Wat is er onwaar aan appelsap?quote:
Dat ik dat nu niet drinkquote:
Ik drink het nu ook niet. Maar dat staat ook niet in de TT?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat ik dat nu niet drink
Kloptquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik drink het nu ook niet. Maar dat staat ook niet in de TT?
quote:
No thnx, zijn 3 dingen die ik niet lekker vind, dus de combinatie lijkt me walgelijk!quote:
je vind koffie niet lekker maar zuipt wel dat vergif??quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:57 schreef NBT het volgende:
[..]
No thnx, zijn 3 dingen die ik niet lekker vind, dus de combinatie lijkt me walgelijk!
Klopt....quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je vind koffie niet lekker maar zuipt wel dat vergif??
quote:
vorige week voor het eerst gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:18 schreef NBT het volgende:
Sowieso een biertje vanavond. EN EN EN MW3Oke ik ga stiekem ook TVOH kijken.
ja, echt slecht.quote:
Wie is Luske?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week voor het eerst gekeken.
wat een waardeloos kutprogramma.
waarom doet die luske eigenlijk, die is toch al bekend..
ja enorm vet als je van dat genre houdquote:
Het werd me inderdaad aangeraden, toch maar eens proberen dan!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja enorm vet als je van dat genre houd
charly luske. gtst heaumeauquote:
Oohwww, ja die was afgelopen week, wist niet dattie bekend wasquote:
ik ken hem ook niet echt. maar in fort boyard zat hij in het gtst team geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Oohwww, ja die was afgelopen week, wist niet dattie bekend was
volgens mij niet, pas tegen 4-en dacht ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
is de rijdende rechter al geweest ?
ah oke, nog ff geduld danquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens mij niet, pas tegen 4-en dacht ik
Appelsap met uit en haring en koffie...quote:
+quote:
hoeveel krijg ik als ik um adt?quote:
mag ik hem wel eerst ff in de blender gooien?quote:
haring wel ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:32 schreef gianni61 het volgende:
moet iemand wel de appelsap aanleveren, dat heb ik nooit in huis..
quote:
is dat zo raar dan?quote:
Ik ook....quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
liever jij dan ik, ik zou gelijk over mn nek gaan
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef gianni61 het volgende:
lekker op een sneetje roggebrood
[ afbeelding ]
dat ga ik zo halen, voor as zondagquote:
Dat heb ik eergister al opquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ga ik zo halen, voor as zondag![]()
vanavond kip shoarma
Ja, dat vind ik ook.... zo vies ruiken.......quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik lust ook bijna geen vis. Afgelopen zaterdag liep ik even over de markt, langs een viskraam. Ik ging echt bijna over mijn nek, wat een stank zeg.
ik ben allergisch voor vis , zon gefrituurd lekkerbekje ziet er altijd wel lekker uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik lust ook bijna geen vis. Afgelopen zaterdag liep ik even over de markt, langs een viskraam. Ik ging echt bijna over mijn nek, wat een stank zeg.
ben geen vis hater, vind het gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef gianni61 het volgende:
vishaters
voor morgen heb ik al fladenbrood en lams-doner in huis
Mijn sterrenbeeld is Vissen en vissen in het water zijn wel mooi, maar niet op mijn bord en NEE ik ben geen vegetarierquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef gianni61 het volgende:
vishaters
voor morgen heb ik al fladenbrood en lams-doner in huis
Vind ik leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld is Vissen en vissen in het water zijn wel mooi, maar niet op mijn bord en NEE ik ben geen vegetariër
Nooooooooooooooooooo naar rome en parijs...............aaargh dat liedje weer in mijn hoofd. Bedankt.quote:
Ik draai em op een radio nuquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooo naar rome en parijs...............aaargh dat liedje weer in mijn hoofd. Bedankt.
Waarom doe je dat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik draai em op een radio nu
met deze man kan ik pratenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vis is ook nog eens erg gezond. Ik ben er gek op
HaringUitjes
Makreel
Zalm
Garnalen
Inktvis
drmquote:
Is geen vissoortquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vis is ook nog eens erg gezond. Ik ben er gek op
HaringUitjes
Makreel
Zalm
Garnalen
Inktvis
dat heb ik nog niet gehad, zou het best proberen.quote:
Vroegah toen je winkelkarretjes nog gewoon mocht meenemen kocht ik als klein kind vaak mosselen... afgelegen plekje, karretje op z'n kant, fikkie stoken, en dan mosselen roosteren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet gehad, zou het best proberen.
eigenlijk denk ik dat elk dood dier wel eetbaar is..
Mogen jullie de winkelkarretjes niet meer meenemen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Vroegah toen je winkelkarretjes nog gewoon mocht meenemen kocht ik als klein kind vaak mosselen... afgelegen plekje, karretje op z'n kant, fikkie stoken, en dan mosselen roosteren.
Klopt. Het wordt vaak met garnalen gemaakt, maar het kan ook met kip.quote:
geeft niet liefjequote:
Mag al heel lang nie meerquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Mogen jullie de winkelkarretjes niet meer meenemen?
Wat heb je gedaan dan?quote:
Welke vis zit dan in Paellaquote:
Niksquote:
ligt eraan in welke streek je bent en wie hem maakt denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke vis zit dan in PaellaEn kom niet met garnalen want dat is geen vis, maar een schaaldier.
Lees vis gewoon als seafood. Alles in de zee is vis, punt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke vis zit dan in PaellaEn kom niet met garnalen want dat is geen vis, maar een schaaldier.
Geen idee....... hier in deze regio gebeurt het nog gewoon..........quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
NiksDat geldt voor iedereen zo ver ik weet
Niemand neemt hier zn karretjes mee naar huis. Ik weet nog wel toen de konmar nog groot was dat ze kindertjes ronselden om karretjes te verzamelen. Daar kreeg je dan 10 gulden voor als je er 100 had ofzo.
Dus gebraden zeehondfilet is visquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Lees vis gewoon als seafood. Alles in de zee is vis, punt.
Kabeljauw! Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?quote:
tartaar, aardappeltjes en spruitjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef NBT het volgende:
Achja. Ik ga gewoon voor een ei met spek vanavond! Daar heb ik echt super trek in!
Oehww tartaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tartaar, aardappeltjes en spruitjes
maar spek en eieren heb ik ook nog wel in huis. maar dat vind ik geen avond eten
ik wil best met je delen hoorquote:
Halloquote:
ja, komt ze ook net als ik naar huis magquote:
oke, ben je rond 6 uur bij mij?quote:
nouja zegquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, komt ze ook net als ik naar huis mag
[..]
oke, ben je rond 6 uur bij mij?
bier of wijn?
quote:
foto weghalen..quote:
weer GMTA?quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:39 schreef utopie het volgende:
ik krijg het heet van baco, en het is vies jah
heet moet jij het krijgen van CCquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:39 schreef utopie het volgende:
ik krijg het heet van baco, en het is vies jah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
iedereen krijgt het heet van mijvideo's anders hoaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat je al daaraan denkt is niet goed schatjequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan kan ik beter Miss_Hoax heten
neen ik stuur gewoon geen videoquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat je al daaraan denkt is niet goed schatje
vanavond sta ik wel sneller in jouw regio... +/- 30 minuutjes heb ik maar nodig...quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neen ik stuur gewoon geen video
spannendquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
vanavond sta ik wel sneller in jouw regio... +/- 30 minuutjes heb ik maar nodig...
ja dat zal welquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:49 schreef m1st1g het volgende:
[..]
MK heeft zelfs mijn UI al een streepjes pak gegeven dus het klopt waarschijnlijk wel
gajedoen dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik kom alvast in de mood voor vanavond![]()
![]()
![]()
Dat is altijd zo als je ergens zin in hebtquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef utopie het volgende:
[..]
weet jij waarom het nog zo lang duurt tot het 20 nov is?!
morgen gelukkig weer een dag dichterbijquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is altijd zo als je ergens zin in hebt
Truequote:Op vrijdag 11 november 2011 18:22 schreef utopie het volgende:
[..]
morgen gelukkig weer een dag dichterbij
ik ben niet de enige die dat doet hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:40 schreef m1st1g het volgende:
pfffff op zo'n manier haal je idd 800 posts op een dag
dat zeg ik toch ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben niet de enige die dat doet hoor
ik verveel me, wil eigenlijk de kroeg in, maar de meeste vrienden zijn in maastricht, of gaan pas later naar de kroeg..quote:
mohh dan ga je later toch>quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verveel me, wil eigenlijk de kroeg in, maar de meeste vrienden zijn in maastricht, of gaan pas later naar de kroeg..
ja, maar wat moet ik nu dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mohh dan ga je later toch>
oke, ik wacht op je PMquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
it's eight 'o' clock PM, it's sexytime
Jij maakt mij altijd nieuwschierigquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik maak mensen nieuwsgierig en dan stuur ik niks, that's my game
i told you, it worksquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:00 schreef utopie het volgende:
[..]
Jij maakt mij altijd nieuwschierig
when your listening to fear.fmquote:
ik wil suikerbroodquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een twix voor je. Bewaar 'm wel
aan kids uitgedeeld?quote:
dat had je moeten filmenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
hier waren net stomme dansende Marokkanen die dom deden, ze waren 12 ofzo denk ik
gewoon weer de deur dichtgooienquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
hier waren net stomme dansende Marokkanen die dom deden, ze waren 12 ofzo denk ik
want?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ga een vrouwelijke kloon maken dan kan ik hier ook lekker mee typen onopgemerkt
done.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ga een vrouwelijke kloon maken dan kan ik hier ook lekker mee typen onopgemerkt
omyquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
stellen jullie je ff de moeilijkste blik ever voor.. ik trok m zojuist
fftjes.. het is nu al weer wegquote:
je bent altijd hawtquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fftjes.. het is nu al weer weg
Moeilijkste blikken zijn die van unox. man wat een ramp om die open te krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
stellen jullie je ff de moeilijkste blik ever voor.. ik trok m zojuist
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moeilijkste blikken zijn die van unox. man wat een ramp om die open te krijgen.
je moet die clipjes niet gebruiken. koop een goede electrische blikopener, zo doet mijn opa het ook altijdquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had mijn ex.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je moet die clipjes niet gebruiken. koop een goede electrische blikopener, zo doet mijn opa het ook altijd
wij hebben een gewone blikopener.. als je daarmee kunt omgaan, DAN ben je pas baasquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je moet die clipjes niet gebruiken. koop een goede electrische blikopener, zo doet mijn opa het ook altijd
jij hebt helemaal geen opener nodig, met je girlpowerquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wij hebben een gewone blikopener.. als je daarmee kunt omgaan, DAN ben je pas baas
ja sommige mensen kunnen dat niet en die posten dat dan op een forum. ik denk ik help hem even met een goede bejaardentip van mijn opaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wij hebben een gewone blikopener.. als je daarmee kunt omgaan, DAN ben je pas baas
Gewoon zo.. BAM!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen opener nodig, met je girlpower
met m'n puntnagels?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen opener nodig, met je girlpower
lol, omnomnomquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja sommige mensen kunnen dat niet en die posten dat dan op een forum. ik denk ik help hem even met een goede bejaardentip van mijn opa
echte bazen bijten blikken open trouwens
vampierentandjesquote:
da's voor bloed, niet voor soepquote:
Ik zal jou eens bamquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo.. BAM!
Soep tot aan het plafond.
tomaten soep, lijkt eropquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's voor bloed, niet voor soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |