Hoi, neuken?quote:
WAT?! Geen piemels in mijn mond hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft klibo een grootverpakking smaakjescondooms mee
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Altijd, net maar even Queen opgezet, blijft toch heerlijke muziek.
Dat zei ik vroeger ook!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT?! Geen piemels in mijn mond hoor!
[..]![]()
En dan natuurlijk niet Bohemian Rhapsody, maar het nummer wat erna komt op de CD: Death on Two Legsquote:
Wat wat welk filmpje?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook!
En zonder gekheid de film filmpje heeft mijn seksleven veranderd
Lekker gek lekker anders jij!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan natuurlijk niet Bohemian Rhapsody, maar het nummer wat erna komt op de CD: Death on Two Legs
JA!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik het doe is het originaliteit
Teringquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker gek lekker anders jij!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering
Nee, Bohemian Rhapsody heb ik al veel te vaak gehoord, begon zelfs een beetje vervelend te worden
http://www.imdb.com/title/tt0113059/quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat wat welk filmpje?
[..]
Lekker gek lekker anders jij!
Ik kan het nummer echt niet luchten of zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering
Nee, Bohemian Rhapsody heb ik al veel te vaak gehoord, begon zelfs een beetje vervelend te worden
Waarschijnlijk tevergeefs, maar probeer de muppets versiequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering
Of de stripquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tevergeefs, maar probeer de muppets versieDie krijgt altijd een lach op me gezicht
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0113059/
Een film van Paul de Leeuw. Met Bob en Annie de Rooy. Bob wil scheiden omdat Annie niet wil pijpen.
SPOILER: in spoiler ter beschermingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Tchock het volgende:
Deze! Geniaal. Nog beter met de muziek er achter.Ja, die is echt geweldigSPOILER: in spoiler ter beschermingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende keer wel langskomen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou sorry![]()
Hoe kan ik het goed maken?
Die van de muppets is ook wel grappigquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh!
Maar de enige versie van Bohemian Rhapsody die leuk is, is die van de Lama's
Deal!!quote:
Tegen Den Haag aan. Is dat in de buurt genoeg?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal!!
Je woont toch wel in de buurt he
BIJ DE ZEE???quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tegen Den Haag aan. Is dat in de buurt genoeg?
Ik zit vijf minuten met de auto vanaf het strand.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BIJ DE ZEE???
Oh dan kom ik op zeker langs![]()
Ik zit in gorkum. kleine 3 kwartier rijden ofzo
Wordt ie wel viesquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zit vijf minuten met de auto vanaf het strand.
Strandquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zit vijf minuten met de auto vanaf het strand.
Doe maarquote:
Jeugdsentimentquote:
En ik geef er bijna niks meer om. Niet voor mezelf in ieder geval. Maar dat komt omdat het zo makkelijk bereikbaar is voorquote:
Echt wel. Moeders die dat gewoon draaide terwijl het nog eigenlijk niet voor mijn tedere kinderoortjes bestemd wasquote:
Ik heb 4 jaar in Emmen gewoond. Daarvoor woonde ik aan de rivier de Merwede (Sliedrecht/Gorinchem). Ik heb die jaren in Emmen de rivier en de zee (dat was ook maar half uurtje rijden voor ons) zo gemistquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
En ik geef er bijna niks meer om. Niet voor mezelf in ieder geval. Maar dat komt omdat het zo makkelijk bereikbaar is voor
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Echt wel. Moeders die dat gewoon draaide terwijl het nog eigenlijk niet voor mijn tedere kinderoortjes bestemd was
Over 3 weken dus feestjequote:
Nee quotequote:
Ik heb A Night at the Opera op vinyl, probeer het naaldje altijd zo te timen dat hij begint bij Death on Two Legsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan het nummer echt niet luchten of zienTe raar. Heb m hier liggen op vinyl single met een fout in de titel, dat is dan wel weer leuk.
Dat is sowieso leuk om te doen. Vooral bij nummers die in elkaar overlopen. En die kick als het luktquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb A Night at the Opera op vinyl, probeer het naaldje altijd zo te timen dat hij begint bij Death on Two Legs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik. Maar Maringo editte zo dat mijn post nergens meer op sloeg.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is sowieso leuk om te doen. Vooral bij nummers die in elkaar overlopen. En die kick als het luktInderdaad, heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een vrijdag.. dan kan ik niet wegquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 3 weken dus feestje![]()
Kom je ook naar ROO meet?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk!
Dat geluid maakt me niet uit, ik draai toch geen CD's. Maar dat artwork inderdaad. Ik heb laatst Arcade Fire - The Suburbs gekregen op dubbelplaat, mijn god wat mooi. SchilderijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo kan je dan niet weg?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een vrijdag.. dan kan ik niet weg
Maar de eerstvolgende op een zaterdag kom ik wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |