Dat zeiden ze ook toen Bram als nieuwe Sinterklaas kwam. Tis even wennen maar denk wel dat het mee gaat vallenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:29 schreef Karina het volgende:
De nieuwe Sint gaat het nog heel moeilijk krijgen om Bram te overtreffen.
Je bent de tweede die dit zegt, ik liet die foto zien aan iemand die al een jaar of 2 niet meer geloofde, maar die zei ook: 'pfff enge Sinterklaas zeg'quote:
Dit dus en wie kent de Adrie van Oorschot Sinterklaas tegenwoordig nog? Het lijkt soms net of die nooit bestaan heeft. Hopelijk vergaat het Bram niet zoquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Dat zeiden ze ook toen Bram als nieuwe Sinterklaas kwam. Tis even wennen maar denk wel dat het mee gaat vallen
We zorgen ervoor dat dit niet gebeurt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hopelijk vergaat het Bram niet zo
Ik lag vannacht even wakker wegens een hoestbui, lurkte even op m'n telefoon en schrok me een rolberoertequote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je bent de tweede die dit zegt, ik liet die foto zien aan iemand die al een jaar of 2 niet meer geloofde, maar die zei ook: 'pfff enge Sinterklaas zeg'
Die mijter is zo modernquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[ afbeelding ]
Sinterklaas 4, Stefan de Walle
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik lag vannacht even wakker wegens een hoestbui, lurkte even op m'n telefoon en schrok me een roltberoerte
Ik denk elke keer weer dat het photoshop is, zo'n lelijke mijter.quote:
Als je dat niet bent, dan lijkt het me ook niet iets om aan te beginnen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
maar zeker wel heel kindvriendelijk.
Ik was 5 toen hij stopte, Bram is voor mij altijd de echte Sinterklaas geweest.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
@Pisces29 Toch kan ik me Adrie herinneren als serieus, misschien een beetje het type streng doch rechtvaardig. Wat minder in voor een geintje, maar zeker wel heel kindvriendelijk.
Wij zijn gezegend met de huidige tijdgeest, de sinterklazen voor Adrie hadden naast de goedheiligman ook de functie van een boeman, denk maar aan het geven van de roe of kinderen mee in de zak nemen. Ik had nog een kleurboek vroeger waarbij je 2 striptekeningen naast elkaar zag, een lief kind die kreeg cadeaus en zat bij Sinterklaas op schoot. Het andere kind was stout en kreeg een flink pak rammel van zwarte piet terwijl Sinterklaas hem woedend aankeek.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Als je dat niet bent, dan lijkt het me ook niet iets om aan te beginnen.
Hier zie je hem nog even in actie met Piet 'Baantjer' Römer:quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik was 5 toen hij stopte, Bram is voor mij altijd de echte Sinterklaas geweest.
Ik heb meteen zitten zoeken naar andere foto's van Adrie om te zien of hij enkel op deze foto wat vreemd stond
Terwijl hij dè sinterklaas is die als eerste ophield 'een boeman' te spelen en louter als kindervriend door te gaan. Bram is hierop doorgegaan, maar ik moet ook wel zeggen dat ie misschien nog iets zachter van aard was dan Adrie.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft ook al een zwaardere stem dan Bram...
Maar die foto is wel een toevalstreffer zie ik nu jaMaar ik begreep ineens waarom sommige kinderen bang voor Sinterklaas zijn
Die stem van Bram is ook gewoon prachtig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:55 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft ook al een zwaardere stem dan Bram...
Ja echt een fijne stemquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Die stem van Bram is ook gewoon prachtig.![]()
Geen gemaakte stem zoals je bij velen hebt.
Ger Smit zou ook een goede sinterklaasstem hebben denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:59 schreef Frey het volgende:
[..]
Die stem van Bram is ook gewoon prachtig.![]()
Geen gemaakte stem zoals je bij velen hebt.
"nee Johnnie, die pieten kunnen helemaal niet zuipen en nueken willen ze ook al niet, Kareltje gaat volgende keer maar mooi zelfquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hier ook maar even het sinterklaasoverzicht vanaf het begin van het televisietijdperk:
Sinterklaas 4, Stefan de Walle
[..]
Nonnekequote:Op vrijdag 11 november 2011 16:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
"nee Johnnie, die pieten kunnen helemaal niet zuipen en nueken willen ze ook al niet, Kareltje gaat volgende keer maar mooi zelfDoe je Ma de groetjes ? "
Er is overigens een flodderaflevering waarbij Johnny en Kees zwarte pieten spelen en Sjakie Sinterklaas is. Op een gegeven moment gelooft Kees dat het echt Sinterklaas is, Johnny: 'dat is toch gewoon Sjakie man'. Kees:'oh ja, dat vergeet ik steeds, stom hè'quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:28 schreef Nonneke het volgende:
[..]
"nee Johnnie, die pieten kunnen helemaal niet zuipen en nueken willen ze ook al niet, Kareltje gaat volgende keer maar mooi zelfDoe je Ma de groetjes ? "
ja die was vorige (? of afgelopen?) week nog op rtl5quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:32 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Er is overigens een flodderaflevering waarbij Johnny en Kees zwarte pieten spelen en Sjakie Sinterklaas is. Op een gegeven moment gelooft Kees dat het echt Sinterklaas is, Johnny: 'dat is toch gewoon Sjakie man'. Kees:'oh ja, dat vergeet ik steeds, stom hè'
Mijn enige punt is dat hij nog wat jong is, maar Bram is ook jonger begonnen, dus mwah.... het moet maarquote:
true, maar jammer is het welquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn enige punt is dat hij nog wat jong is, maar Bram is ook jonger begonnen, dus mwah.... het moet maar
Dat Bram gaat stoppen is nu (helaas) actueler dan ooit en ook zijn opvolging heeft inherent met hem te maken en daar gaat het hier vooral over. Ik durf te wedden dat dit topic morgen vol staat met vergelijkingen met Bram, terwijl de beste man morgen (wederom helaas) niet op televisie te zien is.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:39 schreef Frey het volgende:
Maar dit is het Bram topic.
[ afbeelding ]
RTL Zendt De Club van Sinterklaas uit 2007 uit en daar zit hij wel in.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat Bram gaat stoppen is nu (helaas) actueler dan ooit en ook zijn opvolging heeft inherent met hem te maken en daar gaat het hier vooral over. Ik durf te wedden dat dit topic morgen vol staat met vergelijkingen met Bram, terwijl de beste man morgen (wederom helaas) niet op televisie te zien is.
Ja okee, met op televisie bedoelde ik eigenlijk de intocht, maar je snapt mijn punt neem ik aanquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:45 schreef Frey het volgende:
[..]
RTL Zendt De Club van Sinterklaas uit 2007 uit en daar zit hij wel in.
Hoe is Bram in het begin ontvangen, was hij meteen al populair?quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:42 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dat Bram gaat stoppen is nu (helaas) actueler dan ooit en ook zijn opvolging heeft inherent met hem te maken en daar gaat het hier vooral over. Ik durf te wedden dat dit topic morgen vol staat met vergelijkingen met Bram, terwijl de beste man morgen (wederom helaas) niet op televisie te zien is.
Ik was toen zelf ook een kind, bovendien werd er niet zo van de daken (hmm wat klinkt dat flauw) geschreeuwd dat Sinterklaas vervangen zou worden. Media als internet en dergelijke waren er nog niet en er werd ook op televisie niet zoveel tijd aan besteed.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe is Bram in het begin ontvangen, was hij meteen al populair?
het is al een hele vooruitgang vergeleken met meiquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:26 schreef Toekito het volgende:
ik vind de mijter en baard van Sint dit jaar niet zo mooi.
Aart zal het zelf ook wel enorm jammer vinden dat Bram het niet meer doet nu.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hij wist dat vanwege de ruzie tussen Aart en Adrie, de Adrie symphatisanten en degenen die kritiek hadden op Aarts handelen er misschien wel extra op hem gelet zou worden. Maar als ik het nu terugkijk leek het ook daar al alsof hij het al jaren deed
Van Brams jaren waren de Aart-intochten voor mij echt helemaal legendarisch, vooral omdat Aart en Bram echt veel chemie samen hadden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:25 schreef Frey het volgende:
[..]
Aart zal het zelf ook wel enorm jammer vinden dat Bram het niet meer doet nu.
En geen Sinterbram in Sesamstraat, zal ook even raar zijn.
Ach dat Flodder ben je zo weer vergeten, Stefan de Walle is best een aardig acteur, die weet die 2 echt wel goed te scheiden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:20 schreef joers1 het volgende:
En dan zitten we nu mt een tokkie als Sint....Flodder.....met nota bene een nieuwe mijter (het lijkt wel een Belg zo!) #teveelgoud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |