Ze staat wel altijd heel mooi op de foto.quote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Ze loopt als een koe
Jaquote:Op maandag 14 november 2011 21:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze staat wel altijd heel mooi op de foto.
Dat komt omdat Daphne zo'n type als Michelle is, nooit ns uit de band springen, altijd politiek correct, nooit ns een borrel of zo, want oh wee als ze ns gek zou doen. Alles moet bij haar onder controle zijn, riquelle is het tegenovergestelde. Ik vind het een frisse wind!quote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef L0t.. het volgende:
Kan Daphne misschien nog IETSJE meer haar afkeur van Riquelle laten blijken, lekker professioneel jij wandelende paspop
Nou, idd. Ik kan Riquelle ook niet uitstaan qua gedrag, maar ze staat niet voor niets in de finale, en als presentatrice je voorkeur/afkeur laten merken en er even lekker inwrijven voor een groot publiek is niet echt professioneel...quote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef L0t.. het volgende:
Kan Daphne misschien nog IETSJE meer haar afkeur van Riquelle laten blijken, lekker professioneel jij wandelende paspop
Als je je zelfverzekerdheid gebruikt om andere meiden te kleineren vind ik je toch wel degelijk een bitch... Ik vond haar echt gênant gemeen tijdens de serie...quote:Op maandag 14 november 2011 21:06 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik vind Tamara geen vreselijke bitch ofzo. Datzelfde geldt voor Elize.
Tamara is gewoon én goed én zelfverzekerd. Daar is niets mis mee.
Ja dat vinden wij maar de jury is van begin af aan al fan van haar!!! Die vinden dat ze goed loopt etc. etc. En ik denk afegezien van mijn persoonlijke smaak dat ze het in het buitenland ook goed zou doen. Zelf zou ik voor Michelle of Riquelle gaan, Elise vind ik te gewoontjes.quote:Op maandag 14 november 2011 21:04 schreef Sosha het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Ze loopt als een koe
Och ik kan de pancake ook bij de Victoria's secrets show zien, niks nieuws hoorquote:Op maandag 14 november 2011 21:06 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat een flutshow zeg, met een flutshooting met die papegaai, die foto's vond ik ook niets, je zag de pancake zitten bij die meiden, wat een flutjury ook nog eens. Krijg je nog 1 of andere flutartiest en Daphne de flutpresentatrice spreekt monotoon net een robot en dat geknipper van dr met haar ogen is om gek van te worden. Wat een aanfluiting die zogenaamde finale.
Als er één iemand is die (op het eerste gezicht) gewoontje is, is het Michelle wel. Maar die staat wel geweldig op foto's.quote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja dat vinden wij maar de jury is van begin af aan al fan van haar!!! Die vinden dat ze goed loopt etc. etc. En ik denk afegezien van mijn persoonlijke smaak dat ze het in het buitenland ook goed zou doen. Zelf zou ik voor Michelle of Riquelle gaan, Elise vind ik te gewoontjes.
Nee, dat denk ik niet. Riquelle zit er uberhaupt nog in, omdat ze kijkers trekt. Dat is handig voor de finale..quote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef leilab het volgende:
Het is gewoon doorgestoken kaart. Riquelle wint gewoon omdat ze het meeste drama voor ze bezorgd heeft.
Jij weet weinig van de echte modellenwereld schat ik zo in? Modellen zijn eerder te oud dan te jong. Ze beginnen vaak al op hun 14e!quote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Is Riquelle niet gewoon nog een beetje te jong? Een puber nog eigenlijk.
Is de mening van een boel emotionele vrouwen hier op 't forum. Het viel echt wel mee.quote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef Sosha het volgende:
Hoezo deed Daphne weer lelijk over Riquelle trouwens? Dat heb ik even gemist.
En ze loopt fantastischquote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Als er één iemand is die (op het eerste gezicht) gewoontje is, is het Michelle wel. Maar die staat wel geweldig op foto's.
Nee ik weet er niets vanquote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij weet weinig van de echte modellenwereld schat ik zo in? Modellen zijn eerder te oud dan te jong. Ze beginnen vaak al op hun 14e!
Wat zei ze letterlijk dan, weet je dat?quote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Is de mening van een boel emotionele vrouwen hier op 't forum. Het viel echt wel mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |