laat het nou hun werk zijn. Blijven ze wakker van. Hulp vragen is stap(je) een van het genezingsproces.quote:Op zondag 4 december 2011 23:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Autisme.
Nu gaat het echt heel slecht.
Ik ben zo enorm verdrietig en alleen.
Ik kan niet slapen, ik ben bang dat ik dan weer de hele nacht lig te huilen.
Ik zou eigenlijk met de nachtdienst moeten praten nu, maar ik durf niet.
Ik heb altijd een enorm probleem met mensen aanspreken om hulp. Ik wacht wel totdat hij gaat controleren of iedereen al op zijn kamer ligt.
Iemand tips hoe ik de verpleging kan aanspreken?
Goed zo! Daar zijn ze inderdaad voor dus daar moet je gewoon lekker gebruik van makenquote:Op zondag 4 december 2011 23:11 schreef summer2bird het volgende:
Ok. Ik ga eens met die man praten.
Net met mijn moeder gesms't en die zei, als je nu niet gaat vragen dan bel ik ze op
gaan we samen. wellicht niet op dezelfde afdeling, maar ook ik vind dat ik nog een babbel, en mijn nachtdope te goed heb.quote:Op zondag 4 december 2011 23:11 schreef summer2bird het volgende:
Ok. Ik ga eens met die man praten.
Net met mijn moeder gesms't en die zei, als je nu niet gaat vragen dan bel ik ze op
Slaap lekkerquote:Op zondag 4 december 2011 23:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Goed zo! Daar zijn ze inderdaad voor dus daar moet je gewoon lekker gebruik van makenIk ga nu slapen maar laat je nog even weten hoe het gegaan is?
Jij bent ook opgenomen?quote:Op zondag 4 december 2011 23:18 schreef seasushi het volgende:
[..]
gaan we samen. wellicht niet op dezelfde afdeling, maar ook ik vind dat ik nog een babbel, en mijn nachtdope te goed heb.
Herkenbaar, die stemmingswisselingen. Heb ze op dit moment ook behoorlijk. Paniekaanvallen en extreme waakzaamheid spelen ook op..vriend en ik hoorden een vliegtuig nogal laag over vliegen en BAM, ik dacht minimaal dat het huis opgeblazen zou worden. Zit hier ook extreem waakzaam achter de pc en als 't aan mij ligt blijf ik de hele nacht wakker. Zo maar proberen te gaan slapen, ik slik seroquel 25 mg voor de nacht en dat werkt allang niet meer. Volgend jaar naar psychiater en er maar eens over praten. Ik slaap echt waardeloos.quote:Op zondag 4 december 2011 17:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dank je.
Gaat alweer beter.
Ik heb van die enorme stemmingswisselingen.
Zo ben ik ubervrolijk echt op het hysteryse af en dan ben ik ineens zo verdrietig en zo sip.
Dinsdag weer een gesprek met de arts.
Vannavond moet ik weer terug. En dan moet ik uitleggen dat ik weer met zelfmoordgedachtes zat..
Kijk er nu al tegenop.
Maar ja, het is voor het beste he.
financieel gezien kun je beter nog dit jaar kijken of je terecht kunt....quote:Op maandag 5 december 2011 00:04 schreef sweetdancegirl het volgende:
[..]
Herkenbaar, die stemmingswisselingen. Heb ze op dit moment ook behoorlijk. Paniekaanvallen en extreme waakzaamheid spelen ook op..vriend en ik hoorden een vliegtuig nogal laag over vliegen en BAM, ik dacht minimaal dat het huis opgeblazen zou worden. Zit hier ook extreem waakzaam achter de pc en als 't aan mij ligt blijf ik de hele nacht wakker. Zo maar proberen te gaan slapen, ik slik seroquel 25 mg voor de nacht en dat werkt allang niet meer. Volgend jaar naar psychiater en er maar eens over praten. Ik slaap echt waardeloos.
Sterkte voor vannacht!
Heb ik al geprobeerd, maar dat kan helaas niet meerquote:Op maandag 5 december 2011 00:10 schreef seasushi het volgende:
[..]
financieel gezien kun je beter nog dit jaar kijken of je terecht kunt....
Ik vind dat echt zo schandalig! Moet je dan maar ongelukkig blijven omdat je de zorg niet meer kan betalen, met dank aan de heer Rutte en zijn vrienden? Ik begrijp niet hoe ze dit kunnen doen! GRRRR!quote:Op maandag 5 december 2011 09:07 schreef sweetdancegirl het volgende:
Ben ik ff blij dat ik niet opgenomen zit in een psychiatrische instelling..maar kan me voorstellen dat dat voor veel mensen bijna niet meer op te hoesten is. Hoorde al dat er een aantal mensen stopten met de gesprekken omdat ze het niet meer kunnen betalen. Gelukkig kan ik dat wel, thank God!
Stigmatisering... veel mensen denken dat je het zelf veroorzaakt oid.quote:Op maandag 5 december 2011 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo schandalig! Moet je dan maar ongelukkig blijven omdat je de zorg niet meer kan betalen, met dank aan de heer Rutte en zijn vrienden? Ik begrijp niet hoe ze dit kunnen doen! GRRRR!
echt? Nou ja zeg!quote:Op maandag 5 december 2011 11:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Stigmatisering... veel mensen denken dat je het zelf veroorzaakt oid.
Ik heb ook paroxetine, en ik heb afgezien van de bijwerkingen de 1e weken, eigenlijk geen last van vraatzucht of zombieheid! Ik voel mij er wel goed bij, dus ik wil eigenlijk zeggen dat het bij iedereen anders kan werkenquote:Op maandag 5 december 2011 11:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind dat echt zo schandalig! Moet je dan maar ongelukkig blijven omdat je de zorg niet meer kan betalen, met dank aan de heer Rutte en zijn vrienden? Ik begrijp niet hoe ze dit kunnen doen! GRRRR!
Ik heb net mn psych gesproken, ipv zoloft krijg ik paroxetine (=seroxat). Ze wilde dat ik vandaag zou beginnen, maar ik wil zaterdag nog sinterklaas kunnen vieren dus ik begin zondag![]()
Ik heb alleen een hekel aan paroxetine, omdat ik een vriendje heb gehad die die slikte en die werd er niet bepaald beter van. Hij was echt een zombieen baggervet
Maar ja, ff afwachten maar, misschien valt het bij mij mee. Ik ben hopelijk ook niet zo onverstandig om voor het avondeten een zak chips leeg te vreten.
maar deze zijn schijnbaar ook geregistreerd voor gegeneraliseerde angststoornis en aangezien mijn psych vindt dat ik dat heb vond ze dat wel een goed plan om me die te geven. zucht....
zondag dus beginnen...spannend.
Mja, langstudeerders dat ligt genuanceerd vind ik. Ik heb ook heeel lang gestudeerd, achteraf waarschijnlijk mede dankzij adhdquote:Op maandag 5 december 2011 12:03 schreef Ewelina het volgende:
Nope, fysieke ziektes worden niet echt gekort. Langstudeerders wel.
Helaas... ik heb er ook niet omgevraagd, mijn problemen zijn vooral veroorzaakt door anderen en dan mag ik nog eens een driedubbele rekening betalen. Letterlijk en figuurlijk.
Oh, en antidepressiva worden ook niet altijd meer vergoed.
Hey! thanks voor dit berichtje, dat stelt me wel een beetje gerust.quote:Op maandag 5 december 2011 12:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik heb ook paroxetine, en ik heb afgezien van de bijwerkingen de 1e weken, eigenlijk geen last van vraatzucht of zombieheid! Ik voel mij er wel goed bij, dus ik wil eigenlijk zeggen dat het bij iedereen anders kan werken
Bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 4 december 2011 23:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Heb je ook hulp? Het klinkt alsof je ontzettend met jezelf in de knoop zit en weinig steun krijgt van je omgeving. Heb je therapie gehad? Misschien dat dat je kan helpen. En als het echt een goede vriendin is dan zal ze je heus wel begrijpen, misschien moet je het even een paar dagen rust gunnen. En dan duidelijk uitleggen waar je precies last van hebt. Als ze dat niet kan begrijpen is ze ook niet echt een goede vriendin denk ik
You read my mind, als het kabinet valt hang ik de vlag uit..quote:Op maandag 5 december 2011 17:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat verschrikkelijk achterlijk dat zo veel dingen niet meer vergoed worden.
Maar wel belachelijke salarissen en bonissen voor mensen in topfuncties.
Snappen ze dan niet dat sommige mensen alleen nog kunnen functioneren door medicatie en therapie? Dan heb je straks nog meer mensen met een uitkering, omdat ze de hulp niet meer kunnen betalen.
En meer zelfmoorden ...
Goed bezig, kutkabinet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |