Wat is er onwaar aan appelsap?quote:
Dat ik dat nu niet drinkquote:
Ik drink het nu ook niet. Maar dat staat ook niet in de TT?quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dat ik dat nu niet drink
Kloptquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:53 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik drink het nu ook niet. Maar dat staat ook niet in de TT?
quote:
No thnx, zijn 3 dingen die ik niet lekker vind, dus de combinatie lijkt me walgelijk!quote:
je vind koffie niet lekker maar zuipt wel dat vergif??quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:57 schreef NBT het volgende:
[..]
No thnx, zijn 3 dingen die ik niet lekker vind, dus de combinatie lijkt me walgelijk!
Klopt....quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je vind koffie niet lekker maar zuipt wel dat vergif??
quote:
vorige week voor het eerst gekeken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:18 schreef NBT het volgende:
Sowieso een biertje vanavond. EN EN EN MW3Oke ik ga stiekem ook TVOH kijken.
ja, echt slecht.quote:
Wie is Luske?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vorige week voor het eerst gekeken.
wat een waardeloos kutprogramma.
waarom doet die luske eigenlijk, die is toch al bekend..
ja enorm vet als je van dat genre houdquote:
Het werd me inderdaad aangeraden, toch maar eens proberen dan!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja enorm vet als je van dat genre houd
charly luske. gtst heaumeauquote:
Oohwww, ja die was afgelopen week, wist niet dattie bekend wasquote:
ik ken hem ook niet echt. maar in fort boyard zat hij in het gtst team geloof ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Oohwww, ja die was afgelopen week, wist niet dattie bekend was
volgens mij niet, pas tegen 4-en dacht ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:24 schreef WhiteLightning het volgende:
is de rijdende rechter al geweest ?
ah oke, nog ff geduld danquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:25 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
volgens mij niet, pas tegen 4-en dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |