quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:58 schreef Cara het volgende:
Hierbij wil ik SC Veendam van harte feliciteren met de gewonnen beker in mijn Feyenoord game.
DOe je goed...post je team nu eens? Welke taktiek speel je. Ik heb Cambuur 1e seizoen na 12 wedstrijden overgenomen toen ze 18e stonden. Ben 7e geworden. DIt sizoen sta ik na 22 wedstrijden 1e met 1 punt los. ik speel nog 4-4-2. Beker lig ik er uit tegen NACquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:40 schreef Winski05 het volgende:
Zo, dat is nog eens even een verrassing. Ik mag meedoen aan de playoffs voor Europees voetbal! Waarschijnlijk omdat ik de bekerfinale verloor van FC Groningen en die club op de 7e plek is geëindigd. Normaliter spelen de nummers 5 t/m 8 om Europees Voetbal, maar dat schuift dan 1 plekje op en mag de nummer 9(Cambuur dus) meedoen. Ha! Had ik even geen rekening mee gehouden.
Eerst de tweestrijd met SC Heerenveen (waar ik in de competitie trouwens een gewéldige 5-0 overwinning op had!) en daarna de winnaar Roda JC - Feyenoord. Ach, winnen zal ik de playoffs niet, maar leuk is het wel
Mijn huidige team:quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
DOe je goed...post je team nu eens? Welke taktiek speel je. Ik heb Cambuur 1e seizoen na 12 wedstrijden overgenomen toen ze 18e stonden. Ben 7e geworden. DIt sizoen sta ik na 22 wedstrijden 1e met 1 punt los. ik speel nog 4-4-2. Beker lig ik er uit tegen NAC
Eensch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:57 schreef eywtf het volgende:
Waarom downloaden jullie andermans tactiek? Is toch juist het leukst om zelf de tactiek te bouwen, Mourinho kopieert toch ook niet alles van een andere coach??
Prima transfervrije versterking voor Feyenoord in het tweede seizoen, zeker als je ziet dat je met Feyenoord geen cent te makken hebt.quote:
Degelijk en speelt goed: Antunes van AS Roma Reserves ... heeft me 120k gekost en nu al publiekslieveling.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima transfervrije versterking voor Feyenoord in het tweede seizoen, zeker als je ziet dat je met Feyenoord geen cent te makken hebt.
Iemand die trouwens een degelijke linksback weet voor hooguit 600k. ?
Hmm Ik kan m niet vinden, helaasquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Degelijk en speelt goed: Antunes van AS Roma Reserves ... heeft me 120k gekost en nu al publiekslieveling.
[ afbeelding ]
Lucas Digne.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima transfervrije versterking voor Feyenoord in het tweede seizoen, zeker als je ziet dat je met Feyenoord geen cent te makken hebt.
Die kan ik dus ook al niet vinden.. Haalde ik met FM 2011 ook altijd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lucas Digne.Als je er vroeg bij bent. Groeit uit tot 1 v/d beste LB's van het spel.
Bruno Bertucci, Diego Calderon, Muhamed Subasic.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
En die kan ik dus ook allemaal niet vinden. Zo is het dus ook geen klote aan..quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:44 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bruno Bertucci, Diego Calderon, Muhamed Subasic.
Als je al die spelers niet kunt vinden dan kan je database toch niet op large staan? Welke landen heb je ingeladen? In FM 2012 kun je later landen en competities nog bijladen, geloof ik.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:11 schreef inZanity het volgende:
[..]
En die kan ik dus ook allemaal niet vinden. Zo is het dus ook geen klote aan..
Ik heb toch echt grote database. Verder geen landen ingeladen alleen Nederland, maar dat zou toch niet zoveel uit moeten maken? Dat bijladen kan overigens wel maar die starten dan pas 30 juni van het volgend jaar dus daar heb ik nu niks aan..quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:13 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Als je al die spelers niet kunt vinden dan kan je database toch niet op large staan? Welke landen heb je ingeladen? In FM 2012 kun je later landen en competities nog bijladen, geloof ik.
Antunes en Digne zouden in iedere database moeten zitten, denk ik zo...
Ik heb zelf altijd vrij veel landen op 'view only' aanstaan. Je kunt die competities dus niet spelen, maar wel spelers bekijken - scheelt in laadtijden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb toch echt grote database. Verder geen landen ingeladen alleen Nederland, maar dat zou toch niet zoveel uit moeten maken? Dat bijladen kan overigens wel maar die starten dan pas 30 juni van het volgend jaar dus daar heb ik nu niks aan..
Als je een nieuwe game start geen large database kiezen maar custom.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Die kan ik dus ook al niet vinden.. Haalde ik met FM 2011 ook altijd.
Ik weet net wat het is maar ik kan vet veel spelers niet vinden, ook al speel ik met grote database..
Subasic speelt in de 2e Bundesliga bij Dynamo Dresden. Die zou je toch op z'n minst moeten kunnen vinden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:17 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb toch echt grote database. Verder geen landen ingeladen alleen Nederland, maar dat zou toch niet zoveel uit moeten maken? Dat bijladen kan overigens wel maar die starten dan pas 30 juni van het volgend jaar dus daar heb ik nu niks aan..
Kijk daar heb ik wat aan, ik zal het onthouden voor m'n volgende gamequote:Op vrijdag 11 november 2011 21:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als je een nieuwe game start geen large database kiezen maar custom.
Dan van alle landen die je wil ''add players from nation'' kiezen. (bv. de ''grote'' voetballanden, en/of landen die dichtbij het land waar je gaat spelen liggen.)
Ook van de competitie(s) die je op playable zet doen trouwens, anders zitten bij de lagere divisies maar halve selecties.
Kost je wel speelsnelheid, maar de keuze in spelers wordt wel veel groter.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 22:29 schreef TheArt het volgende:
[..]
Subasic speelt in de 2e Bundesliga bij Dynamo Dresden. Die zou je toch op z'n minst moeten kunnen vinden.
Bij mij is het ook nog huilen met de pet opquote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef Pinterman het volgende:
Lastig man, team meetings
[ afbeelding ]
Heb er totaal nog geen problemen mee gehad eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 november 2011 23:32 schreef Pinterman het volgende:
Lastig man, team meetings
[ afbeelding ]
De bug valt wel mee, het enige is dat het niet in het nieuwsbericht staat dat hij al genoeg kennis heeft om een rapport uit te brengen (wat de scout dan ook doetquote:
Ik wil een lijst van 50 man en geen 3 namen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 16:31 schreef VelitoX het volgende:
[..]
De bug valt wel mee, het enige is dat het niet in het nieuwsbericht staat dat hij al genoeg kennis heeft om een rapport uit te brengen (wat de scout dan ook doet). Rest is gewoon zoals het nu hoort.
Ahja snap hetquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:34 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik wil een lijst van 50 man en geen 3 namen.
Staat er ook hoeveel koeken hij al heeft gegevenquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:37 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Ahja snap het. Jan Boskamp heeft tot nu toe 593 spelers voor me beoordeeld in centraal europa... dat is dan weer een beetje te veel van het goeie.... haha.
Dat dan net weer nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:43 schreef Thas het volgende:
[..]
Staat er ook hoeveel koeken hij al heeft gegeven?
Ghehe ik ook. Ik heb 'm persoonlijk, voor 4.8 miljoen, in San Siro gebracht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:27 schreef TJV het volgende:
Ik had El Hamdoei uit principe meteen verkocht. Oprotten met die knuppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |