dis-MPSquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Voelde je je aangesproken DW?Ik dacht dat jij maar één persoon was hehehe.
quote:
Geen idee, ik wilde ook een keer stoer zijn en emo.giffen zonder reden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Wat? Vertel het dan in plaats van die emo.gif![]()
Niets tegen goede ska
Ohquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Geen idee, ik wilde ook een keer stoer zijn en emo.giffen zonder reden.
Nee johquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ohveel mensen denken namelijk meteen aan extreem rechtse mafketeltjes, terwijl dat helemaal niet van toepassing is
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee johWeet ik ook wel toch.
hoe zie je er nu uit? #66
Kijk mn post, is dit een terechte post of niet?
Weet ik niet, als je het hebt weet je het zelf niet tochquote:
Hahaha, truetrue. Ik ga je vanaf nu observeren. De cam is geïnstalleerd op je kamer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik niet, als je het hebt weet je het zelf niet toch
Dan duurt het sowiewo nog even voor je echt kan observeren, want ik ga zo weg en ik weet neit waar ik precies heenga.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hahaha, truetrue. Ik ga je vanaf nu observeren. De cam is geïnstalleerd op je kamer.
Ik heb ook een chip ergens geplaatst... hihihihiquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan duurt het sowiewo nog even voor je echt kan observeren, want ik ga zo weg en ik weet neit waar ik precies heenga.
Geruststellende gedachte, voor het geval ik bezopen in een goot eindigquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ook een chip ergens geplaatst... hihihihi
Wist je dat 666 de eerste 3 cijfers van mijn postcode zijn?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef LompeHork het volgende:
Wil jij DW ook volgen? SMS dan nu TRACKING AAN naar 666!
Vetquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wist je dat 666 de eerste 3 cijfers van mijn postcode zijn?
Jepquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vet![]()
Wel makkelijk te onthouden in ieder geval
Hihihihiquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geruststellende gedachte, voor het geval ik bezopen in een goot eindig
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef LompeHork het volgende:
Wil jij DW ook volgen? SMS dan nu TRACKING AAN naar 666!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die van mn pa de eerste 4 gewoonquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Echt?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die van mn pa de eerste 4 gewoon
Hooooiquote:
Je hebt DW gewoon stiekem gestalkt! Kan niet andersquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jazekerdus ik gok dat DW omgeving Arnhem woont
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:26 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Je hebt DW gewoon stiekem gestalkt! Kan niet anders
zo roll ik de goot inquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HihihihiZo roll ik!
[..]![]()
[..]Toevallig!
Kloptquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jazekerdus ik gok dat DW omgeving Arnhem woont
Serieus? Tofquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die van mn pa de eerste 4 gewoon
Tja als ze het echt willen weten googlen ze wel hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja Jan zet even nog meer informatie online.
Net als fietsen met de deur dichtquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Tja als ze het echt willen weten googlen ze wel hoor
Dat is hier vlakbij geloof ikquote:
Ach joh, dat stond al een jaar onlinequote:Op vrijdag 11 november 2011 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja Jan zet even nog meer informatie online.
quote:
Waarom bewaar je datquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach joh, dat stond al een jaar online
[..]
Ik stalk jequote:Op vrijdag 11 november 2011 16:36 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Waarom bewaar je dat![]()
Even mn vader waarschuwen dat hij in de schuilkelder moet gaan zitten
Moeten we eens zien, ik kom er zelf al niet zoveelquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jan wanneer gaan wij dan naar Heteren?
Hihihihi gaan we samen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moeten we eens zien, ik kom er zelf al niet zoveel
Ik heb daar patent op hoor.quote:
Met jouuuuu wil ik mijn vodka delenquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihihihi gaan we samen.
[..]
Ik heb daar patent op hoor.
Olgaquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Met jouuuuu wil ik mijn vodka delen [ afbeelding ]
Doe ik al op msnquote:
Foei!quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Moeten we eens zien, ik kom er zelf al niet zoveel
Oh ik doe altijd bitchen over van alles tegen Ez.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet. Ik heb je niet eens op msn, wat is hier gaande!
Haha, beter.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ik doe altijd bitchen over van alles tegen Ez.![]()
Sorry !!
Op zich wel alleen gaat ie nu snel offlinequote:
Je kan beter kippen houden, wiet verbouwen of bier brouwenquote:
Alle vier. Dat is het beste.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan beter kippen houden, wiet verbouwen of bier brouwen
Kijk, jij snapt het.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan beter kippen houden, wiet verbouwen of bier brouwen
De vrouwen houden in het kippenhok!! Verdoven met wiet en laten slepen met bier!!quote:
Jeweetzellufquote:
Alleen met de titel ben ik het al eens.quote:
Maar een vrouw die thee drinkt is toch niet erg?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:26 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alleen met de titel ben ik het al eens.
quote:
Dit was op Veronica volgens mijquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]! Was dit op Veronica of wat is die adoratie?
Whehehe, tof!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dit was op Veronica volgens mij
Lekker typisch weer
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja uhm op naar het ziekenhuis dan maar
Huh!? Sterktequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:31 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja uhm op naar het ziekenhuis dan maar
Lekker ironisch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:55 schreef Vincpod het volgende:
Buahaha 2de stuurman is zeeziekEigenlijk best wel zielig
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?(nouja, obviously
) Wat is er?
Zusje belde, ma was naar huisarts en die had haar doorgestuurd naar de spoedeisende hulpquote:
Sterkte, hopen dat het niks ernstigs is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Zusje belde, ma was naar huisarts en die had haar doorgestuurd naar de spoedeisende hulp
Ze is alweer thuisquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:31 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Sterkte, hopen dat het niks ernstigs is.
Ligt eraan, een weekend rust hadden wij ook wel leuk gevondenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ligt eraan, een weekend rust hadden wij ook wel leuk gevonden
Paar weken terug hadden we het over ma dr magere pensioentje. Had ze gezegd tegen mn broertje die toen nog 17 was dat als ze dood gaat voor hij 18 is dan krijgt hij 2 euro uitgekeerd.quote:
Kusje op je auw? Tenzij je kont auw doet!quote:
Whaha, zeer herkenbaar ditquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Paar weken terug hadden we het over ma dr magere pensioentje. Had ze gezegd tegen mn broertje die toen nog 17 was dat als ze dood gaat voor hij 18 is dan krijgt hij 2 euro uitgekeerd.
Dus ik stap die SEH kamer binnen en zeg: zo de vuurkorf staat al klaar, scheelt weer in de kosten. Je schildpadjes krijg ik en die zijn al ingepakt. Zusje krijgt de kikkers, moet ze zelf even inpakken...
Mn broertje: ja godver en ik ben nu net 3 dagen 18 dus ik krijg zelfs geen 2 euro meer![]()
Mn moeder had wel het idee dat we het erg zullen vinden als ze dood gaat
Jaa kusje op me schouderquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kusje op je auw? Tenzij je kont auw doet!
Waar ben je nu?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:52 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Whaha, zeer herkenbaar dit
[..]
Jaa kusje op me schouder![]()
Het was eigenlijk stiekem gewoon vervelend, weer opstaan en gaan zitten![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik moet van Noah zeggen dat hij in een walvis zit en je sterkte wenst
Haha dit is extra leuk omdat ik van mezelf weet dat ik hetzelfde zou doenquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:53 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Niet leuk!! Ik ben al een broekie op zeeLoop als een pinball door de gangen hier
Oowjaa shit door hun dacht ik dat het Noah was die in de walvis verdween maar het was Jonaquote:
Jeetjequote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Haha dit is extra leuk omdat ik van mezelf weet dat ik hetzelfde zou doenIk sta in een trein al niet stevig.
Heheheh.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oowjaa shit door hun dacht ik dat het Noah was die in de walvis verdween maar het was Jona
Het heeft in ieder geval wallen en leeft in de zee dus het komt in de buurtquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat moet dat nou weer voorstellen.Geen walvis hoor.
[..]
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Het heeft in ieder geval wallen en leeft in de zee dus het komt in de buurt
say whut?quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef krokdown het volgende:
ik heb zin om gepijpt te worden,
hallon
Loden pijp tegen je harses kan je krijgenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef krokdown het volgende:
hallon
ga eens lief doen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Loden pijp tegen je harses kan je krijgen
Zo te zien val je meteen na de behoefte in slaapquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:18 schreef krokdown het volgende:
[..]
ga eens lief doen.
ik meld alleen mijn behoefte hier
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zo te zien val je meteen na de behoefte in slaapje zit nu al te gapen
2quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef krokdown het volgende:
hallon
Ik ben het hier vanaf nu officieel mee eens.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Loden pijp tegen je harses kan je krijgen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben het hier vanaf nu officieel mee eens.
ligt aan jouquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval Tchocknet fail. Ik zie alleen een hele lange naam.
*shit just got real* *2 apen die elkaar aanvliegen*quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
In dat geval Tchocknet fail. Ik zie alleen een hele lange naam.
Zo ondeugend was ie niet hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:52 schreef Tchock het volgende:
Sorry Jan, ik heb niet gezegd
[ afbeelding ]
Nee geen idee was gewoon een foto van 2 elkaar bijna aanvliegende apen met de tekst 'Shit just got real' eronder toen ik googlede 'shit just got official' en dat kwam het dichtst in de buurtquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had je wel deze memes voor mij om bij te lol'en dan?
Hahahah daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:00 schreef Tchock het volgende:
Dus ik een échte shit just got official zoeken, niet te vinden. Je moet het hier mee doen.
[ afbeelding ]
Goed punt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:23 schreef krokdown het volgende:
[..]
nietes. plus ik ben puber, ik weet niks anders dan sex.
Wanneer ga je koken voor me?quote:
Goed bezig deze chick!quote:
Je zou langskomen vandaag. Ik vroeg nog hoe laat enzo, maar geen reactie. Nu heb ik een heule grote pan koude macaroni staanquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je zou langskomen vandaag. Ik vroeg nog hoe laat enzo, maar geen reactie. Nu heb ik een heule grote pan koude macaroni staan
Wat een binnenkomerquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef krokdown het volgende:
hallon
Ja godverquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:36 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je zou langskomen vandaag. Ik vroeg nog hoe laat enzo, maar geen reactie. Nu heb ik een heule grote pan koude macaroni staan
Maar je zei van wel..quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja godver![]()
Vandaag had ik toch helemaal geen tijd
Ja nou sorryquote:
Hoezo niet? Dus als ik een keer zin heb om te pijpen mag ik dat ook niet zeggen hier?quote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Originialiteit in de tent. Das leuk enzo.
Natuurlijk wel!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heu heu Huppel wil jij mij niet adopteren?
Originaliteit ≠ puberlijke oversekstheidquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:40 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Originialiteit in de tent. Das leuk enzo.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Vanaf nu ben je mijn dochter!!
EN NU SNEL EEN HEEL WEEKEND OPZOUTEN NAAR JE VRIEND EN WAAG HET NIET OM ZWANGER THUIS TE KOMEN!!
Vanaf maandag wil ik wel weer voor je zorgen, nu heeft mama ook weekend![]()
Cheers!
Dus als ik het doe is het originaliteitquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Originaliteit ≠ puberlijke oversekstheid
* Huppelmuts geeft klibo een grootverpakking smaakjescondooms meequote:
Hoi, neuken?quote:
WAT?! Geen piemels in mijn mond hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft klibo een grootverpakking smaakjescondooms mee
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Altijd, net maar even Queen opgezet, blijft toch heerlijke muziek.
Dat zei ik vroeger ook!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT?! Geen piemels in mijn mond hoor!
[..]![]()
En dan natuurlijk niet Bohemian Rhapsody, maar het nummer wat erna komt op de CD: Death on Two Legsquote:
Wat wat welk filmpje?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook!
En zonder gekheid de film filmpje heeft mijn seksleven veranderd
Lekker gek lekker anders jij!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan natuurlijk niet Bohemian Rhapsody, maar het nummer wat erna komt op de CD: Death on Two Legs
JA!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik het doe is het originaliteit
Teringquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker gek lekker anders jij!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering
Nee, Bohemian Rhapsody heb ik al veel te vaak gehoord, begon zelfs een beetje vervelend te worden
http://www.imdb.com/title/tt0113059/quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat wat welk filmpje?
[..]
Lekker gek lekker anders jij!
Ik kan het nummer echt niet luchten of zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering
Nee, Bohemian Rhapsody heb ik al veel te vaak gehoord, begon zelfs een beetje vervelend te worden
Waarschijnlijk tevergeefs, maar probeer de muppets versiequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering
Of de stripquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tevergeefs, maar probeer de muppets versieDie krijgt altijd een lach op me gezicht
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0113059/
Een film van Paul de Leeuw. Met Bob en Annie de Rooy. Bob wil scheiden omdat Annie niet wil pijpen.
SPOILER: in spoiler ter beschermingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Tchock het volgende:
Deze! Geniaal. Nog beter met de muziek er achter.Ja, die is echt geweldigSPOILER: in spoiler ter beschermingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende keer wel langskomen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou sorry![]()
Hoe kan ik het goed maken?
Die van de muppets is ook wel grappigquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh!
Maar de enige versie van Bohemian Rhapsody die leuk is, is die van de Lama's
Deal!!quote:
Tegen Den Haag aan. Is dat in de buurt genoeg?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal!!
Je woont toch wel in de buurt he
BIJ DE ZEE???quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tegen Den Haag aan. Is dat in de buurt genoeg?
Ik zit vijf minuten met de auto vanaf het strand.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BIJ DE ZEE???
Oh dan kom ik op zeker langs![]()
Ik zit in gorkum. kleine 3 kwartier rijden ofzo
Wordt ie wel viesquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zit vijf minuten met de auto vanaf het strand.
Strandquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zit vijf minuten met de auto vanaf het strand.
Doe maarquote:
Jeugdsentimentquote:
En ik geef er bijna niks meer om. Niet voor mezelf in ieder geval. Maar dat komt omdat het zo makkelijk bereikbaar is voorquote:
Echt wel. Moeders die dat gewoon draaide terwijl het nog eigenlijk niet voor mijn tedere kinderoortjes bestemd wasquote:
Ik heb 4 jaar in Emmen gewoond. Daarvoor woonde ik aan de rivier de Merwede (Sliedrecht/Gorinchem). Ik heb die jaren in Emmen de rivier en de zee (dat was ook maar half uurtje rijden voor ons) zo gemistquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:03 schreef Maringo het volgende:
[..]
En ik geef er bijna niks meer om. Niet voor mezelf in ieder geval. Maar dat komt omdat het zo makkelijk bereikbaar is voor
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Echt wel. Moeders die dat gewoon draaide terwijl het nog eigenlijk niet voor mijn tedere kinderoortjes bestemd was
Over 3 weken dus feestjequote:
Nee quotequote:
Ik heb A Night at the Opera op vinyl, probeer het naaldje altijd zo te timen dat hij begint bij Death on Two Legsquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan het nummer echt niet luchten of zienTe raar. Heb m hier liggen op vinyl single met een fout in de titel, dat is dan wel weer leuk.
Dat is sowieso leuk om te doen. Vooral bij nummers die in elkaar overlopen. En die kick als het luktquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb A Night at the Opera op vinyl, probeer het naaldje altijd zo te timen dat hij begint bij Death on Two Legs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Weet ik. Maar Maringo editte zo dat mijn post nergens meer op sloeg.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is sowieso leuk om te doen. Vooral bij nummers die in elkaar overlopen. En die kick als het luktInderdaad, heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een vrijdag.. dan kan ik niet wegquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 3 weken dus feestje![]()
Kom je ook naar ROO meet?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Inderdaad, heerlijk!
Dat geluid maakt me niet uit, ik draai toch geen CD's. Maar dat artwork inderdaad. Ik heb laatst Arcade Fire - The Suburbs gekregen op dubbelplaat, mijn god wat mooi. SchilderijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo kan je dan niet weg?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat is een vrijdag.. dan kan ik niet weg
Maar de eerstvolgende op een zaterdag kom ik wel![]()
Dat heeft er sowieso niet gestaan. Ik wilde eerst een maand, maar tis nog drie weken. Dus zoals Huppel de quote quotte, was de oude versiequote:Op vrijdag 11 november 2011 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er stond eerst 'Nog geen 3 weken 26'
Ah, mij maakt het wel een beetje uit, vind een plaat een stuk warmer klinken, vooral oudere rock klinkt dan echt heerlijk naar mijn meningquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat geluid maakt me niet uit, ik draai toch geen CD's. Maar dat artwork inderdaad. Ik heb laatst Arcade Fire - The Suburbs gekregen op dubbelplaat, mijn god wat mooi. Schilderij
Dat gekraak van een plaat geeft het ook wel iets extra'squote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, mij maakt het wel een beetje uit, vind een plaat een stuk warmer klinken, vooral oudere rock klinkt dan echt heerlijk naar mijn mening
CD's draai ik trouwens ook; maar meestal rip ik ze gewoon zodat ik ze op de PC kan afspelen
Maar inderdaad, artwork
Dat dus ook. Ik heb niet zo veel CD's (stuk of 40) maar de meeste zijn één keer gedraaidquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah, mij maakt het wel een beetje uit, vind een plaat een stuk warmer klinken, vooral oudere rock klinkt dan echt heerlijk naar mijn mening
CD's draai ik trouwens ook; maar meestal rip ik ze gewoon zodat ik ze op de PC kan afspelen
Maar inderdaad, artwork
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat gekraak van een plaat geeft het ook wel iets extra's
Mwah, ik heb dan wel weer veel CD's, zit nu over de 400 geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat dus ook. Ik heb niet zo veel CD's (stuk of 40) maar de meeste zijn één keer gedraaidBij het rippen.
Ik ben ook een muziekjunk, maar dan minstens 15 jaar jonger dan jij gok ik en armquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]Precies, vind het altijd wel knus!
[..]
Mwah, ik heb dan wel weer veel CD's, zit nu over de 400 geloof ikmaargoed, iets met muziekjunk
Nouja, ben van '84, zoveel kan het nou ook weer niet schelenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben ook een muziekjunk, maar dan minstens 15 jaar jonger dan jij gok ik en arm
Geen 15 jaar, fair enoughquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nouja, ben van '84, zoveel kan het nou ook weer niet schelen
Maargoed, ben weer even t.v. kijken.
Ja weet ik. Maar ik moest aan Hellene denken omdat je Ma Belle zong.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het was Michelle trouwens van The Beatles, niet Helene van Doe Maar. (Die ook tof is daar niet van)
Hoe oud is die?quote:
uh oh..quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben toch niet de oudste hier he
Ik vrees voor het ergste...quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben toch niet de oudste hier he
Ach ik word nog steeds maximaal 27 geschat dusquote:
Die wordt net voor Kerst twee.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe oud is die?
Een papa die zijn verantwoordelijkheid neemt![]()
Trouwen?
Maar je bent 28?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ach ik word nog steeds maximaal 27 geschat dus
De vader van mijn zoon heeft al 12 jaar niks van zich laten horenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die wordt net voor Kerst twee.
Tuurlijk neem ik mn verantwoordelijkheid. Ik heb mn slurf erin gehangen, er is een kind uitgekomen van mijn vlees en bloed. Dus doe ik er ook wat voor.
+4quote:
Ik hoop zo erg dat je geen 27 bentquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vader van mijn zoon heeft al 12 jaar niks van zich laten horen
Schandalig!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vader van mijn zoon heeft al 12 jaar niks van zich laten horen
Ik was vroeg, maar niet zo vroegquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat je geen 27 bent
Groot respect voorquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef Maringo het volgende:
[..]
Die wordt net voor Kerst twee.
Tuurlijk neem ik mn verantwoordelijkheid. Ik heb mn slurf erin gehangen, er is een kind uitgekomen van mijn vlees en bloed. Dus doe ik er ook wat voor.
Hier gedraag ik me ook gewoon heerlijk puberaalquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
Echt? Oh, nice![]()
Ik had je inderdaad niet zo oud geschat
26, maar ik vind dat leeftijd er weinig mee te maken heeft.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groot respect voorIk ben je leeftijd even kwijt, maar dat doet er weinig toe.
inderdaad jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier gedraag ik me ook gewoon heerlijk puberaal
Ben ik het absoluut niet mee eens. Maar jouw stem weegt wel zwaarder dan de mijne, dus ik geef je meteen gelijkquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef Maringo het volgende:
[..]
26, maar ik vind dat leeftijd er weinig mee te maken heeft.
Waarom weegt mijn stem nou weer zwaarder?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik het absoluut niet mee eens. Maar jouw stem weegt wel zwaarder dan de mijne, dus ik geef je meteen gelijk
Ik vind als jij oud genoeg denkt te zijn om te neuken moet je ook eventuele gevolgen dragen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben ik het absoluut niet mee eens. Maar jouw stem weegt wel zwaarder dan de mijne, dus ik geef je meteen gelijk
Omdat je een mini-jou hebt. Ik zit hier achter mijn pc maar te pratenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:27 schreef Maringo het volgende:
[..]
Waarom weegt mijn stem nou weer zwaarder?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef Tchock het volgende:
* Tchock breekt met serieuze onderwerpen
[ afbeelding ]
In mijn persoonlijke belevingen heeft leeftijd met zoveel dingen niks te maken. Het heeft meer te maken met de leeftijd waarop je het ouderlijk nest verlaat. Plus een enkel jaartje speling eh.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat je een mini-jou hebt. Ik zit hier achter mijn pc maar te praten
Zijn er voor de rest alleen maar hele zolen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:32 schreef LompeHork het volgende:
Mijn god, wat voor een halve zool hebben ze nou weer toegelaten bij the Voice of Holland
Nick of Simon?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:32 schreef LompeHork het volgende:
Mijn god, wat voor een halve zool hebben ze nou weer toegelaten bij the Voice of Holland
quote:
Zekerquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:32 schreef Maringo het volgende:
[..]
Zijn er voor de rest alleen maar hele zolen dan?
quote:
Zo ben ikquote:
Ik zuig geen puberjochiesquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:37 schreef Maringo het volgende:
[..]
Eerder in het topic wilde iemand gepijpt worden..
Jij daarentegen bent geen pubertjequote:
Hoiquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo ben ik
[..]
Ik zuig geen puberjochies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lag echt dubbelSpoiler voor mensen die serieus willen zijn enzo
![]()
Oh shit!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij daarentegen bent geen pubertje
Haatster.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen zonder foto in fobo![]()
Alleen hupsels mogen dat
Ja hallo!!quote:
Afknapper welquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef LompeHork het volgende:
Deze eindbaasDeze man moet gewoon winnen, klaar.
True dat! Irritante mensen die geen foto's in fobo's hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo!!
Als ik wil gaan hosselen dan moet ik wel fobo kunnen checken op foto's !!
Pfffquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Afknapper wel![]()
Dus wie was er nog meer geen pubertje?
Behalve huspels!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
True dat! Irritante mensen die geen foto's in fobo's hebben.![]()
![]()
Uhm neequote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Behalve huspels!!
Die mag wel een fotoloos fobo hebben
Volgen is een groot woordquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm nee![]()
Een man die dat soort meuk volgt is voor mij echt een afknapper
Toch?quote:
Smoesjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Volgen is een groot woord![]()
Ik keek alleen vanwege Nyhoff omdat hij een baas was in Prodigal Sons
Janquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:52 schreef JanPiraat het volgende:
Mensen zonder foto's in fobo![]()
behalve huppel die mag dat
Ik heb 1 foto waarvan ik vind dat ik er heel leuk en vooral lief op sta. Maar het wordt me door mensen niet in dank afgenomen als ik die in mn fobo zetquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb ook geen foto's in mn fotoboek.![]()
Ja en mijn naamtopic voor jou nog steeds niet! Teringjantje zeg!quote:
Welke?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb 1 foto waarvan ik vind dat ik er heel leuk en vooral lief op sta. Maar het wordt me door mensen niet in dank afgenomen als ik die in mn fobo zet
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en mijn naamtopic voor jou nog steeds niet! Teringjantje zeg!
DMquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja en mijn naamtopic voor jou nog steeds niet! Teringjantje zeg!
[..]
Welke?
Helaas, jij hebt mij niet op FBquote:
quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas, jij hebt mij niet op FB
Kloptquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helaas, jij hebt mij niet op FB
Zoek zequote:
Tsk!!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:00 schreef Tchock het volgende:
Niet dat ik dat zou willen verder, en dat heeft niets met jou te maken.
Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef Maringo het volgende:
Moet ik nu ook een foto op mn fotoboek posten?
Gaarne.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef Maringo het volgende:
Moet ik nu ook een foto op mn fotoboek posten?
Dat riep ik ook altijdquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Meer dat ik niet wil dat iemand op FOK! weet wie ik ben dan andersom
Ik nietquote:
Dat riep ik niet, maar nooit gedacht dat ik zoveel FOK!k(st)ers zou meeten en alles.quote:
Dit!quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik heb best wel leuke vriendschappen aan FOK! overgehouden. 1 daarvan is nog heel hecht ook
Meh, ik moet nog steeds een keer naar een meet, 2 december was hetquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Ik heb best wel leuke vriendschappen aan FOK! overgehouden. 1 daarvan is nog heel hecht ook
Geef dan gewoon opquote:
at is je FBquote:
Stevenquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, ik moet nog steeds een keer naar een meet, 2 december was heteven flink aan de zuip met Steven.
[..]
Geef dan gewoon op
Ik hou het nog even in standquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:04 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Meh, ik moet nog steeds een keer naar een meet, 2 december was heteven flink aan de zuip met Steven.
[..]
Geef dan gewoon op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |