Hahahahaquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Onze lieve katjes
[ afbeelding ]
Indi: awesome cat is awesomequote:Op vrijdag 16 december 2011 20:30 schreef bl0emetjE het volgende:
Indi op een plastic tasje (incl zon!):
[ afbeelding ]
Zelfde tasje, andere poes (Lila):
[ afbeelding ]
Om ervoor te zorgen dat het plastic tasje wel op een aangename temperatuur blijft, wisselt men hier elkaar gedurende de dag af
♥quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Indi: awesome cat is awesome
Ohh ik zie deze nu pas! Wat een ontzettend schattige lieve foto ♥ ♥quote:Op vrijdag 16 december 2011 10:09 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[ afbeelding ]Dikke vrienden als Roxy de hond niet aan het uitdagen is
oeh net spookjesquote:Op vrijdag 16 december 2011 15:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Onze lieve katjes
[ afbeelding ]
Die komen er nog wel in, maar die kunnen tegen een stootjequote:Op zondag 18 december 2011 03:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik zou de kerstballen maar achterwege laten, dat wordt een zooitje..
Ik vind ze tofquote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef zoeperzazke het volgende:
Even de playboykant op met dit topic. Spotje!
[ afbeelding ]
@Muck, je weet dat kerststerren giftig zijn voor katten?
Ik houd haar goed in de gaten, maar tot dusver heeft ze alleen interesse in de bak waar ze instaanquote:Op zaterdag 17 december 2011 14:40 schreef senesta het volgende:
Leuk Muck!
De planten (kerstster) zijn wel enorm giftig voor katten hoor, dus goed oppassen dat ze er niet van gaat proeven
Ik heb het naaktkattentopic gevolgd en heb regelmatig in een deuk gelegenquote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een leuk beestjequote:Op zondag 18 december 2011 11:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Hahahaha,wel een beetje herkenbaar._O- Wat een enorme pluimstaart heeft Dodge trouwensquote:Op zondag 18 december 2011 14:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Wat een leuk beestje
Het is hier een drama die kerstboom
De ochtendwandeling door het huis levert meestal dit op wat de avond ervoor dus nog in de boom hing.
[ afbeelding ]
De dader...?
Check vooral wat hij doet het moment dat hij in beeld komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |