Alleen de keepers en Wisse herken ik niet, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op zondag 13 november 2011 22:59 schreef borisz het volgende:
Selectie van 2005 WKu20.
Keepers
Kenneth Vermeer, Ajax
Theo Brack, FC Zwolle
Job Bulters, AZ
Verdedigers
Jeroen Drost, sc Heerenveen
Mark Otten, SBV Excelsior
Frank van der Struijk, Willem II
Dwight Tiendalli, FC Utrecht
Ron Vlaar, AZ Alkmaar
Gianni Zuiverloon, Feyenoord
Middenvelders
Ibrahim Afellay, PSV
Kemy Agustien, AZ
Urby Emanuelson, Ajax
Rick Kruys, FC Utrecht
Hedwiges Maduro, AFC Ajax
Haris Međunjanin, AZ Alkmaar
Aanvallers
Ryan Babel, AFC Ajax
Collins John, Fulham
Quincy Owusu-Abeyie, Arsenal
Prince Rajcomar, FC Utrecht
Tim Vincken, Feyenoord
Arjan Wisse, AZ
Inderdaad, je hebt elk jaar een nieuw oranje onder 21, eens in de 10 jaar nieuw Nederlands elftal omloop.quote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alleen de keepers en Wisse herken ik niet, dus het valt allemaal wel mee.
quote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Krijg nou wat Zenden zit er ook nog.
http://en.wikipedia.org/wiki/Igor_Korneevquote:
De gruwel .... Morgenochtend zit die bruine pad weer fappend de kijkcijfers door te nemen, meer dan 1,3 miljoen 50 plussers waren weer te lui om weg te zappen. Het is eenzaam aan de top Sjeque.quote:
Lekker die Beckenbauer bij de 1-3quote:Op zondag 13 november 2011 23:08 schreef Kreupeldicht het volgende:
Wat we verdorie in dit team allemaal hadden rondlopen
quote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef inZanity het volgende:
Word tijd dat het Nederlands elftal, of beter nog het interlandvoetbal in z'n geheel, word afgeschaft.
quote:Genee: Jack moet kritischer zijn
Voetbal International-presentator Wilfred Genee heeft maandagavond in Shownieuws lauwtjes gereageerd op de felle uitspraken die Jack van Gelder heeft gedaan afgelopen weekend.
De Studio Voetbal-presentator noemde Genee een 'achterbakse jongen' en een 'onderkruipsel'. Van Gelder is boos over plagerijtjes van VI richting zijn NOS-programma.
"Ik vind Jack echt een vakman, en dat meen ik serieus, en een prima collega. Ik kan er ook echt niet mee zitten wat hij gezegd heeft. Alleen ik vind dat Jack soms wel eens wat kritischer mag zijn. Bij ons in de uitzending maken we daar wel eens een grapje over en als dat een reden is om iemand dan achterbaks te vinden is dat prima", reageert Genee.
De VI-presentator snapt eigenlijk niet waar Van Gelder zich zorgen over maakt: "Kijk joh, waar maak je je druk over? En dat is misschien lastig voor Jack. Zelfspot is toch een kostbaar goed."
Toch geeft Genee de NOS-presentator nog een compliment: "We hebben Jack voor het eerst in 60 jaar een stevige uitspraak horen doen met een echte mening. Dus wat dat betreft hebben we hem geïnspireerd klaarblijkelijk."
Luuk de Jong of Marc Janko in de spits.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze al onderwerpen voor zondag?
Wie Douglas?quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Duidelijke beste veredediger van de Eredivisie. Red ook heletijd Twente tegen PSV
iddquote:Op donderdag 17 november 2011 21:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
Volgens mij komt Jan Smit zondag.
Ik vrees het ook jaquote:Op zondag 20 november 2011 10:51 schreef macca728 het volgende:
[..]
nou die kan ook wel wegblijven bij Studio Ajax
ik had afgebeld.quote:Op zondag 20 november 2011 10:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja
Maja we zullen zien vanavond.
quote:Op donderdag 17 november 2011 21:21 schreef Zipportal het volgende:
Hebben ze al onderwerpen voor zondag?
Ik begreep um de eerste 10 seconden nietquote:
Ja, dat bestaat al langer hoor. Erg praktijk gericht. Ze laten ook echt bijna iedereen stage lopen, zelfs Edgar Davids.quote:Op zondag 20 november 2011 15:42 schreef msnk het volgende:
[..]
Hè, kun je Ajax studeren? Waar dan?Hoor dit voor 't eerst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wens, vader, gedachte.quote:Op zondag 20 november 2011 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Sjek gaat zelfmoord plegen als ik het zo zie
Arno Vermeulen weet vast wel wat er is gezegd.quote:Op zondag 20 november 2011 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Die Davids.![]()
Zegt hij ineens in een interview dat er sprake van racisme was en dan vraagt de interviewer hoe dat precies zit en dan wil hij er ineens niets meer over zeggen.
Dat lijkt mij ook wel ja.quote:Op zondag 20 november 2011 20:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Arno Vermeulen weet vast wel wat er is gezegd.
Lol.quote:"Ik schrok er wel van", vervolgde Davis tegenover de NOS. "Er komt in deze rol veel op je af. Vaak krijg je de zwartepiet toebedeeld. Dat is niet prettig,”
Pindarotsjesquote:Op zondag 20 november 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
Popcorn: check
Bier: check
Kaasplankje: check
Pindarotsjes: check
Jij hebt zin in studio ajax straks? Ze gaan het toch maar 10seconden over FR hebbenquote:Op zondag 20 november 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
Bier in combi met chocolade.quote:Op zondag 20 november 2011 22:02 schreef Caland het volgende:
Sjek zien huilen, Ajax naar de klote. Is toch heerlijk man.quote:Op zondag 20 november 2011 22:03 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Jij hebt zin in studio ajax straks? Ze gaan het toch maar 10seconden over FR hebben
daar worden vrouwen hitsig van toch?quote:Op zondag 20 november 2011 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
stuur die chocolade hier maar heen dan
quote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjek zien huilen, Ajax naar de klote. Is toch heerlijk man.
Ik kan niet wachtenquote:Op zondag 20 november 2011 22:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Sjek zien huilen, Ajax naar de klote. Is toch heerlijk man.
Ban want trollquote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
In eerste instantie supporte ik Cruijff toen zag ik Arno... Hoe kan je nou 10x met Ling komen
En hoe zit het wop met Van Basten, eerst toe wop zeggen en vervolgens wop afkeuren? Nee Arno heeft hier een wop wop wop wop.quote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ban want troll
http://www.afcashop.nl/AF(...)n-cruyff-Pakket-AFCA
Ling is de king!quote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Littlerabbit het volgende:
In eerste instantie supporte ik Cruijff toen zag ik Arno... Hoe kan je nou 10x met Ling komen
wop wop wop wopquote:Op zondag 20 november 2011 22:09 schreef Smoofie het volgende:
Arno![]()
![]()
Weer met zijn anti-cruijff gezeik.
Go Mulder, maak hem af. MAAK HEM KAPOT!!!!!!!!
Dat is niet Arno vermuelen maar jeroen stekelenburg of bas tichelen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toch wel apart, dan is het als Chef Sport van de NOS jouw taak gasten te vinden voor je programma, dan vind je continu dat jijzelf de meest geschikte kandidaat bent.
Toen zei hij nog niet "Wah wah wah", maar "Jackie Jackie Jackie!".
Mooie beelden, daar niet van, maar het meest bijzondere is nog dat "Jackie Jackie" relevanter is dan de woorden van de onpartijdige Jack van Gelder.
Alors is altijd hitsigquote:Op zondag 20 november 2011 22:08 schreef Rickazio het volgende:
[..]
daar worden vrouwen hitsig van toch?
Hij klonk wel een beetje emotioneelquote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk gaat Jack keihard janken vanavond!!!!
Wtf Wiki zegt wel dat het Arno is, wat een droeftoeter is het geworden in 16 jaar dan.quote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is niet Arno vermuelen maar jeroen stekelenburg of bas tichelen.
Wat lul je nou weer.quote:Op zondag 20 november 2011 22:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is niet Arno vermuelen maar jeroen stekelenburg of bas tichelen.
quote:
Je moerquote:Op zondag 20 november 2011 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf Wiki zegt wel dat het Arno is, wat een droeftoeter is het geworden in 16 jaar dan.
Gewoon een te groot ego nadat Cruijff zijn contract niet nakwam ivm analyses. Al is het wel heel ernstig als zoiets je objectiviteit laat beinvloeden.quote:Op zondag 20 november 2011 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wtf Wiki zegt wel dat het Arno is, wat een droeftoeter is het geworden in 16 jaar dan.
Nee Studio Voetbal is ook al racistisch hoeveel negers hebben daar gezeten, Ten Cate en?quote:Op zondag 20 november 2011 22:15 schreef pberends het volgende:
Kan Raymann niet bij Studio Voetbal gaan zitten?
Jack van Gelder?quote:Op zondag 20 november 2011 22:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Studio Voetbal is ook al racistisch hoeveel negers hebben daar gezeten, Ten Cate en?
quote:
De gemiddelde man aan tafel heet Jan.quote:
Duizend kalen koppen in een grote hal, ja dat is voor mij een paradijs!quote:
Daar komt gabbertjequote:Op zondag 20 november 2011 22:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Duizend kalen koppen in een grote hal, ja dat is voor mij een paradijs!want ik ben kaler dan kaal strakker dan strakker, wreder dan wreed.....
Dochter zeker?quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Rickazio het volgende:
Lekkere vriendin heeft die ouwe Jan Smit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
no way!quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouw? Zijn dochter bedoel je?quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeah right, is dat zijn vriendin?quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit. Supporters gaan maar in Alkmaar kijkenquote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef zoekeenleven het volgende:
De enige oplossing is de hele club opheffen.
hhahaahha grappig!!!!!!!quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Rickazio het volgende:
Nee kiddin gasten, das de vriendin van die andere Jan Smit
Uh nee ik kijk geen RTL Boulevard/Shownieuws?quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je snapt de 'grap' naar die zanger uit Volendam niet?
Oh ik dacht al, ik ken die griet trouwens niet, ik houd me niet zo bezig met Jantje Smitquote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Rickazio het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Rickazio het volgende:
of Almere City!quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef eight het volgende:
[..]
Dit. Supporters gaan maar in Alkmaar kijken
Rosanne?quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je snapt de 'grap' naar die zanger uit Volendam niet?
of desnoods fc haarlem weer in leven roepenquote:
Is dat zijn zoon?quote:Op zondag 20 november 2011 22:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat is de vriendin van Jan Smit uit Volendam
wtf?quote:Op zondag 20 november 2011 22:20 schreef Rickazio het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heffen>quote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef Type-R het volgende:
Club opheven, lijkt me de enige oplossing
de Rood Blauwe Leeuwen!quote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef eight het volgende:
[..]
of desnoods fc haarlem weer in leven roepen
Dat.. of.. (geen grap) wallen operatie, om zijn wallen te verminderen?quote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Arno heeft een stoot op z'n oog gehad?
hier een pofferd op je neusquote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Jij hebt ze ook zo als je zo doorgaat..
Kom dan!
Dan was het bij allebei.quote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat.. of.. (geen grap) wallen operatie, om zijn wallen te verminderen?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef Caland het volgende:
'Ik geloof 431 dagen geleden'
Nee mongool. Dat weet je precies. Heb je uitgerekend met je casio. Kneus
Hij heeft geknokt met Johan Derksen.quote:
hij leest zich beter in als Jan Mulderquote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef Caland het volgende:
'Ik geloof 431 dagen geleden'
Nee mongool. Dat weet je precies. Heb je uitgerekend met je casio. Kneus
Blijft een nadeel van HD-tv, die Arno Vermeulen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Arno heeft een stoot op z'n oog gehad?
8 minuten pas.quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef De_kromme het volgende:
15 minuten bezig, niks nieuws, bizar.
Als Jan Mulder wat?quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij leest zich beter in als Jan Mulder
Ook op een oude CTR bak ziet hij er niet uitquote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Blijft een nadeel van HD-tv, die Arno Vermeulen.
Dat zijn de enige 2 argumenten die anti Cruijff mensen mee komen.quote:Op zondag 20 november 2011 22:23 schreef Smoofie het volgende:
Arno vergeet dat de RvC marco heeft tegengehouden, en niet JC
Naar die racistische opmerkingen ben ik ook wel benieuwd, wat bedoelde Davids? Wat is er gezegd?quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef Muto het volgende:
Saaaaaai. 28ste keer deze week hetzelfde riedeltje. Ik wil de racistische uitspraken horen. Ik wil weten of er een gangbang is geweest tussen die andere 4 in de rvc. Of die advocate nog andere dingen heeft uitgespookt.
quote:
zemmel?quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef Caland het volgende:
Allemaal viese kk rassisten aan tafel tfoe zemmel
gr Davids
Hebben ze Davids zwart gemaakt?quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Naar die racistische opmerkingen ben ik ook wel benieuwd, wat bedoelde Davids? Wat is er gezegd?
Davids moet eigenlijk een vergoeding krijgen van Ajax, zijn voorouders hebben geleden onder de slavernijquote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Naar die racistische opmerkingen ben ik ook wel benieuwd, wat bedoelde Davids? Wat is er gezegd?
Een paul is al genoeg, jij hoeft je niet voor te plantenquote:Op zondag 20 november 2011 22:26 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vrees altijd voor mijn vruchtbaarheid als ik die Arno hoor.
Er werd hem de zwartepiet toegespeeld dat zei hij serieus in het zelfde interviewquote:
jepquote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Ben ik de enige die sinas drinkt tijdens zo`n spektakel op NL1?
quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik heb het interview gezien vanmiddag, maar dat was me niet opgevallenquote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er werd hem de zwartepiet toegespeeld dat zei hij serieus in het zelfde interviewHumor heeft hij wel.
Bij de sociale werkplaats zijn ze niet zo streng, no worries.quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]ik drink wijn terwijl ik morgen moet werken
nog niets nieuws gehoordquote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef zoekeenleven het volgende:
Kappe nou ik ben het beu, het was al de hele dag op tv, hou er nou eens mee op.
ik heb zelfs mijn tandjes al gepoetst.quote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef RemcoW23 het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Paul-89 het volgende:
Ik verlang op dit moment wel naar een Sjek van Gelder quiz.
quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bij de sociale werkplaats zijn ze niet zo streng, no worries.
Mensen die morgen moeten werkenquote:Op zondag 20 november 2011 22:27 schreef Karina het volgende:
[..]ik drink wijn terwijl ik morgen moet werken
Het moet toch echt niet gekker wordenquote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Sjek die collega's beschuldigd van het niet stellen van kritische vragen.
Zover ik weet is ze gewoon een zij, of is het een hermafrodiet?quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh god, "het" is er ook weer. Volg het programma, dan snap je het misschien, ooit.
Fucking Humberto Tan heeft gewoon gelijk.twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 20-11-2011 om 22:28:40Waarom geeft Arno Vermeulen niet gewoon antwoord op simpele vragen? #studiovoetbal reageer retweet
Wat een racist.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Fucking Humberto Tan heeft gewoon gelijk.twitter:HumbertoTan twitterde op zondag 20-11-2011 om 22:28:40Waarom geeft Arno Vermeulen niet gewoon antwoord op simpele vragen? #studiovoetbal reageer retweet
Iemand van de ledenraad vroeg of het terecht was dat Edgar de zwarte piet kreeg toegespeeld en toen zei Johan: Ja, dat is logisch toch?quote:Op zondag 20 november 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
idd Tan stelt altijd makkelijke open vragenquote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Omdat hij een zwart oog heeft zeker, racist.quote:Op zondag 20 november 2011 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
Ga huilen in FB whiner.quote:Op zondag 20 november 2011 22:28 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Oh god, "het" is er ook weer. Volg het programma, dan snap je het misschien, ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |