Te laatquote:
quote:
Ik doe vanaf de iphone, en dan in de zelfde minuut, vind het best netjesquote:Op zondag 13 november 2011 01:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
FB is bij mij nu nog slechter dan fox zelf
Heb je dan niet 4MB per minuut datagebruik ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 01:54 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik doe vanaf de iphone, en dan in de zelfde minuut, vind het best netjes
ik heb nog nooit een gevangenis van binnen gezien, draaideur patiëntquote:Op zondag 13 november 2011 01:53 schreef Jajong het volgende:
Community [ afbeelding ] Ken Yeong (spelling?) is een ultieme eindbaas. Maar THEFXR hou please je mond dicht. Je snapt het niet. Je snapt MMA niet, je snapt het leven niet.
Posten bedoelt ie neem ik aanquote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je dan niet 4MB per minuut datagebruik ofzo?
Ja maar jij bent ook gewone de ubermensch, altijd de beste.quote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef Jajong het volgende:
Ik snap trouwens echt niet dat iedereen zoveel issues heeft met de FB stream. Ik heb constant beeld, en constant in HD...
Ooooohquote:
Klopt, maar ik heb schijt internet, en een schijt PC dus snap 't niet zo..quote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewone de ubermensch, altijd de beste.
Je hebt echt waanbeelden jijquote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een gevangenis van binnen gezien, draaideur patiënt
Nee, maak gebruik van wifi, maar browsen gaat veel langzamer :pquote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je dan niet 4MB per minuut datagebruik ofzo?
Deze video's zijn alles waar ik tegen ben. Ik vind dit echt een ziek voorbeeld van misbruik van mensen.quote:Op zondag 13 november 2011 01:57 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan vechten en als ik die filmpjes zie zoals die boys net denk ik brrrrr zieke mensen waarom doen mensen dit.. maar toch kriebelt het altijdals ik ergens loop heb ik zin om mensen tegen hun kop aan te vegen..
waarom heeft hij je uitgescholden?quote:Op zondag 13 november 2011 01:57 schreef roepdeman het volgende:
Jonges dit is een leuke plek om over MMA te praten, gebruik net zoals Geo de DM functie om te schelden...
TAZ moest die lapo maken, en roepdeman maakte hem.. dus ik dacht fuuuuuu geen 100e topique voor onze TAZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 01:59 schreef roepdeman het volgende:
Hij dacht dat ik dit topic had geopend en toen verloor hij zijn darmcontrole via DM
Ik switch ff 1 sec en zie rerun van pettis vs bendoquote:Op zondag 13 november 2011 02:01 schreef Cardizzle14 het volgende:
Fox stream doet het helemaal niet meer?
quote:Op zondag 13 november 2011 02:00 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Ja ik had interview van cain, nja gelukkig had ik fb stream nog op staanquote:Op zondag 13 november 2011 02:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik switch ff 1 sec en zie rerun van pettis vs bendo
Nu Caveman Guida interview.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 13 november 2011 02:05 schreef Geo3kant het volgende:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Geen Evans dus hahahahaquote:Op zondag 13 november 2011 02:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Michael Bisping enters the arena to a massive amount of boos. Crazy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nogal heftig zijn geweest
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
same herequote:Op zondag 13 november 2011 02:02 schreef Fyodor het volgende:
OMG, ik had mezelf net even geownd. Was even naar het toilet en wat drinken pakken, kom ik terug is er een interview gaande met Brock Lesnar. Ik dacht op een gegeven moment, dit duurt wel erg lang... Is die fox stream blijkbaar overgestapt naar die UFC 141 voorbeschouwing, complete 1e ronde van Poirier vs Garza gemist
quote:Op zondag 13 november 2011 02:06 schreef Tazmaniac het volgende:
Oooo, ik dacht al: wat een kutpubliek dat ze hiervoor booo roepenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nogal heftig zijn geweest![]()
Jouw favo, oke... Ik vind hem altijd lastig aan te zetten. Geef mij maar een arm triangle!quote:Op zondag 13 november 2011 02:05 schreef Jajong het volgende:
Beste counter tegen half-guard underhook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
Ik heb chimpansee armen dus voor mij issie perfect. Van top halfguard of top turtle/sprawlquote:Op zondag 13 november 2011 02:07 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Jouw favo, oke... Ik vind hem altijd lastig aan te zetten. Geef mij maar een arm triangle!
en de expert, jajong?quote:Op zondag 13 november 2011 02:08 schreef Tazmaniac het volgende:
Tussenstand UP week 3
[spoiler]
FXR en Fenomeno de enige met 3/3
Nee, Alistair vs Brock is zo.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 02:05 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Chimpansee armen..? Lang? Dun? of wat bedoel je ermeequote:Op zondag 13 november 2011 02:08 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb chimpansee armen dus voor mij issie perfect. Van top halfguard of top turtle/sprawl.
quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 02:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nee, Alistair vs Brock is zo.
Natuurlijk droeftoeter, of wilde je eerst de mainevent doen?!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Lang waarschijnlijkquote:Op zondag 13 november 2011 02:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Chimpansee armen..? Lang? Dun? of wat bedoel je ermee
zoals een aap,denk ikquote:Op zondag 13 november 2011 02:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Hele lange jaquote:Op zondag 13 november 2011 02:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
DROEFTOETER ZEETIE .. zoek jij roezie? Kon toch zijn dat er nog een fight tussen zatquote:Op zondag 13 november 2011 02:08 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Nee, Alistair vs Brock is zo.
Natuurlijk droeftoeter, of wilde je eerst de mainevent doen?!![]()
Een chimpansee is inderdaad een aap geniusquote:
Oh meneer gaat de technische term gebruiken ipv het standaard fok stopwoordje autistisch. Kudos, maar blijft stomquote:Op zondag 13 november 2011 02:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een chimpansee is inderdaad een aap genius. Wat ben jij een ontzettend domme gast
. Heb je PDD-NOS ofzo?
Een chimpansee is geen aap, maar een mensaap. Heel groot verschil, bijdehand. Nu mag je de rest van de avond niemand meer dom noemen.quote:Op zondag 13 november 2011 02:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een chimpansee is inderdaad een aap genius. Wat ben jij een ontzettend domme gast
. Heb je PDD-NOS ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 13 november 2011 02:13 schreef Jajong het volgende:
Tot nu toe 't meest impressed doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zondag 13 november 2011 02:13 schreef Jajong het volgende:
Tot nu toe 't meest impressed doorAgreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agreequote:Op zondag 13 november 2011 02:13 schreef roepdeman het volgende:
Sinds ik Rise of theplanet of the apes ofzo heb gezien heb ik wel iets meer sympathie voor apen gekregen.
Hele mooie en vette filmBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Rise of the planet of the apesquote:Op zondag 13 november 2011 02:13 schreef roepdeman het volgende:
Sinds ik Planet of the Apes: Rise of the Apes ofzo heb gezien heb ik wel iets meer sympathie voor apen gekregen.
Ik heb 'm vandaag gezienquote:Op zondag 13 november 2011 02:13 schreef roepdeman het volgende:
Sinds ik Planet of the Apes: Rise of the Apes ofzo heb gezien heb ik wel iets meer sympathie voor apen gekregen.
DM please?quote:Op zondag 13 november 2011 02:14 schreef THEFXR het volgende:
hehe eindelijk hd pro stream, geen crap facebook meer
Nee, tussen een leeuw en een kanariepietje zit een heel groot verschil. Wat jij doet is moeilijk doen over semantiek.quote:Op zondag 13 november 2011 02:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een chimpansee is geen aap, maar een mensaap. Heel groot verschil, bijdehand. Nu mag je de rest van de avond niemand meer dom noemen.
I second that!quote:Op zondag 13 november 2011 02:15 schreef Geo3kant het volgende:
Nou Bendo via sub + Cain via TKO graag![]()
Voor mij ook graagquote:
Nee. Tussen aap en mensaap zit net zoveel verschil als tussen mensaap en mens. Wel degelijk een wezenlijk verschil uit het standpunt van evolutionaire biologie.quote:Op zondag 13 november 2011 02:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, tussen een leeuw en een kanariepietje zit een heel groot verschil. Wat jij doet is moeilijk doen over semantiek.
Zou best kunnen! Heb je daar geld op? Cain via dec. was een betere bet geweest denk ik als je toch op Cain gaat wedden. Maar zijn jaar niet vechten + zijn type operatie (heb ik ook gehad) doen me toch twijfelen. Waren ook geruchten dat ie geblesseerd was aan zijn knie in voorbereiding voor dit gevecht...quote:Op zondag 13 november 2011 02:15 schreef Geo3kant het volgende:
Nou Bendo via sub + Cain via TKO graag![]()
Zoals ik al zei, semantiek.quote:Op zondag 13 november 2011 02:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Tussen aap en mensaap zit net zoveel verschil als tussen mensaap en mens. Wel degelijk een wezenlijk verschil uit het standpunt van evolutionaire biologie.
Normaal staat daar dan de prijs voor een PPV e.d.quote:You will be able to access this content at the scheduled time. Please refer to the countdown below
You have access to this video.
Nee; biologie:quote:
Ander fenotype, ander genotype. Apen hebben net zoveel gemeen met mensapen als beren met mensapen.quote:Apes do not possess a tail, unlike most monkeys. Monkeys are more likely to be in trees and use their tails for balance. Apes are considerably larger than monkeys, with the exception of gibbons, which are smaller than some monkeys. Apes are considered to be more intelligent than monkeys, which are considered to have more primitive brains.[13] Unlike female monkeys which go through the estrous cycle, great apes, including humans, go through a menstrual cycle.
quote:Op zondag 13 november 2011 02:18 schreef Fyodor het volgende:
Heren, volgens mij kunnen we het allemaal gratis en live bekijken op www.ufc.tv
Bij UFC on Fox staat nu:
[..]
Normaal staat daar dan de prijs voor een PPV e.d.
Staat erquote:FOR RESIDENTIAL USE ONLY
Mendel Made Apesquote:Op zondag 13 november 2011 02:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee; biologie:
[..]
Ander fenotype, ander genotype. Apen hebben net zoveel gemeen met mensapen als beren met mensapen.
Ik denk dat jij niet helemaal bedrijpt wat semantiek is. Ik weet ook wel wat het verschil tussen een aap en een mensaap is, maar in elke setting behalve de wetenschappelijke, is het geoorloofd om een chimpansee als 'aap' aan te duiden. Als jij een willekeurig persoon op straat vraagt wat voor dier een chimpansee is, zal iedereen behalve biologen en betweters aap zeggen.quote:Op zondag 13 november 2011 02:18 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee; biologie:
[..]
Ander fenotype, ander genotype. Apen hebben net zoveel gemeen met mensapen als beren met mensapen.
Ja. DM please was te druk bezig met discussieren over totaal niet-relevante dingen.quote:Op zondag 13 november 2011 02:21 schreef Geo3kant het volgende:
Hebben jullie men stream niet geopend? Moet ik zeker weer DM'en omdat jullie blind zijn he ..
Staat er altijd hoor!quote:
Ahhhh beter. Vond 't ook nogal raar aangezien er staat dat je wel access hebtquote:Op zondag 13 november 2011 02:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Staat er altijd hoor!
Dat bekent dat je het alleen thuis mag bekijken en bijvoorbeeld niet mag uitzenden in een café of kantine. Net als die waarschuwingen van Brein e.d. als je een film op dvd koopt.
Ah, makes sensequote:Op zondag 13 november 2011 02:22 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Staat er altijd hoor!
Dat bekent dat je het alleen thuis mag bekijken en bijvoorbeeld niet mag uitzenden in een café of kantine. Net als die waarschuwingen van Brein e.d. als je een film op dvd koopt.
Ze moeten tijd rekken tot de start tijd van de FOX uitzending hequote:Op zondag 13 november 2011 02:22 schreef Fyodor het volgende:
Godzijdank, eindelijk! Guida vs Henderson nu!
Klopt, normaal gesproken staat er een 'purchase' buttonquote:Op zondag 13 november 2011 02:18 schreef Fyodor het volgende:
Heren, volgens mij kunnen we het allemaal gratis en live bekijken op www.ufc.tv
Bij UFC on Fox staat nu:
[..]
Normaal staat daar dan de prijs voor een PPV e.d.
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat semantiek is, want je probeert valide biologische verschillen af te schuiven op verschillen in benamingen.quote:Op zondag 13 november 2011 02:21 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet helemaal bedrijpt wat semantiek is. Ik weet ook wel wat het verschil tussen een aap en een mensaap is, maar in elke setting behalve de wetenschappelijke, is het geoorloofd om een chimpansee als 'aap' aan te duiden. Als jij een willekeurig persoon op straat vraagt wat voor dier een chimpansee is, zal iedereen behalve biologen en betweters aap zeggen.
Veetle downloaden bezorgde me vorige keer een virusquote:Op zondag 13 november 2011 02:21 schreef Geo3kant het volgende:
Hebben jullie men stream niet geopend? Moet ik zeker weer DM'en omdat jullie blind zijn he ..
Aja, natuurlijk. Dus we kunnen nu het beste hopen op een late finish in ronde 3, anders wordt het zo dadelijk helemaal lang wachten!quote:Op zondag 13 november 2011 02:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ze moeten tijd rekken tot de start tijd van de FOX uitzending hemain event begint pas over 40 minuten
Een UD voor Bendo zou wel lekker zijn voor mijn picks.quote:Op zondag 13 november 2011 02:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Aja, natuurlijk. Dus we kunnen nu het beste hopen op een late finish in ronde 3, anders wordt het zo dadelijk helemaal lang wachten!
quote:Op zondag 13 november 2011 02:24 schreef Jajong het volgende:
Gooo Bensonnnnn! Als ie niet altijd zo overdreven God zou bedanken zou ik pas echt een fan zijn. Niks tegen religie maar hou 't uit de sport plx.
Amen brother!quote:Op zondag 13 november 2011 02:24 schreef Jajong het volgende:
Gooo Bensonnnnn! Als ie niet altijd zo overdreven God zou bedanken zou ik pas echt een fan zijn. Niks tegen religie maar hou 't uit de sport plx.
Blijf inderdaad maar roepen dat het 2 verschillende diersoorten zijn, iets wat ik al 2 keer heb onderstreept.quote:Op zondag 13 november 2011 02:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat semantiek is, want je probeert valide biologische verschillen af te schuiven op verschillen in benamingen.
Het kan me niet schelen wat domme mensen zouden zeggen; een mensaap is NIET hetzelfde als een aap. Dit is geen verschil in mening, of iets dat valt te herleiden tot zuiver semantische verschillen: apen en mensapen zijn biologisch gezien gewoon twee totaal verschillende diersoorten. Feit, geen mening. Je hebt gewoon geen gelijk.
Verbaasde me ook dat Mark Munoz het ineens deed, kan me niet herinneren dat ie dat bij vorige gevechten ook al deed.quote:Op zondag 13 november 2011 02:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Amen brother!![]()
Ik bedoel, met je eens. Vitor Belfort heeft er ook zo'n handje van...
Jup. Moet je niet nog een keer herhalen dat het puur semantische verschillen zijn, terwijl dat dus niet zo is? Je hebt gewoon geen gelijk. Normaal zou ik er niet zo'n punt van maken, maar jij vond het nodig anderen dom te noemen terwijl je zelf zo'n domme fout maakt.quote:Op zondag 13 november 2011 02:26 schreef Jajong het volgende:
[..]
Blijf inderdaad maar roepen dat het 2 verschillende diersoorten zijn, iets wat ik al 2 keer heb onderstreept.
Brock Lesnar wijst naar boven:quote:Op zondag 13 november 2011 02:24 schreef Jajong het volgende:
Die moet gewoon Preacher worden. Onuitstaanbaar zulke types. Hij heeft zijn atmosphere niet weten te creeren met Anderson Silva.quote:Op zondag 13 november 2011 02:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Amen brother!![]()
Ik bedoel, met je eens. Vitor Belfort heeft er ook zo'n handje van...
Je kan eindeloos blijven roepen dat je vindt dat ik ongelijk heb, en een domme fout maak maar ik denk dat onze opvattingen van waarheid nogal verschillen. Je doet me een beetje denken aan een vriend van mij, je studeert zeker een exacte wetenschap? Of je hebt dat gedaan?quote:Op zondag 13 november 2011 02:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jup. Moet je niet nog een keer herhalen dat het puur semantische verschillen zijn, terwijl dat dus niet zo is? Je hebt gewoon geen gelijk. Normaal zou ik er niet zo'n punt van maken, maar jij vond het nodig anderen dom te noemen terwijl je zelf zo'n domme fout maakt.
quote:Op zondag 13 november 2011 02:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
"Jason Guida is a very good fighter"
Goldberg heeft weer een brain fart
18-26-0quote:Op zondag 13 november 2011 02:29 schreef Splackavellie02 het volgende:
"Jason Guida is a very good fighter"
Goldberg heeft weer een brain fart
Klopt. Maar ik vind niet dat je ongelijk hebt; je hebt gewoon geen gelijk. Maar jij bent iemand die graag uit de hoogte doet tegen anderen, dus als jij in je gelijk wilt blijven geloven, mag dat van mij hoorquote:Op zondag 13 november 2011 02:29 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je kan eindeloos blijven roepen dat je vindt dat ik ongelijk heb, en een domme fout maak maar ik denk dat onze opvattingen van waarheid nogal verschillen. Je doet me een beetje denken aan een vriend van mij, je studeert zeker een exacte wetenschap? Of je hebt dat gedaan?
Dat is ook gewoon spam.. dat jij niet door hebt dat er een kruisje boven zit kan ik niks aan doenquote:Op zondag 13 november 2011 02:35 schreef Fyodor het volgende:
En bedankt Geo, die onderste link geeft aan dat ik eerst een xvid codec moet installeren. Vervolgens flipt mn virusscanner door de troep die er mee binnen komt
Pff ik zat ondertussen de eerste ronde te bekijken, give me a break!quote:Op zondag 13 november 2011 02:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon spam.. dat jij niet door hebt dat er een kruisje boven zit kan ik niks aan doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit een Bendo fight gezien???Ik dacht ook dat hij done was tegen Miller.. maar echt defense as een malle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Deze komt zeker wel op FOX TV als de main event binnen 5 min afgelopen isquote:Op zondag 13 november 2011 02:44 schreef Tazmaniac het volgende:
WOW!! Heerlijk man... MMA at its best
quote:Op zondag 13 november 2011 02:44 schreef Jajong het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kijk maar eens op youtubevolgens mij binnen 15 seconde.. in BJJ match
Maar in MMA zeker zieke defense.
Maar shitzooi ik wou die bendo by sub![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 12 augustus 2012 04:05 schreef Cardizzle14 het volgende:
Blij dat de eredivisie is begonnen?
zondag 12 augustus 2012 04:06 schreef Geo4kant het volgende:
kijg een zikete jonge kut negerinnte gezicht met je kut torll van kutpsv :'0 ophoerE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 13 november 2011 02:49 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ja, vrij duidelijk imoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 13 november 2011 02:50 schreef Hooidraad het volgende:
JA echttttttttttttttttttt heeeee dit had 5 rondes meoten zijn ipv fucking Leben vs MunozSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 13 november 2011 02:51 schreef THEFXR het volgende:
FINISH HIM!
.[ http://img208.imageshack.us/img208/5036/brockhorsemeat.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op zondag 13 november 2011 02:51 schreef Hooidraad het volgende:
Dat zei ik vorige week al tegen hoogstaande, maar die zei van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij had dat gevecht ook kunnen winnen , je weet niet hoe het gegaan was als die kick niet was geweestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Betwijfel ik nog steeds, maar dat was een 5 rounds match, dat is wel heel anders natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2011 02:52 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Dat zei ik vorige week al tegen hoogstaande, maar die zei van niet
quote:Op zondag 13 november 2011 02:53 schreef Tazmaniac het volgende:
Jason Mayhem MillerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
quote:Op zondag 13 november 2011 02:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 13 november 2011 02:52 schreef Geo3kant het volgende:
Tja, ik kan niemand anders bedenken aangezien Melendez al voor een gevecht geboekt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All in op Bendo tegen die tijdhopen dat hij op 2.10 ofso te krijgen is.
quote:Op zondag 13 november 2011 02:56 schreef Geo3kant het volgende:
5 posts boven jequote:Op zondag 13 november 2011 02:56 schreef Cardizzle14 het volgende:
Oke, ben even de weg kwijt. Waar kan ik nu main event bekijken
www.ufc.tvquote:Op zondag 13 november 2011 02:56 schreef Cardizzle14 het volgende:
Oke, ben even de weg kwijt. Waar kan ik nu main event bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 02:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]No way dude. Zag je hoe hij dat post-fight interview gaf? Ademde niet eens zwaar. En geloof mij die partij was zwaaaaaaaaaaaaaaaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op zondag 13 november 2011 02:57 schreef Jajong het volgende:
[..]Jup! En vergeet niet de snelheidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.daar is waar edgar vaak door wint.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die 5 rounders in de WEC heeft hij ook altijd gedaan met een highpace.. die vent heeft gewoon een hele goede cardio/gastank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Maar Bendo is overal beter.. maargoed, je hoeft niet mijn mening te delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei ik.. keep your back-up channel nearby!!quote:Op zondag 13 november 2011 03:00 schreef Geo3kant het volgende:
UFC.TV bam lekker HD
Net als je complimenten geeft klapt ie eruit![]()
.. en terug.
Nee man, gratissssssquote:Op zondag 13 november 2011 03:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt het dat het titelgevecht betaald is op UFC.tv?
Nee, dan moet je even terug gaan en opnieuw het aanklikken. Dan werkt t welquote:Op zondag 13 november 2011 03:01 schreef Splackavellie02 het volgende:
Klopt het dat het titelgevecht betaald is op UFC.tv?
Hier niet... Even opnieuw laden?quote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Jajong het volgende:
Prrrrt. Geluid loopt niet helemaal synchroon.
me toquote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij wil me 9.99 chargen als ik op Watch Now klik..
Huh, we zitten er allemaal op nu?!quote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hij wil me 9.99 chargen als ik op Watch Now klik..
Even op LIVE drukken.quote:Op zondag 13 november 2011 03:02 schreef Jajong het volgende:
Prrrrt. Geluid loopt niet helemaal synchroon.
Volgens mij was het zo afgesproken, ze kijken die fights aan.. en als ze FOX (nat tv) waardig zijn worden ze uitgezondenquote:
Nope.. Krijg eerst "log in or purchase" en dan dit:quote:Op zondag 13 november 2011 03:03 schreef Hoogstaande het volgende:
Als je op deze link klikt: http://www.ufc.tv/ufc/liveplayer.jsp?id=919
Werkt t dan niet?
Lesley is een meisjesnaamquote:Op zondag 13 november 2011 03:05 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nope.. Krijg eerst "log in or purchase" en dan dit:
[ afbeelding ]
Onee toch niet.quote:Op zondag 13 november 2011 03:06 schreef Jajong het volgende:
Je kan blijkbaar ook van cameraview wisselen.
klopt, tijdens UFC in Rio was ik mijn eigen regisseur. Echt lachen, beetje in de andere corner kijken tijdens de opkomst van een vechter enzo.quote:Op zondag 13 november 2011 03:06 schreef Jajong het volgende:
Je kan blijkbaar ook van cameraview wisselen.
Haha ja man, zit te bibberen hier. Maar ik ben 't nog steeds niet met je eens, let it go brah.quote:Op zondag 13 november 2011 03:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Het zit je wel hoog dat je op je faux pas werd gewezen, he?
Mensen op TV hebben niks gezien volgens mij.. geen prelims, en aangezien het een super fight was is dat fucking nice om te laten zien aan de nieuwe fansquote:
heb je daar geen vrouw voor?quote:Op zondag 13 november 2011 03:10 schreef Hoogstaande het volgende:
Tanden poetsen, was vouwen en bed opmaken
quote:Op zondag 13 november 2011 03:10 schreef THEFXR het volgende:
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
UFC player loopt 30+ seconden achter op mijn andere stream .. dusquote:Op zondag 13 november 2011 03:08 schreef Fyodor het volgende:
Als anderen hier NIET via de UFC player kijken en ze lopen voor op ons, dan blijf ik tijdens het gevecht weg uit dit topic. Niets mag mijn mainevent spoilen!
quote:Op zondag 13 november 2011 03:10 schreef THEFXR het volgende:
Valse tussenstand, banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dana is super zenuwachtig en ik geef hem geen ongelijk. Dit gevecht wordt heel bepalend voor de toekomst van MMA/UFC!quote:Op zondag 13 november 2011 03:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Zou Dana al met een harde pik naar de kijkcijfer teller zitten te kijken..
1.000.000
2.000.000
3.000.000
4.000.000
4.200.000
4.750.000
Nee, anders had ik t niet gepostquote:
das crap,kunnen ze op uitglijdenquote:Op zondag 13 november 2011 03:19 schreef Tazmaniac het volgende:
Lol zie een foto op twitter dat ze het bloed over aan het 'verven' zijn in de Octagon
Avg. en peak zal wat dichter bij elkaar liggen denk ik, aangezien 't zo'n korte is en er maar 1 fight is. Maar ik heb werkelijk geen idee. Even kijken in hoeveel huishoudens FOX te zien is.quote:Op zondag 13 november 2011 03:18 schreef Tazmaniac het volgende:
Doe eens even een voorspelling allemaal, just for fun!!
Avarage: 5.850.000
Peak: 7.250.000
Zien hun geen Guida vs. Benson?quote:Op zondag 13 november 2011 03:21 schreef Fyodor het volgende:
lees net op sherdog dat op de 'normale' fox TV zender de uitzending iets anders gaat, net waren Dana en Brock aan het praten. Maar het schijnt dat ufc.tv meer internationaal gericht is en het klopt verder wel, zo dadelijk komt de main event!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |