Goedenmiddag!
In dit topic wou ik even mijn excuses aanbieden aan de vaste bezoekers van UDOWU, omdat mede ik het topic een slotje heb bezorgdt.
Maar dit komt natuurlijk meer door pimmetjenogiets en pizza_pepperoni die vonden het leuk om mij uit te dagen. En natuurlijk ga ik dat niet uit de weg, zoals een echte vrouw betaamt.
Hierdoor kreeg natuurlijk volledig onterechte een ban! Pizza en pimmetje hebben gelukkig later ook nog een ban gekregen wat zeer terecht is. Die ban van hun had alleen iets langer gemogen!
Pizza heeft natuurlijk zo als het hoort zijn excuses aangeboden en dacht daarmee zijn ban te ontlopen.
*Stil *Mooi . Op de excuses van pimmetje zit ik tot op de dag van vandaag nog te wachten!
Nou nog even dit hatelijke feit! Piza en pimmmetje zaten mij dus zo uit te dagen en dan was het wel zo fair als de MOD mij kwam helpen maar niks is minder waar nu was 3 tegen 1. Kon ik natuurlijk wel aan daar niet van.
Maar wat mij dan nog het meeste schokt van deze zeer pedante MOD!
quote:
Wat denkt hij wel niet
Ik vond Oerbeer altijd een zeer uitstekende MOD. Maar door deze affaire is mijn beeld sterk veranderd! Dit heeft zich ook verder ontwikkelt via DM.
IK ZEG STEVENMAC26 VOOR MOD!
ik zeg DOEN!
Stevenmac26 moet Oerbeer als onz MOD vervangen!?
[ Bericht 2% gewijzigd door Zweetteef op 21-11-2011 15:22:22 ]