niks van datquote:Op maandag 14 november 2011 13:09 schreef 2NutZ het volgende:
Zij ook van jou met je mantelpakje, kort pittig kapsel en veel te overdreven hoeveelheid goedkope parfum.
Een versleten oude rok met lang onverzorgt ongekamt haar en een zweetlucht?quote:
neequote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Een versleten oude rok met lang onverzorgt ongekamt haar en een zweetlucht?
quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Zweetteef het volgende:
Nu hoor ik dat nerdje blij doen dat hij MBO diploma heeft en daar alles mee kan
Nee, de baas een pijpbeurt geven kom je wel ver mee wil je zeggen? Zeker met die zweetlucht van jou.quote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Zweetteef het volgende:
Nu hoor ik dat nerdje blij doen dat hij MBO diploma heeft en daar alles mee kan
fixedquote:Op maandag 14 november 2011 13:08 schreef Zweetteef het volgende:
Ik word egt gek van dat soort mensen!! geplamuurde kutkop, en sletterige kleren!!
En dan met haar blonde snollen de hele tijd over jongens en make-up praten. Ooow die jongen dit, nee dat parfum en dan bla bl bla
Klacht:blonde sletten
edit: nog vergeten ze hebben ook altijd een joekel van een handtas!!!
was wel tof he die avond, wat een lol hadden wijquote:Op maandag 14 november 2011 13:13 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon i7 2600K processortje nemen in je computer met Sandy bridge en dan zo'n SSD die zijn echt mieters snel gewoon daar start je Legue Of Legends en World Of Warcraft en in een paar secondes mee op en dan natuurlijk ook de GTX 520 van Nvidia nemen en dan een stofzuiger uit elkaar halen en die op de videokaart plakken dat die echt zo heel snel koelt en je hem kan overclocken.
Verder: Zweetteef dagboek topic #5;Tentamenweek!!!quote:Op maandag 14 november 2011 13:13 schreef zarGon het volgende:
Jammer dat je "Ik word" wel correct wist te schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |