Vrijheid van meningsuiting. Als ik vanavond voor Duitsland will sein ben ik auch vor Deutschland.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je zit op het verkeerde forum. Je moet op fok.de zijn
ga die mening maar lekker op fok.de ventilerenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Als ik vanavond voor Duitsland will sein ben ik auch vor Deutschland.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:37 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga die mening maar lekker op fok.de ventileren
vrijheid van meningsuiting is overschat
Ja tis hard Bos, maar vanavond gewoon in je oranje kloffie voor de tv jijquote:
en ik zat er al zo bij,.,,quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ja tis hard Bos, maar vanavond gewoon in je oranje kloffie voor de tv jij
braaf Bos, en natuurlijk nog even je billen ermee afvegenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik zat er al zo bij,.,,
[ afbeelding ]
trekt shirtje uit..
Ja die hebben een mooie geschiedenis van vrijheid van meningsuiting. Zowel oost als west.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting. Als ik vanavond voor Duitsland will sein ben ik auch vor Deutschland.
Scheer je wegquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en ik zat er al zo bij,.,,
[ afbeelding ]
Ik was net wakker.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:40 schreef borisz het volgende:
Tong is aardig aan het produceren geweest zo te zien
quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik deed net gewoon crtl f op Tong80 in VBL.
Gewoon alles sluiten
zie mijn ondertitelquote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was net wakker.
Moest even de negatievelingen de mond snoeren.
Jojoortje niks mis met je slotjes
Dat klopt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik was net wakker.
Moest even de negatievelingen de mond snoeren.
Jojoortje niks mis met je slotjes
Er was toch een nieuw nummer voor de dierenpolitie/dierenambulance. Ik dacht dat ik daar eergisteren iets over op TV zag..quote:Op woensdag 16 november 2011 18:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Pas maar op of ik bel '122 daar red je een dier mee'
Blindquote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef Felagund het volgende:
Dit is toch gewoon Cruijf pesten? Ook nog Danny Blind in de directie.
Ik wil gaan rodelen.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:27 schreef borisz het volgende:
Tong doet mee Nederlandse deelname aan wereldbeker rodelen
Sjit idd net als het topic over mijn toetsenbordquote:Op woensdag 16 november 2011 21:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik wil gaan rodelen.
jammer dat die briljante photoshop van destijds het niet meer doet
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Frank de Boer zal dus wel opgevolgd worden door Andries Jonker ofzo
dan worden we kampioen!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:21 schreef Bos81 het volgende:
Frank de Boer zal dus wel opgevolgd worden door Andries Jonker ofzo
echt, zoals 1 persoon invloed kan uitoefenen op een organisatie, is mijn cluppie denk ik toch het minst geschikt om beursgenoteerd te zijn.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:59 schreef rubbereend het volgende:
Ajaxchaos is het toch altijd daar
neequote:
vanavond naar de Koninklijke Schouwburg in De Haagquote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 12:54 schreef Bos81 het volgende:
Wat mij nu weer overkomen is![]()
![]()
Ik was net bij het Kruidvat. Kocht wat spullen, waaronder een giftset met toilettas van FA.
Ik reken dus af en loop naar buiten. Piep piep piep.
Nou dus even die toilettascontroleren en kijken of de beveiliging er af was.. Piep piep.
Meneer loopt u eens zonder tas naar buiten, ik doe dat dus piep piep. Ik zo van ehh watte ik heb echt niks in mijn jas-broek gestopt. Nou de manager kwam er bij.. Een aantal dingen geprobeerd. Zakken leeg gemaakt en alles. Toen vroeg ze heeft u nieuwe kleren aan. ik eeh nee. O wacht die trui is nieuw (gisteren bij de action gekocht). Zij: Kijkt u even of er nog een beveiligingssticker op zit. En ja hoor daar zat de deugniet..
Die trui was gewoon eerlijk gekocht hoor, maar niet daar..quote:Op donderdag 17 november 2011 13:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]maar je kon met die gestolen trui dus wel gewoon de kledingwinkel uit?
daar ging ik ook wel vanuitquote:Op donderdag 17 november 2011 13:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die trui was gewoon eerlijk gekocht hoor, maar niet daar..
Ik kocht hem in het plastic. De sticker zat op de trui..
voor:quote:Op donderdag 17 november 2011 13:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vanavond naar de Koninklijke Schouwburg in De Haag
quote:uzikaal donderdagavondprogramma voor Crossing Border, met Smith (Editors) en Burrows (Razorlight).
Van vrienden Tom Smith - zanger van Editors - en Andy Burrows - voormalig drummer van Razorlight – verschijnt een week na Crossing Border het album Funny Looking Angels. Het is het product van hun gedeelde passie voor de kerstmuziek van vroeger.
De bijbehorende tour, die een select aantal clubs in Europa aandoet, start op donderdagavond 17 november op Crossing Border. Smith & Burrows brengen een show vol covers en originals, strijkers en bellen en liedjes over winter en kerst.
Welke band ?quote:
klinkt best leuk eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |