Vast welquote:Op maandag 14 november 2011 16:14 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Doen ze daar ook zo onaardig tegen elkaar?
Ja.quote:Op maandag 14 november 2011 16:10 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Is dat een "Ik heb het al langer dan een uur opgegeven, maar ik vind het nu toch tijd voor een andere vraag"?
Gelukkig voor jou ben ik een aardige bui.
Doe dan maar de titel van deze film
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2011 16:17 schreef Asap het volgende:
[..]
Vast wel, kon het plaatje daar ook al niet plaatsen, maar de linker lijkt wel op Gwynneth
Je herkent Stewart niet eens?quote:
Dat zie jij en die witte mevrouw is geboren in Zuid-Afrika.quote:
Eh pico ga is van asaps account af...quote:Op maandag 14 november 2011 16:32 schreef Asap het volgende:
Ik wil niet weten wat die Queen over haar heen heeft gekregen
Melk toch?
Die is het dan ook.quote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef Asap het volgende:
Ik ken alleen maar Theron uit ZAm, die zag je nog bij de WK-loting
Zou toch wel bekend moeten zijn met Stewart en Theron, maar zegt mij helemaal niets. Als het een fantasy film is met Theron erin, zou ik het toch wel moeten weten...quote:Op maandag 14 november 2011 16:35 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Eh pico ga is van asaps account af...
[..]
Die is het dan ook.
Ah nog een nieuwe film... dat gaat hem dan niet worden.quote:Op maandag 14 november 2011 16:38 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het kan ook gewoon zijn dat je de trailer nog niet heb gezien.
Close, maar nog niet helemaal.quote:Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef dyonvbaal het volgende:
wil geen punt stelen, maar volgens mij is het hunter?
Super!quote:Op maandag 14 november 2011 16:53 schreef picodealion het volgende:
Snow White and the Hunt for Red October
Dan moet je ook maar niet een vraag stellen over een film die nog niet uit isquote:Op maandag 14 november 2011 16:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
3,5 uur, mijn straf voor het punt stelen.
Was er al bang voor... Is er ook iemand die de film gezien heeft?quote:
pico en ik vast allebeiquote:Op maandag 14 november 2011 17:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Was er al bang voor... Is er ook iemand die de film gezien heeft?
ik had meer verwacht dat het was zoals je zei. een man die op een zebra lijkt... dus zal wel. Maar niet de film kennen.quote:
Sorry, dat was mijn je hebt wel een makkelijk plaatje uitgekozen antwoordquote:Op maandag 14 november 2011 17:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik had meer verwacht dat het was zoals je zei. een man die op een zebra lijkt... dus zal wel. Maar niet de film kennen.![]()
moet es op zoek gaan naar deel 2
quote:Widely regarded as one of the films that captured the great counterculture movement of the late 60s, shooting actually began several months before one of the most significant events of that movement - the student riots in Paris in May 1968.
Netjes, had die echt niet zo snel verwacht.quote:Op maandag 14 november 2011 17:24 schreef Quisho het volgende:
If...
Das die film over die school als ik het goed heb
O.a. daarom quote ik vragen nooit.quote:Op maandag 14 november 2011 17:37 schreef picodealion het volgende:
De naam staat in de url van je plaatje. Ik quote je post en zie de titel.
Daarom quote ik 'm ook, als ik een plaatje niet zie is het meestal tinypic, dus dan copypaste ik de link even naar imgur zodat ik 'm vervolgens wél kan zienquote:Op maandag 14 november 2011 17:39 schreef Gillingham het volgende:
[..]
O.a. daarom quote ik vragen nooit.
Maar het is toch beter om imgur te gebruiken inderdaad.
Ik zie geen plaatje, overigens.
Dát wist ik dan weer niet.quote:Op maandag 14 november 2011 17:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daarom quote ik 'm ook, als ik een plaatje niet zie is het meestal tinypic, dus dan copypaste ik de link even naar imgur zodat ik 'm vervolgens wél kan zien.
Uh, ff topic bekeken maar nee, hij is nog niet voorbijgekomen volgens mijquote:Op maandag 14 november 2011 17:47 schreef picodealion het volgende:
Dit lijkt me dezelfde film als zonet? Dan wacht ik even op de volgende.
Oh zo, ja hetzelfde plaatje uiteraardquote:Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef picodealion het volgende:
Nee dezelfde film als je kapotte plaatje waar de titel in stond.
Dat vind je niet een beetje vreemd aangezien er dus minstens 1 persoon is geweest die het antwoord al gelezen heeft?quote:Op maandag 14 november 2011 17:52 schreef Quisho het volgende:
[..]
Oh zo, ja hetzelfde plaatje uiteraard
Jawuhlquote:
Klopt.quote:Op maandag 14 november 2011 19:51 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik wil zeggen Limitless, maar daar staat niet zo'n gezichtje op.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:21 schreef Sands het volgende:
Lawrence of Arabia? Iets anders zou ik nu even niet weten![]()
![]()
Wel vrij recent.quote:Op maandag 14 november 2011 21:23 schreef Robby87 het volgende:
Zal vast The Last Emperor niet wezen.![]()
Yes Sir.quote:
Hij was minder dan het origineel, maar zulke films zijn altijd wel vermakelijkquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:06 schreef DragonFodder het volgende:
Zoja, Dan Jason Momoa, Ron Perlman en nog iemand
Die iddquote:Op maandag 14 november 2011 23:32 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, hoe heet ze ook alweer?
Die ex van marilyn manson toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |