Sterf, Montov, ouwe zure linkse aardappel.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:52 schreef Montov het volgende:
Vanaf vandaag geen POLSC meer wegens tegenvallende peilingprognoses. Helaas. Dag.
Ik wel.quote:
Ik gun hem je.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:12 schreef Nautilus. het volgende:
De gedachte dat ik dit jaar de Multatulitrofee zal winnen, bracht me tot een sproeierig lachen.
De treurnis dat je niet op komt dagen bij de meet zal na duizend en een tranen nog niet over zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:12 schreef Nautilus. het volgende:
De gedachte dat ik dit jaar de Multatulitrofee zal winnen, bracht me tot een sproeierig lachen.
Dat is vals van je Meneertje.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:22 schreef Nautilus. het volgende:
Doe dat maar. Die jongen heeft binnenkort geen werk meer, dus ik gun hem dat zilverwerk.
Sta ja al in de rij voor de volgende iPhone?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:49 schreef remlof het volgende:
Yaaay, ik heb nu mijn Ubuntu PC vervangen door m'n MacBook Air, nu eindelijk ook een volledige Apple werkplek thuis
Nee, mijn 4 moet gewoon nog anderhalf jaar mee ivm abo, dan zal de 5 wel uit zijn.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Sta ja al in de rij voor de volgende iPhone?
Anderhalf jaar? Dan is er al een 5Squote:Op vrijdag 11 november 2011 18:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, mijn 4 moet gewoon nog anderhalf jaar mee ivm abo, dan zal de 5 wel uit zijn.
Ook goed. En iOS 6 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:53 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Anderhalf jaar? Dan is er al een 5S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |