Jij bent eigenlijk Mauro?quote:
Als je de CBS-definitie gebruikt ben ik allochtoon. Wel een westelijke allochtoon, dat dan weer wel.quote:
Kardeşquote:
Ayıquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:07 schreef De_Nuance het volgende:
Als jij toevallig in Egypte geboren bent omdat je ouders daar op vakantie waren zijn je kinderen niet-westers allochtoon volgens het CBS
Nee, er wordt gekeken naar de nationaliteit, niet geboorteplaats, van een van de ouders. Als die niet-Nederlands is dan ben je een allochtoon.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:07 schreef De_Nuance het volgende:
Als jij toevallig in Egypte geboren bent omdat je ouders daar op vakantie waren zijn je kinderen niet-westers allochtoon volgens het CBS
Dat dacht ik ook.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, er wordt gekeken naar de nationaliteit van een van de ouders. Als die niet-Nederlands is dan ben je een allochtoon.
Ik ben allochtoonquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, er wordt gekeken naar de nationaliteit van een van de ouders. Als die niet-Nederlands is dan ben je een allochtoon.
Mag jij al bier trouwens?quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:09 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, er wordt gekeken naar de nationaliteit, niet geboorteplaats, van een van de ouders. Als die niet-Nederlands is dan ben je een allochtoon.
Nopequote:
Ben je nou aan het trollen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd om uit principe geen bier te drinken tot m'n 23e.
Morgen is de 12e hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik heb mezelf beloofd om uit principe geen bier te drinken tot m'n 23e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |