Super!quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef picodealion het volgende:
Snow White and the Hunt for Red October
Dan moet je ook maar niet een vraag stellen over een film die nog niet uit isquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
3,5 uur, mijn straf voor het punt stelen.
Was er al bang voor... Is er ook iemand die de film gezien heeft?quote:
pico en ik vast allebeiquote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was er al bang voor... Is er ook iemand die de film gezien heeft?
ik had meer verwacht dat het was zoals je zei. een man die op een zebra lijkt... dus zal wel. Maar niet de film kennen.quote:
Sorry, dat was mijn je hebt wel een makkelijk plaatje uitgekozen antwoordquote:Op maandag 14 november 2011 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik had meer verwacht dat het was zoals je zei. een man die op een zebra lijkt... dus zal wel. Maar niet de film kennen.![]()
moet es op zoek gaan naar deel 2
quote:Widely regarded as one of the films that captured the great counterculture movement of the late 60s, shooting actually began several months before one of the most significant events of that movement - the student riots in Paris in May 1968.
Netjes, had die echt niet zo snel verwacht.quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef Quisho het volgende:
If...
Das die film over die school als ik het goed heb
O.a. daarom quote ik vragen nooit.quote:Op maandag 14 november 2011 17:37 schreef picodealion het volgende:
De naam staat in de url van je plaatje. Ik quote je post en zie de titel.
Daarom quote ik 'm ook, als ik een plaatje niet zie is het meestal tinypic, dus dan copypaste ik de link even naar imgur zodat ik 'm vervolgens wél kan zienquote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
O.a. daarom quote ik vragen nooit.
Maar het is toch beter om imgur te gebruiken inderdaad.
Ik zie geen plaatje, overigens.
Dát wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daarom quote ik 'm ook, als ik een plaatje niet zie is het meestal tinypic, dus dan copypaste ik de link even naar imgur zodat ik 'm vervolgens wél kan zien.
Uh, ff topic bekeken maar nee, hij is nog niet voorbijgekomen volgens mijquote:Op maandag 14 november 2011 17:47 schreef picodealion het volgende:
Dit lijkt me dezelfde film als zonet? Dan wacht ik even op de volgende.
Oh zo, ja hetzelfde plaatje uiteraardquote:Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef picodealion het volgende:
Nee dezelfde film als je kapotte plaatje waar de titel in stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |