Een chimpansee is geen aap, maar een mensaap. Heel groot verschil, bijdehand. Nu mag je de rest van de avond niemand meer dom noemen.quote:Op zondag 13 november 2011 02:10 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een chimpansee is inderdaad een aap genius. Wat ben jij een ontzettend domme gast
. Heb je PDD-NOS ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
quote:Op zondag 13 november 2011 02:13 schreef Jajong het volgende:
Tot nu toe 't meest impressed doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zondag 13 november 2011 02:13 schreef Jajong het volgende:
Tot nu toe 't meest impressed doorAgreeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agreequote:Op zondag 13 november 2011 02:13 schreef roepdeman het volgende:
Sinds ik Rise of theplanet of the apes ofzo heb gezien heb ik wel iets meer sympathie voor apen gekregen.
Hele mooie en vette filmBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Rise of the planet of the apesquote:Op zondag 13 november 2011 02:13 schreef roepdeman het volgende:
Sinds ik Planet of the Apes: Rise of the Apes ofzo heb gezien heb ik wel iets meer sympathie voor apen gekregen.
Ik heb 'm vandaag gezienquote:Op zondag 13 november 2011 02:13 schreef roepdeman het volgende:
Sinds ik Planet of the Apes: Rise of the Apes ofzo heb gezien heb ik wel iets meer sympathie voor apen gekregen.
DM please?quote:Op zondag 13 november 2011 02:14 schreef THEFXR het volgende:
hehe eindelijk hd pro stream, geen crap facebook meer
Nee, tussen een leeuw en een kanariepietje zit een heel groot verschil. Wat jij doet is moeilijk doen over semantiek.quote:Op zondag 13 november 2011 02:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Een chimpansee is geen aap, maar een mensaap. Heel groot verschil, bijdehand. Nu mag je de rest van de avond niemand meer dom noemen.
I second that!quote:Op zondag 13 november 2011 02:15 schreef Geo3kant het volgende:
Nou Bendo via sub + Cain via TKO graag![]()
Voor mij ook graagquote:
Nee. Tussen aap en mensaap zit net zoveel verschil als tussen mensaap en mens. Wel degelijk een wezenlijk verschil uit het standpunt van evolutionaire biologie.quote:Op zondag 13 november 2011 02:14 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, tussen een leeuw en een kanariepietje zit een heel groot verschil. Wat jij doet is moeilijk doen over semantiek.
Zou best kunnen! Heb je daar geld op? Cain via dec. was een betere bet geweest denk ik als je toch op Cain gaat wedden. Maar zijn jaar niet vechten + zijn type operatie (heb ik ook gehad) doen me toch twijfelen. Waren ook geruchten dat ie geblesseerd was aan zijn knie in voorbereiding voor dit gevecht...quote:Op zondag 13 november 2011 02:15 schreef Geo3kant het volgende:
Nou Bendo via sub + Cain via TKO graag![]()
Zoals ik al zei, semantiek.quote:Op zondag 13 november 2011 02:16 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Nee. Tussen aap en mensaap zit net zoveel verschil als tussen mensaap en mens. Wel degelijk een wezenlijk verschil uit het standpunt van evolutionaire biologie.
Normaal staat daar dan de prijs voor een PPV e.d.quote:You will be able to access this content at the scheduled time. Please refer to the countdown below
You have access to this video.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |