*shit just got real* *2 apen die elkaar aanvliegen*quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval Tchocknet fail. Ik zie alleen een hele lange naam.
Zo ondeugend was ie niet hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:52 schreef Tchock het volgende:
Sorry Jan, ik heb niet gezegd
[ afbeelding ]
Nee geen idee was gewoon een foto van 2 elkaar bijna aanvliegende apen met de tekst 'Shit just got real' eronder toen ik googlede 'shit just got official' en dat kwam het dichtst in de buurtquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had je wel deze memes voor mij om bij te lol'en dan?
Hahahah daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef Tchock het volgende:
Dus ik een échte shit just got official zoeken, niet te vinden. Je moet het hier mee doen.
[ afbeelding ]
Goed punt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef krokdown het volgende:
[..]
nietes. plus ik ben puber, ik weet niks anders dan sex.
Wanneer ga je koken voor me?quote:
Goed bezig deze chick!quote:
Je zou langskomen vandaag. Ik vroeg nog hoe laat enzo, maar geen reactie. Nu heb ik een heule grote pan koude macaroni staanquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je zou langskomen vandaag. Ik vroeg nog hoe laat enzo, maar geen reactie. Nu heb ik een heule grote pan koude macaroni staan
Wat een binnenkomerquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef krokdown het volgende:
ik heb zin om gepijpt te worden,
hallon
Ja godverquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je zou langskomen vandaag. Ik vroeg nog hoe laat enzo, maar geen reactie. Nu heb ik een heule grote pan koude macaroni staan
Maar je zei van wel..quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja godver![]()
Vandaag had ik toch helemaal geen tijd
Ja nou sorryquote:
Hoezo niet? Dus als ik een keer zin heb om te pijpen mag ik dat ook niet zeggen hier?quote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Originialiteit in de tent. Das leuk enzo.
Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heu heu Huppel wil jij mij niet adopteren?
Originaliteit ≠ puberlijke oversekstheidquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Originialiteit in de tent. Das leuk enzo.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Vanaf nu ben je mijn dochter!!
EN NU SNEL EEN HEEL WEEKEND OPZOUTEN NAAR JE VRIEND EN WAAG HET NIET OM ZWANGER THUIS TE KOMEN!!
Vanaf maandag wil ik wel weer voor je zorgen, nu heeft mama ook weekend![]()
Cheers!
Dus als ik het doe is het originaliteitquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Originaliteit ≠ puberlijke oversekstheid
* Huppelmuts geeft klibo een grootverpakking smaakjescondooms meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |