Te laatquote:
quote:
Ik doe vanaf de iphone, en dan in de zelfde minuut, vind het best netjesquote:Op zondag 13 november 2011 01:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
FB is bij mij nu nog slechter dan fox zelf
Heb je dan niet 4MB per minuut datagebruik ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 01:54 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik doe vanaf de iphone, en dan in de zelfde minuut, vind het best netjes
ik heb nog nooit een gevangenis van binnen gezien, draaideur patiëntquote:Op zondag 13 november 2011 01:53 schreef Jajong het volgende:
Community [ afbeelding ] Ken Yeong (spelling?) is een ultieme eindbaas. Maar THEFXR hou please je mond dicht. Je snapt het niet. Je snapt MMA niet, je snapt het leven niet.
Posten bedoelt ie neem ik aanquote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je dan niet 4MB per minuut datagebruik ofzo?
Ja maar jij bent ook gewone de ubermensch, altijd de beste.quote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef Jajong het volgende:
Ik snap trouwens echt niet dat iedereen zoveel issues heeft met de FB stream. Ik heb constant beeld, en constant in HD...
Ooooohquote:
Klopt, maar ik heb schijt internet, en een schijt PC dus snap 't niet zo..quote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewone de ubermensch, altijd de beste.
Je hebt echt waanbeelden jijquote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een gevangenis van binnen gezien, draaideur patiënt
Nee, maak gebruik van wifi, maar browsen gaat veel langzamer :pquote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je dan niet 4MB per minuut datagebruik ofzo?
Deze video's zijn alles waar ik tegen ben. Ik vind dit echt een ziek voorbeeld van misbruik van mensen.quote:Op zondag 13 november 2011 01:57 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb altijd een hekel aan vechten en als ik die filmpjes zie zoals die boys net denk ik brrrrr zieke mensen waarom doen mensen dit.. maar toch kriebelt het altijdals ik ergens loop heb ik zin om mensen tegen hun kop aan te vegen..
waarom heeft hij je uitgescholden?quote:Op zondag 13 november 2011 01:57 schreef roepdeman het volgende:
Jonges dit is een leuke plek om over MMA te praten, gebruik net zoals Geo de DM functie om te schelden...
TAZ moest die lapo maken, en roepdeman maakte hem.. dus ik dacht fuuuuuu geen 100e topique voor onze TAZ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 november 2011 01:59 schreef roepdeman het volgende:
Hij dacht dat ik dit topic had geopend en toen verloor hij zijn darmcontrole via DM
Ik switch ff 1 sec en zie rerun van pettis vs bendoquote:Op zondag 13 november 2011 02:01 schreef Cardizzle14 het volgende:
Fox stream doet het helemaal niet meer?
quote:Op zondag 13 november 2011 02:00 schreef Hooidraad het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Ja ik had interview van cain, nja gelukkig had ik fb stream nog op staanquote:Op zondag 13 november 2011 02:01 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik switch ff 1 sec en zie rerun van pettis vs bendo
Nu Caveman Guida interview.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op zondag 13 november 2011 02:05 schreef Geo3kant het volgende:
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Geen Evans dus hahahahaquote:Op zondag 13 november 2011 02:05 schreef Tazmaniac het volgende:
Michael Bisping enters the arena to a massive amount of boos. Crazy.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet nogal heftig zijn geweest
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |