Te laatquote:
quote:
Ik doe vanaf de iphone, en dan in de zelfde minuut, vind het best netjesquote:Op zondag 13 november 2011 01:53 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
FB is bij mij nu nog slechter dan fox zelf
Heb je dan niet 4MB per minuut datagebruik ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 01:54 schreef Cardizzle14 het volgende:
[..]
Ik doe vanaf de iphone, en dan in de zelfde minuut, vind het best netjes
ik heb nog nooit een gevangenis van binnen gezien, draaideur patiëntquote:Op zondag 13 november 2011 01:53 schreef Jajong het volgende:
Community [ afbeelding ] Ken Yeong (spelling?) is een ultieme eindbaas. Maar THEFXR hou please je mond dicht. Je snapt het niet. Je snapt MMA niet, je snapt het leven niet.
Posten bedoelt ie neem ik aanquote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Heb je dan niet 4MB per minuut datagebruik ofzo?
Ja maar jij bent ook gewone de ubermensch, altijd de beste.quote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef Jajong het volgende:
Ik snap trouwens echt niet dat iedereen zoveel issues heeft met de FB stream. Ik heb constant beeld, en constant in HD...
Ooooohquote:
Klopt, maar ik heb schijt internet, en een schijt PC dus snap 't niet zo..quote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook gewone de ubermensch, altijd de beste.
Je hebt echt waanbeelden jijquote:Op zondag 13 november 2011 01:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik heb nog nooit een gevangenis van binnen gezien, draaideur patiënt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |