wat een schatje!quote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Onze ''kitten'' van ruim 1 jaar oud.
Mevrouw lijkt maar niet groter te worden haha.
Je kent d'r niet, het is echt een slopert en druktemakerquote:
Die ''ouwe'' is hier wel geholpen dus nestjes gaat toch niet lukkenquote:Op zondag 20 november 2011 21:51 schreef borisz het volgende:
De kleine hier zal binnenkort ook geholpen worden. Geen zin in nestjes.
Bijna altijdquote:Op zondag 20 november 2011 23:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Kijkt hij altijd zo chagrijnig, of alleen wanneer je hem probeert te fotograferen?
Oh ziet er echt lievig uit ze lijkt wel beetje op smokey maar dan een stuk lichter. die ondeugende blik ook haha geweldigquote:Op zondag 20 november 2011 21:47 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Onze ''kitten'' van ruim 1 jaar oud.
Mevrouw lijkt maar niet groter te worden haha.
Waar kan ik foto's van je poes vinden ?quote:Op maandag 21 november 2011 08:09 schreef -o0tijgertjuh0o- het volgende:
[..]
Oh ziet er echt lievig uit ze lijkt wel beetje op smokey maar dan een stuk lichter. die ondeugende blik ook haha geweldig
ik vind em leukquote:Op zondag 20 november 2011 22:07 schreef junkiexp het volgende:
[ afbeelding ]
Die is de ''oude'' trouwens.
Jaartje of 3 oud, echt een sacho kater
Die rechtse is zeker de katerquote:Op maandag 21 november 2011 21:37 schreef Miriampje het volgende:
Hallo iedereen, wat hebben jullie toch prachtige katten en snoezige foto's.
Ik ben sinds een maandje ook de trotse eigenaresse van 2 kittens. Gehaald met het idee: 2 katers, maar uiteindelijk bleek ééntje een poesje te zijn. Dat verklaard de grote karakter en postuur verschillen tussen beide. Ze zijn inmiddels zo'n 13 weken oud.
[ afbeelding ]
Goed te zien aan het koppie, dat wordt ook zo'n sacho katerquote:Op maandag 21 november 2011 22:03 schreef Miriampje het volgende:
[..]
JepHet was dus ook niet zo'n grote verrassing toen we er achter kwamen.
mjah, hij heeft geen goede start gehad ruim 2 jaar terug. Maar hijzelf heeft er geen last van (hij weet eigenlijk ook niet beter) En zoals je ziet doet hij gewoon alles wat een ziende kat ook doet, alleen gaat het van dingen af gaan af en toe wat knullig en niet helemaal zoals het hoortquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |