Weinig ervaring mee, kom nooit in de kroeg. Je moet ergens mee beginnen, inhaken op een profiel, een tag (paiq), hobby, whatever.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef RBWO het volgende:
Is het begin van zo'n gesprek niet "vaag"? Je kent elkaar niet en het standaard riedeltje van:
Hoe is het?
Waar woon je?
Wat doe je in het dagelijks leven?
Etc zijn zo.. standaard..en in de kroeg is het toch anders..
"WAT STAAT DE MUZIEK HARD HE?!?!?" komt anders ook niet over op een paiq-speeddate.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef RBWO het volgende:
Als je t niet belangrijk vindt of niet interessant genoeg voor de eerste keer.. dan vraag je het toch niet? Probeer dan wat 'niet standaards' te verzinnenquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef RBWO het volgende:
Is het begin van zo'n gesprek niet "vaag"? Je kent elkaar niet en het standaard riedeltje van:
Hoe is het?
Waar woon je?
Ja en dat is het juistquote:Op dinsdag 15 november 2011 10:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je t niet belangrijk vindt of niet interessant genoeg voor de eerste keer.. dan vraag je het toch niet? Probeer dan wat 'niet standaards' te verzinnen
Zo lastig is het toch niet? Mooie ogen, haarkleur, iets aparts wat ze aanheeft, aankleding van de kroeg, verschikkelijke muziek... Pick one...quote:
Afijn. Je maakt een opmerking over haar mooie ogen of de enorm zomerse foto. Dan merk je dat je daarna weer bij hetzelfde riedeltje komt.. en die opmerking zullen ze vast vaker gehoord hebben haha.quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zo lastig is het toch niet? Mooie ogen, haarkleur, iets aparts wat ze aanheeft, aankleding van de kroeg, verschikkelijke muziek... Pick one...
Ik denk dat de stap om de dame in kwestie aan te spreken zelf enger is ....
Uiteindelijk zullen de vragen echt wel de revu passeren. Je kunt altijd nog een vraagstuk starten over reincarnatie, de Templar knights of andersoort vage dingen. ( of ze daarop zit te wachten is punt tweequote:Op dinsdag 15 november 2011 10:56 schreef RBWO het volgende:
[..]
Afijn. Je maakt een opmerking over haar mooie ogen of de enorm zomerse foto. Dan merk je dat je daarna weer bij hetzelfde riedeltje komt.. en die opmerking zullen ze vast vaker gehoord hebben haha.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Uiteindelijk zullen de vragen echt wel de revu passeren. Je kunt altijd nog een vraagstuk starten over reincarnatie, de Templar knights of andersoort vage dingen. ( of ze daarop zit te wachten is punt twee)
Go with the flow, er zijn genoeg opties. Aan de hand van de foto kun je het over vakantie hebben, vakantiebestemmingen, ervaringen...
Hoe pak je het in de kroeg aan dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:17 schreef RBWO het volgende:
Hoe is het?
Waar woon je?
Tja, als je echt geen gesprekje op gang kunt houden zie ik het somber voor je in..quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:56 schreef RBWO het volgende:
[..]
Afijn. Je maakt een opmerking over haar mooie ogen of de enorm zomerse foto. Dan merk je dat je daarna weer bij hetzelfde riedeltje komt.. en die opmerking zullen ze vast vaker gehoord hebben haha.
Hoe vaak ik "achteraf" in/na een kroegsituatie moet vragen: Hoe heet je trouwens, hou oud ben je eigenlijk of waar woon je komt mij vaker voor dan dat ik het vooraf weet.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:56 schreef palawan het volgende:
[..]
Hoe pak je het in de kroeg aan dan?
Na een onzingesprekje over leuk of slecht de muziek is kom je toch ook op die vragen uit?
En zo niet; vraag tijdens een paiq gesprekje naar haar muzieksmaak en je doet hetzelfde als in de kroeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het staat er een beetje krom zie ik. Ik bedoel voordat/nadat ik er tongtechnisch mee aangepapt heb.
[ Bericht 4% gewijzigd door BeamofLight op 15-11-2011 14:13:49 ]
Precies, en op de maan is het weer anders. En per telefoonverbinding is het wéér anders.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:46 schreef RBWO het volgende:
@macondo.
In de kroeg is dat toch anders als zomaar achter een schermpje.. is mijn mening dan.
Cue_'s telefoon staat vol met : Gozer van de kroeg 1, gozer van die-en-die kroeg tweequote:Op dinsdag 15 november 2011 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag liever niet de naam in de kroeg. Want geheid dat ik hem weer vergeet
Lol.. Ik heb wel eens in één gesprek drie keer haar naam gevraagd. En dat was niet omdat ik geen antwoord kreeg. Dat was uit de categorie 'te veel moed ingedronken' (hoewel ik niet dronk om moed in te drinkenquote:Ik vraag liever niet de naam in de kroeg. Want geheid dat ik hem weer vergeet
Weet je nog wel je eigen naam dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:16 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag liever niet de naam in de kroeg. Want geheid dat ik hem weer vergeet
Neequote:Op dinsdag 15 november 2011 23:07 schreef Thornado het volgende:
[..]
Weet je nog wel je eigen naam dan?
Lemmegetthisstraight.. een tweede chat? Nou ja, vooral niet te hoog inzetten.. En heb je verteld dat je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:54 schreef _Flea_ het volgende:
2e chat zit er aan te komen. Was niet thuis, en kreeg een mailtje dat ze me aangesproken had.
quote:Op woensdag 16 november 2011 08:54 schreef macondo het volgende:
En heb je verteld dat je een relatie hebt?
Nou is dat FoBo voor het laatst in 2009 geupdate..en relaties neigen nog wel eens te breken, dus ik geef hem het voordeel van de twijfelquote:
Maar hij was er toen wel heel blij meequote:Op woensdag 16 november 2011 10:03 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nou is dat FoBo voor het laatst in 2009 geupdate..en relaties neigen nog wel eens te breken, dus ik geef hem het voordeel van de twijfel
Jij hebt ook met Turbomuis?quote:Op woensdag 16 november 2011 10:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Maar hij was er toen wel heel blij mee
Enfin, mijn sexy backup date blijkt een Fokster, merk ik zojuist. Weet allleen niet welke.. ik geloof dat ik twee mensen even aan de tand moet voelen om dat uit te vinden
Sexy bedoel ik niet als in "date om mee te neuken", maar gewoon dat het een mooie leuke chick is.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:46 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ze zal zich vast bijzonder voelen, nu ze bekend staat als 'sexy backup date'.
Ik zou toch passen.
Still, we all are curiousquote:Op woensdag 16 november 2011 10:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Sexy bedoel ik niet als in "date om mee te neuken", maar gewoon dat het een mooie leuke chick is.
Het ging om de 'backup'quote:Op woensdag 16 november 2011 10:50 schreef macondo het volgende:
[..]
Sexy bedoel ik niet als in "date om mee te neuken", maar gewoon dat het een mooie leuke chick is.
Ik verwacht dat ze eerder moeite zal hebben met het 'backup'-gedeelte van je omschrijving.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:50 schreef macondo het volgende:
Daarom, en als ze leuk genoeg is, dan zijn er hier genoeg die haar van de backup naar de front-office willen verplaatsen hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze eerder moeite zal hebben met het 'backup'-gedeelte van je omschrijving.
Hoezo? Ik heb haar nooit ontmoet, het is geen afwijzing dat ze tweede keus is geworden.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:02 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik verwacht dat ze eerder moeite zal hebben met het 'backup'-gedeelte van je omschrijving.
Dat, plus ze kent twee beruchte Fokkers.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Silenus het volgende:
Niet alleen op FOK worden smileys alsgebruikt. Maar de kans is dan wel groot ja.
Tis dan in ieder geval vaak wel iemand van een forumquote:Op woensdag 16 november 2011 11:44 schreef Silenus het volgende:
Niet alleen op FOK worden smileys alsgebruikt. Maar de kans is dan wel groot ja.
Mmm. Vals alarm. Ik keek verkeerd. Het enige bijzondere is dat het een afdankertje is van Silenus, dat is alles.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis dan in ieder geval vaak wel iemand van een forum
roflquote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Mmm. Vals alarm. Ik keek verkeerd. Het enige bijzondere is dat het een afdankertje is van Silenus, dat is alles.
Tja, dat is de helft van de vrouwen in dit land.quote:Op woensdag 16 november 2011 11:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Het enige bijzondere is dat het een afdankertje is van Silenus, dat is alles.
En waarom hielden de dates daarna op? Toch handig voor Macondo om te weten.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:01 schreef Silenus het volgende:
Haha.Heb er twee of drie dates mee gehad, weet het niet meer.
Pas op Silenus, dit zou haar zomaar kunnen zijn (als ze een paar jaar smokkelt met haar leeftijd in haar foboquote:Op woensdag 16 november 2011 12:05 schreef Lago het volgende:
[..]
En waarom hielden de dates daarna op? Toch handig voor Macondo om te weten.
Busted.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:15 schreef macondo het volgende:
[..]
Pas op Silenus, dit zou haar zomaar kunnen zijn (als ze een paar jaar smokkelt met haar leeftijd in haar fobo)
Verder ; ook wel benieuwd, maar ik ga natuurlijk voor mijn huidige date. Zo'n ontzettend mooi en leuk meisje.
quote:Op woensdag 16 november 2011 12:38 schreef Ordos20 het volgende:
[ afbeelding ]
*in spanning afwachten doet*
Maar het was tussen ons wel gezellig he!quote:Op woensdag 16 november 2011 12:18 schreef Lago het volgende:
[..]
Busted.Zit ik daar voor niks tijden te wachten tot onze date eens besproken werd.
Nee hoor, ik ben niemands backup. Dat weiger ik!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |