Hoi, neuken?quote:
WAT?! Geen piemels in mijn mond hoor!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft klibo een grootverpakking smaakjescondooms mee
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Altijd, net maar even Queen opgezet, blijft toch heerlijke muziek.
Dat zei ik vroeger ook!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WAT?! Geen piemels in mijn mond hoor!
[..]![]()
En dan natuurlijk niet Bohemian Rhapsody, maar het nummer wat erna komt op de CD: Death on Two Legsquote:
Wat wat welk filmpje?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zei ik vroeger ook!
En zonder gekheid de film filmpje heeft mijn seksleven veranderd
Lekker gek lekker anders jij!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
En dan natuurlijk niet Bohemian Rhapsody, maar het nummer wat erna komt op de CD: Death on Two Legs
JA!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus als ik het doe is het originaliteit
Teringquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lekker gek lekker anders jij!
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering
Nee, Bohemian Rhapsody heb ik al veel te vaak gehoord, begon zelfs een beetje vervelend te worden
http://www.imdb.com/title/tt0113059/quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat wat welk filmpje?
[..]
Lekker gek lekker anders jij!
Ik kan het nummer echt niet luchten of zienquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering
Nee, Bohemian Rhapsody heb ik al veel te vaak gehoord, begon zelfs een beetje vervelend te worden
Waarschijnlijk tevergeefs, maar probeer de muppets versiequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Tering
Of de stripquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:52 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Waarschijnlijk tevergeefs, maar probeer de muppets versieDie krijgt altijd een lach op me gezicht
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0113059/
Een film van Paul de Leeuw. Met Bob en Annie de Rooy. Bob wil scheiden omdat Annie niet wil pijpen.
SPOILER: in spoiler ter beschermingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uhuh!quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Tchock het volgende:
Deze! Geniaal. Nog beter met de muziek er achter.Ja, die is echt geweldigSPOILER: in spoiler ter beschermingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgende keer wel langskomen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou sorry![]()
Hoe kan ik het goed maken?
Die van de muppets is ook wel grappigquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh!
Maar de enige versie van Bohemian Rhapsody die leuk is, is die van de Lama's
Deal!!quote:
Tegen Den Haag aan. Is dat in de buurt genoeg?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Deal!!
Je woont toch wel in de buurt he
BIJ DE ZEE???quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tegen Den Haag aan. Is dat in de buurt genoeg?
Ik zit vijf minuten met de auto vanaf het strand.quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BIJ DE ZEE???
Oh dan kom ik op zeker langs![]()
Ik zit in gorkum. kleine 3 kwartier rijden ofzo
Wordt ie wel viesquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:00 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zit vijf minuten met de auto vanaf het strand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |