abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104233668
quote:
De onderwijsbonden zijn boos over de behandeling van de adjunct-schooldirecteur uit Nieuwegein die was meegenomen door de politie nadat hij een 13-jarige jongen woensdag uit de klas verwijderde. De Kamer wil dat leraren onruststokers beter kunnen aanpakken.

Schoolleider Rob Wesselingh (59) wordt door de leerling en zijn ouders beschuldigd van mishandeling. De ouders deden daarop aangifte. Naast de onderwijsbonden staat ook het Anna van Rijn College in Nieuwegein staat pal achter de adjunct-directeur.
Dat meldt het Algemeen Dagblad vandaag.

Volgens de schoolleiding was ingrijpen nodig om de veiligheid in de klas te herstellen. De 13-jarige scholier was al zeker tien keer vergeefs verteld dat hij de klas uit moest.

'Etterbak'
Medeleerlingen kwalificeren de vechtersbaas als een 'etterbak' die al meerdere keren voor onrust zorgde. Op het schoolplein willen ze niet praten, maar via Twitter en reacties op internet zeggen ze wel wat over het incident. 'Belachelijk' noemen ze de aangifte. 'Hij terroriseerde de klas al langer.'

Onderwijsbond CNV vindt het 'een nieuw dieptepunt' dat ouders aangifte deden en helemaal dat de politie de directeur meenam. 'Zó gaan we niet met onze leerkrachten om,' vindt Joany Krijt van CNV.

Weggemoffeld
Een Kamermeerderheid wil dat scholen goede afspraken maken over het gebruik van verantwoorde dwangmiddelen om onruststokers te verwijderen. Het probleem is namelijk groot: ongeveer de helft van de leraren is de afgelopen drie jaar uitgescholden door leerlingen en ook mishandeling komt voor. Maar docenten durven meestal geen actie te ondernemen, waardoor incidenten worden weggemoffeld.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)chooldirecteur.dhtml
Hulde voor deze directeur ^O^
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_104233678
je kan als leraar idd vrij weinig doen als zo'n ventje niet de klas uit wil, want in de klas doen ze zo stoer maar als de leraar ze er dan ook echt uit zet krijg je dit soort taferelen :')
dan gaan ze bij hun ouders slijmen dat ze toch echt niks gedaan hebben hoor :{w

als leraar was voor zo'n klas vol kutkinderen dan zou ik ze er echt wel uittrappen als ze de les verstoren en niet weg willen gaan :X

want als er 1tje gek gaat doen dan heb je al gauw 20-30 van die stuiterballen die de boel op stelten zetten :{
niet meer
pi_104233938
Als mijn kinderen later de leraar uitschelden kunnen ze van mij nog een pak rammel na krijgen ook.
Echt, die mentaliteit tegenwoordig van ouders :r
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_104233958
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 07:37 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Als mijn kinderen later de leraar uitschelden kunnen ze van mij nog een pak rammel na krijgen ook.
Dit. Walgelijke tendens om al het gedrag van je kroost goed te praten.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_104234038
Belachelijk die ouders. Leraar staat wel sterk met de verhalen van andere leerlingen en die pestkop zal het hopelijk ook zwaar krijgen op school nu blijkt dat het eigenlijk een mietje is.
  vrijdag 11 november 2011 @ 08:09:01 #6
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_104234211
Domme, domme ouders :N
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_104234252
quote:
Dan, over een paar jaar, mail je support@twitter.com en vraag je of ze je zoontjes/dochters account willen bannen.
  vrijdag 11 november 2011 @ 08:15:47 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_104234275
Omgekeerde wereld, waarin etterbakjes de baas zijn. :N
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_104239871
Mishandeling.

Wat verzinnen ze nog meer.
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2011 @ 11:49:58 #10
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_104239974
Dit is niet in Nederland gebeurd. Kom op, het is een grapje zeker.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_104240379
Heerlijk weer die politie :')
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:02:31 #12
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_104240488
quote:
Dit!

Wat betreft ga ik bijna verlangen naar de tijd dat de schooldirecteur de man in het dorp/stad was waar men respect voor had en dat een ouder dan gewoon zijn/haar kind een pak rammel gaf als het nodig was.
pi_104240989
Zulk gedrag komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Mij verbaasd het niks dat als ouders hun kind niet kunnen opvoeden, boos worden als iemand anders dat wel doet.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_104241074
What´s next? Als je een kind de klas uit wilt sturen moet je eerst 3x vorderen en vervolgens de politie bellen om het kind te laten aanhouden wegens huisvredebreuk?

Ze zouden die ouders moeten aanhouden wegens het onvoldoende voldoen aan de opvoedingsplicht van hun kind.
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:26:00 #15
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_104241340
quote:
Dan word je opgepakt want; kindermishandeling! :')

Dus dat gaat ook al niet meer...
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_104241385
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 07:49 schreef ArnosL het volgende:
Belachelijk die ouders. Leraar staat wel sterk met de verhalen van andere leerlingen en die pestkop zal het hopelijk ook zwaar krijgen op school nu blijkt dat het eigenlijk een mietje is.
Als zijn medeleerlingen niet durven te praten over hem op het schoolplein dan denk ik niet dat hij het moeilijk zal krijgen.
pi_104241406
quote:
QFT.

Aangifte tegen die ouders vanwege complete faal in opvoeding aub.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
  vrijdag 11 november 2011 @ 14:33:17 #18
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_104246050
Been there, done that.

Vorig jaar nog les gegeven ap het Anna van Rijn. School voor kansarmen zeg maar (ook op de hogere niveau's hoor). Er zaten flink wat irritante kids in de klassen, ik heb meerdere keren 3/4 leerlingen eruit moeten sturen omdat ze echt en dan ook echt niks wilde doen. Stiekem dingen jatten, met tafels schuiven, propjes gooien, de hele reutemeteut. Ik had wel een begeleider van een Jan Doedel die de klas helemaal niet onder de duim had, dus ja.. daar kon het ook aan liggen.

Doch... slechte zaak dit. Als kinderen echt niet willen luisteren met je ze aan hun oor over de gang mogen slepen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_104246390
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef maniack28 het volgende:
Been there, done that.

Vorig jaar nog les gegeven ap het Anna van Rijn. School voor kansarmen zeg maar (ook op de hogere niveau's hoor). Er zaten flink wat irritante kids in de klassen, ik heb meerdere keren 3/4 leerlingen eruit moeten sturen omdat ze echt en dan ook echt niks wilde doen. Stiekem dingen jatten, met tafels schuiven, propjes gooien, de hele reutemeteut. Ik had wel een begeleider van een Jan Doedel die de klas helemaal niet onder de duim had, dus ja.. daar kon het ook aan liggen.

Doch... slechte zaak dit. Als kinderen echt niet willen luisteren met je ze aan hun oor over de gang mogen slepen.
Op de middelbare school had ik nog een leraar die je aan je kleren naar buiten sleepte als je niet zelf naar buiten ging. Dat was een jaar of 4 geleden. Hij deed het dan altijd wel op zo'n grappige manier dat sommigen express irritant gingen doen :P

Maar als je merkte dat ie echt boos was, ging je er wel uit.
pi_104248508
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 14:33 schreef maniack28 het volgende:
Been there, done that.

Tsja, dat kan je riskeren natuurlijk, alleen moet je wel beseffen, dat sommige van die kinderen grote broers of kwaaie vaders hebben, die vervolgens jou even een bezoekje komen brengen en een paar keer door de gang laten stuiteren. Ik kan me dat soort taferelen uit mijn eigen schooltijd nog levendig voor de geest halen. Ik heb leraren letterlijk zien rennen voor hun leven door de gangen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_104249789
De verkankerde mentaliteit van sommige ouders ook tegenwoordig. :r

Ingrid: "Henk, bel de politsie, ze hebbe onse Wesley de klas uitgestuurt!"

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2011 16:07:06 ]
pi_104250063
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:19 schreef Wokkel het volgende:
What´s next? Als je een kind de klas uit wilt sturen moet je eerst 3x vorderen en vervolgens de politie bellen om het kind te laten aanhouden wegens huisvredebreuk?

Ze zouden die ouders moeten aanhouden wegens het onvoldoende voldoen aan de opvoedingsplicht van hun kind.
  vrijdag 11 november 2011 @ 17:43:06 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_104254000
Maar tijd maken voor een ondernemer die 15x bestolen is kan dan weer niet. Politie :')
The truth was in here.
pi_104254343
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef Bastard het volgende:
Maar tijd maken voor een ondernemer die 15x bestolen is kan dan weer niet. Politie :')
Nee, want prioriteiten :')
Een leraar oppakken is van meer belang dan een crimineel inrekenen blijkbaar.
  † In Memoriam † vrijdag 11 november 2011 @ 18:07:21 #25
137949 Disana
pi_104254941
Die stiefvader klinkt niet als een fijne jongen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')