zijn bek weg als een hond, en trekt er ook aan als jij hem terug trekt. :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 13 december 2011 @ 14:33:14 #250
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_105534991
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:26 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Zoals je ziet is Sam oranje op zijn koppie, en hij heeft op zijn rug/kont een oranje grote stip, plus dat zijn staart ook oranje is, erg mooi.
Zal kijken of er een foto is waar je het goed kan zien.

Sam heeft de eigenschap om sokken te pakken en er mee weg te lopen om ergens mee te gaan spelen, sowieso is het net een hondje af en toe, hij loopt met een touw in zijn bek weg als een hond, en trekt er ook aan als jij hem terug trekt. :P

Ed heeft rechts een zwarte vlek, rechts een oranje


En verder is het een vlekkenbal :+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_105535379
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef Muck het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ed heeft rechts een zwarte vlek, rechts een oranje

[ afbeelding ]
En verder is het een vlekkenbal :+
Vlekkenbal :P Saté saus wezen knoeien boven hem? ;)
Hier Sam zijn vlek/stip en stukje oranje staart

Iemand spelen?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_105536499
Sam is cute!
En Dodge met de snoepjes :D
pi_105540152
Sam O+
Die snoepjes met kaas zijn ook onweerstaanbaar. Billy en Sammy geven Dodge groot gelijk.

Sammy en Billy zijn meeverhuisd naar een appartement. We wonen er nu een week. Minous blijft bij mijn vader.

Sammy laat subtiel merken dat hij wil spelen


Samen


Billy trekt vaak de kussen van de bank en gaat zich dan erin proppen


Hier was Sammy gek aan het doen en sprong Billy erboven op. Helaas flitste de camera te vroeg.


Nieuwsgierig koppie tijdens het ophangen van het net op balkon




Vogeltjes kijken in de ochtend
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:55:00 #254
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105540452
Tip: je krabpaal staat op instorten.. :)
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:59:56 #255
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_105540596
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:55 schreef SiGNe het volgende:
Tip: je krabpaal staat op instorten.. :)
Ze lijken de krabpaal in evenwicht te houden.
pi_105541202
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:46 schreef WinnieWana het volgende:
Sam O+
Die snoepjes met kaas zijn ook onweerstaanbaar. Billy en Sammy geven Dodge groot gelijk.

Sammy en Billy zijn meeverhuisd naar een appartement. We wonen er nu een week. Minous blijft bij mijn vader.

Sammy laat subtiel merken dat hij wil spelen
[ afbeelding ]

Samen
[ afbeelding ]

Billy trekt vaak de kussen van de bank en gaat zich dan erin proppen
[ afbeelding ]

Hier was Sammy gek aan het doen en sprong Billy erboven op. Helaas flitste de camera te vroeg.
[ afbeelding ]

Nieuwsgierig koppie tijdens het ophangen van het net op balkon
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Vogeltjes kijken in de ochtend
[ afbeelding ]
Oranje katten!
Erg mooi helemaal oranje :)
Hoe oud zijn ze?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_105551213
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:55 schreef SiGNe het volgende:
Tip: je krabpaal staat op instorten.. :)
Mwah valt wel mee. Lijkt zo. En Sammy weegt niet zoveel. ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:18 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Oranje katten!
Erg mooi helemaal oranje :)
Hoe oud zijn ze?
Bedankt. Ze zijn nu iets ouder dan 2 jaar, maar nog net zo actief als jonge kittens :P. Ze zijn geboren in augustus 2009.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  dinsdag 13 december 2011 @ 21:20:38 #258
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_105551886
Wat een schatjes weer allemaal. O+ O+ O+

Ik ga ze allemaal inpikken. O-)
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_105553471
Sokkie, zit altijd braaf te wachten tot ik klaar ben met tandenpoetsen..
en rent daarna snel naar de slaapkamer voor mij langs en springt op het bed.. om vervolgens lekker te rollebollen terwijl ik in bed wil stappen :P

  dinsdag 13 december 2011 @ 22:39:32 #260
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105556730
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 21:09 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Mwah valt wel mee. Lijkt zo. En Sammy weegt niet zoveel. ;)
Morgan heeft in een jaar tijd 2 krabpalen weten te slopen, alleen zo jammer dat ie er niet meer is om er nog meer te slopen. :'(
pi_105557222
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:39 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Morgan heeft in een jaar tijd 2 krabpalen weten te slopen, alleen zo jammer dat ie er niet meer is om er nog meer te slopen. :'(
Sterkte. 'T was wel een sloper ofniet?
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_105557369
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:41 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Iemand spelen?
[ afbeelding ]
Ahhhhhh O+
  dinsdag 13 december 2011 @ 22:51:36 #263
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105557420
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:47 schreef WinnieWana het volgende:

[..]

Sterkte. 'T was wel een sloper ofniet?
Viel opzich nog wel mee, afgezien van die krabpaal en m'n speakers eigenlijk niet veel.
Ja, m'n dvdkast gooide ie altijd de dvd's uit, liefst de collectors editions met kartonen box :P

Merk wel dat ik er toch nog steeds veel aan denk, 't is nu anderhalve maand geleden..
Ik heb met mezelf afgesproken dat er in februari/maart een nieuwe kat komt dus nog even doorbijten :)
pi_105557862
quote:
:o :D

En ik vind mijn kat al slim omdat hij aan komt huppelen als ik fluit. :+
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_105558288
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:00 schreef DarkElf het volgende:

[..]

:o :D

En ik vind mijn kat al slim omdat hij aan komt huppelen als ik fluit. :+
Volgens mij kan je een kat iets als dit leren door iets lekkers op die hendeltjes te smeren, en iets lekkers met sterke geur in het bakje.

Dan gaat het vanzelf voorkomen dat ze hem open krijgt door het likken en knagen aan de hendels,en warempel komt er ook nog eens wat lekkers uit dan :)

Mijn katertje weet natuurlijk wat Nee inhoud, en pootje geven doet hij ook al bijna :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_105559020
Ik had mijn kattenvoer eerst in een bak zitten die mijn katten ook open kregen, die heb ik nu vervangen met een deksel dat zo stevig vast zit dat het ze gewoon niet meer lukt, maar in het begin probeerden ze het wel. Een van mijn katten weet ook hoe je een deur open kunt maken maar ze is te licht om de deurkruk omlaag te krijgen. De ander kan op commando 'zit' gaan zitten. Mijn moeder had vroeger een kat die de kraan open kon krijgen om er uit te drinken (maar die deed hem natuurlijk niet weer dicht)
  woensdag 14 december 2011 @ 01:07:14 #267
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105562194
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:24 schreef Miendientje het volgende:
Mijn moeder had vroeger een kat die de kraan open kon krijgen om er uit te drinken (maar die deed hem natuurlijk niet weer dicht)
Volgens mij ga je dan heel erg aan jezelf twijffelen.. "huh? Ik had de kraan toch dicht gedraaid?" :P
pi_105607645
Dit is Zala:



Ik denk dat ze op dit moment naar buiten wil want ze loopt de hele tijd te mauwen.
  donderdag 15 december 2011 @ 11:48:23 #269
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_105610854
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:47 schreef Disorder het volgende:
Dit is Zala:

[ afbeelding ]

Ik denk dat ze op dit moment naar buiten wil want ze loopt de hele tijd te mauwen.
Mooi beestje
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_105619917
eerst even moest luna even poseren voor een kerstkaartje



dan even stoeien rossen bijten enz met haar grote vriend en voorbeeld



en dan lekker gewassen worden door wiskey en andersom



Ook is er slecht nieuws dove heeft helaas een auto of iets dergelijks niet aanhoren komen ,maar is gestorven op zijn plekje onder de scooter heeft dit heel stiekem gedaan en heeft nu een plekje onder de vlinderstruik
  donderdag 15 december 2011 @ 16:50:17 #271
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105620543
Arme Dove
Sterkte met je verlies, je moet maar zo denken dat als je veel aan 'm blijft denken hij niet echt helemaal weg is.
pi_105627337
en wij maar steeds die kussens rechtbuigen }:|

pi_105635115
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 14:41 schreef schommelstoel het volgende:

[..]
Iemand spelen?
[ afbeelding ]
O+

quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 16:31 schreef asfalthooligan het volgende:
eerst even moest luna even poseren voor een kerstkaartje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Cute! O+
pi_105648182
Dikke vrienden als Roxy de hond niet aan het uitdagen is
pi_105659323
Onze lieve katjes O+



:')
pi_105660394
Whehe die oogjes :D
pi_105661245
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Onze lieve katjes O+

[ afbeelding ]

:')
Hahahaha
pi_105669590
Feel-good topic!

Disorder, Schommelstoel en asfalthooligan: Wat een ontzettende mooierds hebben jullie ♥

Winniewana: Lekker stel, die houding van Sammy :D

deadly_kiss, die ik-wil-in-bed-slapen-foto }:| geniaal

Cocotrimonium :o alienpoezen!

Indi op een plastic tasje (incl zon!):


Zelfde tasje, andere poes (Lila):


Om ervoor te zorgen dat het plastic tasje wel op een aangename temperatuur blijft, wisselt men hier elkaar gedurende de dag af :')
pi_105670740
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef bl0emetjE het volgende:
Indi op een plastic tasje (incl zon!):
[ afbeelding ]

Zelfde tasje, andere poes (Lila):
[ afbeelding ]

Om ervoor te zorgen dat het plastic tasje wel op een aangename temperatuur blijft, wisselt men hier elkaar gedurende de dag af :')
Indi: awesome cat is awesome O+
pi_105671647
''IK BEN! :( ''

pi_105672060
Holy.. wat een aantrekkelijke versiering!


whoops!


niks gedaan
pi_105675830
  vrijdag 16 december 2011 @ 23:25:41 #283
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_105678218
quote:
17s.gif Op vrijdag 16 december 2011 22:30 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Cute :* O+
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_105688238
deadly_kiss: ohh wat een onschuldig bekkie daar naast je kerstboom ♥

quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 20:54 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Indi: awesome cat is awesome O+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 17 december 2011 @ 12:26:54 #285
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105688933
Euhhhh
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_105689548
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 10:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]Dikke vrienden als Roxy de hond niet aan het uitdagen is
Ohh ik zie deze nu pas! Wat een ontzettend schattige lieve foto ♥ ♥

Borisz: Mooie kerstversiering, die wil ik ook wel in mijn boom ♥
  zaterdag 17 december 2011 @ 12:56:39 #287
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_105689630
Schoenendozen blijven een geliefd object.


DSC04683 by Cali030, on Flickr
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_105690729
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:26 schreef borisz het volgende:
Euhhhh
[ afbeelding ]
Hahahaha oohh jeej! Dat wordt nog leuk als er straks slingers en lampjes inzitten....
  zaterdag 17 december 2011 @ 14:35:54 #289
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_105692565
Eddy heeft de kerstboom tot nu toe met rust gelaten, maar houdt de kerststerren scherp in de gaten



Meeko heeft alleen de cadeautjes op de grond gegooid en is met het kleedje dat om de voet van de boom gedrapeerd lag aan de haal gegaan...

It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator zaterdag 17 december 2011 @ 14:40:13 #290
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105692657
Leuk Muck!

De planten (kerstster) zijn wel enorm giftig voor katten hoor, dus goed oppassen dat ze er niet van gaat proeven :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  zondag 18 december 2011 @ 03:54:19 #291
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_105715048
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 12:26 schreef borisz het volgende:
Euhhhh
[ afbeelding ]
Ik zou de kerstballen maar achterwege laten, dat wordt een zooitje..
pi_105716487
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Onze lieve katjes O+

[ afbeelding ]

:')
oeh net spookjes :D
pi_105717601
Even de playboykant op met dit topic. Spotje!



@Muck, je weet dat kerststerren giftig zijn voor katten?
I had a signature once. It was awful.
  Moderator / Redactie Sport zondag 18 december 2011 @ 11:37:05 #294
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_105717657
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 03:54 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ik zou de kerstballen maar achterwege laten, dat wordt een zooitje..
Die komen er nog wel in, maar die kunnen tegen een stootje :+. Die kleine ziet voor het eerst een kerstboom dus ja lekker op ondekkingstocht, maar goed de plantenspuit werkt prima. :P.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_105720004
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Even de playboykant op met dit topic. Spotje!

[ afbeelding ]

@Muck, je weet dat kerststerren giftig zijn voor katten?
Ik vind ze tof O+

We hebben zelf alleen maar fluffy katten, maar stiekem heb ik toch ook een zwak voor deze O+
  zondag 18 december 2011 @ 14:00:09 #296
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_105722498
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 14:40 schreef senesta het volgende:
Leuk Muck!

De planten (kerstster) zijn wel enorm giftig voor katten hoor, dus goed oppassen dat ze er niet van gaat proeven :P
Ik houd haar goed in de gaten, maar tot dusver heeft ze alleen interesse in de bak waar ze instaan :')
Overigens staan er meer planten in huis, maar zelfs de sprieten van mijn parachuteplant en de stengels van de tomaat worden met rust gelaten, dus ik maak me niet zoveel zorgen :)

quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Even de playboykant op met dit topic. Spotje!

[ afbeelding ]

@Muck, je weet dat kerststerren giftig zijn voor katten?
Ik heb het naaktkattentopic gevolgd en heb regelmatig in een deuk gelegen _O-
En ja, dat weet ik, maar ze tonen geen interesse :N

Eddy heeft inmiddels de kerstboom ontdekt:
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 14:07:29 #297
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105722866
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Even de playboykant op met dit topic. Spotje!

[ afbeelding ]

@Muck, je weet dat kerststerren giftig zijn voor katten?
Wat een leuk beestje O+

Het is hier een drama die kerstboom :')

De ochtendwandeling door het huis levert meestal dit op wat de avond ervoor dus nog in de boom hing.



De dader...?

Check vooral wat hij doet het moment dat hij in beeld komt :')


JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_105723159
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef senesta het volgende:

[..]

Wat een leuk beestje O+

Het is hier een drama die kerstboom :')

De ochtendwandeling door het huis levert meestal dit op wat de avond ervoor dus nog in de boom hing.

[ afbeelding ]

De dader...?

Check vooral wat hij doet het moment dat hij in beeld komt :')


Hahahaha,wel een beetje herkenbaar._O- Wat een enorme pluimstaart heeft Dodge trouwens O+ !
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 18 december 2011 @ 14:15:39 #299
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_105723237
O+

Wij hebben geen kerstboom.... voor de zekerheid :D
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_105723238
dat is toch wel de kat op het spek/de boom binden zo'n makkelijk bereikbare kerstboom vol met leuke spele-dingen
  Moderator zondag 18 december 2011 @ 14:17:56 #301
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_105723347
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:15 schreef computergirl het volgende:
dat is toch wel de kat op het spek/de boom binden zo'n makkelijk bereikbare kerstboom vol met leuke spele-dingen
Ja is waar ;) we hebben alleen verder geen plek. Ga morgen maar eens schuiven denk ik :P
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')