Ik ken hem niet anders dan BGHW (buitengewoon geoefend handgranaat werpen).quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:24 schreef Clan het volgende:
Buitengewoon? maar dat hebben ze later toegevoegd
Dan gaat de volgende een mooie wordenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ken hem niet anders dan BGHW (buitengewoon geoefend handgranaat werpen).
Clan 1
AchJa 1quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:43 schreef AchJa het volgende:
Uitmuntend motorvoertuig bestuurder.
Die zat er wel een beetje in gezien jouw verleden.
Correct! Idd een stoere schuit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 09:10 schreef leovanw het volgende:
Dat is een mooi grote stok om mee te slaan... Tis er iig 1 van de 4 uit de Iowa Klasse... Blijft een indrukwekkend gezicht om die "Big Guns" te zien vuren. Jammer dat ze niet meer operationeel zijn...
Je had mensen die het kompas met een mes schoonmaakten en dan het kompashuis probeerde te tillen, geen goed idee bij dit kompas met radioactieve lichtcellen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:51 schreef AchJa het volgende:
Ik zie net dat ik een spelfout gemaakt heb... Moet Wilkie zijn.. -i.
Niet zo'n probleem? Dan is je kompas stukquote:Op zaterdag 12 november 2011 17:08 schreef Nobu het volgende:
Als ze die cellen niet opgegeten hebben is het niet zo'n probleem.
Ah, je had het niet over straling.quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef Clan het volgende:
[..]
Niet zo'n probleem? Dan is je kompas stuk
Mrrrrow.quote:
Panama, 1989, Operation Just Cause.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:15 schreef Sine_Pari het volgende:
Waar, waneer en naam van operatie?
[ afbeelding ]
Bijna goed, maar de operatie had een andere naam. Wie weet het wel?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef Royyy het volgende:
[..]
Panama, 1989, Operation Just Cause.
Zoals Royyy al schreef Panama (December 20,) 1989. Maar ik zou ook nog de juiste naam willen zien van de operatie.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:43 schreef leovanw het volgende:
lijkt mij op een 'little bird', maar waar en wanneer?....
Ah 20 December, dan zal het de raid op de gevangenis zijn om een Amerikaan (CIA?) te bevrijden. Maar heb geen idee wat de naam van die operatie was.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Zoals Royyy al schreef Panama (December 20,) 1989. Maar ik zou ook nog de juiste naam willen zien van de operatie.
Okay denk dat de vraag wat te moeilijk is, dus de punt gaat naar Royyy. Ging om Operation Acid Gambit. En actie door het toemalige 1st SFOD-D om Kurt Muse uit de Carcel Modelo te bevrijden.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:51 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ah 20 December, dan zal het de raid op de gevangenis zijn om een Amerikaan (CIA?) te bevrijden. Maar heb geen idee wat de naam van die operatie was.
Correct, de Delta Dartquote:
De laatste was toch de F-102, niet dan?...quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:57 schreef hoogvlieger het volgende:
Wat was dan ookweer het verschil tussen de Delta Dart en de Delta Dagger?
Merk, nick zijn goed.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:36 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Sikorsky sea stallion mijneveger, meer weet ik helaas niet.
Weet niet wat het is maar is geen Pave Low. Ben enige malen passagier geweest en weet dat een PaveLow een gezwel onder de neus heefd.Verder heeft het een groot vierkantige insparing onderin de romp welke een Pave Low niet heeft. En volgens mij een Navy kleurtje en nummer op de neus, ik denk dat Cousin_Eddy daarom met zijn antwoord dichterbij zit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mjah, nu je het zegt.. Pave low idd.
Grootste heli is toch Mi-26?quote:Op woensdag 16 november 2011 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Super Stallion, grootste heli?
Dat is 'm! De grootste heli van de Yanks in elk geval (de Mi-26 van de Sovjet is nogal wat groter).quote:Op woensdag 16 november 2011 11:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Super Stallion, grootste heli?
Ja... zo ongeveer eind 1979 werd het optrekje in deze staat verbouwd...quote:Op woensdag 16 november 2011 23:57 schreef Cousin_Eddy het volgende:
Lijkt me recenter, Afghanistan misschien
Kijk! Dat is interessant, dat wist/kende ik niet, Gaan ze het gebouw nog restaureren?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:34 schreef leovanw het volgende:
@Nibb-it, ik wil nu niet gaan zitten muggenziften maar toch… wil ik de juiste naam ervan hebben. En wel in het Arabisch…![]()
Nee joh, ik reken het goed. Het is inderdaad het Koninklijk en oud presidentieel “Darul Aman” paleis op die bekende heuvel in Kabul. Het is begin twintiger jaren van de vorige eeuw gebouwd door koning Amanullah Khan. In december 1979 kwam het optrekje in het nieuws net nadat op 25 december 1979 de Sovjet-Unie Afghanistan binnenviel om 'militaire steun' te verlenen aan het regime tegen de 'moedjahedien'. Op 27 december 1979 werd dit paleis (de toenmalige residentie) toen door een speciale eenheid van de KGB bestormd om daarbij president Hafizullah Amin te vermoorden.
Karrs 1
Cousin_Eddy 2
Royyy 1
AchJa 2
Clan 2
Cobra4 1
leovanw 2
hoogvlieger 1
Sine_Pari 1
Its-Jojo-4you 1
Nibb-it +1
Staat wel in de planning, maar wanneer.. niemand weet dat geloof ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 16:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Kijk! Dat is interessant, dat wist/kende ik niet, Gaan ze het gebouw nog restaureren?
قلعة تاجبك،quote:Op donderdag 17 november 2011 12:34 schreef leovanw het volgende:
@Nibb-it, ik wil nu niet gaan zitten muggenziften maar toch… wil ik de juiste naam ervan hebben. En wel in het Arabisch…![]()
quote:Op donderdag 17 november 2011 13:58 schreef Nobu het volgende:
Een Pucara van de Argentijnse luchtmacht.
Nou, ligt niet aan jou, ik heb die bak ook nog nooit gezien.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:37 schreef Nobu het volgende:
[ afbeelding ]
Deze dan maar. Ik had er nog nooit van gehoord, benieuwd of dat aan mij ligt.
Daar dacht ik ook al aan, zo heb ik ooit het onderstel van mijn VW Kever teruggezien in een Buggy, de nummerplaat nog gelijkquote:Op donderdag 17 november 2011 21:16 schreef Nobu het volgende:
[..]
Het deed mij ook nog het meest aan een Kever buggy denken.
Negative Jeep grill is altijd 7 sleuven.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:55 schreef hoogvlieger het volgende:
Grill ziet er uit als van een Jeep.
quote:
Ik denk het ook niet, al zat Leo een heel eind in de goede richting. Het is de VLEGA Gaucho, blijkbaar in gebruik bij Argentinië en Brazilië. Deze versie is zelfs gepantserdquote:Op vrijdag 18 november 2011 21:37 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dit hem niet worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op vrijdag 18 november 2011 23:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik denk zomaar dat het niet zo moeilijk is, alleen de bijnaam weet ik zo nietGeen idee wat er fout ging, maar het staat er nu niet meer onder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyways: Hoogvlieger zat er als eerste het dichtste bij. Het is inderdaad een (Y)C-130A Hercules, bijgenaamd 'Roman Nose'. De eerste 27 gebouwde exemplaren (en de prototypes) van de Herc hadden een 3-bladige prop en geen radarneus zoals wij die nu kennen. De laatste A-versies met zo'n neus werden in de jaren 80 buiten dienst gesteld, de laatste A versie met 3 bladige prop was een AC-130A op Hurlburt Field, de 'First Lady' (de eerste serie gebouwde Hercules) werd begin jaren 90 buiten dienst gesteld. Tot eind vorig jaar bestonden er nog 3, maar daarvan schijnt er inmiddels één naar de schroothoop te zijn gegaan.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
De twee kisten die in Arizona stonden zijn inmiddels allebei gescrapped. Dat dit een RC-130 is maakt niet veel uit trouwens, want extern zijn ze nagenoeg gelijk. Maar je hebt wel gelijk ja.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:13 schreef leovanw het volgende:
Ik heb wel een idee van wat er eventueel fout is gegaanJe hebt iig twee foto's geplaatst van twee verschillende typen kisten. Deze:
[ afbeelding ]
is toch echt wel een RC-130A. En dan kom je op een heel ander verhaal uit.... Zie bijvoorbeeld het mijne. Niet dat dit het goede antwoord moet zijn, dat niet natuurlijk...![]()
En het toestel dat op de tweede foto staat afgebeeld is nu ook op de 'boneyard' in Arizona terug te vinden...
[ afbeelding ]
Wie wat bewaard heeft iets...
Dit: "Exacte type, naam en bijnaam alsjeblieft" was jou vraag toch? Dan maakt het wel degelijk iets uit. Je hebt al twee verschillende typen en twee verschillende bijnamen. Maar je hebt gelijk het zijn beide 'Herculessen'...quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:23 schreef RonaldV het volgende:
[..]
De twee kisten die in Arizona stonden zijn inmiddels allebei gescrapped. Dat dit een RC-130 is maakt niet veel uit trouwens, want extern zijn ze nagenoeg gelijk. Maar je hebt wel gelijk ja.
Het ging om de Roman Nose. Op een foto van die resolutie kun je andere details niet zien.quote:Op zaterdag 19 november 2011 12:29 schreef leovanw het volgende:
[..]
Dit: "Exacte type, naam en bijnaam alsjeblieft" was jou vraag toch? Dan maakt het wel degelijk iets uit. Je hebt al twee verschillende typen en twee verschillende bijnamen. Maar je hebt gelijk het zijn beide 'Herculessen'...![]()
Anyway, jij bent uiteindelijk degene die de beslissingen neemt...
Quiet Star, QT-2PC, YO-3A, Prize Crew, etc. Allemaal goed. Punt voor jou.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:04 schreef leovanw het volgende:
Je blijft hiermee wel bij het 'bespieden van' business...Dit door volgens mij Lockheed doorontwikkelde zweefvliegtuigje is niet alleen ultra-licht, maar ook ultra-stil. Daarom was zijn bijnaam (die ik ervan ken) 'Quiet Star'. Het werd door de Amerikaanse strijdkrachten eigenlijk alleen in Vietnam gebruikt om vooral 's nachts 'Charlie' in de gaten te houden... Na Vietnam is het bij mijn weten niet meer bij militaire operaties ingezet...
quote:Op zondag 20 november 2011 12:12 schreef RonaldV het volgende:
Convair (General Dynamics) B-58 Hustler.
Idd, de oude Sgt1/Wmr1 chevrons, veel mooier dan de huidige, met koper, die van de majoor en opper waren met koper en zink, ook die van de sergeant had een hele mooie goud/koperklreurige chevron, daarna kreeg je het gouden stiksel.quote:
Niet in dit embleem, helaas niet goed.quote:Op maandag 21 november 2011 22:42 schreef hoogvlieger het volgende:
Jachthoorn, symbool van alle jagerregimenten.
Helaas voor jou: wel goed. De hoorn is ontleend uit het wapen van het graafschap Horn, en stelt een jachthoorn voor.quote:Op maandag 21 november 2011 23:45 schreef Clan het volgende:
[..]
Niet in dit embleem, helaas niet goed.
Correct. Sorry Clan, in dit geval sla je de plank mis. Tenzij men er vroeger anders over dacht, dat kan. Maar de punten gaan imo naar Hoogvlieger.quote:Op dinsdag 22 november 2011 01:12 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Helaas voor jou: wel goed. De hoorn is ontleend uit het wapen van het graafschap Horn, en stelt een jachthoorn voor.
Van een Fries kan ik het verwachtenquote:Op dinsdag 22 november 2011 01:47 schreef AchJa het volgende:
[..]
Correct. Sorry Clan, in dit geval sla je de plank mis. Tenzij men er vroeger anders over dacht, dat kan. Maar de punten gaan imo naar Hoogvlieger.
Samen met de Grenadiers, het prijkt ook op hun vaandel;quote:Op dinsdag 22 november 2011 17:32 schreef hoogvlieger het volgende:
Eerste (vrijwillige-) inzet van jagers tijdens de monarchie was trouwens tijdens de 10 daagse veldtocht. Daarna ondergebracht in eigen regimenten.
Wilde gok: de eerste NL onderzeeër/onderzeeboot/duikboot, oftewel HrMs O-1?quote:
Zelfs al in de jaren '40 vanaf de eerste Karel Doorman, en als postvliegtuig tbv KMarns ook nog in NNG.quote:Op woensdag 23 november 2011 13:50 schreef leovanw het volgende:
De Firefly in de trainerversie? De Firefly vloog vanaf ons aller Karel Doorman in de jaren vijftig en zestig...
De SiSies?quote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef leovanw het volgende:
Van welke eenheid is dit het (baret)embleem?
[ afbeelding ]
Ah roger... Ik las weer wat ik wilde lezen...quote:Op dinsdag 22 november 2011 07:13 schreef Clan het volgende:
[..]
Van een Fries kan ik het verwachten![]()
Helaas, geen punten.
Is dat niet het eerste baretembleem van het KCT? Waar ze om vrij duidelijke reden (SS) vrij snel van afgestapt zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:58 schreef leovanw het volgende:
Van welke eenheid is dit het (baret)embleem?
Aha. Ik meende dat Nederlandse commando's daar ook mee gelopen hadden. Maar zal wel een klok/ klepel verhaal zijn.quote:Op woensdag 23 november 2011 19:11 schreef leovanw het volgende:
Het is inderdaad 1 van de eerste commando-emblemen, maar geen Nederlandse... De eenheid was zelfs lange tijd de enige met een eigen uniek ontworpen baret- en kraag-embleem...
Juist, volgende keer als ik eens win mag iemand anders een vraag bedenken. Weet echt niet wat ik vragen moetquote:
Doe maar een bepaald oefenterrein...quote:Op donderdag 24 november 2011 20:04 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Juist, volgende keer als ik eens win mag iemand anders een vraag bedenken. Weet echt niet wat ik vragen moet
quote:
Anders alleen nog maar foto's uit eigen collectie posten.quote:Op donderdag 24 november 2011 20:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Doe maar een bepaald oefenterrein...
De stormdolk, de varianten hebben we tot in de jaren 60 gedragen.quote:
Junkers Ju-52/3m, om precies te zijn. Junkers (met een S erachter, ja) heeft meer vliegtuigtypen gemaakt.quote:Op zaterdag 26 november 2011 19:04 schreef Clan het volgende:
Junker op de Haagweg.
Er bestaat ook een kleurenfoto van deze opname.
Alsnog de punt... laterszzzzquote:
blijkbaar dus wel....quote:
Ik weet dat het embleem in het midden van de USASMA is. Maar het nog nooit met de goude achtergrond gezien en zou dus ook niet weten hoe het embleem in zijn geheel heet.quote:Op zondag 27 november 2011 01:17 schreef Clan het volgende:
Wat is de naam van dit embleem?
[ afbeelding ]
Hij is niet makkelijkquote:Op zondag 27 november 2011 01:59 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik weet dat het embleem in het midden van de USASMA is. Maar het nog nooit met de goude achtergrond gezien en zou dus ook niet weten hoe het embleem in zijn geheel heet.
Dan begrijp je dat de naam van het stukje metaal nog langer isquote:Op zondag 27 november 2011 02:12 schreef Sine_Pari het volgende:
USASMA is enkel de afkorting voor United States Army Sergeants Major Academy
Ja zal wel weer iets leuks zijn, en mooi is inderdaad anders.quote:Op zondag 27 november 2011 02:16 schreef Clan het volgende:
[..]
Dan begrijp je dat de naam van het stukje metaal nog langer is(erg lelijk ding voor op het uniform overigens )
Dit is het United States Army Sergeants Major Academy International Military Students Badge,quote:Op zondag 27 november 2011 01:17 schreef Clan het volgende:
Wat is de naam van dit embleem?
[ afbeelding ]
Als je iets niet weet moet je niet kinderachtig gaan afreagerenquote:Op zondag 27 november 2011 17:38 schreef Lightning_NL het volgende:
Het heeft ook allang helemaal níks meer met 'herkenning' te maken, dit soort trivia over de namen van emblemen, of zelfs onderdelen daarvan.
Goed.quote:
Correct, ook wel bekend als de 'Vechtwagen'.quote:
Nee, een trainer, bedoeld voor de eerste vliegopleiding voor jachtvliegers. Door de ducted fan gedroeg het propellor vliegtuig zich als een straalvliegtuig. De Duitsers wilden het vliegtuig gebruiken als inleiding voor de Alpha Jet. Door de koude oorlog nam de trainingbehoefte van de Luftwaffe af, op zo'n schaal dat ze hun AlphaJets maar de deur uit deden. Het oorspronkelijke plan was om de AlphaJets te gaan gebruiken als trainer in plaats van als lichte jachtbommenwerper, om zo te bezuinigen op hun opleidingen in de VS. Het probleem was dat ze dan twee vliegtuigtypen in de lucht moesten houden, met alle bijkomende kosten. De opleiding in de VS bleek daardoor uiteindelijk veel goedkoper dan zelf doen.quote:
Nice.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:11 schreef leovanw het volgende:
Ik denk desalniettemin aan een Fokker C1
Heb hier nog het metalen SOP mouwembleem van m'n opa liggenquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:15 schreef leovanw het volgende:
@Royyy SOP staat idd voor School Opleiding Parachutisten dat op 1 maart 1946 te Batavia in voormalig Nederlands-Indië is opgericht. De SOP werd echter al spoedig verplaatst naar Hollandia op Nieuw-Guinea. Ook werd deze wing gedragen door de instructeurs. Ook Clan heeft gelijk want de instructeurs waren geoefende para's die reeds tijdens de tweede wereldoorlog hun steentje hadden bijgedragen. Zij waren afkomstig van Netherlands Special Operations (NSO), of te wel Korps Insulinde te Ceylon of van no. 2 (Dutch Troop) van No. 10 Interallied Commando.
Maar Royyy jij was eerder dus de punten gaan naar jou:
't Is in ieder geval wel een Britquote:Op dinsdag 29 november 2011 23:33 schreef RonaldV het volgende:
Ik vrees dat ik niet veel verder ga komen dan Centurion. Van lopen heb ik al helemaal geen verstand.
quote:Op woensdag 30 november 2011 08:41 schreef Pumatje het volgende:
Ik kan niet editen, maar het is dus ook geen chieftain.....
conqueror denk ik nu aan..
Schopje...quote:Op woensdag 30 november 2011 19:02 schreef Pumatje het volgende:
[ afbeelding ]
Welk voertuig is dit? En welke specifieke uitvoering?
Heh, grappig. Daar ben ik vandaag nog in een tonner langsgereden.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:42 schreef RonaldV het volgende:
even tussendoor: tot mijn stomme verbazing ontdekte ik vamiddag een landingsboot langs de A-1 tussen Barneveld en Garderen. Ik reed iets te hard, anders had ik wel een plaatje geschoten. Maar wat ik me afvroeg: wat doet dat ding daar, en waar komt ie vandaan? Iemand?
good busy!quote:Op vrijdag 2 december 2011 21:15 schreef leovanw het volgende:
Als niemand anders het weet... Tis naar mijn weten een anti-tank en vuursteun variant - of te wel aangeduid als de PAC 90...
Gezien Leovaw en mijzelf van de twee vragen beide een antwoord wistten gaan we allebei een punt krijgen?quote:
Lt grubers little tank.quote:Op dinsdag 29 november 2011 22:31 schreef leovanw het volgende:
Speciaal voor jouType en wat voor uitvoering?
[ afbeelding ]
Avro Anson Mk.1, 320Sqn RAF Coastal Command (wat later 320Sqn MLD werd). Mogelijk van 321Sqn (RAF), maar deze werd opgeheven en samengevoegd met 320, waarna het hele zwikkie ging omscholen naar de Lockheed Hudson op RAF Sillothquote:Op zaterdag 3 december 2011 18:46 schreef leovanw het volgende:
Nou vertel het me maar, welk type en in welke dienst?...
[ afbeelding ]
correctquote:
niet correct, de Baroudeur is deze:quote:de Bouradeur of zoiets.
goeie gok, maar aan de verkeerde kant van je compas.quote:Gokje: Nord?
Tu as raison!quote:Op maandag 5 december 2011 14:30 schreef leovanw het volgende:
Allez dire ... Ce plan est connu comme le 'Vautour'... A été conçu et construit par l'ancien société française Sud Aviation (SNCASO)... Mais je ne peux bien sûr être tort ...
Die lijn even doortrekkend, voer-, vaar- en vliegtuigen zijn ook alleen maar leuk voor de mensen die het boeit.quote:Op maandag 5 december 2011 16:51 schreef RonaldV het volgende:
Voorstel voor het volgende topic: schepen, vliegtuigen en landvoertuigen. (Oude) onderscheidingen en eenheidsemblemen zijn alleen leuk voor mensen die het boeit, je kunt dan net zo goed squadron-emblemen en scheeps-emblemen gaan posten. En daar heb ik er nog wel wat van...
Ik ken persoonlijk wat figuren die vroeger bij de "Herkenning" gewerkt hebben. (bestaat dat blad nog?) En ja, bij die lui was eea idd parate kennis, eea was ook niet aan mij besteed.quote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef Pumatje het volgende:
inderdaad.. en lui.
Als jullie aan dit soort dingen vliegtuigen herkennen en zelfs eenheid weten...
baantje bij mivd misschien ofzo?
kan gewoon bijna niet geloven dat zoveel kennis in je hoofd zit...
Even naar onder scrollen dan kan je een blad openen;quote:Op maandag 5 december 2011 19:06 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ken persoonlijk wat figuren die vroeger bij de "Herkenning" gewerkt hebben. (bestaat dat blad nog?) En ja, bij die lui was eea idd parate kennis, eea was ook niet aan mij besteed.
Dat van die Anson bedoel je? Dat was niet zo heel moeilijk. Er waren maar bij de RAF twee squadrons die met Ansons met een oranje driehoek vlogen, net zoals er maar één squadron Spitfires met een oranje driehoek vloog. De Twee Anson squadrons werden al heel snel samengevoegd, omdat 321 niet aan voldoende Nederlanders kon komen. Dus bleef 320 over. Zo is het ook algemeen bekend dat een oranje driehoek op een Spitfire automatisch 322Sqn betekent.quote:Op maandag 5 december 2011 19:01 schreef Pumatje het volgende:
inderdaad.. en lui.
Als jullie aan dit soort dingen vliegtuigen herkennen en zelfs eenheid weten...
baantje bij mivd misschien ofzo?
kan gewoon bijna niet geloven dat zoveel kennis in je hoofd zit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |