quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef Nautilus. het volgende:
Ik wil naar de film 'Onder Ons'. Wil er iemand met mij mee?
quote:ONDER ONS gaat over de introverte Poolse au pair Ewa, die moeite heeft haar draai te vinden bij haar gastgezin in een Nederlandse provinciestad. Als ze meent te weten wie de verkrachter is die de buurt onveilig maakt, komt ze in een spiraal van twijfel en isolement terecht. Ze kan haar vermoedens met niemand delen en keert steeds meer naar binnen, waardoor haar gastouders geen andere oplossing zien dan haar terug naar huis te sturen.
Zit je op Zuid? of kijk je over de Maas uit?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die kan ik bijna zien vanaf mijn werk.
Lloydkwartier.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Zit je op Zuid? of kijk je over de Maas uit?
Dan was het dus toch een onzedelijk voorstel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik dit bij BA zou doen zou het een doodsbedreiging zijn, zo ben ik nu ook weer niet.
Naast die kunstgras voetbalveldjes aan het water, schiehaven. Sinds dit jaar is het weer in het museumpark.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat ding wat nu een theater is bedoel je?
quote:
Oh, ok, dat wist ik niet. Ik loop elke dag langs die grasveldjes als ik lunch ga scoren. Ben niet zo heel erg bezig met het gebeuren in R'dam. Ik werk er, maar veel meer ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef Tem het volgende:
[..]
Naast die kunstgras voetbalveldjes aan het water, schiehaven. Sinds dit jaar is het weer in het museumpark.
Kankeraap is een samenstelling beste Voorschrift.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, heb praktijk ervaring, spendeer honderden uren, en nog steeds kan ik maar geen ECTS uit recht slepen. Welke kanker aap heeft ook recht onderdeel gemaakt van een economische studie.
Ergo, ik snap volkomen wat de bedoeling is maar Juridische taal is gewoon abacadabra, hoe kan iemand verwachten juridische taal te spreken tenzij je Erik heet.
Zie, taal is niet m'n sterkste kant.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Kankeraap is een samenstelling beste Voorschrift.
Nee, vertyfte kutregering heeft 't stopgezet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:10 schreef von_Preussen het volgende:
Hey VS, jij loopt altijd te roepen dat jij geen recht meer hebt op een OV, maar dat heb je nog wel gewoon (gratis)!
Zonder mijn resultaat te hebben bekeken, wij zien elkaar weer tijdens de hertentamens?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:58 schreef Voorschrift het volgende:
Hoerige kanker law.
Dood aan alle juristen.
Waarom dat dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, vertyfte kut regering heeft 't stopgezet.
Staat op je webmail als het goed is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zonder mijn resultaat te hebben bekeken, wij zien elkaar weer tijdens de hertentamens?
Nee, want ik heb geen behoefte om hem in z'n intieme gebied te betasten.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan was het dus toch een onzedelijk voorstel.
Welterusten
Oh 7 jaar, dat zou wel kansloos zijn, ergo nee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waarom dat dan?
Tenzij je langer dan 7 jaar recht op stufi hebt gehad, kan je hem gewoon weer aanvragen (bij een nul-lening).
Zorg er wel voor dat je je een beetje inhoudt, niet dat er nog een docent met een ziekte uitvalt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Staat op je webmail als het goed is.
Hoop voor je van niet, maar dat zal vast wel.Ga wel op hoge poten naar die tering docent.
Dat is dus incorrect mijn beste VS, je krijgt hem voor dezelfde prijs als de afgelopen jaren, namelijk 0 euro.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh 7 jaar, dat zou wel kansloos zijn, ergo nee.
Maar ik zou iets van 60 euro in de maand moeten dokken voor die 4 keer per maand dat ik met het OV ga, dus heb 't maar stopgezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |