ik ben niet de enige die dat doet hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:40 schreef m1st1g het volgende:
pfffff op zo'n manier haal je idd 800 posts op een dag
dat zeg ik toch ook niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben niet de enige die dat doet hoor
ik verveel me, wil eigenlijk de kroeg in, maar de meeste vrienden zijn in maastricht, of gaan pas later naar de kroeg..quote:
mohh dan ga je later toch>quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verveel me, wil eigenlijk de kroeg in, maar de meeste vrienden zijn in maastricht, of gaan pas later naar de kroeg..
ja, maar wat moet ik nu dan?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mohh dan ga je later toch>
oke, ik wacht op je PMquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
it's eight 'o' clock PM, it's sexytime
Jij maakt mij altijd nieuwschierigquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik maak mensen nieuwsgierig en dan stuur ik niks, that's my game
i told you, it worksquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:00 schreef utopie het volgende:
[..]
Jij maakt mij altijd nieuwschierig
when your listening to fear.fmquote:
ik wil suikerbroodquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:27 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een twix voor je. Bewaar 'm wel
aan kids uitgedeeld?quote:
dat had je moeten filmenquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
hier waren net stomme dansende Marokkanen die dom deden, ze waren 12 ofzo denk ik
gewoon weer de deur dichtgooienquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
hier waren net stomme dansende Marokkanen die dom deden, ze waren 12 ofzo denk ik
want?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ga een vrouwelijke kloon maken dan kan ik hier ook lekker mee typen onopgemerkt
done.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ga een vrouwelijke kloon maken dan kan ik hier ook lekker mee typen onopgemerkt
omyquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
stellen jullie je ff de moeilijkste blik ever voor.. ik trok m zojuist
fftjes.. het is nu al weer wegquote:
je bent altijd hawtquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
fftjes.. het is nu al weer weg
Moeilijkste blikken zijn die van unox. man wat een ramp om die open te krijgen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:20 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
stellen jullie je ff de moeilijkste blik ever voor.. ik trok m zojuist
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moeilijkste blikken zijn die van unox. man wat een ramp om die open te krijgen.
je moet die clipjes niet gebruiken. koop een goede electrische blikopener, zo doet mijn opa het ook altijdquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die had mijn ex.quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je moet die clipjes niet gebruiken. koop een goede electrische blikopener, zo doet mijn opa het ook altijd
wij hebben een gewone blikopener.. als je daarmee kunt omgaan, DAN ben je pas baasquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je moet die clipjes niet gebruiken. koop een goede electrische blikopener, zo doet mijn opa het ook altijd
jij hebt helemaal geen opener nodig, met je girlpowerquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wij hebben een gewone blikopener.. als je daarmee kunt omgaan, DAN ben je pas baas
ja sommige mensen kunnen dat niet en die posten dat dan op een forum. ik denk ik help hem even met een goede bejaardentip van mijn opaquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
wij hebben een gewone blikopener.. als je daarmee kunt omgaan, DAN ben je pas baas
Gewoon zo.. BAM!quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen opener nodig, met je girlpower
met m'n puntnagels?quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
jij hebt helemaal geen opener nodig, met je girlpower
lol, omnomnomquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja sommige mensen kunnen dat niet en die posten dat dan op een forum. ik denk ik help hem even met een goede bejaardentip van mijn opa
echte bazen bijten blikken open trouwens
vampierentandjesquote:
da's voor bloed, niet voor soepquote:
Ik zal jou eens bamquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon zo.. BAM!
Soep tot aan het plafond.
tomaten soep, lijkt eropquote:Op vrijdag 11 november 2011 22:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's voor bloed, niet voor soep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |