Appelsap met uit en haring en koffie...quote:
+quote:
hoeveel krijg ik als ik um adt?quote:
mag ik hem wel eerst ff in de blender gooien?quote:
haring wel ?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:32 schreef gianni61 het volgende:
moet iemand wel de appelsap aanleveren, dat heb ik nooit in huis..
quote:
is dat zo raar dan?quote:
Ik ook....quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:37 schreef WhiteLightning het volgende:
liever jij dan ik, ik zou gelijk over mn nek gaan
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:36 schreef gianni61 het volgende:
lekker op een sneetje roggebrood
[ afbeelding ]
dat ga ik zo halen, voor as zondagquote:
Dat heb ik eergister al opquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat ga ik zo halen, voor as zondag![]()
vanavond kip shoarma
Ja, dat vind ik ook.... zo vies ruiken.......quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik lust ook bijna geen vis. Afgelopen zaterdag liep ik even over de markt, langs een viskraam. Ik ging echt bijna over mijn nek, wat een stank zeg.
ik ben allergisch voor vis , zon gefrituurd lekkerbekje ziet er altijd wel lekker uit.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:42 schreef Bos81 het volgende:
Ik lust ook bijna geen vis. Afgelopen zaterdag liep ik even over de markt, langs een viskraam. Ik ging echt bijna over mijn nek, wat een stank zeg.
ben geen vis hater, vind het gewoon niet lekker.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef gianni61 het volgende:
vishaters
voor morgen heb ik al fladenbrood en lams-doner in huis
Mijn sterrenbeeld is Vissen en vissen in het water zijn wel mooi, maar niet op mijn bord en NEE ik ben geen vegetarierquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef gianni61 het volgende:
vishaters
voor morgen heb ik al fladenbrood en lams-doner in huis
Vind ik leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn sterrenbeeld is Vissen en vissen in het water zijn wel mooi, maar niet op mijn bord en NEE ik ben geen vegetariër
Nooooooooooooooooooo naar rome en parijs...............aaargh dat liedje weer in mijn hoofd. Bedankt.quote:
Ik draai em op een radio nuquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:49 schreef NBT het volgende:
[..]
Nooooooooooooooooooo naar rome en parijs...............aaargh dat liedje weer in mijn hoofd. Bedankt.
Waarom doe je dat.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ik draai em op een radio nu
met deze man kan ik pratenquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vis is ook nog eens erg gezond. Ik ben er gek op
HaringUitjes
Makreel
Zalm
Garnalen
Inktvis
drmquote:
Is geen vissoortquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:50 schreef WAHRHEIT het volgende:
Vis is ook nog eens erg gezond. Ik ben er gek op
HaringUitjes
Makreel
Zalm
Garnalen
Inktvis
dat heb ik nog niet gehad, zou het best proberen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |