Ik zou het gewoon lekker op z'n Engels doen.quote:
Nederlands klinkt vrij achterlijk voor een buitenlander...quote:
Ja, en dus een leuk momentje leedvermaakquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dat weet ik ook wel. Maar dat geldt net zo goed voor alle andere talen
vinden de amerikanen leuk... niet vanwege leedvermaak, maar omdat ze alles buitenlands leuk vinden. en anderen doen het ook in hun taal. maar als dat niet het geval was, zou ik heus niet de show in het engels gaan openen als ze me specifiek om nederlands gevraagd haddenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en dus een leuk momentje leedvermaak
Vandaar dat ik het gewoon in het Engels zou doen.
Succes
das dan weer fijn. succes zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 02:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit back stage voor de show. Mijn Itouch was verdwenen uit mijn tas maar na ren krap uur weer netjes ingeleverd
quote:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)l-jackson-komen.htmlquote:Duetten Freddie Mercury en Michael Jackson komen uit
Die is ermee gestopt, een paar maanden geleden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:16 schreef MadMaster het volgende:
, weer thuis en hevig teleurgesteld in de nep TV-Sinterklaas. Wat is er met Bram gebeurd?
Welkom terug!quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:16 schreef MadMaster het volgende:
, weer thuis en hevig teleurgesteld in de nep TV-Sinterklaas. Wat is er met Bram gebeurd?
Wie is Kees en waarom?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welkom terug!
Kees is nu de Sint.
Ah, de Sint is dus met pensioen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is ermee gestopt, een paar maanden geleden.
Ach, slechter kan/zal ze er niet meer van wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
Je ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Vervolgens ga je meth maken en je laboratorium ontploft.
Dan zie je er zo uit:
[ afbeelding ]
Maar weerhoudt dat je ervan om nog verder te gaan met je methlab? Nee...natuurlijk niet
Dom wijf.
http://www.dailymail.co.u(...)king-drug-again.html
Dit is Kees:quote:
Is het die Kees?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is Kees:
[ afbeelding ]
En Bram is met pensioen.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het die Kees?
Damn, die had ik zo gauw tijdens de reportage bij het Jeugdjournaal niet herkend...
En Sjakie is nu Hoofd Piet?
lijkt wel de vrouw van de emperor uit starwarsquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
Je ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Vervolgens ga je meth maken en je laboratorium ontploft.
Dan zie je er zo uit:
[ afbeelding ]
Maar weerhoudt dat je ervan om nog verder te gaan met je methlab? Nee...natuurlijk niet
Dom wijf.
http://www.dailymail.co.u(...)king-drug-again.html
Amerigo staat ook permanent in de wei...quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, de Sint is dus met pensioen...
Als die al niet in de Velpon zit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amerigo staat ook permanent in de wei...
Dat middel zal ik gebruiken op de dag dat iedereen aan de wietpas moet...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als die al niet in de Velpon zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat middel zal ik gebruiken op de dag dat iedereen aan de wietpas moet...Aan ontkenningen herken je de junks altijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een succes dus!?quote:
Feli! Ik ga zo even kijken.quote:Op zondag 13 november 2011 05:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja. Vandaag was de aller aller beste. De performance van gister staat op mijn FB wall, trouwens.
Zie je jetlag nu als een voor- of nadeel?quote:Op zondag 13 november 2011 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf 5.00 uur al klaarwakker, dus de administratie van de afgelopen weken alvast maar gedaan...
Weltrusten.quote:
Toch wel als nadeel...quote:Op zondag 13 november 2011 08:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie je jetlag nu als een voor- of nadeel?
Velpon..damn dat is even een blast from the pastquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als die al niet in de Velpon zit.
Ah. Dank voor de tip. Ga ik vast de webcam bij het Koningsplein in de gaten houden.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze voorspellen mogelijk gladheid voor morgenvroeg. zou het dan toch winter worden dit jaar?
Shit.quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal nog wel meevallen denk ik. In de steden is het meestal een paar graden warmer.
Ja erg onfortuinlijk.quote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meer een geval van vette pech zou ik zeggen
Weltrusten?quote:
Zojuist even koffiemelk gehaald bij het benzinestation hier. Het is nu zó vochtig dat als je langs bomen en struiken loopt, je het hoort regenen. Rondom de bomen en struiken is het ook zeiknat maar verder is de straat kurkdroog.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze voorspellen mogelijk gladheid voor morgenvroeg. zou het dan toch winter worden dit jaar?
Dat is echt nice. Ik ben ooit een heel stuk door de polder geschaatst in hele dikke mist. Je zag net een paar meter voor je. Voor de rest was het geluid enorm gedempt dus vrijwel het enige dat je hoorde was het schrapen van de schaatsen. Magisch was datquote:Op zondag 13 november 2011 20:29 schreef wyccie het volgende:
Hier is weinig zicht.
Ik heb zojuist twee rondjes gelopen. Aan mijn linkerkant heb je de treinen en auto's razen op de bruggen, maar 50 cm rechts van mij is het alsof de wereld is opgehouden met bestaan.
quote:
quote:
Boerenkoolquote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef wyccie het volgende:
Ja, magisch is een goed woord.
Tijd voor andijviestamppot.
Over magisch gesproken...quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef wyccie het volgende:
Ja, magisch is een goed woord.
Tijd voor andijviestamppot.
Ha! Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op zondag 13 november 2011 21:02 schreef wyccie het volgende:
Groene? Klinkt als deze smiley:. Beetje beschimmeld.
Nog geen sneeuw bij jullie?quote:Op zondag 13 november 2011 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net een lekkere herfstwandeling gemaakt bij de plas hier(het is niet echt een meer...)
Haal je bikini dan maar weer uit de kast!quote:Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Het was zomaar opeens weer 21 graden. En dat terwijl we woensdag nog sneeuw hadden
Wat had je dan verwacht? 's Avonds om 20:00u na het eten?quote:Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef Etcetera het volgende:
Of ik even bij het Training en Diagnose Centrum van het UWV ofzo wil komen. Donderdag aanstaande. Om 10u 's ochtends. Stelletje flikkers, moet ik daar weer vrij voor gaan vragen
Terwijl ik al m'n tijd kan gebruiken om voor te bereiden op m'n tripje Mechelen. En de maandag ná de donderdag zou 'mijn traject' gaan beginnen. Met een groepsbijeenkomst. Om 12.45u. Ja, nee, lékker.
Dan maakt het dus niet uit welke dag en hoe laat het is want dan moet je dus altijd vrij nemen.quote:Op zondag 13 november 2011 22:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik had verwacht dat ze in elk geval hadden gelezen dat ik 32u in de week werkmaar ik blijf blijkbaar te positief denken
Dan stuur je dat toch terug?quote:Op zondag 13 november 2011 22:44 schreef Etcetera het volgende:
Oh en maandag is helemaal kut omdat ik dan in Mechelen zit
Ik ga morgen even bellenquote:
haha in NL natuurlijk. Gastsprekerquote:Op maandag 14 november 2011 08:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hij heeft een show in de USA? Of ergens op de NL radio?
of het raam dicht doen?quote:Op maandag 14 november 2011 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Kon gisteren niet in slaap komen, tot ik bedacht dat het misschien kwam omdat ik koude voeten hadbedsokken
quote:Op maandag 14 november 2011 08:51 schreef Mark het volgende:
* Mark zet een kopje koffie (en thee) met een koekje erbij
Zo, weer iets beter?
dat zijn dingen die je niet wilt horen. Ik hoop met je mee dat je binnenkort wel en toestemming krijgt. Hoe lang duurt het uitstel?quote:Op maandag 14 november 2011 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, echt wel. Ik zou vanmorgen al beginnen met inwerken. Ik denk dat het wel goedkomt... het wordt nu gewoon uitgesteld. Dat is voor de nieuwe afdeling niet handig. Die hebben nu iemand die mij kan inwerken. Die jongen is over 3 weken weg. Nou ja, zal wel goedkomen, denk ik...
Balen Diaan! Hopen dat het snel goed komt. Overigens, mijn PM nog gezien?quote:Op maandag 14 november 2011 08:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, echt wel. Ik zou vanmorgen al beginnen met inwerken. Ik denk dat het wel goedkomt... het wordt nu gewoon uitgesteld. Dat is voor de nieuwe afdeling niet handig. Die hebben nu iemand die mij kan inwerken. Die jongen is over 3 weken weg. Nou ja, zal wel goedkomen, denk ik...
quote:Op maandag 14 november 2011 08:39 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Nem, iets voor jullie?
http://www.nu.nl/man/2667(...)e-bierwedstrijd.html
Dat halen we nét nietquote:op voorwaarde dat de jaarlijkse productie rond de 100 à 150 hectoliter ligt
ow, wat leuk zeg!!quote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens.
E. en ik willen gaan samenwonen
toch maar wel danquote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens.
quote:
Thanks en jaquote:
Maar wel snel gezien je werk. Doorgaans heb je niet binnen een maand een huisje. En wil je niet graag nog even lekker op jezelf wonen?quote:Op maandag 14 november 2011 14:07 schreef Etcetera het volgende:
Ik hoop hetwachtlijsten zijn er overal wel. Maar we zullen wel zien, het is niet dat het binnen nu en een week geregeld moet zijn
Ja nogal wiedesquote:Op maandag 14 november 2011 14:29 schreef Etcetera het volgende:
Het kan fout gaan, het kan goed gaan. Dat weten we pas als we het gaan doen.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:39 schreef Etcetera het volgende:
Gelukkig is dat niet de enige redenWe hebben het er een paar weken terug al eens over gehad (toen dat gedonder bij mij nog niet aan de gang was) en we hebben allebei iets van 'dit zit gewoon goed' - en dat is voor mij nog echt de belangrijkste reden.
De dj's in het Glazen Huis?quote:Op maandag 14 november 2011 15:09 schreef Cobra4 het volgende:
Nog iets gemist de afgelopen uren? Buiten half Laren dat afgelopen nacht is afgefikt?
Ja, ben benieuwd. Zo maar even de bekendmaking terugkijken.quote:
Is het dan een fabeltje dat dat wintertenen kan veroorzaken (of iets in die richting, ik mocht van m'n moeder nooit met sokken aan slapen..).quote:Op maandag 14 november 2011 08:17 schreef Etcetera het volgende:
Kon gisteren niet in slaap komen, tot ik bedacht dat het misschien kwam omdat ik koude voeten hadbedsokken
Dat denk ik ook. En ook: volgend jaar Gerard niet in Enschede....quote:Op maandag 14 november 2011 15:28 schreef Cobra4 het volgende:
Gerard, Coen en Timur!Dat gaat een leuke week worden!
Nee, die heeft dan het jaar vrij. Dan zullen Giel en Michiel wel in het huis komen.quote:Op maandag 14 november 2011 16:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. En ook: volgend jaar Gerard niet in Enschede....
En Timur denk je? Ik hoop nog altijd op Rob Stenders.quote:Op maandag 14 november 2011 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, die heeft dan het jaar vrij. Dan zullen Giel en Michiel wel in het huis komen.
Het zijn meestal wel de DJ's die op werkdagen overdag draaien. Die zijn het bekendst natuurlijk. Wel leuk om te zien dat anderen ook een kans krijgen. Nu Timur bijvoorbeeld.quote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is de rest niet goed genoeg om er te mogen zitten? Het zijn steeds ongeveer dezelfde personen.
Ik gok dat volgend jaar de derde weer een vrouw zal zijn. Dus Annemieke, Claudia of Roosmarijn.quote:Op maandag 14 november 2011 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En Timur denk je? Ik hoop nog altijd op Rob Stenders.![]()
ja dat is ook zo... Ik heb hele warme voeten, dus ik hou ook vaak andermans voeten warmquote:Op maandag 14 november 2011 16:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En Timur denk je? Ik hoop nog altijd op Rob Stenders.![]()
@PS, Peace kan heel slecht in slaap komen. Als hij met sokken aan beter in slaap komt, vind ik dat geen probleem. Ik heb liever dat hij goed slaapt.. dan gaan je principes wel opzij door de omstandigheden.
Bij mannen ziet het er ook raar uit. Bij vrouwen vind ik het weer anders...quote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat zo hinderlijk om de een of andere reden, mensen die met sokken slapenMet sokken kom je mijn bed niet in
Ik hoop het niet...quote:Op maandag 14 november 2011 16:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik gok dat volgend jaar de derde weer een vrouw zal zijn. Dus Annemieke, Claudia of Roosmarijn.
Stenders mocht/mag niet van zijn omroep.
Geen ideequote:Op maandag 14 november 2011 16:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het dan een fabeltje dat dat wintertenen kan veroorzaken (of iets in die richting, ik mocht van m'n moeder nooit met sokken aan slapen..).
We staan beiden in Assen ingeschrevenquote:Leuk dat jullie samenwoonplannen hebben Etcie.Jullie staan op de wachtlijst voor Assen toch? Of ga je toch ook in Groningen kijken? En als het niet goed gaat heb je zo iets anders gevonden hoor en je hebt ook familie in de buurt. Maar daar gaan we maar niet van uit he.
![]()
Geloof me, als je elke nacht een stel ijsklompen tegen je kuiten aangedrukt krijgt, dan vind je sokken niet erg meer hoorquote:Op maandag 14 november 2011 16:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vind dat zo hinderlijk om de een of andere reden, mensen die met sokken slapenMet sokken kom je mijn bed niet in
daar heb je wellicht een puntquote:Op maandag 14 november 2011 18:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geloof me, als je elke nacht een stel ijsklompen tegen je kuiten aangedrukt krijgt, dan vind je sokken niet erg meer hoor
En wat is de reistijd Assen-Groningen?quote:Op maandag 14 november 2011 18:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen ideeik heb hoe dan ook ijsklompen als ik koude voeten heb, en slaap pas de laatste jaren met sokken als ik niet in slaap kan komen
[..]
We staan beiden in Assen ingeschrevenmaar denk dat we nog wel even goed moeten kijken wat er waar kan, want de wachtlijst is gewoon lang
Heb overigens ook wel eens dat ik 's nachts wakker wordt, te warme voeten heb en dan doe ik ze weer uitquote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
daar heb je wellicht een punt
Half uur met de trein dacht ik. Not sure though.quote:Op maandag 14 november 2011 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En wat is de reistijd Assen-Groningen?
ik kan echt niet slapen met te warme voetenquote:Op maandag 14 november 2011 18:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Heb overigens ook wel eens dat ik 's nachts wakker wordt, te warme voeten heb en dan doe ik ze weer uit
[..]
Half uur met de trein dacht ik. Not sure though.
Dat is wel goed te doen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:14 schreef Etcetera het volgende:
Half uur met de trein dacht ik. Not sure though.
Jij kampeert alleen op blote voeten?quote:Op maandag 14 november 2011 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik kan echt niet slapen met te warme voetenOf vieze voeten. Daarom houd ik niet van kamperen
nee maar op slippers. vooral als ik douche. En ik loop wel graag op blote voeten, heerlijkquote:Op maandag 14 november 2011 18:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij kampeert alleen op blote voeten?
3 kwartier bus is ook wel te doenquote:
Ja, dan moet je niet zeuren over vieze voeten natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 18:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
nee maar op slippers. vooral als ik douche. En ik loop wel graag op blote voeten, heerlijk
quote:Op maandag 14 november 2011 18:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet zeuren over vieze voeten natuurlijk.
Hoe lang staan jullie ingeschreven? En hoe vaak reageren jullie?quote:Op maandag 14 november 2011 18:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geen ideeik heb hoe dan ook ijsklompen als ik koude voeten heb, en slaap pas de laatste jaren met sokken als ik niet in slaap kan komen
[..]
We staan beiden in Assen ingeschrevenmaar denk dat we nog wel even goed moeten kijken wat er waar kan, want de wachtlijst is gewoon lang
Gaat puur op tijd.quote:Op maandag 14 november 2011 18:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe lang staan jullie ingeschreven? En hoe vaak reageren jullie?
Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar bij ons was het zo dat je ook gewoon moest reageren, dan kreeg je bonuspunten en steeg je sneller in de lijst.
En jawel, dat kon er ook nog wel even bij. Wat een kutdag vandaag zegquote:Op maandag 14 november 2011 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
@Etcie:
Kans op vinden corporatiewoning afgenomen
14 nov. 2011, 14:18
Mensen die op zoek zijn een huurwoning van een woningcorporatie hebben steeds minder kans van slagen. Het aantal bestaande woningen dat vrijkomt voor nieuwe huurders is vorig jaar opnieuw afgenomen. Dat blijkt uit cijfers die het Centraal Fonds Volkshuisvesting, de financieel toezichthouder van corporaties, maandag heeft bekendgemaakt.
Het percentage huurwoningen dat vrijkwam, was vorig jaar 7,9 procent. In 2009 was dat nog 8,1 procent. Dit percentage daalt al sinds 2006. Reden is de gestagneerde woningmarkt. Daardoor blijven mensen langer in hun huidige woning zitten. Gemiddeld duurt het bijna 13 jaar voordat een huurwoning vrijkomt voor een nieuwe woningzoekende.
Er zijn op dit gebied wel grote verschillen per regio. Het percentage vrijkomende huurwoningen was relatief laag in de regio's Utrecht en Amsterdam en relatief hoog in de drie noordelijke provincies, het Zuid-Limburgse Heuvelland, Zeeland en Twente.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Gaat puur op tijd.
[..]
En jawel, dat kon er ook nog wel even bij. Wat een kutdag vandaag zeg
Dus valt mee.quote:Het percentage vrijkomende huurwoningen was relatief laag in de regio's Utrecht en Amsterdam en relatief hoog in de drie noordelijke provincies,
ik hbe niks tegen vieze voeten, behalve slapen met vieze voetenquote:Op maandag 14 november 2011 18:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, dan moet je niet zeuren over vieze voeten natuurlijk.
Ah.quote:Op maandag 14 november 2011 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik hbe niks tegen vieze voeten, behalve slapen met vieze voeten
Welkom in de echte wereld Etcie.quote:Op maandag 14 november 2011 19:26 schreef Etcetera het volgende:
Opties genomen bij Lefier in Stadskanaal, eens zien op welke plaats ik eindig. Alleen wel jammer dat opties nemen geld kost
Leuk! Jullie zijn bijna een jaar samen toch? Gaan jullie huren, lijkt me wel, hè?quote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens.
Toevallig vorige week daar iets over gelezen, het is inderdaad een slechte doorbloeding in de voeten (abnormale reactie van de kleine bloedvaten op kou). Je moet je voeten juist warm houden.quote:Op maandag 14 november 2011 16:05 schreef Soempie het volgende:
Is het dan een fabeltje dat dat wintertenen kan veroorzaken (of iets in die richting, ik mocht van m'n moeder nooit met sokken aan slapen..).
Nou, bijna... in maart officieel een jaarquote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef wyccie het volgende:
Leuk! Jullie zijn bijna een jaar samen toch? Gaan jullie huren, lijkt me wel, hè?
Ik ken een stel, dat is vorig jaar ook uit elkaar gegaan. En hij is nu getrouwd(!) met een ander. En ze zijn ook eind vorig jaar uit elkaar gegaan.quote:Wat ik trouwens altijd zo wrang vind, is dat wanneer een langdurige relatie uitgaat (jij en je ex zijn toch iets van 5 jaar samen geweest), het binnen de volgende relatie zo snel gaat. Je leest wel eens dat mensen 10 jaar samen zijn geweest en dat er met de nieuwe partner binnen een jaar getrouwd wordt. Als ex weet je dan dat die relatie nooit zo veel heeft betekend vergeleken met de nieuwe.
Ik heb niet tegen vieze voeten, ik heb wat tegen het uitwassen van vieze voeten.quote:Op maandag 14 november 2011 19:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik hbe niks tegen vieze voeten, behalve slapen met vieze voeten
Nee helaas, gemist! Mooie fotosquote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef wyccie het volgende:
Had verwacht dat Nem al deze link gespamd zou hebben:
http://www.theatlantic.co(...)contest-2011/100187/
Oh ja, dat had je verteld, weet het weer! Bizar.quote:Op maandag 14 november 2011 20:09 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken een stel, dat is vorig jaar ook uit elkaar gegaan. En hij is nu getrouwd(!) met een ander. En ze zijn ook eind vorig jaar uit elkaar gegaan.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
waar het hart vol van is....
Ik had meer happy little accidents verwachtquote:Op maandag 14 november 2011 20:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En dit...ja dit...
[ afbeelding ]
Wat is ´t=quote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dit is de duurste foto ooit
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had meer happy little accidents verwacht
klopt, maar dat is zo met veel kunstquote:Op maandag 14 november 2011 20:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die foto is er echt een van het kaliber: had ik ook kunnen maken
Maar waarom kost het 3,4 miljoen? Wat staat er op de foto?quote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rhein II van Andreas Gursky. 3,4 miljoen.
Heb hier nu een boek van hem voor me liggen en ben de foto aan het opzoeken
Heb een expositie van hem gezien in het MoMa, mooie foto's. van die enorme afdrukken![]()
(maar 3,4 miljoen? )
Bob Ross! Held!quote:Op maandag 14 november 2011 20:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik had meer happy little accidents verwacht
Ik heb serieus eenzelfde soort foto die veel mooier is. Kom maar op met dat geld.quote:Op maandag 14 november 2011 20:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Rhein II van Andreas Gursky. 3,4 miljoen.
Heb hier nu een boek van hem voor me liggen en ben de foto aan het opzoeken
Heb een expositie van hem gezien in het MoMa, mooie foto's. van die enorme afdrukken![]()
(maar 3,4 miljoen? )
wat de titel zegt, de Rijn. En waarom, geen ideequote:Op maandag 14 november 2011 20:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar waarom kost het 3,4 miljoen? Wat staat er op de foto?
Dat was dan ook een beetje de truuk bij Bob Ross. Een schilderij maken en dan PAF...een stel grote bomen in het midden zodat je niets meer ziet.quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 20:27 schreef Nembrionic het volgende:
En zo zie ik eruit op een zaterdagavond/zondagochtend:
[ afbeelding ]
Achterlijke lui die er zoveel geld voor over hebben...quote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik zit het boek door te bladeren en ik denk dat ik bijna elke foto gemaakt zou kunnen hebben
Ik zou denken datquote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en dit is de duurste foto ooit
[ afbeelding ]
quote:
om te maken zekerquote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik zou denken dat [ afbeelding ] duurder is geweest
Oh en die kost maar 99 cents.quote:Op maandag 14 november 2011 20:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Hij heeft veel van dit soort werk, wekelijke afmeting 207cm/336cm
[ afbeelding ]
Ik kon toch wel aandachtig zijn programma's bekijken.quote:Op maandag 14 november 2011 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat was dan ook een beetje de truuk bij Bob Ross. Een schilderij maken en dan PAF...een stel grote bomen in het midden zodat je niets meer ziet.
Ja, iedereenquote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik kon toch wel aandachtig zijn programma's bekijken.
Ik zat het altijd tijdens de nachtdiensten te kijken. De jonge gastjes op dienst zaten met open mond te kijken.quote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, iedereen
Ik ook. Menig middag thuisgekomen uit school om te chillen op Bob Ross.
quote:
ik keek het vooral als ik in beschonken toestand terug kwam uit de kroeg. Erg goegquote:Op maandag 14 november 2011 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, iedereen
Ik ook. Menig middag thuisgekomen uit school om te chillen op Bob Ross.
Damn, ernstigquote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
Nu op 3: Man met de hamer van BNN. BNers die zich inzetten voor SR.
Britt komt er nu achter dat Bart de Graaff al een tijdje dood is.
altijd lastig als ze ergens tussendoor komen fietsen, maar hou in de gaten dat je nog steeds geen contract hebt bij je huidige baasquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:06 schreef Etcetera het volgende:
Eens kijken wat ik vandaag van het UWV enzo ga horen
Die blijft mooi.quote:Op maandag 14 november 2011 22:09 schreef Nembrionic het volgende:
Weer even een klassieker posten:
[ afbeelding ]
Ook gekeken, is iedere keer weer verbijsterend dat dit soort mensen bekend wordt.quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Cobra4 het volgende:
Nu op 3: Man met de hamer van BNN. BNers die zich inzetten voor SR.
Britt komt er nu achter dat Bart de Graaff al een tijdje dood is.
Blijkbaar krijgt ze genoeg geld om zich voor schut te laten zetten op tv. Of ze heeft het echt niet door.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:23 schreef Mark het volgende:
[..]
Ook gekeken, is iedere keer weer verbijsterend dat dit soort mensen bekend wordt.
Er zitten meer hersenen in een frikadel.
goed intiatief, afwachten dan maar weer(hou er met dit soort dingen rekening mee dat het alsnog niet ter sprake komt, tijdgebrek of de zelfs soms de stemming van de directeur kan hier een reden voor zijn)quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:14 schreef Etcetera het volgende:
Zo, tijdens de lunch eens gepolst of mijn baan wat versneld kan worden, gewoon of via het uitzendbureau. En dat gaat volgende week vrijdag besproken worden met de directeur
Deze is laatst nog 46000 euro goedkoper geworden...quote:Op maandag 14 november 2011 13:42 schreef Etcetera het volgende:
Trouwens.
Je bedoelt dat het daar redelijk goedkoop is en toch niet verkocht wordt?quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:58 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Deze is laatst nog 46000 euro goedkoper geworden...
Overigens stemt het me best bedroefd als ik zo de prijzen van huizen in het noord-oosten van het land zie, en dan kijk wat er hier allemaal te koop staat...![]()
Niet specifiek dat huis natuulijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bedoelt dat het daar redelijk goedkoop is en toch niet verkocht wordt?
Dat huis is mooi maar heeft afschuwelijke bogen in huis.
Volgens mij ga je dat niet meer redden tegenwoordig. Of je woont enigszins afgelegen en er moet heeeel veel gebeurenquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Niet specifiek dat huis natuulijk
Maar daar in de regio kan je nog wel een rijtjeswoning kopen voor <90k.
Dit niks voor jullie?quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij ga je dat niet meer redden tegenwoordig. Of je woont enigszins afgelegen en er moet heeeel veel gebeuren
E. kan moeilijk een hypotheek krijgen, daarom willen we eerst gaan hurenquote:
WTFquote:
Randstad he...geen ruimte, wel gewild, dus duur.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:53 schreef CaLeX het volgende:
[..]
WTF
Voor dat geld krijg je hier een ondergescheten tuinhuis met panoramadak zonder glas.
Waarom staan dat soort dingen hier niet (voor dat geld natuurlijk)
mooi ja,quote:
Dat zou hij toch wel moeten krijgen qua hypotheek?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:03 schreef Etcetera het volgende:
Maar ik ga het linkje wel even aan E. sturenomdat het kan enzo
Apart...banken zijn echt heel moeilijk nu...quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat zou hij toch wel moeten krijgen qua hypotheek?
Mijn zus met seizoenswerk heeft al een hogere hypotheek gehad onlangs.
Vast contract is wel erg handig jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef Etcetera het volgende:
Hij heeft geen vast contract, maar werkt via een uitzendbureau. Nog 1 tijdelijk contract en daarna vast contract, denk dat de kansen dan wat groter zijn.
Klopt, weet ook niet hoe ze het heeft gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Apart...banken zijn echt heel moeilijk nu...
Die las ik in eerste instantie anders dan de bedoeling wasquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:33 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Klopt, weet ook niet hoe ze het heeft gedaan.
En dan heeft ze nog een kleine ook
Naam en rugnummer van deze mevrouw?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef Nembrionic het volgende:
Als we nou eens op deze manier les zouden gaan geven...
http://factsandchicks.com/
NSFW maar geen naakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met nu twee inkomens moet zo'n bank toch wel in zien dat dat een beter houdbare/betaalbare situatie is dan huren buiten de sociale huursector om?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat zou hij toch wel moeten krijgen qua hypotheek?
Mijn zus met seizoenswerk heeft al een hogere hypotheek gehad onlangs.
Ja ik dus ookquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:40 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die las ik in eerste instantie anders dan de bedoeling was
quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Naam en rugnummer van deze mevrouw?Geen flauw idee. Vraag het in B&H.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Met nu twee inkomens moet zo'n bank toch wel in zien dat dat een beter houdbare/betaalbare situatie is dan huren buiten de sociale huursector om?- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik dacht 'maar het is toch een 'zij''quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik dus ook
En ik dacht nog: ik mag het hopen van wel
Ik ook, en daarna mijn eerder geposte opmerkingquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik dacht 'maar het is toch een 'zij''
Dat was mijn conclusie ook nadat ik nog eens goed las wat er stondquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:47 schreef CaLeX het volgende:
Wel me zus he potjandorie
Bedoelde meer dat ze een zoontje heeft die ze alleen opvoedt, zonder financiele hulp.
Ik geloof niet in je zus.quote:
Ja, dat hadden we doorquote:Bedoelde meer dat ze een zoontje heeft die ze alleen opvoedt, zonder financiele hulp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:16 schreef Whiteguy het volgende:
Etc, in de zoektocht naar een huisje: een blauwe slaapkamer is een pre.Dus blauwe ballen zijn best nuttig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus blauwe ballen zijn best nuttig...
quote:Op dinsdag 15 november 2011 16:41 schreef Nembrionic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Tamara heeft gisteravond de finale van Hollands Next Top Model gewonnen. In de finaleshow rekende zij af met haar rivalen Elise (2de), Riquelle (3de) en Michelle (4de). Tamara krijgt een contract ter waarde van 75.000 euro. Ook zal ze te zien zijn in reclamecampagnes van Max Factor en Zalando.
De jury koos unaniem voor Tamara: 'Er is één iemand die er voor ons duidelijk uitspringt. We hebben er echt het volste vertrouwen in dat Tamara de kwaliteiten heeft om een internationaal topmodel te worden.
Ja compleet gestoordquote:Op dinsdag 15 november 2011 17:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...
...
[ afbeelding ]
Ongetwijfeld maar ik vind het een rare keuze.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:37 schreef Cobra4 het volgende:
Ze zal toch wel een paar pluspunten hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |