Ik zou het gewoon lekker op z'n Engels doen.quote:
Nederlands klinkt vrij achterlijk voor een buitenlander...quote:
Ja, en dus een leuk momentje leedvermaakquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja dat weet ik ook wel. Maar dat geldt net zo goed voor alle andere talen
vinden de amerikanen leuk... niet vanwege leedvermaak, maar omdat ze alles buitenlands leuk vinden. en anderen doen het ook in hun taal. maar als dat niet het geval was, zou ik heus niet de show in het engels gaan openen als ze me specifiek om nederlands gevraagd haddenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, en dus een leuk momentje leedvermaak
Vandaar dat ik het gewoon in het Engels zou doen.
Succes
das dan weer fijn. succes zoquote:Op zaterdag 12 november 2011 02:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik zit back stage voor de show. Mijn Itouch was verdwenen uit mijn tas maar na ren krap uur weer netjes ingeleverd
quote:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)l-jackson-komen.htmlquote:Duetten Freddie Mercury en Michael Jackson komen uit
Die is ermee gestopt, een paar maanden geleden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:16 schreef MadMaster het volgende:
, weer thuis en hevig teleurgesteld in de nep TV-Sinterklaas. Wat is er met Bram gebeurd?
Welkom terug!quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:16 schreef MadMaster het volgende:
, weer thuis en hevig teleurgesteld in de nep TV-Sinterklaas. Wat is er met Bram gebeurd?
Wie is Kees en waarom?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Welkom terug!
Kees is nu de Sint.
Ah, de Sint is dus met pensioen...quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die is ermee gestopt, een paar maanden geleden.
Ach, slechter kan/zal ze er niet meer van wordenquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
Je ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Vervolgens ga je meth maken en je laboratorium ontploft.
Dan zie je er zo uit:
[ afbeelding ]
Maar weerhoudt dat je ervan om nog verder te gaan met je methlab? Nee...natuurlijk niet
Dom wijf.
http://www.dailymail.co.u(...)king-drug-again.html
Dit is Kees:quote:
Is het die Kees?quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dit is Kees:
[ afbeelding ]
En Bram is met pensioen.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het die Kees?
Damn, die had ik zo gauw tijdens de reportage bij het Jeugdjournaal niet herkend...
En Sjakie is nu Hoofd Piet?
lijkt wel de vrouw van de emperor uit starwarsquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
Je ziet er zo uit:
[ afbeelding ]
Vervolgens ga je meth maken en je laboratorium ontploft.
Dan zie je er zo uit:
[ afbeelding ]
Maar weerhoudt dat je ervan om nog verder te gaan met je methlab? Nee...natuurlijk niet
Dom wijf.
http://www.dailymail.co.u(...)king-drug-again.html
Amerigo staat ook permanent in de wei...quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, de Sint is dus met pensioen...
Als die al niet in de Velpon zit.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Amerigo staat ook permanent in de wei...
Dat middel zal ik gebruiken op de dag dat iedereen aan de wietpas moet...quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als die al niet in de Velpon zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:01 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat middel zal ik gebruiken op de dag dat iedereen aan de wietpas moet...Aan ontkenningen herken je de junks altijd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een succes dus!?quote:
Feli! Ik ga zo even kijken.quote:Op zondag 13 november 2011 05:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ja. Vandaag was de aller aller beste. De performance van gister staat op mijn FB wall, trouwens.
Zie je jetlag nu als een voor- of nadeel?quote:Op zondag 13 november 2011 08:24 schreef MadMaster het volgende:
Vanaf 5.00 uur al klaarwakker, dus de administratie van de afgelopen weken alvast maar gedaan...
Weltrusten.quote:
Toch wel als nadeel...quote:Op zondag 13 november 2011 08:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zie je jetlag nu als een voor- of nadeel?
Velpon..damn dat is even een blast from the pastquote:Op zaterdag 12 november 2011 20:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als die al niet in de Velpon zit.
Ah. Dank voor de tip. Ga ik vast de webcam bij het Koningsplein in de gaten houden.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze voorspellen mogelijk gladheid voor morgenvroeg. zou het dan toch winter worden dit jaar?
Shit.quote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zal nog wel meevallen denk ik. In de steden is het meestal een paar graden warmer.
Ja erg onfortuinlijk.quote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
meer een geval van vette pech zou ik zeggen
Weltrusten?quote:
Zojuist even koffiemelk gehaald bij het benzinestation hier. Het is nu zó vochtig dat als je langs bomen en struiken loopt, je het hoort regenen. Rondom de bomen en struiken is het ook zeiknat maar verder is de straat kurkdroog.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze voorspellen mogelijk gladheid voor morgenvroeg. zou het dan toch winter worden dit jaar?
Dat is echt nice. Ik ben ooit een heel stuk door de polder geschaatst in hele dikke mist. Je zag net een paar meter voor je. Voor de rest was het geluid enorm gedempt dus vrijwel het enige dat je hoorde was het schrapen van de schaatsen. Magisch was datquote:Op zondag 13 november 2011 20:29 schreef wyccie het volgende:
Hier is weinig zicht.
Ik heb zojuist twee rondjes gelopen. Aan mijn linkerkant heb je de treinen en auto's razen op de bruggen, maar 50 cm rechts van mij is het alsof de wereld is opgehouden met bestaan.
quote:
quote:
Boerenkoolquote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef wyccie het volgende:
Ja, magisch is een goed woord.
Tijd voor andijviestamppot.
Over magisch gesproken...quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef wyccie het volgende:
Ja, magisch is een goed woord.
Tijd voor andijviestamppot.
Ha! Ik wist dat je dat ging zeggenquote:Op zondag 13 november 2011 21:02 schreef wyccie het volgende:
Groene? Klinkt als deze smiley:. Beetje beschimmeld.
Nog geen sneeuw bij jullie?quote:Op zondag 13 november 2011 22:05 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb net een lekkere herfstwandeling gemaakt bij de plas hier(het is niet echt een meer...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |