Vroegah toen je winkelkarretjes nog gewoon mocht meenemen kocht ik als klein kind vaak mosselen... afgelegen plekje, karretje op z'n kant, fikkie stoken, en dan mosselen roosteren.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat heb ik nog niet gehad, zou het best proberen.
eigenlijk denk ik dat elk dood dier wel eetbaar is..
Mogen jullie de winkelkarretjes niet meer meenemen?quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:57 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Vroegah toen je winkelkarretjes nog gewoon mocht meenemen kocht ik als klein kind vaak mosselen... afgelegen plekje, karretje op z'n kant, fikkie stoken, en dan mosselen roosteren.
Klopt. Het wordt vaak met garnalen gemaakt, maar het kan ook met kip.quote:
geeft niet liefjequote:
Mag al heel lang nie meerquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Mogen jullie de winkelkarretjes niet meer meenemen?
Wat heb je gedaan dan?quote:
Welke vis zit dan in Paellaquote:
Niksquote:
ligt eraan in welke streek je bent en wie hem maakt denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke vis zit dan in PaellaEn kom niet met garnalen want dat is geen vis, maar een schaaldier.
Lees vis gewoon als seafood. Alles in de zee is vis, punt.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Welke vis zit dan in PaellaEn kom niet met garnalen want dat is geen vis, maar een schaaldier.
Geen idee....... hier in deze regio gebeurt het nog gewoon..........quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
NiksDat geldt voor iedereen zo ver ik weet
Niemand neemt hier zn karretjes mee naar huis. Ik weet nog wel toen de konmar nog groot was dat ze kindertjes ronselden om karretjes te verzamelen. Daar kreeg je dan 10 gulden voor als je er 100 had ofzo.
Dus gebraden zeehondfilet is visquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:02 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Lees vis gewoon als seafood. Alles in de zee is vis, punt.
Kabeljauw! Bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
waar kan ik dat kopen?quote:
tartaar, aardappeltjes en spruitjesquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:06 schreef NBT het volgende:
Achja. Ik ga gewoon voor een ei met spek vanavond! Daar heb ik echt super trek in!
Oehww tartaarquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tartaar, aardappeltjes en spruitjes
maar spek en eieren heb ik ook nog wel in huis. maar dat vind ik geen avond eten
ik wil best met je delen hoorquote:
Halloquote:
ja, komt ze ook net als ik naar huis magquote:
oke, ben je rond 6 uur bij mij?quote:
nouja zegquote:Op vrijdag 11 november 2011 16:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, komt ze ook net als ik naar huis mag
[..]
oke, ben je rond 6 uur bij mij?
bier of wijn?
quote:
foto weghalen..quote: