Ok, weer veel te makkelijk...quote:
Ok mijn fout, maar jullie hadden de vraag goed begrepen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:26 schreef Asap het volgende:
Eigenlijk is Cary Hiroyuki Tagawa (Heihachi) niet de echte eindbaas in Tekken, maar die gast die zijn zoon speelt
Nice! :pquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:27 schreef hornage het volgende:
Welke actrice is dit dan en wie speelt ze in welke film?
[ afbeelding ]
Heihachi wordt zelfs gedood door zijn zoonquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:28 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok mijn fout, maar jullie hadden de vraag goed begrepen.
@Hornage, de film is DOA, maar de vrouw ken i niet
Asap + 1quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:29 schreef Asap het volgende:
Holly Valance Aka Christie nogwat in de film DOA
zo goed vond ik de film dat ik dat allemaal onthouden heb, maar ben blij dat jullie doordenkenquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:30 schreef Asap het volgende:
[..]
Heihachi wordt zelfs gedood door zijn zoon
Kelly Overton was erg "goed" in deze filmquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
zo goed vond ik de film dat ik dat allemaal onthouden heb, maar ben blij dat jullie doordenken
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:35 schreef dyonvbaal het volgende:
cammie in streetfighter door kylie minoque
Hehe Dungeon Siegequote:Op dinsdag 15 november 2011 11:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Telt In the Name of the King als gameverfilming?
is het een filmvraag of niet?quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:42 schreef Gillingham het volgende:
Vier vechtgame vragen achter elkaar. Ah, de vijfde, hoewel ik niet weet of dat een vechtgame is.
Een béétje variatie zou geen kwaad kunnen, jongens. Er is een heel subforum gewijd aan games.
ja die telt, en die bedoelde ik ook. Carmageddon is afgeleid van Deathrace, maar dus niet de verfilming...quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Telt In the Name of the King als gameverfilming?
Dan laat ik namen aan Boll-fan Asap over, want ik kijk dit soort troep nietquote:Op dinsdag 15 november 2011 11:44 schreef dyonvbaal het volgende:
ja die telt, en die bedoelde ik ook. Carmageddon is afgeleid van Deathrace, maar dus niet de verfilming...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |