Natuurlijkquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 10:09 schreef Gillingham het volgende:
2. Forrest Gump
3. Gone with the Wind
Niet verwacht dat 5 geraden zou worden en juist wel dat 1 gelijk geraden zou wordenquote:Op maandag 14 november 2011 10:09 schreef picodealion het volgende:
1.
2. Forrest Gump
3. vergeet ik altijd.. Breakfast at Tiffany's?
4. Titanic
5. Harry Potter
Harry potter keurde ik al goed..quote:
quote:
Nicequote:
Neen. En ook geen Andrei Tarkovsky.quote:
Je ziet het juist, maar beide plaatjes moet je net wat algemener interpreteren.quote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef Asap het volgende:
Gaat het om de Mole Antonelliana? Icm met Black Beauty
Ik zat te denken aan een verbastering van trojan horse, dus Turin's horse oidquote:
Heb je überhaupt naar het eerste plaatje gekeken? The Turin Horse van Béla Tarr, dus.quote:
Poeh, wie zat daar ook alweer in?quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Asap het volgende:
[..], maar zit een acteur in die in beide films speelt
quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef picodealion het volgende:
[..]
Poeh, wie zat daar ook alweer in?
Kurtwood Smith?
Broderick it isquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eddie Murphy
Matthew Broderick
Ben Stiller
Brett Ratner
Alan Alda
En is dat Gabrielle Sidibe? Die Snorlax uit Precious in elk geval.
quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
Eddie Murphy
Matthew Broderick
Ben Stiller
Brett Ratner
Alan Alda
En is dat Gabrielle Sidibe? Die Snorlax uit Precious in elk geval.
SamuelofSEK +1quote:Oprah WinfreyOprah Winfrey can add yet another title to her resume: Oscar winner. The former talk show host, who was nominated for 1985's The Color Purple, received the Academy of Motion Picture Arts & Science's Jean Hersholt Humanitarian Award, given for philanthropic efforts.
"I never imagined receiving an Oscar, especially for doing what is part of my calling, part of my being," she said, according to People. "If you are not a former colored girl born in Mississippi in 1954, it is impossible for you to know what this journey has meant."
quote:
quote:
The Fall, maar dat bedoelde je uiteraard.quote:
Hij bedoelde overduidelijk die film uit 1997 met 1000 votes, maar wel met Scarlett Johanssonquote:Op maandag 14 november 2011 13:10 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
The Fall, maar dat bedoelde je uiteraard.
Nog 22 +1 te gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 13:18 schreef picodealion het volgende:
Pulp Fiction![]()
Deep Blue Sea![]()
Unbreakable![]()
Snakes on a Plane![]()
Black Snake Moan![]()
Jackie Brown![]()
Kill Bill vol. 2![]()
Do The Right Thing![]()
Nog 10 +1 te gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 13:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
Pulp Fiction![]()
Star Wars: The Phantom Menace![]()
Star Wars: Attack of the Clones![]()
Star Wars: Revenge of the Sith![]()
Deep Blue Sea![]()
Unbreakable![]()
Snakes On A Plane![]()
Die Hard With A Vengeance![]()
Kill Bill Vol. 2![]()
Do The Right Thing![]()
Thor![]()
Captain America![]()
Jackie Brown![]()
Black Snake Moan![]()
The Long Kiss Goodnight![]()
Iron Man![]()
Iron Man 2![]()
The Spirit![]()
xXx![]()
Nog 7 + 1 te gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 13:22 schreef InTrePidIvity het volgende:
Sphere![]()
1408![]()
National Lampoon's Loaded Weapon vol. 1![]()
Nog 6 + 1 te gaan.quote:
Zal je altijd zienquote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als die ene er nog niet bij staat: Sea of Love
Nog één titel onder de 20.000 votesquote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef hornage het volgende:
Pulp Fiction![]()
Snakes On A Plane![]()
Unbreakable![]()
S.W.A.T.![]()
Changing Lanes![]()
The 51th State![]()
Jackie Brown![]()
Star Wars - The Phantom Menace![]()
Star Wars - Attack Of The Clones![]()
Star Wars - Revenge Of The Sith![]()
Deep Blue Sea![]()
Black Snake Moan![]()
Do The Right Thing![]()
Kill Bill Vol 2![]()
The Incredibles![]()
Iron Man![]()
Iron Man 2![]()
Captain America - The First Avenger![]()
Thor![]()
True Romance![]()
Jurassic Park: Dat zijn er dertig!
Die Hard With A Vengeance![]()
1408![]()
The Long Kiss Goodnight![]()
The Spirit![]()
xXx![]()
xXx - State Of The Union![]()
Sphere![]()
National Lampoon's Loaded Weapon vol. 1![]()
Coming To America![]()
16.238 votes.quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Als die ene er nog niet bij staat: Sea of Love
quote:Op maandag 14 november 2011 14:07 schreef hornage het volgende:
Misschien is die eerste The French Connection?
quote:
Is dat een "Ik heb het al langer dan een uur opgegeven, maar ik vind het nu toch tijd voor een andere vraag"?quote:
Vast welquote:Op maandag 14 november 2011 16:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Doen ze daar ook zo onaardig tegen elkaar?
Ja.quote:Op maandag 14 november 2011 16:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat een "Ik heb het al langer dan een uur opgegeven, maar ik vind het nu toch tijd voor een andere vraag"?
Gelukkig voor jou ben ik een aardige bui.
Doe dan maar de titel van deze film
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Asap het volgende:
[..]
Vast wel, kon het plaatje daar ook al niet plaatsen, maar de linker lijkt wel op Gwynneth
Je herkent Stewart niet eens?quote:
Dat zie jij en die witte mevrouw is geboren in Zuid-Afrika.quote:
Eh pico ga is van asaps account af...quote:Op maandag 14 november 2011 16:32 schreef Asap het volgende:
Ik wil niet weten wat die Queen over haar heen heeft gekregen
Melk toch?
Die is het dan ook.quote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef Asap het volgende:
Ik ken alleen maar Theron uit ZAm, die zag je nog bij de WK-loting
Zou toch wel bekend moeten zijn met Stewart en Theron, maar zegt mij helemaal niets. Als het een fantasy film is met Theron erin, zou ik het toch wel moeten weten...quote:Op maandag 14 november 2011 16:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh pico ga is van asaps account af...
[..]
Die is het dan ook.
Ah nog een nieuwe film... dat gaat hem dan niet worden.quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het kan ook gewoon zijn dat je de trailer nog niet heb gezien.
Close, maar nog niet helemaal.quote:Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef dyonvbaal het volgende:
wil geen punt stelen, maar volgens mij is het hunter?
Super!quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef picodealion het volgende:
Snow White and the Hunt for Red October
Dan moet je ook maar niet een vraag stellen over een film die nog niet uit isquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
3,5 uur, mijn straf voor het punt stelen.
Was er al bang voor... Is er ook iemand die de film gezien heeft?quote:
pico en ik vast allebeiquote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was er al bang voor... Is er ook iemand die de film gezien heeft?
ik had meer verwacht dat het was zoals je zei. een man die op een zebra lijkt... dus zal wel. Maar niet de film kennen.quote:
Sorry, dat was mijn je hebt wel een makkelijk plaatje uitgekozen antwoordquote:Op maandag 14 november 2011 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik had meer verwacht dat het was zoals je zei. een man die op een zebra lijkt... dus zal wel. Maar niet de film kennen.![]()
moet es op zoek gaan naar deel 2
quote:Widely regarded as one of the films that captured the great counterculture movement of the late 60s, shooting actually began several months before one of the most significant events of that movement - the student riots in Paris in May 1968.
Netjes, had die echt niet zo snel verwacht.quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef Quisho het volgende:
If...
Das die film over die school als ik het goed heb
O.a. daarom quote ik vragen nooit.quote:Op maandag 14 november 2011 17:37 schreef picodealion het volgende:
De naam staat in de url van je plaatje. Ik quote je post en zie de titel.
Daarom quote ik 'm ook, als ik een plaatje niet zie is het meestal tinypic, dus dan copypaste ik de link even naar imgur zodat ik 'm vervolgens wél kan zienquote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
O.a. daarom quote ik vragen nooit.
Maar het is toch beter om imgur te gebruiken inderdaad.
Ik zie geen plaatje, overigens.
Dát wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daarom quote ik 'm ook, als ik een plaatje niet zie is het meestal tinypic, dus dan copypaste ik de link even naar imgur zodat ik 'm vervolgens wél kan zien.
Uh, ff topic bekeken maar nee, hij is nog niet voorbijgekomen volgens mijquote:Op maandag 14 november 2011 17:47 schreef picodealion het volgende:
Dit lijkt me dezelfde film als zonet? Dan wacht ik even op de volgende.
Oh zo, ja hetzelfde plaatje uiteraardquote:Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef picodealion het volgende:
Nee dezelfde film als je kapotte plaatje waar de titel in stond.
Dat vind je niet een beetje vreemd aangezien er dus minstens 1 persoon is geweest die het antwoord al gelezen heeft?quote:Op maandag 14 november 2011 17:52 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh zo, ja hetzelfde plaatje uiteraard
Jawuhlquote:
Klopt.quote:Op maandag 14 november 2011 19:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik wil zeggen Limitless, maar daar staat niet zo'n gezichtje op.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Sands het volgende:
Lawrence of Arabia? Iets anders zou ik nu even niet weten![]()
![]()
Wel vrij recent.quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef Robby87 het volgende:
Zal vast The Last Emperor niet wezen.![]()
Yes Sir.quote:
Hij was minder dan het origineel, maar zulke films zijn altijd wel vermakelijkquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef DragonFodder het volgende:
Zoja, Dan Jason Momoa, Ron Perlman en nog iemand
Die iddquote:Op maandag 14 november 2011 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, hoe heet ze ook alweer?
Die ex van marilyn manson toch?
quote:
quote:9-year old 'Skorpan' is suffering from tuberculosis and knows that he will die soon. But his older brother Jonathan tries to comfort him by promising that they one day will meet in Nangijala, a magic country beyond the stars. Jonathan dies in a house fire and Skorpan also dies not long after. They meet in Nangijala, a country divided into the Cherry Blossom Valley and the Briar-Bush Valley. The people in the later are oppressed by the black knight Tengil and his dragon Katla.
quote:The two brothers, who now call themselves Jonathan and Karl *********, decide to help the freedom fighters against the oppression.
nee joh, veel te kleinquote:
quote:
Ok, weer veel te makkelijk...quote:
Ok mijn fout, maar jullie hadden de vraag goed begrepen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:26 schreef Asap het volgende:
Eigenlijk is Cary Hiroyuki Tagawa (Heihachi) niet de echte eindbaas in Tekken, maar die gast die zijn zoon speelt
Nice! :pquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:27 schreef hornage het volgende:
Welke actrice is dit dan en wie speelt ze in welke film?
[ afbeelding ]
Heihachi wordt zelfs gedood door zijn zoonquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok mijn fout, maar jullie hadden de vraag goed begrepen.
@Hornage, de film is DOA, maar de vrouw ken i niet
Asap + 1quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:29 schreef Asap het volgende:
Holly Valance Aka Christie nogwat in de film DOA
zo goed vond ik de film dat ik dat allemaal onthouden heb, maar ben blij dat jullie doordenkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Heihachi wordt zelfs gedood door zijn zoon
Kelly Overton was erg "goed" in deze filmquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zo goed vond ik de film dat ik dat allemaal onthouden heb, maar ben blij dat jullie doordenken
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:35 schreef dyonvbaal het volgende:
cammie in streetfighter door kylie minoque
Hehe Dungeon Siegequote:Op dinsdag 15 november 2011 11:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Telt In the Name of the King als gameverfilming?
is het een filmvraag of niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:42 schreef Gillingham het volgende:
Vier vechtgame vragen achter elkaar. Ah, de vijfde, hoewel ik niet weet of dat een vechtgame is.
Een béétje variatie zou geen kwaad kunnen, jongens. Er is een heel subforum gewijd aan games.
ja die telt, en die bedoelde ik ook. Carmageddon is afgeleid van Deathrace, maar dus niet de verfilming...quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Telt In the Name of the King als gameverfilming?
Dan laat ik namen aan Boll-fan Asap over, want ik kijk dit soort troep nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:44 schreef dyonvbaal het volgende:
ja die telt, en die bedoelde ik ook. Carmageddon is afgeleid van Deathrace, maar dus niet de verfilming...
Tssss, ik mag deze vragen wel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:42 schreef Gillingham het volgende:
Vier vechtgame vragen achter elkaar. Ah, de vijfde, hoewel ik niet weet of dat een vechtgame is.
Een béétje variatie zou geen kwaad kunnen, jongens. Er is een heel subforum gewijd aan games.
moet er altijd variatie inzitten? het zal echt geen uren doorgaan...quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Ja.
Zit er variatie in de afgelopen vijf filmvragen, of niet?
Niks moet, maar je sluit wel consequent een groep mensen buiten op deze manier.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:47 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
moet er altijd variatie inzitten? het zal echt geen uren doorgaan...
Als er vijf vragen achter elkaar over stomme films worden gesteld, of Italiaanse films, dan is een klacht ook meer dan terecht.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef Asap het volgende:
[..]
Tssss, ik mag deze vragen wel hoor
Beter dan jaren pre jaren 80 of Europees
Fan... beetje groot woord, maar wel respect dat hij ondanks zijn mega slechte films, nog steeds grote budgetten en relatief grote namen binnenhaaltquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:46 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan laat ik namen aan Boll-fan Asap over, want ik kijk dit soort troep niet
die 4 kloppen! De karakternaam is gelijk ook een populair beroep uit "die tijd". Voor de 5de kun je nog kiezen uit een terminator of een gevangenis bewaarder die van Football houdt... (makkelijker kan ik het toch niet maken)quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:52 schreef Asap het volgende:
Maar wat betreft de namen:
Ron Perlman, Claire Forlani, Jonathan Rhys-Davies, Ray Liotta en ?
Karakternaam ook geen idee
Is die in Mean machine niet juist de gearresteerde voetballer?quote:
Robert Patrick? Vast geen Arniequote:Op dinsdag 15 november 2011 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
die 4 kloppen! De karakternaam is gelijk ook een populair beroep uit "die tijd". Voor de 5de kun je nog kiezen uit een terminator of een gevangenis bewaarder die van Football houdt... (makkelijker kan ik het toch niet maken)
go for it, en de character naam laat ik wel vallenquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:58 schreef Asap het volgende:
[..]
Robert Patrick? Vast geen ArnieAnders alleen nog die dame uit deel 3
Sam, je hebt een gamevraag beantwoord!quote:
spijtig, die had ik al laten vallen... maar dat was inderdaad wel zijn naamquote:
Dat doe ik wel vaker hoorquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Sam, je hebt een gamevraag beantwoord!
Doe maar een horror danquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:04 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dat doe ik wel vaker hoor
Ander soort vraag komt eraan
Volgens mij speelt het merendeel zich inderdaad af in Europa, maar dat weet ik niet zekerquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:10 schreef dyonvbaal het volgende:
ziet er europees uit (tenminste de setting)
quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:18 schreef dyonvbaal het volgende:
gijoe 2? vast niet maar moet toch wat zeggen...
Dat heeft ze me zelf verteld andersquote:Op dinsdag 15 november 2011 12:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Die doet dat soort gewelddadige dingen in het echt ook? Dat is nieuws voor mij
quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:00 schreef Dopekoe het volgende:
Vanochtend nog de nieuwe trailer bekeken
Haywire
Damn ik zag in de States al die reclames van Jack & Jill en toch ben ik hem vergeten... maar het lijkt me dan ook helemaal nietsquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:12 schreef Dopekoe het volgende:
J edgar is de 4e na pizza in boorde en toeren heist...
Jack and jill was ook nog goed geweest
Quisho +1
Ik zit vandaag mobiel dus als iemand ff de stand wil bijwerken
Stand November 2011:quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:12 schreef Dopekoe het volgende:
Quisho +1
Ik zit vandaag mobiel dus als iemand ff de stand wil bijwerken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |