Lelijke mensen hebben het overal moeilijk, datingsite of niet. En een leuke foto is gewoon voldoende, ik ben zelf niet knap maar heb wel een gelukkige foto gebruikt toen, overigens wél eentje die ik echt bén natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt moet het ook zijn. Maar wat ik meer bedoel te zeggen is dat je als knappe kerel gewoon veel meer hebt aan een datingsite, omdat men niet om je foto wegklikt maar juist getriggerd wordt.
Terwijl als je er minder goed uit ziet je verdomd goed uit de hoek moet komen wil je de vrouw laten twijfelen om toch aandacht aan je te geven.
Zoals op paiq, kan nog zo'n leuk gesprek hebben, maar als de foto tegenvalt ben ik weg, omdat ik er dan gewoon geen zin in heb.
Terwijl als ik in de kroeg sta en misschien dezelfde tegen me aan begint te lullen, ik misschien uiteindelijk best geintresseerd kan zijn geworden in hem.
Omdat ik online geen zin heb om tijd te steken in een man waar ik enorme twijfels over heb of ik hem wel lichaamlijk aantrekkelijk zou kunnen vinden.quote:
Goed geregeld Godshandquote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha.. misschien
Volgend weekend (of die erna) kunnen we dit op de proef nemen
Ik werd misleid door het woordje "we"quote:
Zit wat in.quote:Op maandag 14 november 2011 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik online geen zin heb om tijd te steken in een man waar ik enorme twijfels over heb of ik hem wel lichaamlijk aantrekkelijk zou kunnen vinden.
Terwijl in de kroeg je het totaalplaatje ziet. En ik merk dat ik dan iemand mooier ga vinden als de persoon mij aantrekt/interesseerd. Online heb ik dat niet.
Sorryquote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik werd misleid door het woordje "we"
Kan goed uitpakken somsquote:Op maandag 14 november 2011 13:38 schreef _Flea_ het volgende:
Zit net te bedenken dat ik maar eigenlijk weinig goede foto's van mezelf heb. En als ik het heb, dan heb ik een zonnebril op
Dit. Ik zal eens een van de FOT gasten vragen....quote:Op maandag 14 november 2011 13:38 schreef _Flea_ het volgende:
Zit net te bedenken dat ik maar eigenlijk weinig goede foto's van mezelf heb. En als ik het heb, dan heb ik een zonnebril op
Kan...quote:
Of gewoon een vriend/vriendin vragen om eens wat foto's te ,maken. Gewoon 100 foto's maken zit er vast wel 1 of 2 leuke tussenquote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit. Ik zal eens een van de FOT gasten vragen....
Idd. Nu scheelt het dat ik er bij FOT wel een aantal IRL kenquote:Op maandag 14 november 2011 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of gewoon een vriend/vriendin vragen om eens wat foto's te ,maken. Gewoon 100 foto's maken zit er vast wel 1 of 2 leuke tussen
ff uit de lurkstand dan maar: via FOK! heb ik een date gehad met Ordos20. Was erg leuk. Dus ondertussen zijn we bij date 300 ofzo, en het is nog steeds heel leukquote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tussen de mensen die hier posten? Toen ik hier net kwam was het volop business.. nu niet meer
En volgens mij is er weinig langdurigs uitgekomen.
En dat is dan twee....quote:Op maandag 14 november 2011 14:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ff uit de lurkstand dan maar: via FOK! heb ik een date gehad met Ordos20. Was erg leuk. Dus ondertussen zijn we bij date 300 ofzo, en het is nog steeds heel leuk
Zo, jij bent wel van de Fok!dates he?quote:Op maandag 14 november 2011 14:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ff uit de lurkstand dan maar: via FOK! heb ik een date gehad met Ordos20. Was erg leuk. Dus ondertussen zijn we bij date 300 ofzo, en het is nog steeds heel leuk
Mmm, zo klinkt het wel heel ergquote:Op maandag 14 november 2011 14:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo, jij bent wel van de Fok!dates he?
Niks mis mee.quote:Op maandag 14 november 2011 14:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mmm, zo klinkt het wel heel erg
Maar valt wel mee hoor.
Twee is best overzichtelijk, en wat mij betreft blijft het daar ook bij
Oh dat valt idd mee.quote:Op maandag 14 november 2011 14:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Maar valt wel mee hoor.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Maar valt wel mee hoor.
Heejquote:
Of een sprankelende hoofdfoto gevolgd door enkele,laten we zeggen minder sprankelende foto's.quote:Op maandag 14 november 2011 16:03 schreef Cue_ het volgende:
Beter dat de foto veranderd in iets positievers dan in een negatief beeld. Dat zie je namelijk vaker.
Cool voor je dat het zo goed gaat met dat meisje.quote:Op maandag 14 november 2011 16:02 schreef macondo het volgende:
Ik had een date afgesproken met een leuk meisje. Grappig en slim, en sympathiek op de foto.
Echter, tussen het afspreken en de feitelijke date zelf veranderde ze haar foto op de datingsite. Nu was het niet meer sympathiek, maar juist stralend mooi. Heel gek. Zo'n foto dat je denkt "ik kan wel inpakken".
Nou ja, binnenkort date 3. En het is een schatje.
Leuk om te horen...quote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef Jay_Snake het volgende:
Even een update van mijn kant. Vrijdag staat date 3 op het programma. Begin haar echt steeds leuker te vindenSteeds whatsappen, skype of bellen en vd week vertelde ze me dat ze mijn foto's van paiq ondertussen ook aan vriendinnen / collega's had laten zien, die wilden mij zien na haar verhalen over onze 2 dates tot nu toe. Lijkt goed te gaan!
Misschien speelt het feit dat je getrouwd bent ook meequote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet tegen die vrouwen. Die kunnen er meestal niks aan doen.
quote:Op maandag 14 november 2011 17:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Misschien speelt het feit dat je getrouwd bent ook mee
Leuk voor jequote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef Jay_Snake het volgende:
Even een update van mijn kant. Vrijdag staat date 3 op het programma. Begin haar echt steeds leuker te vindenSteeds whatsappen, skype of bellen en vd week vertelde ze me dat ze mijn foto's van paiq ondertussen ook aan vriendinnen / collega's had laten zien, die wilden mij zien na haar verhalen over onze 2 dates tot nu toe. Lijkt goed te gaan!
Daar geloof ik eerlijk gezegd weinig van...quote:Op maandag 14 november 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt ook hier op FOK regelmatig inschatten aan de hand van hun posts zien hoe iemand is.
Bij de rellers, nee dan niet. Maar bij veel mensen ook wel.quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar geloof ik eerlijk gezegd weinig van...
Het kan bij jou alleen maar mee vallen..quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar geloof ik eerlijk gezegd weinig van...
quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Het kan bij jou alleen maar mee vallen..
Wie weet... Suc6quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:44 schreef _Flea_ het volgende:
Hmm, net op Paiq een hele leuke chat gehad. Iemand wilde een speeddate. Kwam toevallig uit dezelfde plaats. Krijgt hopelijk een vervolg
Weinig ervaring mee, kom nooit in de kroeg. Je moet ergens mee beginnen, inhaken op een profiel, een tag (paiq), hobby, whatever.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef RBWO het volgende:
Is het begin van zo'n gesprek niet "vaag"? Je kent elkaar niet en het standaard riedeltje van:
Hoe is het?
Waar woon je?
Wat doe je in het dagelijks leven?
Etc zijn zo.. standaard..en in de kroeg is het toch anders..
"WAT STAAT DE MUZIEK HARD HE?!?!?" komt anders ook niet over op een paiq-speeddate.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef RBWO het volgende:
Als je t niet belangrijk vindt of niet interessant genoeg voor de eerste keer.. dan vraag je het toch niet? Probeer dan wat 'niet standaards' te verzinnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef RBWO het volgende:
Is het begin van zo'n gesprek niet "vaag"? Je kent elkaar niet en het standaard riedeltje van:
Hoe is het?
Waar woon je?
Ja en dat is het juistquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je t niet belangrijk vindt of niet interessant genoeg voor de eerste keer.. dan vraag je het toch niet? Probeer dan wat 'niet standaards' te verzinnen
Zo lastig is het toch niet? Mooie ogen, haarkleur, iets aparts wat ze aanheeft, aankleding van de kroeg, verschikkelijke muziek... Pick one...quote:
Afijn. Je maakt een opmerking over haar mooie ogen of de enorm zomerse foto. Dan merk je dat je daarna weer bij hetzelfde riedeltje komt.. en die opmerking zullen ze vast vaker gehoord hebben haha.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zo lastig is het toch niet? Mooie ogen, haarkleur, iets aparts wat ze aanheeft, aankleding van de kroeg, verschikkelijke muziek... Pick one...
Ik denk dat de stap om de dame in kwestie aan te spreken zelf enger is ....
Uiteindelijk zullen de vragen echt wel de revu passeren. Je kunt altijd nog een vraagstuk starten over reincarnatie, de Templar knights of andersoort vage dingen. ( of ze daarop zit te wachten is punt tweequote:Op dinsdag 15 november 2011 10:56 schreef RBWO het volgende:
[..]
Afijn. Je maakt een opmerking over haar mooie ogen of de enorm zomerse foto. Dan merk je dat je daarna weer bij hetzelfde riedeltje komt.. en die opmerking zullen ze vast vaker gehoord hebben haha.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen de vragen echt wel de revu passeren. Je kunt altijd nog een vraagstuk starten over reincarnatie, de Templar knights of andersoort vage dingen. ( of ze daarop zit te wachten is punt twee)
Go with the flow, er zijn genoeg opties. Aan de hand van de foto kun je het over vakantie hebben, vakantiebestemmingen, ervaringen...
Hoe pak je het in de kroeg aan dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef RBWO het volgende:
Hoe is het?
Waar woon je?
Tja, als je echt geen gesprekje op gang kunt houden zie ik het somber voor je in..quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:56 schreef RBWO het volgende:
[..]
Afijn. Je maakt een opmerking over haar mooie ogen of de enorm zomerse foto. Dan merk je dat je daarna weer bij hetzelfde riedeltje komt.. en die opmerking zullen ze vast vaker gehoord hebben haha.
Hoe vaak ik "achteraf" in/na een kroegsituatie moet vragen: Hoe heet je trouwens, hou oud ben je eigenlijk of waar woon je komt mij vaker voor dan dat ik het vooraf weet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoe pak je het in de kroeg aan dan?
Na een onzingesprekje over leuk of slecht de muziek is kom je toch ook op die vragen uit?
En zo niet; vraag tijdens een paiq gesprekje naar haar muzieksmaak en je doet hetzelfde als in de kroeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het staat er een beetje krom zie ik. Ik bedoel voordat/nadat ik er tongtechnisch mee aangepapt heb.
[ Bericht 4% gewijzigd door BeamofLight op 15-11-2011 14:13:49 ]
Precies, en op de maan is het weer anders. En per telefoonverbinding is het wéér anders.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef RBWO het volgende:
@macondo.
In de kroeg is dat toch anders als zomaar achter een schermpje.. is mijn mening dan.
Cue_'s telefoon staat vol met : Gozer van de kroeg 1, gozer van die-en-die kroeg tweequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag liever niet de naam in de kroeg. Want geheid dat ik hem weer vergeet
Lol.. Ik heb wel eens in één gesprek drie keer haar naam gevraagd. En dat was niet omdat ik geen antwoord kreeg. Dat was uit de categorie 'te veel moed ingedronken' (hoewel ik niet dronk om moed in te drinkenquote:Ik vraag liever niet de naam in de kroeg. Want geheid dat ik hem weer vergeet
Weet je nog wel je eigen naam dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag liever niet de naam in de kroeg. Want geheid dat ik hem weer vergeet
Neequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:07 schreef Thornado het volgende:
[..]
Weet je nog wel je eigen naam dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |