quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:58 schreef Cara het volgende:
Hierbij wil ik SC Veendam van harte feliciteren met de gewonnen beker in mijn Feyenoord game.
DOe je goed...post je team nu eens? Welke taktiek speel je. Ik heb Cambuur 1e seizoen na 12 wedstrijden overgenomen toen ze 18e stonden. Ben 7e geworden. DIt sizoen sta ik na 22 wedstrijden 1e met 1 punt los. ik speel nog 4-4-2. Beker lig ik er uit tegen NACquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:40 schreef Winski05 het volgende:
Zo, dat is nog eens even een verrassing. Ik mag meedoen aan de playoffs voor Europees voetbal! Waarschijnlijk omdat ik de bekerfinale verloor van FC Groningen en die club op de 7e plek is geëindigd. Normaliter spelen de nummers 5 t/m 8 om Europees Voetbal, maar dat schuift dan 1 plekje op en mag de nummer 9(Cambuur dus) meedoen. Ha! Had ik even geen rekening mee gehouden.
Eerst de tweestrijd met SC Heerenveen (waar ik in de competitie trouwens een gewéldige 5-0 overwinning op had!) en daarna de winnaar Roda JC - Feyenoord. Ach, winnen zal ik de playoffs niet, maar leuk is het wel
Mijn huidige team:quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:37 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
DOe je goed...post je team nu eens? Welke taktiek speel je. Ik heb Cambuur 1e seizoen na 12 wedstrijden overgenomen toen ze 18e stonden. Ben 7e geworden. DIt sizoen sta ik na 22 wedstrijden 1e met 1 punt los. ik speel nog 4-4-2. Beker lig ik er uit tegen NAC
Eensch.quote:Op vrijdag 11 november 2011 14:57 schreef eywtf het volgende:
Waarom downloaden jullie andermans tactiek? Is toch juist het leukst om zelf de tactiek te bouwen, Mourinho kopieert toch ook niet alles van een andere coach??
Prima transfervrije versterking voor Feyenoord in het tweede seizoen, zeker als je ziet dat je met Feyenoord geen cent te makken hebt.quote:
Degelijk en speelt goed: Antunes van AS Roma Reserves ... heeft me 120k gekost en nu al publiekslieveling.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima transfervrije versterking voor Feyenoord in het tweede seizoen, zeker als je ziet dat je met Feyenoord geen cent te makken hebt.
Iemand die trouwens een degelijke linksback weet voor hooguit 600k. ?
Hmm Ik kan m niet vinden, helaasquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:49 schreef Sejt het volgende:
[..]
Degelijk en speelt goed: Antunes van AS Roma Reserves ... heeft me 120k gekost en nu al publiekslieveling.
[ afbeelding ]
Lucas Digne.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Prima transfervrije versterking voor Feyenoord in het tweede seizoen, zeker als je ziet dat je met Feyenoord geen cent te makken hebt.
Die kan ik dus ook al niet vinden.. Haalde ik met FM 2011 ook altijd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lucas Digne.Als je er vroeg bij bent. Groeit uit tot 1 v/d beste LB's van het spel.
Bruno Bertucci, Diego Calderon, Muhamed Subasic.quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:22 schreef inZanity het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |