Precies, en de combinatie van tekst + foto laat ook veel zien. Je kunt ook hier op FOK regelmatig inschatten aan de hand van hun posts zien hoe iemand is. En meestal (ok, op zoveel fokmeets ben ik ook niet geweestquote:Op maandag 14 november 2011 13:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lijkt me meer dan logisch. Het is en blijft een vleeskeuring en via foto's kom je vaak anders over dan in t echie.
Uit dat artikel:quote:Op maandag 14 november 2011 13:17 schreef Nixx- het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)_mannen__.html?p=2,2
Nou, ik heb allerlei profielbeschrijvingen geprobeerd bij zowel RP als OKCupid, maar maakte geen fuck uit. Uiteindelijk kijken ze gewoon naar de foto hoorquote:Profielomschrijving spreekt boekdelen.
Het geheim ligt in de profielbeschrijving van de man, dat geeft vrouwen meteen een fysiek beeld dat meestal blijkt te kloppen. Aantrekkingskracht en zelfvertrouwen herkennen vrouwen namelijk direct.
Klopt. Dus kan je als minder aantrekkelijke beter irl dates gaan scoren. Want dan heb je alle non-verbale communicatie er ook bij. Kan ze je echte lach zien en je gelijk keuren op je innerlijkquote:Op maandag 14 november 2011 13:21 schreef Merlijn het volgende:
Kortom: stuur je een 'eerlijke' foto op, is het niet goed. Stuur je een 'fake' foto op, wordt je afgebrand op de date....
Is dat niet voor iedereen het geval? Volgens mij kwam uit de discussie de afgelopen keer dat datingsites toch meer "uitbreiding van de visvijver" was.quote:Op maandag 14 november 2011 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt. Dus kan je als minder aantrekkelijke beter irl dates gaan scoren. Want dan heb je alle non-verbale communicatie er ook bij. Kan ze je echte lach zien en je gelijk keuren op je innerlijk
Klopt moet het ook zijn. Maar wat ik meer bedoel te zeggen is dat je als knappe kerel gewoon veel meer hebt aan een datingsite, omdat men niet om je foto wegklikt maar juist getriggerd wordt.quote:Op maandag 14 november 2011 13:24 schreef Merlijn het volgende:
Is dat niet voor iedereen het geval? Volgens mij kwam uit de discussie de afgelopen keer dat datingsites toch meer "uitbreiding van de visvijver" was.
Ja jij, want jij kan vast wel vertellen welke van zijn foto's wel en welke niet gebruikt moeten worden. Toch?quote:
Verder een onderzoek met een heerlijke conclusie. Lelijke mensen zijn minder succesvol in het daten dan mooie mensen. joh!quote:Op maandag 14 november 2011 13:22 schreef Silenus het volgende:
[..]
Precies, en de combinatie van tekst + foto laat ook veel zien. Je kunt ook hier op FOK regelmatig inschatten aan de hand van hun posts zien hoe iemand is. En meestal (ok, op zoveel fokmeets ben ik ook niet geweest) zit je er niet zo ver naast.
Maar dan komt het door de drankquote:Op maandag 14 november 2011 13:27 schreef Cue_ het volgende:.
Terwijl als ik in de kroeg sta en misschien dezelfde tegen me aan begint te lullen, ik misschien uiteindelijk best geintresseerd kan zijn geworden in hem.
Vanwaar het verschil?quote:Op maandag 14 november 2011 13:27 schreef Cue_ het volgende:
Zoals op paiq, kan nog zo'n leuk gesprek hebben, maar als de foto tegenvalt ben ik weg, omdat ik er dan gewoon geen zin in heb.
Terwijl als ik in de kroeg sta en misschien dezelfde tegen me aan begint te lullen, ik misschien uiteindelijk best geintresseerd kan zijn geworden in hem.
Lelijke mensen hebben het overal moeilijk, datingsite of niet. En een leuke foto is gewoon voldoende, ik ben zelf niet knap maar heb wel een gelukkige foto gebruikt toen, overigens wél eentje die ik echt bén natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt moet het ook zijn. Maar wat ik meer bedoel te zeggen is dat je als knappe kerel gewoon veel meer hebt aan een datingsite, omdat men niet om je foto wegklikt maar juist getriggerd wordt.
Terwijl als je er minder goed uit ziet je verdomd goed uit de hoek moet komen wil je de vrouw laten twijfelen om toch aandacht aan je te geven.
Zoals op paiq, kan nog zo'n leuk gesprek hebben, maar als de foto tegenvalt ben ik weg, omdat ik er dan gewoon geen zin in heb.
Omdat ik online geen zin heb om tijd te steken in een man waar ik enorme twijfels over heb of ik hem wel lichaamlijk aantrekkelijk zou kunnen vinden.quote:
Goed geregeld Godshandquote:Op maandag 14 november 2011 13:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha.. misschien
Volgend weekend (of die erna) kunnen we dit op de proef nemen
Ik werd misleid door het woordje "we"quote:
Zit wat in.quote:Op maandag 14 november 2011 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik online geen zin heb om tijd te steken in een man waar ik enorme twijfels over heb of ik hem wel lichaamlijk aantrekkelijk zou kunnen vinden.
Terwijl in de kroeg je het totaalplaatje ziet. En ik merk dat ik dan iemand mooier ga vinden als de persoon mij aantrekt/interesseerd. Online heb ik dat niet.
Sorryquote:Op maandag 14 november 2011 13:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ik werd misleid door het woordje "we"
Kan goed uitpakken somsquote:Op maandag 14 november 2011 13:38 schreef _Flea_ het volgende:
Zit net te bedenken dat ik maar eigenlijk weinig goede foto's van mezelf heb. En als ik het heb, dan heb ik een zonnebril op
Dit. Ik zal eens een van de FOT gasten vragen....quote:Op maandag 14 november 2011 13:38 schreef _Flea_ het volgende:
Zit net te bedenken dat ik maar eigenlijk weinig goede foto's van mezelf heb. En als ik het heb, dan heb ik een zonnebril op
Kan...quote:
Of gewoon een vriend/vriendin vragen om eens wat foto's te ,maken. Gewoon 100 foto's maken zit er vast wel 1 of 2 leuke tussenquote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit. Ik zal eens een van de FOT gasten vragen....
Idd. Nu scheelt het dat ik er bij FOT wel een aantal IRL kenquote:Op maandag 14 november 2011 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of gewoon een vriend/vriendin vragen om eens wat foto's te ,maken. Gewoon 100 foto's maken zit er vast wel 1 of 2 leuke tussen
ff uit de lurkstand dan maar: via FOK! heb ik een date gehad met Ordos20. Was erg leuk. Dus ondertussen zijn we bij date 300 ofzo, en het is nog steeds heel leukquote:Op maandag 14 november 2011 13:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tussen de mensen die hier posten? Toen ik hier net kwam was het volop business.. nu niet meer
En volgens mij is er weinig langdurigs uitgekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |