abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 14 november 2011 @ 12:12:12 #1
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104347760
Kattenfoto's!

Random foto's uit het vorige topic: Kattenfoto's deel 81

deadly_kiss

Mixende_match

taxibabe

Croli

capuchon_jongen

Prego

WinnieWana

monsterd.

KwadeAfdronk

Holyme

picodealion

Ewelina
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 november 2011 @ 12:15:02 #2
163650 Greys
pi_104347845
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 11:47 schreef Biancavia het volgende:
Lekker motiverend als je thuis aan het werk bent:

:D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 november 2011 @ 12:19:02 #3
163650 Greys
pi_104347973
Boor doet ook even motiverend :Y

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104348238
Mooie OP O+

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:19 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Geweldig leventje, als je er zo bij kunt liggen O+ Heerlijkheid in het zonnetje!
pi_104348634
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:19 schreef Greys het volgende:

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
:D
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_104351526
Smokey heeft vandaag een nieuw speeltje gehad. dit is een kleine variant hij heeft ook nog een grotere maar die moest ik nog in elkaar zetten.

ROAR!!!!
  maandag 14 november 2011 @ 15:18:46 #7
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_104353535
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef Greys het volgende:

[..]

:D _O-
oh echt fantastisch! :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_104353951
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 14:18 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
Smokey heeft vandaag een nieuw speeltje gehad. dit is een kleine variant hij heeft ook nog een grotere maar die moest ik nog in elkaar zetten.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een gaaf speeltje

Fire
pi_104373600
whoehoee Midas staat erbij *O*

ik weet trouwens niet of ik deze al eens geplaatst had..
maar ik vond mijn portomonnee altijd al verdacht lieve kleurtjes hebben :P

pi_104374030
Boor is zo'n knapperd en een lui nest :D
Ean's spullen zijn ook niet veilig :P Fire O+

Ik vond in mijn h&m pakketje dit:

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 15 november 2011 @ 00:59:40 #11
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104382959
Waarom krijg ik nooit zo'n pakketje van de H&M? ;( O+
pi_104389773
Ik heb nog 2 leuke foto's van onze dames:

Misty zat een tijdje geleden in t boompje, amper een meter hoog! Wel een mooie foto geworden. Boompje is nu weg, er staan nu hortensia's!

Izzy betrapt op het gapen! We wilden een leuke foto van dr maken met dr oogjes open, dat lukte maar niet (waah flitslampje, oogjes dicht hoor) en ze raakte blijkbaar verveelt
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
pi_104448418
Geweldige foto's, wat jullie allemaal plaatsen.

Hier de situatie die ik heb op dit moment. (Ik neem aan dat mijn hondje er ook wel bij mag, want is supervriendje van zijn katten)

Maar ze kunnen ook heel goed samen

En Neeltje is de baas bij 3 mannen in het huis, dat zie je in haar ogen. ~O>

[ Bericht 6% gewijzigd door LekkerSimpel op 16-11-2011 19:56:25 ]
pi_104477462
Dottie:

En Ichi:

( :P )

[ Bericht 12% gewijzigd door Kirb op 17-11-2011 15:45:15 (foto deed het niet..) ]
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_104477651
Haha Croli dat gezichtje van Izzy :D

DML zo'n pakketje wil ik ook wel van H&M O+
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_104479808
Kirb, jou Dottie lijkt wel op mijn Misty, Dottie heeft wat meer wit. Wat voor ras is ze?
Clever lives end up rusty and forgotten. Brilliant minds end up with alzheimers.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 november 2011 @ 17:07:17 #17
163650 Greys
pi_104480385
Boor als ideale kluif-bewaar-plaats :')

Boor, ik wil even een tukkie doen, wil jij dan op mijn kluif passen???

Zo, prima geregeld zo lijkt me....

Hopen dat die kat een beetje stil blijft liggen, da's beter voor mijn kluif.

Kan ik mooi ff snel snurken. :z
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 november 2011 @ 17:09:22 #18
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104480466

Fiep (de dunne) en Ot (de dikke)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 november 2011 @ 17:10:56 #19
163650 Greys
pi_104480519
O+

(Kneep je hem stiekem op de bovenste foto? :+ )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_104481187
Niks lekkerder dan na een dag buitenspelen weer naar binnen voordat de zon onder gaat :Y

pi_104487173
Greys :D

Croli, Dottie is maine coon :) ze lijkt inderdaad wel wat op Misty!
pi_104488242
Lang geleden op Fok gepost, toch maar weer eens mijn account uit het stof gehaald na het zien van al die enorme knuffels!

Bij deze, meet Frodo en Noodle..
2 'heren' van ruim 9 jaar..

Frodo:

Noodle:

(moet nog even uitvogelen hoe ik filmpjes van de heren hier neerknutsel)
pi_104488306
waaaaaaauw O+ zijn het echte siameesjes?
pi_104488589
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:14 schreef BlueEyes het volgende:
Lang geleden op Fok gepost, toch maar weer eens mijn account uit het stof gehaald na het zien van al die enorme knuffels!

Bij deze, meet Frodo en Noodle..
2 'heren' van ruim 9 jaar..

Frodo:
[ afbeelding ]

Noodle:
[ afbeelding ]

(moet nog even uitvogelen hoe ik filmpjes van de heren hier neerknutsel)
Hihi, je nick is wel toepasselijk O+ Wat hebben ze mooie ogen!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_104489115
Inderdaad, echte siamezen, inclusief stemgeluid, karakter en jaaa... die enorme blauwe ogen!

Bij deze de filmpjes nog;

Noodle zit continue voor de tv.
Maakt hem eigenlijk niets uit wat er op is, maar natuurfilms blijven de favoriet.
Heb ooit eens de "catsitter"dvd-dinges geval voor hem gedownload, dikke pret 50 minuten voor, tegen,achter en bijna in de tv!
(donker filmpje, sorry)

Frodo is dol op drinken uit een glas.
Favoriet is Optimel, dat krijg ik amper zelf weg zonder dat zijn snoet ook in mijn beker zit.
Koffie wordt bij de visite gebedelt, als het te lang duurt steekt meneer een poot in het kopje.
En tja, als het vrouwtje geen koffie lust, dan nemen we maar genoegen met cola light...

Boks-Chick donderdag 17 november 2011 @ 21:13:52 #26
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104491332
Ik heb vanmiddag twee katten uit het asiel gehaald :@ :D Vriendin is met mij mee geweest. De score is:

Een meiske van 5 maanden, Repelsteeltje genaamd, en een nagenoeg blinde stoere kater, genaamd Cane, van 2j7m O+

De blinde is nagenoeg blind (ziet wel vaag omtrekken) en is dat al van kitten af. Als je het niet weet en je ziet hem bezig zie je niet dat hij bijna niets kan zien. Hij springt en klimt op van alles _O-

Maar hij is nu nog wel wat verlegen. Hij ligt veel onder de poef, om af en toe even rond te snuffelen en snel weer onder de poef te verdwijnen. Hij zit daar nu al een uurtje of drie, ook lokken met lekker eten lukt nog niet ;( Wel zit hij daar super relaxed, hij kroelt en doet dan met je, maar er onder uit komen, nee dat nog niet :P

Repel is de brutaalheid zelve, zij liep het reismandje uit, ging gelijk wat brokjes eten, ging gelijk spelen, lag na 15m al in haar mandje bij de verwarming. En toen we de krabpaal (zo'n megabazending tot het plafond *O* :7) kwam ze ons helpen _O-

Voor de ABO houders: http://forum.fok.nl/topic/1710855

Afijn, de pics voor hier:

Cane:

Repelsteeltje

Ze heeft ook het aquarium ontdekt :')

lolwut
pi_104491410
ik dacht dat echte siamezen altijd dunner waren :o (of horen te zijn :P )
mijn snowie is een half-siamees.. wel wit geboren en heeft qua uiterlijk alles weg van een siamees en mauwde voordat ze was geholpen, de oren van mn kop }:|
verkleuren noodle en frodo ook elk voor en najaar van licht naar donkerder?
pi_104491892
BrandX, wacht maar tot ze doorheeft dat óp het aquarium liggen ook kan, en dat dat vooral heul lekker warm is!

Ik heb 2 traditionele siamezen, inderdaad dikke ploffers.
De moderne siamezen hebben van die spitse snoetjes, enorme oren, dunne lijfjes en lange staarten.
Ook mooi, maar niet voor mij!

Verkleuren doen ze niet meer, siamees die mijn ouders vroeger hadden deed dat trouwens wel!
Frodo is eigenlijk een choc, maar dat zie je er ook weinig aan af, veels te donker voor de rasstandaard (boeiend)
En Noodle hoort eigenlijk net zoiets te zijn als Snowie, wat lichter dan hij nu is, maar ik vind hem prima!
  Boks-Chick donderdag 17 november 2011 @ 21:31:34 #29
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104492403
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:23 schreef BlueEyes het volgende:
BrandX, wacht maar tot ze doorheeft dat óp het aquarium liggen ook kan, en dat dat vooral heul lekker warm is!
ze stond net al bovenop de deksel :') Het is (nog) een klein dametje, dus geen probleem, maar moet het wel in de gaten houden idd.

quote:
Ik heb 2 traditionele siamezen, inderdaad dikke ploffers.
De moderne siamezen hebben van die spitse snoetjes, enorme oren, dunne lijfjes en lange staarten.
Ook mooi, maar niet voor mij!

Verkleuren doen ze niet meer, siamees die mijn ouders vroeger hadden deed dat trouwens wel!
Frodo is eigenlijk een choc, maar dat zie je er ook weinig aan af, veels te donker voor de rasstandaard (boeiend)
En Noodle hoort eigenlijk net zoiets te zijn als Snowie, wat lichter dan hij nu is, maar ik vind hem prima!
Ik vind de wat minder spitse siamesen juist toffer :D
lolwut
pi_104492984
dikke siamezen zijn ook veel leuker 8-)
het maakt mij ook niet veel uit eigenlijk of iets nou wel of niet ''hoort'' bij een ras.. elke kat is mooi zoals hij is :Y
eigenlijk vind ik juist echte siamezen juist niet zo mooi.. krijg weleens de neiging om ze snel wat te eten te geven vanwege de bouw :P
en dan heb ik maar een fop-siamees, ik vind dr prachtig _O_

pi_104493087
Mooie siameesjes, maar ikzelf hou meer van smalle hyperactieve katjes :)

Ted kan altijd lekker kaarsrecht in de houding zitten :)

Maar ook heeeeeerlijk ontspannen :z

En hij is lief voor Robin/kruimel/poeps/etc. O+
pi_104493152
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:42 schreef Herr_Ratt het volgende:
En hij is lief voor Robin/kruimel/poeps/etc. O+
[ afbeelding ]
O+
pi_104493213
BrandX, leuke katjes!
zelf wil ik ook graag ooit een kat uit het asiel halen... alleen we hebben nu al 5 katten en dat is wel genoeg ;(
lijkt me wel lastig om een keuze te maken.. waarom heb je voor die 2 gekozen?
  Boks-Chick donderdag 17 november 2011 @ 21:53:36 #34
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104493761
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:44 schreef deadly_kiss het volgende:
BrandX, leuke katjes!
zelf wil ik ook graag ooit een kat uit het asiel halen... alleen we hebben nu al 5 katten en dat is wel genoeg ;(
lijkt me wel lastig om een keuze te maken.. waarom heb je voor die 2 gekozen?
tja ging snel. Ik was twee weken terug al wezen kijken (ook om een feel te krijgen met het asiel, of die me wel beviel). Ik had toen al Cane gezien, en thuis daarna op internet zijn verhaaltje gelezen.

Ik wilde per see twee katten, daar ik overdag lang weg ben. En katten die geen tuin hoefden.

Toen ik er vanmiddag kwam, en we gingen bij kamer 1 naar binnen (ze hebben 5 katten kamers met per kamer 6-8 katten) en daar was repelsteeltje. Zo cute! Toen liepen we met iemand van het asiel naar kamer 2 en al pratende kwam vanuit het niets (ik had never meer aan hem gedacht eigenlijk) zei ik ineens, jullie hadden toch ook een blinde kat?
naja, Cane dus. We hebben de twee katten toen even bij elkaar gezet, en dat zag er goed uit. Dus naja, toen heb ik ze maar meegenomen _O-

Repel is al helemaal thuis, maar Cane nog niet. Ik hoop dat die snel een beetje uit zijn schulp (onder de poef vandaan) kruipt. Hij was in het asiel echt een stoere speelse en vrolijke kater, maar wel (letterlijk) met een bite >:) . vind het zielig zoals hij er nu bij zit ;(

maar inderdaad, de keuze is niet makkelijk. Er lopen allemaal van die schatten rond O+
lolwut
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 november 2011 @ 21:56:50 #35
163650 Greys
pi_104493964
BrandX, gefeliciteerd met Cane en Repelsteel! *O* O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 november 2011 @ 21:57:42 #36
163650 Greys
pi_104494005
Oh en om Cane te helpen veilig voelen kan je misschien morgen ff een Feliway stekkerrrrrt halen en in je woonkamer er in prikken :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Boks-Chick donderdag 17 november 2011 @ 22:01:17 #37
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104494214
quote:
14s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:56 schreef Greys het volgende:
BrandX, gefeliciteerd met Cane en Repelsteel! *O* O+
Thanks O+
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
Oh en om Cane te helpen veilig voelen kan je misschien morgen ff een Feliway stekkerrrrrt halen en in je woonkamer er in prikken :Y
Een wattes :o?
lolwut
pi_104494339
Repelsteeltje voor het aquarium :D

Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootjes ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_104495004
Leuke naam ook, repelsteeltje, zit ze wel vaker zo op d'r achterpootjes?
  Boks-Chick donderdag 17 november 2011 @ 22:24:14 #40
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104495376
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Repelsteeltje voor het aquarium :D

Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootjes ^O^
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:16 schreef Herr_Ratt het volgende:
Leuke naam ook, repelsteeltje, zit ze wel vaker zo op d'r achterpootjes?
Die naam had ze al in het asiel, evenals Cane zijnes al had trouwens :P
En of ze dat vaker doet, geen idee, ze was toen net 2 uur in huis _O-
Ze hield het wel een seconde of 20 vol. Leek wel een stokstaartje :')
lolwut
pi_104496084
quote:
19s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:53 schreef BrandX het volgende:

[..]

tja ging snel. Ik was twee weken terug al wezen kijken (ook om een feel te krijgen met het asiel, of die me wel beviel). Ik had toen al Cane gezien, en thuis daarna op internet zijn verhaaltje gelezen.

Ik wilde per see twee katten, daar ik overdag lang weg ben. En katten die geen tuin hoefden.

Toen ik er vanmiddag kwam, en we gingen bij kamer 1 naar binnen (ze hebben 5 katten kamers met per kamer 6-8 katten) en daar was repelsteeltje. Zo cute! Toen liepen we met iemand van het asiel naar kamer 2 en al pratende kwam vanuit het niets (ik had never meer aan hem gedacht eigenlijk) zei ik ineens, jullie hadden toch ook een blinde kat?
naja, Cane dus. We hebben de twee katten toen even bij elkaar gezet, en dat zag er goed uit. Dus naja, toen heb ik ze maar meegenomen _O-

Repel is al helemaal thuis, maar Cane nog niet. Ik hoop dat die snel een beetje uit zijn schulp (onder de poef vandaan) kruipt. Hij was in het asiel echt een stoere speelse en vrolijke kater, maar wel (letterlijk) met een bite >:) . vind het zielig zoals hij er nu bij zit ;(

maar inderdaad, de keuze is niet makkelijk. Er lopen allemaal van die schatten rond O+
spontane keuze dus! leuk :D
Gefeliciteerd met je 2 aanwinsten... ze zullen vast heel gelukkig worden bij jou O+
  donderdag 17 november 2011 @ 22:53:06 #42
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_104496710
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:57 schreef Greys het volgende:
Is Feliway niet iets om ze juist van bepaalde plekken weg te houden?

Anyways, een blinde kat moet gewoon nog even wennen aan de geuren in huis en in het asiel wist ie waarschijnlijk waar alles te vinden was, dat moet ie nog even leren bij jou thuis.
pi_104496912
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Anyways, een blinde kat moet gewoon nog even wennen aan de geuren in huis en in het asiel wist ie waarschijnlijk waar alles te vinden was, dat moet ie nog even leren bij jou thuis.
nee :P ik heb hem zelf gebruikt na de verhuizing, omdat ik een kater heb die ineens tegen de (nieuwe :( ) bank aan ging piesen uit frustraties... waardoor de andere poezen ook weer van streek waren :P
die feliway heeft toen echt geholpen! je ruikt er zelf niks aan en ik dacht in eerste instantie dat ik er zelf weer was ingestonken (tis niet goedkoop) maar binnen 2 weken was alles weer koek & ei O+
pi_104502273
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 21:41 schreef deadly_kiss het volgende:
dikke siamezen zijn ook veel leuker 8-)
het maakt mij ook niet veel uit eigenlijk of iets nou wel of niet ''hoort'' bij een ras.. elke kat is mooi zoals hij is :Y
eigenlijk vind ik juist echte siamezen juist niet zo mooi.. krijg weleens de neiging om ze snel wat te eten te geven vanwege de bouw :P
en dan heb ik maar een fop-siamees, ik vind dr prachtig _O_

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Net een snowshoe zo met die witte pootjes en die point-tekening O+ .
pi_104502312
Ik kan de naam Repelsteeltje niet meer horen zonder aan de lama's te denken en dus aan tepelstreeltje :+

Weet je hoe het komt dat Cane blind is?

En katten die samen kroelen, heerlijk O+
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 08:46:49 #46
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104503278
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:53 schreef SiGNe het volgende:

[..]

jah, ik geef hem dan ook alle tijd. HIj moet het huis en alle geuren en geluiden zelf leren kennen. Tis niet alleen het huis natuurlijk, maar ook het geluid van de tram die achter langs rijdt, de af en toe zware vrachtwagens die langs rijden enz.

Vanmorgen was hij van de poef verschoven naar onder de bank. Ik heb hem daaronder een klein bakje nat voer gegeven (niet te veel) en wat water.
Hij heeft het eten opgegeten en vijf minuutjes geleden is hij onder de bank vandaag gekropen en scharrelt nu wat onwenning in de rondte. O+

En Repel vindt het geweldig, die probeert hem (deed ze gister ook al) telkens uit te dagen en met hem te spelen op een hele lieve manier.
Meest schitterende actie gister:
Cane ligt op het randje van onder de poef. Repel komt daar aan lopen, ziet een balletje liggen. Ze kijkt naar Cane, kjkt naar het balletje en geeft het balletje een tik vlak voor hem langs. Ze kijkt naar het balletje wat een stukje verderop stil komt te liggen, kijkt heel verbaasd naar Cane, echt zo van: waarom ga je er nou niet achter aan? Dat is leueueuek! Om vervolgens dan zelf maar boven op de bal te springen _O- O+

Nu loopt ze hem ook af en toe op te zoeken. Hij schrikt soms wel van der, maar kruipt niet meteen weg. Ze doet het lief, dus ik laat ze maar. Ook dat moeten ze zelf en samen uitzoeken. Als ik me er mee ga bemoeien kan het alleen maar fout gaan. Beide katten stonden in het asiel bekent als: sociaal, speels, maar wel van zichzelf af kunnen bijten.
Dus gewoon afwachten maar :).
lolwut
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 november 2011 @ 08:58:06 #47
163650 Greys
pi_104503442
quote:
19s.gif Op donderdag 17 november 2011 22:01 schreef BrandX het volgende:
Een wattes :o?
Een Feliway stekkerrrrrrt! :P
Koop je bij de dierenwinkel/dierenarts, merk je zelf niets van, kan sowieso geen kwaad (ook niet voor katten die niet angstig zijn), geeft feromonen af die de kat zelf ook afgeeft door kopjes te geven en daar gaan katten zich vaak veilig/rustig door voelen. Het is geen verdoving oid! En met een stekker doe je een maand ongeveer. Vaak genoeg om een net verhuisde kat lekker aan zijn nieuwe omgeving en nieuwe huisgenoten te laten wennen :Y
Het lukt vaak ook zonder hoor! Maar gewoon - indien gewenst - ter extra ondersteuning.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:14:32 #48
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104503715
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 08:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Een Feliway stekkerrrrrrt! :P
Koop je bij de dierenwinkel/dierenarts, merk je zelf niets van, kan sowieso geen kwaad (ook niet voor katten die niet angstig zijn), geeft feromonen af die de kat zelf ook afgeeft door kopjes te geven en daar gaan katten zich vaak veilig/rustig door voelen. Het is geen verdoving oid! En met een stekker doe je een maand ongeveer. Vaak genoeg om een net verhuisde kat lekker aan zijn nieuwe omgeving en nieuwe huisgenoten te laten wennen :Y
Het lukt vaak ook zonder hoor! Maar gewoon - indien gewenst - ter extra ondersteuning.
ah ok! Dan ga ik morgen even kijken daarvoor :Y Baat het niet schaadt het niet *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 06:27 schreef fh101 het volgende:
Ik kan de naam Repelsteeltje niet meer horen zonder aan de lama's te denken en dus aan tepelstreeltje :+

Weet je hoe het komt dat Cane blind is?

En katten die samen kroelen, heerlijk O+
Cane kwam als kitten binnen bij het asiel met verwaarloosde kattenziekte. ZIjn hoornvlies is kaduuk. Daarom dat hij nog wel wat lichtschakeringen ziet, en daardoor heel minimaal wat contouren. Maar hij ziet heel weinig.

Sowieso heeft hij best een trieste geschiedenis -O-
Hij is als drie maanden oude kitten bij het asiel binnen gekomen. Verwaarloosd en met niesziekte die al zwaar fout neer was geslagen op zijn ogen. Zijn ene oog is bijna dichtgegroeid en het hoornvlies daarvan is kaduuk. Van het andere oog is het hoornvlies helemaal kapot. Hij heeft er toen een jaar gezeten, en is door iemand geadopteerd. Dat ging heel goed, maar de eigenaar moest vaak langere tijd naar het buitenland voor zijn werk en Cane kon daar niet tegen. Hij is afgelopen maart weer naar het asiel teruggebracht. Daar zat hij tot gisteren dus.

Repelsteeltje is eind september binnen gekomen, was gevonden op straat, enigzins verwaarloosd maar helemaal gezond, en is geschat op geboren op 1 juni 2011.
lolwut
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:19:06 #49
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104503804
ik mocht Cane net aaien, en hij heeft de krbpaal gevonden, en al even gekrabbeld *O* Nu heeft hij de brokjes gevonden en zit lekker te eten.

Gaat dus helemaal goed komen O+

sorry voor de topickaap :@ Terug naar foto's plaatsen *O*
lolwut
  Moderator vrijdag 18 november 2011 @ 09:29:47 #50
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104504040
Nee! Lekker vertellen hoor. Wat een leukerd! Wat een heerlijke kop heeft Cane ook. Wat fijn dat ze zo'n goed huisje hebben nu.

ET heeft hier langer onder de bank gezeten hoor :P Ik vind hem al best dapper.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:32:48 #51
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104504100
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:29 schreef senesta het volgende:
Nee! Lekker vertellen hoor. Wat een leukerd! Wat een heerlijke kop heeft Cane ook. Wat fijn dat ze zo'n goed huisje hebben nu.

ET heeft hier langer onder de bank gezeten hoor :P Ik vind hem al best dapper.
Hij is enorm dapper!
Hij loopt nu echt rond te struinen en wat dingetjes uit te proberen, op de voet gevolgd door Repel _O-

Er was zelfs een speelmomentje, kon net op tjid een foto maken O+

lolwut
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:33:20 #52
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104504117
Je kan trouwens zien dat ik een week niet gedweild heb :') :@
lolwut
  Moderator vrijdag 18 november 2011 @ 09:39:53 #53
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104504271
Katten doen altijd dingen waar je foto van wil maken als je je vloer nog niet op orde hebt volgens mij :P

Ik vind dat het er echt briljant uitziet zo die twee samen. Voorbestemd :* Hadden ze in het asiel al eens samen gezeten?
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:47:17 #54
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104504445
Repel heeft de krabpaal helemaal ontdekt :D

Ze is echt een pittige tante die heel goed wil wat ze wil _O-

Hier nog eentje van hun samen, en Cane alleen, zijn pootje aan het wassen. Hij begint zich al aardig op zijn gemak te voelen :o! Gaat snel in ene!

quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:39 schreef senesta het volgende:
Katten doen altijd dingen waar je foto van wil maken als je je vloer nog niet op orde hebt volgens mij :P

Ik vind dat het er echt briljant uitziet zo die twee samen. Voorbestemd :* Hadden ze in het asiel al eens samen gezeten?
Nee, alleen toen we dus gingen kijken, mochten ze even samen op het afgesloten halletje. En dat ging best goed. Maar hun vaste verzorger (die Repel dus nog niet zo enorm goed kende, omdat die net een maand binnen was) had gewoon een erg goed gevoel er ook bij. Ze was enorm eerlijk, ook over de frustratiebijt-problemen die Cane kon hebben, en dat hij echt met eentje samen moest (naja kwam toch voor twee, dus dat was een done deal) en dat hij echt aandacht nodig had en mogelijk niet de makkelijkste was. Dus naja. het kllikte gewoon dus dan is het simpel een kwestie van proberen :).

Cane kwam net een aai halen bij me O+
lolwut
  Moderator vrijdag 18 november 2011 @ 09:53:26 #55
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_104504550
Wat mooi, krijgt hij toch de kans die hij verdiend. En dat komt vast helemaal goed als hij nu al zelf naar je toe komt.
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 09:58:12 #56
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104504654
Jah O+
lolwut
pi_104514367

oudje
:Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_104514609
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 05:39 schreef VanishedEntity het volgende:

[..]

Net een snowshoe zo met die witte pootjes en die point-tekening O+ .
ja dat hoor ik vaker :o
helaas heeft ze nooit een kitten gekregen die precies op haar leek :'(
ik heb wel eens mensen over de vloer gehad.. die kwamen kijken voor een kitten, toen wilden ze ineens een bod doen op snowie (de moeder dus) }:| fok op :W _O-
  vrijdag 18 november 2011 @ 15:22:29 #59
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104514696
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 17:10 schreef Greys het volgende:
O+

(Kneep je hem stiekem op de bovenste foto? :+ )
(het is een haar)

Nee. Hoezo?
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef BlueEyes het volgende:
Frodo is dol op drinken uit een glas.
Favoriet is Optimel, dat krijg ik amper zelf weg zonder dat zijn snoet ook in mijn beker zit.
Koffie wordt bij de visite gebedelt, als het te lang duurt steekt meneer een poot in het kopje.
En tja, als het vrouwtje geen koffie lust, dan nemen we maar genoegen met cola light...

Fiep scharrelt NOOIT, tenzij je melkproducten eet/drinkt. Als ik toetjes eet dan komt ze altijd wel HEEL nieuwsgierig kijken.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_104514842
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 09:39 schreef senesta het volgende:

ik wilde vorig jaar mijn katjes eens netjes op de foto zetten apart..
ik heel de vloer gedaan, ik dacht het gaat mij niet gebeuren dat er ineens een dot haar naast ligt ofzo :P
gaat er tijdens het foto's maken een kat naar de kattenbak terwijl de vloer nog net niet droog genoeg was... met als gevolg witte afdrukken op de vloer in de achtergrond ;(

stomme katten :|W
pi_104515682
Die witte pootjes zijn herkenbaar!
De heren mogen niet op het aanrecht, ze zitten er ook nooooit op (uhuh)
's Morgens staan er allemaal witte voetstapjes op het roestvrijstalen aanrechtblad...
Rara?

BrandX, wat ziet dat er goed uit!
Vind dat ze het snel doen hoor.

En wat betreft dat ik siameesjes heb, ik ging voor het karakter wat ik hemels vind, ben er mee opgegroeid. Dat er een stamboom aanzit, geen idee waar ik die gelaten heb!
Maar kan absoluut genieten van een 'nepper' of een heerlijk dikke huis-tuin-keuken-monster!
Zolang het maar niet ielig is, het mag van mij wel lekker dik en knuffelbaar zijn!
  vrijdag 18 november 2011 @ 17:34:38 #62
45 SiGNe
pi_104519623
In feite is het juist goed dat een kat niet 100% rasecht is, veel raskatten zijn namelijk zo doorgefokt (Opa die met kleindochter neukt enzo) waardoor de genenpoel verkleind is en ze dus een grotere kans hebben op bepaalde ziektes en erfelijke aandoeningen.

Een siamees hoort geloof ik officieel geen witte pootjes te hebben, dat is een teken dat de vader waarschijnlijk een europese korthaar is geweest maar dat is voor de genenpoel alleen maar gunstig, Europese kortharen worden ook vaak wat ouder dan raskatten dus kan je waarschijnlijk extra lang genieten van je "mixje" ^O^

Zelf zou ik wel een Bengaal willen eigenlijk, zeker als ik die foto's van Boor zie, mooie kleur heeft die ook.
Of zoeen als m'n ouders hebben, een Burmilla (Kruising tussen een Chinchilla pers en een Burmees), die is spierwit en alleen de puntjes van z'n haren zijn zwart, soort Huskey-effect.

Helaas is Clark ook ziek en zelfs de dierenarts weet niet wat het kan zijn.
Hij is in elk geval inmiddels enorm mager (na een operatie aan z'n buik is ie een keer van de tafel gesprongen en toen lagen z'n darmen door z'n binnenbuikwand, darmen zijn wel weer teruggestopt maar ik heb het idee dat ie daar nog steeds pijn van heeft bij het eten (ben zelf ook darmpatiënt dus ik weet hoe dat voelt)
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 17:38:26 #63
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104519727
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:34 schreef SiGNe het volgende:
In feite is het juist goed dat een kat niet 100% rasecht is, veel raskatten zijn namelijk zo doorgefokt (Opa die met kleindochter neukt enzo) waardoor de genenpoel verkleind is en ze dus een grotere kans hebben op bepaalde ziektes en erfelijke aandoeningen.

Een siamees hoort geloof ik officieel geen witte pootjes te hebben, dat is een teken dat de vader waarschijnlijk een europese korthaar is geweest maar dat is voor de genenpoel alleen maar gunstig, Europese kortharen worden ook vaak wat ouder dan raskatten dus kan je waarschijnlijk extra lang genieten van je "mixje" ^O^

Zelf zou ik wel een Bengaal willen eigenlijk, zeker als ik die foto's van Boor zie, mooie kleur heeft die ook.
Of zoeen als m'n ouders hebben, een Burmilla (Kruising tussen een Chinchilla pers en een Burmees), die is spierwit en alleen de puntjes van z'n haren zijn zwart, soort Huskey-effect.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Helaas is Clark ook ziek en zelfs de dierenarts weet niet wat het kan zijn.
Hij is in elk geval inmiddels enorm mager (na een operatie aan z'n buik is ie een keer van de tafel gesprongen en toen lagen z'n darmen door z'n binnenbuikwand, darmen zijn wel weer teruggestopt maar ik heb het idee dat ie daar nog steeds pijn van heeft bij het eten (ben zelf ook darmpatiënt dus ik weet hoe dat voelt)
wat een prachtig mooie kat!
lolwut
  vrijdag 18 november 2011 @ 18:14:07 #64
45 SiGNe
pi_104520855
quote:
11s.gif Op vrijdag 18 november 2011 17:38 schreef BrandX het volgende:

[..]

wat een prachtig mooie kat!
Zekers, heeft ook aan wedstrijden meegedaan, is voor de fok gebruikt en na anderhalf jaar is ie naar m'n ouders gegaan.
Z'n volledige naam is Sitanonchai Clark Gable

Ook leuk, dit is z'n kleinzoon: http://bricksite.com/babettesburmilla?id=279227
Woont in Denemarken :)

[ Bericht 9% gewijzigd door SiGNe op 18-11-2011 18:29:46 ]
pi_104522751
@Greys: wat heerlijk dat een blinde kat bij jou een nieuw leven krijgt O+
pi_104531774
quote:
10s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:14 schreef rubje het volgende:
[ afbeelding ]
oudje
:Y
O+ O+ wat een mooi katje
ROAR!!!!
  vrijdag 18 november 2011 @ 22:31:19 #67
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_104533459
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 15:26 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

ik wilde vorig jaar mijn katjes eens netjes op de foto zetten apart..
ik heel de vloer gedaan, ik dacht het gaat mij niet gebeuren dat er ineens een dot haar naast ligt ofzo :P
gaat er tijdens het foto's maken een kat naar de kattenbak terwijl de vloer nog net niet droog genoeg was... met als gevolg witte afdrukken op de vloer in de achtergrond ;(

[ afbeelding ]

stomme katten :|W
Hier de trappen wezen verven, per ongeluk deur op een kier laten staan dus kattenpootjes over de net geverfde trap naar beneden, over het tapijt heen :|W
  Boks-Chick vrijdag 18 november 2011 @ 22:33:22 #68
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104533582
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2011 19:03 schreef Prego het volgende:
@Greys: wat heerlijk dat een blinde kat bij jou een nieuw leven krijgt O+
Dat is bij mij en niet bij Greys :P
lolwut
  Boks-Chick zaterdag 19 november 2011 @ 15:45:06 #69
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104553263
Crosspost :P

:D op het eind zo echt van: ik tik gewoon ergens waar 'ie niet is, ziet 'ie vast niet, en dan pak ik hem snel!

_O-
lolwut
pi_104555065
quote:
19s.gif Op vrijdag 18 november 2011 22:33 schreef BrandX het volgende:

[..]

Dat is bij mij en niet bij Greys :P
:@
  zaterdag 19 november 2011 @ 17:56:03 #71
45 SiGNe
pi_104557403
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 16:45 schreef Prego het volgende:

[..]

:@
Meteen een stuk minder heerlijk hè ;) :+
pi_104558115
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2011 17:56 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Meteen een stuk minder heerlijk hè ;) :+
;)
  Boks-Chick zaterdag 19 november 2011 @ 18:22:40 #73
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104558263
waarom is dat een stuk minder heerlijk voor Cane en zou het wel helemaal heerlijk zijn voor Cane als het bij Greys zou zijn -O- :??
lolwut
  zaterdag 19 november 2011 @ 18:28:29 #74
45 SiGNe
pi_104558468
Dat was een grapje.. :+
Voor Cane is het natuurlijk super dat ie eindelijk een goed baasje heeft gevonden en voor jou is het super dat je er een hele lieve kater bij hebt ^O^

Ik vind het sowieso geweldig als mensen "kneusjes"uit het asiel halen, het gebeurt best vaak dat die geen baasje kunnen krijgen die voor ze wil zorgen en soms moeten ze dan ge-euthaniseerd worden, alleen omdat ze niet "leuk" genoeg zijn. :'(
  Boks-Chick zaterdag 19 november 2011 @ 18:55:34 #75
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104559423
Oh gelukkig, ik vond de reactie al zo vreemd :D
Hij doet het aardig goed trouwens, wordt al lekker brutaal. En volgt me door het hele huis heen _O- O+
lolwut
pi_104565958
SiGNe, wat een mooierd die kat!
Wel vervelend dat 'ie zo ziek is, hoop dat het goed komt.

Ziet er goed uit BrandX.
En wat ben je ze heerlijk aan het verwennen met allerlei speeltjes!
pi_104578329
Ik word vrolijk bij het bekijken van dit topic.
Volgens mij ben ik toch geen weerwolfje
pi_104606430

Onze ''kitten'' van ruim 1 jaar oud.
Mevrouw lijkt maar niet groter te worden haha :D.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_104606549
Wat een snoepje
  zondag 20 november 2011 @ 21:48:40 #80
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_104606556
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]

wat een schatje! *; *;
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_104606632
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:48 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat een snoepje
Je kent d'r niet, het is echt een slopert en druktemaker _O-
Ze is nog niet geholpen, dat gaan we binnenkort maar eens doen denk ik.
Die vliegt echt door het hele huis, met bijhorend geluid.
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 november 2011 @ 21:51:07 #82
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104606724
O+

De kleine hier zal binnenkort ook geholpen worden. Geen zin in nestjes :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104607022
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef borisz het volgende:
O+

De kleine hier zal binnenkort ook geholpen worden. Geen zin in nestjes :+.
Die ''ouwe'' is hier wel geholpen dus nestjes gaat toch niet lukken ;)
\Maar hij werd een stuk rustiger nadat hij geholpen was.

Dat zou voor mevrouw ook geen overbodige optie zijn :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 20 november 2011 @ 21:58:22 #84
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_104607238
De kleine dame houdt ervan om naar buiten te gaan en gezien het aantal buurtkatten is het wel handig :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_104607852

Die is de ''oude'' trouwens.
Jaartje of 3 oud, echt een sacho kater :D
pi_104612410
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
echt een sacho kater :D
Kijkt hij altijd zo chagrijnig, of alleen wanneer je hem probeert te fotograferen? :D
pi_104613234
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Kijkt hij altijd zo chagrijnig, of alleen wanneer je hem probeert te fotograferen? :D
Bijna altijd :)
pi_104618583
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]

Oh ziet er echt lievig uit ze lijkt wel beetje op smokey maar dan een stuk lichter. die ondeugende blik ook haha geweldig
ROAR!!!!
pi_104642004
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 08:09 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:

[..]

Oh ziet er echt lievig uit ze lijkt wel beetje op smokey maar dan een stuk lichter. die ondeugende blik ook haha geweldig
Waar kan ik foto's van je poes vinden ?

No pun intended :')
  maandag 21 november 2011 @ 19:14:38 #90
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104642266
Dat die kat daar vrijwillig blijft zitten. :o
De mijne komt niet eens in de buurt van de badkamer.
pi_104642496
Als je goed kijkt zie je dat de kraan aanstaat, ze drinken altijd samen uit de kraan.
Als we douchen gaan ze samen op het randje zitten wachten tot we klaar zijn :D
pi_104644520
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]

Die is de ''oude'' trouwens.
Jaartje of 3 oud, echt een sacho kater :D
ik vind em leuk :D
pi_104652218
Hallo iedereen, wat hebben jullie toch prachtige katten en snoezige foto's.
Ik ben sinds een maandje ook de trotse eigenaresse van 2 kittens. Gehaald met het idee: 2 katers, maar uiteindelijk bleek ééntje een poesje te zijn. Dat verklaard de grote karakter en postuur verschillen tussen beide. Ze zijn inmiddels zo'n 13 weken oud.

pi_104653268
Aww, wat lief! O+

Ik ga vanaf volgende maand eindelijk op mezelf wonen, dan kan ik eindelijk weer katten in huis nemen. * sylvesterrr kan niet wachten.
pi_104653979
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef Miriampje het volgende:
Hallo iedereen, wat hebben jullie toch prachtige katten en snoezige foto's.
Ik ben sinds een maandje ook de trotse eigenaresse van 2 kittens. Gehaald met het idee: 2 katers, maar uiteindelijk bleek ééntje een poesje te zijn. Dat verklaard de grote karakter en postuur verschillen tussen beide. Ze zijn inmiddels zo'n 13 weken oud.

[ afbeelding ]
Die rechtse is zeker de kater :D
pi_104654124
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 22:01 schreef junkiexp het volgende:
Die rechtse is zeker de kater :D
Jep :) Het was dus ook niet zo'n grote verrassing toen we er achter kwamen.
  Boks-Chick maandag 21 november 2011 @ 22:27:24 #97
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104655725
Ik kom mijn blinde held Cane en zijn inmiddels maatje kitten Repelsteeltje weer even spammen :@

Cane heeft de krabpaal ontdekt. Het is echt een giller hoe hij er weer af komt _O- hij laat zich hangen vanaf zo'n ligmandje, voelt met zijn voeten naar een paal, en klimt half hangend met zijn achterpoten onder op de paal zo naar beneden _O-

Anyways, knappe kleine Repelsteeltje O+:

Repel die de wereld op haar kop bekijkt :')

Cane die voor het eerst in een van de krabpaalmandjes ligt O+ :7

En hier poseert Cane (gekke ding klimt op alles, en weet vervolgens niet meer hoe hij er af moet komen :'))

Cane en Repel die samen spelen O+!

lolwut
pi_104656151
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Jep :) Het was dus ook niet zo'n grote verrassing toen we er achter kwamen.
Goed te zien aan het koppie, dat wordt ook zo'n sacho kater ;)
pi_104656200
Zielig zeg een blinde kat ;(
  Boks-Chick dinsdag 22 november 2011 @ 11:12:33 #100
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_104668295
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2011 22:34 schreef junkiexp het volgende:
Zielig zeg een blinde kat ;(
mjah, hij heeft geen goede start gehad ruim 2 jaar terug. Maar hijzelf heeft er geen last van (hij weet eigenlijk ook niet beter) En zoals je ziet doet hij gewoon alles wat een ziende kat ook doet, alleen gaat het van dingen af gaan af en toe wat knullig en niet helemaal zoals het hoort :') _O-
lolwut
pi_104691284
quote:
2s.gif Op maandag 21 november 2011 19:10 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Waar kan ik foto's van je poes vinden ?

No pun intended :')
dit is hem, dit is wel een foto toen we hem net hadden hij is nu al stuk groter maar hier zie je dat hij beetje er op lijkt

ROAR!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')