En dat is dan twee....quote:Op maandag 14 november 2011 14:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ff uit de lurkstand dan maar: via FOK! heb ik een date gehad met Ordos20. Was erg leuk. Dus ondertussen zijn we bij date 300 ofzo, en het is nog steeds heel leuk
Zo, jij bent wel van de Fok!dates he?quote:Op maandag 14 november 2011 14:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
ff uit de lurkstand dan maar: via FOK! heb ik een date gehad met Ordos20. Was erg leuk. Dus ondertussen zijn we bij date 300 ofzo, en het is nog steeds heel leuk
Mmm, zo klinkt het wel heel ergquote:Op maandag 14 november 2011 14:17 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo, jij bent wel van de Fok!dates he?
Niks mis mee.quote:Op maandag 14 november 2011 14:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Mmm, zo klinkt het wel heel erg
Maar valt wel mee hoor.
Twee is best overzichtelijk, en wat mij betreft blijft het daar ook bij
Oh dat valt idd mee.quote:Op maandag 14 november 2011 14:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Maar valt wel mee hoor.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:27 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Maar valt wel mee hoor.
Heejquote:
Of een sprankelende hoofdfoto gevolgd door enkele,laten we zeggen minder sprankelende foto's.quote:Op maandag 14 november 2011 16:03 schreef Cue_ het volgende:
Beter dat de foto veranderd in iets positievers dan in een negatief beeld. Dat zie je namelijk vaker.
Cool voor je dat het zo goed gaat met dat meisje.quote:Op maandag 14 november 2011 16:02 schreef macondo het volgende:
Ik had een date afgesproken met een leuk meisje. Grappig en slim, en sympathiek op de foto.
Echter, tussen het afspreken en de feitelijke date zelf veranderde ze haar foto op de datingsite. Nu was het niet meer sympathiek, maar juist stralend mooi. Heel gek. Zo'n foto dat je denkt "ik kan wel inpakken".
Nou ja, binnenkort date 3. En het is een schatje.
Leuk om te horen...quote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef Jay_Snake het volgende:
Even een update van mijn kant. Vrijdag staat date 3 op het programma. Begin haar echt steeds leuker te vindenSteeds whatsappen, skype of bellen en vd week vertelde ze me dat ze mijn foto's van paiq ondertussen ook aan vriendinnen / collega's had laten zien, die wilden mij zien na haar verhalen over onze 2 dates tot nu toe. Lijkt goed te gaan!
Misschien speelt het feit dat je getrouwd bent ook meequote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Nixx- het volgende:
[..]
Ik klaag ook niet tegen die vrouwen. Die kunnen er meestal niks aan doen.
quote:Op maandag 14 november 2011 17:58 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Misschien speelt het feit dat je getrouwd bent ook mee
Leuk voor jequote:Op maandag 14 november 2011 16:56 schreef Jay_Snake het volgende:
Even een update van mijn kant. Vrijdag staat date 3 op het programma. Begin haar echt steeds leuker te vindenSteeds whatsappen, skype of bellen en vd week vertelde ze me dat ze mijn foto's van paiq ondertussen ook aan vriendinnen / collega's had laten zien, die wilden mij zien na haar verhalen over onze 2 dates tot nu toe. Lijkt goed te gaan!
Daar geloof ik eerlijk gezegd weinig van...quote:Op maandag 14 november 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kunt ook hier op FOK regelmatig inschatten aan de hand van hun posts zien hoe iemand is.
Bij de rellers, nee dan niet. Maar bij veel mensen ook wel.quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar geloof ik eerlijk gezegd weinig van...
Het kan bij jou alleen maar mee vallen..quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar geloof ik eerlijk gezegd weinig van...
quote:Op maandag 14 november 2011 20:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Het kan bij jou alleen maar mee vallen..
Wie weet... Suc6quote:Op dinsdag 15 november 2011 00:44 schreef _Flea_ het volgende:
Hmm, net op Paiq een hele leuke chat gehad. Iemand wilde een speeddate. Kwam toevallig uit dezelfde plaats. Krijgt hopelijk een vervolg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |