Moet je nagaan, als die papzak op de set was geweest! Die beesten waren en masse de studio uitgevlogen!quote:Op maandag 14 november 2011 21:00 schreef Mama_Mia het volgende:
"als het model niet aardig is, is het beest niet aardig"
Hee, je jat mijn grapjequote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Idgnkb het volgende:
[..]
Moet je nagaan, als die papzak op de set was geweest! Die beesten waren en masse de studio uitgevlogen!
Ja viel mij ook al op!quote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Amsel het volgende:
Ik vond Michelle nooit bijzonder, maar vanavond is ze goed! Ook zoals ze zo achter Daphne in de camera stond te kijken, mooi
Ja goed he!!! Wat een zelfvertrouwen!!!! Ze blaakt van modellerigheid!!!quote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Amsel het volgende:
Ik vond Michelle nooit bijzonder, maar vanavond is ze goed! Ook zoals ze zo achter Daphne in de camera stond te kijken, mooi
Ik ken haar welquote:Op maandag 14 november 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Welke zangeres? Weer eentje die ik niet ken
Je hebt gewoon geen goede smaak. Ik denk dat dat 't isquote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef Sosha het volgende:
Elise is echt té nerveus... nerveus is niet echt, maar het verkrampt haar... En Tamara is echt niks...
Onze meningen staan echt lijnrecht tegenover elkaar, hahaquote:Op maandag 14 november 2011 21:03 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen goede smaak. Ik denk dat dat 't isWant vanavond gaat Tamara toch echt winnen
Echt een hele ongepaste opmerking.quote:Op maandag 14 november 2011 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Elise met stijl haar, halelujahWeg schaamhaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |