echt? dan kan je het wetenquote:Op maandag 14 november 2011 10:07 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nee. Met mijn laptop in het park.
Het is niet meer te genezen, dus succes met de bevroren lichaamsdelen.quote:Bevriezing (congelatio) is in de geneeskunde een toestand waarbij schade aangericht wordt aan de huid of andere weefsels door extreme kou, doordat in het weefsel ijskristallen ontstaan die de cellen beschadigen.
quote:Op maandag 14 november 2011 10:13 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Het is niet meer te genezen, dus succes met de bevroren lichaamsdelen.
VEEL SUCCES!!!hopen dat je niet bevriest!!quote:Op maandag 14 november 2011 10:14 schreef Meloewa het volgende:
MEidddddddddddddd ik moet nu vertrekken help me ben nog niet klaar
ben te lang met me make-up bezig geweest dus ben nog niet klaarquote:Op maandag 14 november 2011 10:16 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
VEEL SUCCES!!!hopen dat je niet bevriest!!
of blijf thuis lekker warm!!quote:Op maandag 14 november 2011 10:17 schreef Meloewa het volgende:
[..]
ben te lang met me make-up bezig geweest dus ben nog niet klaarmoet nog me tas inruimen dan maar te laat of zo
pauper buurt woon jij!!quote:Op maandag 14 november 2011 10:17 schreef controlaltdelete het volgende:
Koud? Valt best wel mee, ik weiger nog steeds om de winterjas aan te trekken wel een sjaal. Best te doen hoor - 25 dat is pas koud. Vanmiddag is het weer lekker zonnig en zitten mensen op het terasje hier.
quote:Op maandag 14 november 2011 10:20 schreef tja77 het volgende:
Jezelf zweetteef noemen, en vervolgens miepen dat je het koud hebt.
Je bent zeker een vrouw?
Oh en hoe weet jij dat, waaruit concludeer je dit?quote:
ondat mensen daar buiten gaan zitten met dit weerquote:Op maandag 14 november 2011 10:22 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Oh en hoe weet jij dat, waaruit concludeer je dit?
Welk weer? Je doet net alsof je in Siberie zit zo koud is het niet eens. Wat dan als de horrowinter echt gaat losbarsten? En ja: als hier het zonnetje schijnt zitten de terrassen weer snel vol. Ik kan me voorstellen dat dit lastig te begrijpen is voor mensen die in een gehucht wonen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:23 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ondat mensen daar buiten gaan zitten met dit weer
quote:Op maandag 14 november 2011 10:26 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Welk weer? Je doet net alsof je in Siberie zit zo koud is het niet eens. Wat dan als de horrowinter echt gaat losbarsten? En ja: als hier het zonnetje schijnt zitten de terrassen weer snel vol. Ik kan me voorstellen dat dit lastig te begrijpen is voor mensen die in een gehucht wonen.
quote:Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef Marie30 het volgende:
Zweten vind je leuker hé teef.
Toch een fijne dag schatje![]()
ik moest overstappen dus moest wel naar buiten!!!quote:Op maandag 14 november 2011 10:43 schreef tja77 het volgende:
gewoon binnenblijven....
Als je ECHT ECHT lekker bent, wil ik je wel opwarmen...
Dat wordt nog wat als het echt fris wordt.quote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef Zweetteef het volgende:
Ik was net weer ff buiten leek wel -40!!!
Dan komt de bontmuts en de winterkleding uit de kast.quote:Op maandag 14 november 2011 10:45 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat als het echt fris wordt.
Overdrijf je niet een beetje?quote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef Zweetteef het volgende:
goed idee, maar dan moet ik gaan werken en elke dag 2 uur rijden dan val ik in slaap!!quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef tja77 het volgende:
Koop of regel een auto, dan hoef je niet over te stappen.
Het was 6 gradenquote:Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef Zweetteef het volgende:
Ike net op de scooter naar het station. Het was egt heel koud wel -20!!
Tot gevolg dat ik nu bevroren benen,tenen,vingers alles eigenlijk!![]()
Nu zit ik in de bus en ben ik nog steeds bevrorenbusman heb de kachel ook niet egt hard aan
![]()
tot zover deze terechte klacht!!
het was helemaal niet 6 gradenquote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het was 6 graden![]()
* Metro2005 had niet eens een jas aan vanochtend![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef tja77 het volgende:
Regel een vent die je netjes wegbrengt en komt halen... In ruil voor iets anders.
6 graden ????? hier was het -2quote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Het was 6 graden![]()
* Metro2005 had niet eens een jas aan vanochtend![]()
waar is hier?quote:Op maandag 14 november 2011 11:00 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
6 graden ????? hier was het -2
nee, ik ben classy met mijn scooterquote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef stbabylon het volgende:
Niemand die commentaar heeft op het feit dat ze scooter rijdt?
Ben ik dan alleen dat scooters allemaal in de pers moeten? Inclusief of exclusief bestuurder, dat maakt me niet heel veel uit.
Het is een scooter, daar is niks classy aan. En die dikke reet al helemaal niet.quote:Op maandag 14 november 2011 13:32 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee, ik ben classy met mijn scooterga niet haten
MIJN SCOOTER IS CLASSY PUNT UIT, EN IK BEN AL HELEMAAL CLASSY. JIJ BENT ZEKER ZO EEN:Nerdjes in de bus.quote:Op maandag 14 november 2011 13:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is een scooter, daar is niks classy aan. En die dikke reet al helemaal niet.
Waar leg jij in hemelsnaam die link dat ik er zo één ben, gebasseerd op een opmerking dat scooters niet classy zijnquote:Op maandag 14 november 2011 13:34 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
MIJN SCOOTER IS CLASSY PUNT UIT, EN IK BEN AL HELEMAAL CLASSY. JIJ BENT ZEKER ZO EEN:Nerdjes in de bus.
bibberrrrrrr!!!quote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef tja77 het volgende:
Maar Teef, zweet je nu, of bibber je nu?
nietusquote:Op maandag 14 november 2011 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar leg jij in hemelsnaam die link dat ik er zo één ben, gebasseerd op een opmerking dat scooters niet classy zijn
Of jij classy bent weet ik niet, je hebt iig wel een dikke reet, of krijgt die nog, door het scooter rijden. Lui varken.
Nou, ga dan ook fietsen naar de bushalte en doe die scooter weg. Scooters zijn nergens voor nodig.quote:
nee dan ga ik zwetenquote:Op maandag 14 november 2011 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, ga dan ook fietsen naar de bushalte en doe die scooter weg. Scooters zijn nergens voor nodig.
nopequote:Op maandag 14 november 2011 14:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het is onder de 20, dus het is koud. Lekker is boven de 25.
Ik denk, dat als het echt -40 is, jij instant bevriest en in elkaar zakt als een zak kolen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef Zweetteef het volgende:
Ik moest vanochtend anders best hard lachen toen ik die knakker in zijn adidas jasje zag bibberen in de nachtvorstquote:Op maandag 14 november 2011 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Aanstellers die bij het kleinste beetje kou al in de weer zijn met sjaals mutsen en dikke jassen
Hoi Romanaquote:Op maandag 14 november 2011 14:59 schreef Zweetteef het volgende:
Ik was net weer op scooter weer bevroren!!!
Zolderbewoners die blij met kou zijn, zodat het niet opvalt dat ze niet buiten komen.quote:Op maandag 14 november 2011 14:36 schreef Mani89 het volgende:
Aanstellers die bij het kleinste beetje kou al in de weer zijn met sjaals mutsen en dikke jassen
quote:Op maandag 14 november 2011 14:59 schreef Zweetteef het volgende:
Ik was net weer op scooter weer bevroren!!!
man, 8 graden is niet koudquote:Op maandag 14 november 2011 14:36 schreef Mani89 het volgende:
8 graden is aardig koud als je buiten loopt/fietst. Vooral als het waait.quote:Op maandag 14 november 2011 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
man, 8 graden is niet koud![]()
-15 of lager. Das pas koud.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
het was vandaag lekker 9 graden, lekker verfrissend
het was min 3 hoor!!quote:Op maandag 14 november 2011 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
het was vandaag lekker 9 graden, lekker verfrissend
rond heerenveenquote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
in welk gat woon jij dan?
zonnig maar wel koudquote:Op maandag 14 november 2011 20:24 schreef Karina het volgende:
Min 3hier zat het vanmorgen alleen helemaal dicht van de mist, vanmiddag was het lekker zonnig
wel sneeuw dan hoef ik niet naar schoolquote:Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ah oke
[..]
beter dat dan sneeuw en geen reet kunnen
jaquote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef utopie het volgende:
[..]
het is een normale vraag toch? doe je in het echt ook altijd zo?
ik wel en naar stage daarom vind ik het kutquote:Op maandag 14 november 2011 20:26 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wel sneeuw dan hoef ik niet naar school![]()
nee bah friezenquote:Op dinsdag 15 november 2011 00:55 schreef Godshand het volgende:
Zweetteef zoekt een warme Fries om zich te warmen, maarja Friezen zijn een koud volkje
Haha, handig dat je in Heerenveen woont dan ('t Herrefaen ofzoiets in dat taaltje...)quote:
Ach stel je niet aan, zorg gewoon dat je auto overdekt staat, of dek de ramen af.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanmorgen weer dat tyfusijs van de auto moeten halen
Dan prefereer ik toch koffie of een BJ boven ijskrabben.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach stel je niet aan, zorg gewoon dat je auto overdekt staat, of dek de ramen af.
Een beetje ijskrabben op de vroeger ochtend, is een goede manier van wakker worden.
Dat sowieso...quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan prefereer ik toch koffie of een BJ boven ijskrabben.
Ja, maar sommige mensen zeiken over alles.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat sowieso...
Maar dat gemekker als het NET onder het vriespunt is, en je moet een minuutje ruiten krabben. Laat gewoon je auto stationair lopen, kachel op sambal smabal, en als je klaar bent met krabben, stap je in een lekker verwarmde auto in. OF als je het goed voor elkaar hebt, laat je dat automatisch doen met 1 druk op de afstandsbediening van je auto.
tis wat he meid.quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:23 schreef Zweetteef het volgende:
Ik ben nog steeds koud!!!! Al een uur geleden op de scooter!! Nog ff geslapen in de busmaar daar krijg je het niet warmer van
![]()
tevens had die zak hooi van een busschaufeur ook de verwarming niet aan of die roestbak had geen verwarming
had ik gedaan sjaal nekwamrmer hanschoenen alles!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:26 schreef tja77 het volgende:
Kleedt je dan ook warmer aan, je had het gisteren ook al koud.
Of zorg dat je wat meer spek hebt. Dikke mensen kunnen beter tegen de kou dan dunne.
Een (fatsoenlijke) jas, een keer geen kort rokje, maar een broek?quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:27 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
had ik gedaan sjaal nekwamrmer hanschoenen alles!!
dikzakquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanmorgen 100% allemaal (winter)jas dicht. 80% daarvan helemaal tot de nek dicht en 50% had nog een sjaal om.
En ik liep daar met tshirt en jas open
nee toch? /doodschamenquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:55 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik woon in friesland maar ben geen fries!
kkstoerquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanmorgen 100% allemaal (winter)jas dicht. 80% daarvan helemaal tot de nek dicht en 50% had nog een sjaal om.
En ik liep daar met tshirt en jas open
Het is nog niet koudquote:
het vriest 10 graden hoor!quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:36 schreef internal het volgende:
[..]
Het is nog niet koudKom maar terug als het meer dan 10 graden vriest.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:45 schreef internal het volgende:
Ben jij toevallig ook zo'n type die nu al een muts, sjaal, winterjas en handschoenen aanheeft?
Ik heb het niet koudquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:52 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
lekker warm hoor moet je ook eens doen
pauperquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:53 schreef internal het volgende:
[..]
Ik heb het niet koudIk loop dan ook gewoon nog in mijn vestje. Als ik al die troep aandoe zweet ik me kapot.
Interessante conclusie. Dat ik geen jas + extra's draag betekend niet dat ik ze niet hebquote:
Volgens mijn weerstation is het nu al 37 graden hoor.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:03 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
De koudste temperatuur vannacht/vanochtend werd gemeten op station Volkel met -3,5 graden.
Ook andere KNMI-stations bleven onder nul. Enkel in Zeeland, Noord-Holland, en op vier van de vijf bewoonde Nederlandse Waddeneilanden bleef het kwik boven het vriespunt.
Fahrenheit?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:04 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Volgens mijn weerstation is het nu al 37 graden hoor.
Nee, heb 'm in een holletje gestopt per ongelukquote:
Kan ook.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:09 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Nee, heb 'm in een holletje gestopt per ongeluk
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:10 schreef DrDarwin het volgende:
Wat is er toch gebeurt met dit land en haar volk...
Ik heb verdorie de kachel nog niet aan gehad.
Ik ook niet, warm genoeg in huis.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:10 schreef DrDarwin het volgende:
Wat is er toch gebeurd met goede spelling?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:10 schreef DrDarwin het volgende:
Watskebuuuuuuuuuuurtttquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Wat is er toch gebeurd met goede spelling?
Zal ik je opwarmen?quote:
Of jullie zijn gewoon zwakke figuren die niet tegen een beetje kou kunnenquote:
Hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of jullie zijn gewoon zwakke figuren die niet tegen een beetje kou kunnen
Bij 5 graden een sjaal omdoen
ik loop altijd in mn polo-shirt met een dunne zomerjas en enkelsokken :S waarom nou die extra kosten maken omdat het kouder wordt, wees een vent een man een kerel!!quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Of jullie zijn gewoon zwakke figuren die niet tegen een beetje kou kunnen
Bij 5 graden een sjaal omdoen
Minder erge zaken dan met het tot mietjes en watjes gedegenereerde volk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:13 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Wat is er toch gebeurd met goede spelling?
Je kan jezelf afvragen of dat iedereen van kou houdt en dus niet de verwarming aan doet of dat jij de enige bent die het koud heeft.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:37 schreef Zweetteef het volgende:
school doet zo goedkoop helemaal niet warm in school
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:38 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je kan jezelf afvragen of dat iedereen van kou houdt en dus niet de verwarming aan doet of dat jij de enige bent die het koud heeft.
Houd je jas met dubbele bontkraag aan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:37 schreef Zweetteef het volgende:
bij ons hebben ze de ramen gewoon open staanquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:37 schreef Zweetteef het volgende:
Ok. Jij bent stoer!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:58 schreef Superthomas het volgende:
jullie moeten allemaal niet klagen.
ik heb eens met -10 en 20cm sneeuw naar school moeten fietsen.
een half fucking uur duurde het.
zijn ook genoeg mensen die 8u buiten staan te werken....quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:58 schreef Superthomas het volgende:
Nou wat een held zegquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:58 schreef Superthomas het volgende:
vandaag moest het raam weer eens dicht omdat iemand het te koud hadquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:02 schreef Ritmo het volgende:
Wel typisch trouwens, dat zolder-FOK'ers die klagen over teveel warmte in de zomer geen aanstellers worden genoemd en mensen met een hekel aan kou (zo'n 99 %) wel.
Het is sowieso logischer dat je kou niet fijn vindt. Niets aanstelligers aan, kou is gewoon kut.
Het raam open willen hebben bij 9 graden... dude, wtf?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:03 schreef Superthomas het volgende:
[..]
vandaag moest het raam weer eens dicht omdat iemand het te koud had![]()
aanstellerij.
het is 9 graden!
Kou is makkelijker te bestrijden dan hitte, als je het koud heb trek je gewoon een trui aan. Maar in de zomer kan je niet verder als naakt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:02 schreef Ritmo het volgende:
Wel typisch trouwens, dat zolder-FOK'ers die klagen over teveel warmte in de zomer geen aanstellers worden genoemd en mensen met een hekel aan kou (zo'n 99 %) wel.
Het is sowieso logischer dat je kou niet fijn vindt. Niets aanstelligers aan, kou is gewoon kut.
Doorluchten.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het raam open willen hebben bij 9 graden... dude, wtf?
ze hebben de verwarming verdomme vol open staan!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het raam open willen hebben bij 9 graden... dude, wtf?
Kan wel verder hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef internal het volgende:
[..]
Kou is makkelijker te bestrijden dan hitte, als je het koud heb trek je gewoon een trui aan. Maar in de zomer kan je niet verder als naakt.
Vind ik niet. Een bevroren neus en wangen is ook kutquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef internal het volgende:
[..]
Kou is makkelijker te bestrijden dan hitte, als je het koud heb trek je gewoon een trui aan. Maar in de zomer kan je niet verder als naakt.
Met het raam open?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:05 schreef Superthomas het volgende:
[..]
ze hebben de verwarming verdomme vol open staan!
Psy-freak's gedachten:quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met het raam open?Wat een verspilling.
Over dat soort temperaturen heb ik het dan ook. Al vind ik het hier al wel snel te klef. Meestal is voor mij de lente/herfst qua temperatuur de beste tijd van het jaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Vind ik niet. Een bevroren neus en wangen is ook kut![]()
Bovendien heb ik er een hekel aan om me helemaal in te pakken steeds, en staat in sommige gebouwen de verwarming niet hoog genoeg aan.
Het moet toch echt wel boven de 27 graden worden voordat het (hier in Nederland) echt té warm is.
moet je niet tegen mij vertellen...quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Met het raam open?Wat een verspilling.
Dat zou zo kunnen zijn omdat het niet koud isquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:35 schreef Zweetteef het volgende:
Mensen die zeggen dat het niet koud is
jonge wat zeg jiji?? Kom je wel eens buiten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:38 schreef internal het volgende:
[..]
Dat zou zo kunnen zijn omdat het niet koud isSimulant.
Elke dag ja.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:47 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jonge wat zeg jiji?? Kom je wel eens buiten?
Dat is heel leuk, doet niet af van het feit dat ik wil degelijk elke dag buiten kom. Alleen in het weekeind niet.quote:
for real? Niet in het weekend buitenkomenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef internal het volgende:
[..]
Dat is heel leuk, doet niet af van het feit dat ik wil degelijk elke dag buiten kom. Alleen in het weekeind niet.
Huilen met de pet op.quote:
Met dit weer beter ja, anders bevriezen je traantjes.quote:
In de tijd dat je eindelijk ongestoord achter de computer kan zitten naar buiten gaanquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:58 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
for real? Niet in het weekend buitenkomen
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:19 schreef internal het volgende:
[..]
In de tijd dat je eindelijk ongestoord achter de computer kan zitten naar buiten gaan
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:19 schreef internal het volgende:
[..]
In de tijd dat je eindelijk ongestoord achter de computer kan zitten naar buiten gaan
Altijd binnen zittenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:38 schreef internal het volgende:
[..]
Dat zou zo kunnen zijn omdat het niet koud isSimulant.
heb ik natuurlijk maar nog steeds frisjes !!quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:32 schreef Seventees het volgende:
Daar hebben ze goede warme kleding en goede schoenen voor uitgevonden, hoor
Regel een vriendje..quote:Op woensdag 16 november 2011 00:21 schreef Zweetteef het volgende:
thuis is het lekker warm hoor 25 graden
ervaring?quote:Op woensdag 16 november 2011 00:58 schreef nattermann het volgende:
Seks met een ijsbeer, dat is koud.
Mietjes.
Hij neukt lijken.quote:
Ook niks van gemerkt, leek wel ietsjes frisser dan de dagen ervoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:27 schreef DrDarwin het volgende:
Pas op, het is glad....!!
Tenminste dat hoorde ik op de radio, niks van gemerkt overigens, en de kou viel ook best mee.
Ze hebben van die hotpacks. Kun je je handen snel mee opwarmen. Lijkt me echt iets voor jouquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:12 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
heb ik natuurlijk maar nog steeds frisjes !!
Wij hadden ooit iemand met down syndroom in de buurt die voor een euro per auto elke morgen de auto's in de straat ijsvrij maakte.quote:Op woensdag 16 november 2011 09:21 schreef Karina het volgende:
Het was behoorlijk koud, ik moest mijn autoruiten krabbenVan gladheid niets gemerkt trouwens.
Ga dan op de fiets...quote:Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef Zweetteef het volgende:
Ike net op de scooter naar het station. Het was egt heel koud wel -20!!
Tot gevolg dat ik nu bevroren benen,tenen,vingers alles eigenlijk!![]()
Nu zit ik in de bus en ben ik nog steeds bevrorenbusman heb de kachel ook niet egt hard aan
![]()
tot zover deze terechte klacht!!
Nee volgend topic pas weer als er 20 cm sneeuw ligt of natuurijs.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:36 schreef Psy-freak het volgende:
Gaan we hier nu delen van maken t/m maart?
Ah, in 2021 pas...quote:Op woensdag 16 november 2011 10:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Nee volgend topic pas weer als er 20 cm sneeuw ligt of natuurijs.
ik maak wel nieuw deel als deze vol isquote:Op woensdag 16 november 2011 10:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geen forumvervuiling hey!quote:Op woensdag 16 november 2011 10:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik maak wel nieuw deel als deze vol is
Mooi respons van een modquote:
Genoeg koude topics die de 'discussie' voort kunnen zetten.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:44 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ik maak wel nieuw deel als deze vol is
ik ben vrijquote:Op woensdag 16 november 2011 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mooi respons van een mod
Verder, zweetteef... hoe was het vandaag op de scooter?
dan doe je op die een slotje!!quote:Op woensdag 16 november 2011 10:46 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Genoeg koude topics die de 'discussie' voort kunnen zetten.
Stoer? zijn gewoon van die dikke nerds met meerdere lagen isolatie door vet.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mensen die hier stoer komen lopen doen en zeggen dat het niet koud is, terwijl het in de ochtend vrijwel overal vriest, tot 3,5 graad vorst aan toe.Stoer hoor.
Mag ik je daar aan houden?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:39 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Echt he?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mensen die hier stoer komen lopen doen en zeggen dat het niet koud is, terwijl het in de ochtend vrijwel overal vriest, tot 3,5 graad vorst aan toe.Stoer hoor.
Ik mis de zomer.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:03 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Echt he?
Sowieso, mensen die dit weer niet naar vinden of het zelfs fijn vinden.
Wtf mankeert je dan?
waar moet er stoer over gedaan worden dan¿quote:Op woensdag 16 november 2011 11:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Stoer doen ... waarom dat dan?. Er is geen mens die me ziet als ik 's morgens weg ga.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Dat kun je als 'stoer gedrag' zien. Stelletje opscheppers met hun 'Het is niet koud!'quote:Op woensdag 16 november 2011 11:48 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Mwa, we hebben een rotzomer gehad. Niet lekker een paar weken warm weer, maar vooral regen. Het voorjaar was beter dan de zomer.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat doet iedereen. Hoewel in de zomer van 2011 niet echt mis. Behalve m'n vakantie dan.
De zomer van 2011 niet nee, meer het stereotype zomer.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat doet iedereen. Hoewel in de zomer van 2011 niet echt mis. Behalve m'n vakantie dan.
Ik vind het zelf ook fijn, hoor.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat kun je als 'stoer gedrag' zien. Stelletje opscheppers met hun 'Het is niet koud!'
Wat ze eigenlijk zeggen is: 'Het is dan wel -3,5, maar ik heb het niet koud.' En dat is het verschil. Sommige mensen zijn erg kou-ig aangelegd en piepen al bij + 10. Anderen - en dat zijn ook mensen zonder dikke vetlaag - vinden die - 3,5 prima en lopend fluitend over straat.
Soms stoer gedrag, maar soms ook niet
En 35 graden is voor sommige mensen 'lekker warm' en voor andere mensen 'veel te heet'. Nuances, nuances, mensen. En persoonlijke voorkeur
Rejoice, het is acht graden en droog, het lijkt wel lente.quote:Op vrijdag 18 november 2011 03:23 schreef Zweetteef het volgende:
Ha ik had een ban was er niet minder koud om!
het vriest man wat zeg jij!quote:Op vrijdag 18 november 2011 07:13 schreef DrDarwin het volgende:
[..]
Rejoice, het is acht graden en droog, het lijkt wel lente.
Hier anders niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |