SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik best vind dat je Users mag belonen als ze hun best doen er iets van te maken, zoals ZT met haar ontopic gepraat.
Vind ik je post, dankzij zijn suplesse en simpelheid dermate briljant dat mijn koffie wildgutsend tegen mijn beeldscherm slaat.
Piraat.
Disclaimer: dank aan smeg voor rijmpjesformaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat verwonder ik mij toch altijd ten zeerste met veel geknarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer er weer een user zulke onzin neergooit. Sars.
Je kan ook jezelf verwijderen zonder gemaar.
Of na dit te posten kom je dan hardzwetend en schreeuwend klaar?
Lieve zweetteef, vul uwer dagboek.
Peperkoek.
Goed, genoeg geweest, ZT succes met je topic
Beste admins, users en streng maar rechtvaardige modjes ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:12 schreef yvonne het volgende:
Dit is het dagboek van zweetteef, zodat ze hier blijft posten en de mods haar niet gaan haten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat moet Prof ff op rijm zetten
Ik wil graag de attentie vragen voor het onderling gestook.
De beste Zeetteef doet haar best en haar wel-willen,
Nee smeg, af, niet voor emmers zaad tussen de billen.
Haar best doen zonder gezeik, getroll gezeur laat ze zien,
Van mij krijgt ze dan ook voor moeite een tien.
Lieve mods, van yvonne () de vraag om haar niet te overladen met haat.
Zorg dat het gezellig blijft en voor uw post, berraad, voordat deze reeks dicht " aat "![]()
Soja-arm-zaad.
-Prof_Hoax-
--------------------------------------------------Ik ben terug.
Oud en uitgemolken, had toch wel meer kwaliteit verwacht van jou.quote:Op maandag 7 november 2011 16:39 schreef 9611Niels het volgende:
hallo leuk om te lezen kijk al uit naar de volgende post groetjes henk en gea en een poot van snuf, bello doggy, rody, ronan, macho, en fara
ha die geaquote:Op maandag 7 november 2011 16:39 schreef 9611Niels het volgende:
hallo leuk om te lezen kijk al uit naar de volgende post groetjes henk en gea en een poot van snuf, bello doggy, rody, ronan, macho, en fara
dit was henk hoorquote:Op maandag 7 november 2011 16:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Oud en uitgemolken, had toch wel meer kwaliteit verwacht van jou.
hoeveel moet je ikke 4!quote:Op maandag 7 november 2011 16:56 schreef Meloewa het volgende:
Ik ook al, heb vandaag een 2 en een 7 binnengehaald.
Nu de rest van de dagen nog.
Gewoon hier op FOK! oefenen, mensen genoeg die je verbeteren.quote:Op maandag 7 november 2011 20:36 schreef Zweetteef het volgende:
Oei, ik heb net even geleerd. Het was wel pittig, ik moet een tentamen Nederlands maken. De toets is gewoon al om half 9!
nee in me tasquote:
Als je nu geen voldoende hebt!quote:Op dinsdag 8 november 2011 11:08 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee in me tashad ik dat papier van een voorbeeld en deed ik net of ik een nieuwe pen zocht
hoop het wel maar was maar bij 1 deeltje waar ik gespiekt had. Dat met d's en t's was egt vet moelijk!!quote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:56 schreef BrandX het volgende:
[..]
zeg doet eens kappen met je capslock
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:45 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Yvje
Richt je kloon eens af of sloop d,r caps loch. Dank u
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |