Kijk 2 paginas terug.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef Hoolii het volgende:
Nog meer Geck-o fans hier?
Lekker plaatje van hem, als je t mij vraagt
Zijn andere nieuwe ook maar even toegevoegd
Goede plaat!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over Raw en duister gesproken. Fusion heeft er een nieuwe bij die dat dus blijkbaar niet doet.....
Vind de climax wel zomers, maar minder dan de nummers op het album.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
is ook nog heel erg jong als ik me niet vergis..
Voorderest:
Tuneboy - Mood to swing![]()
Dit jaar weer ouderwets veel pareltjes van saifam
Klinkt leuk maar denk dat je er (grotendeels) alleen voor staatquote:Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef Baronpilsener het volgende:
Hereng! (en dame)
We zitten inmiddels al bijna aan topicje nummer 250, lijkt me vet om voor dit topic ook en track te maken (ten ere van nummer 250). Niet dat we dit überhaupt op tijd redden, maar het gaat om het idee. Andere producers die mee willen werken, of mensen die ideeën willen inbrengen?
quote:
Deal!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Yess heb eindelijk een kamer antikraakwoning in Arnhemals iemand na Qlimax wil uitbrakken, bel maar
Deal!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Yess heb eindelijk een kamer antikraakwoning in Arnhemals iemand na Qlimax wil uitbrakken afteren, bel maar
twitter:RebirthFestival twitterde op woensdag 16-11-2011 om 20:37:34The word is out..... 7 april 2012: Rebirth Festival...check www.rebirth-festival.nl and stay tuned for updates! #RF12 reageer retweet
Volgens mij gaan ze Radical Redemption op dezelfde manier promoten als Crypsis.. Eerst een album, dan pas releases.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nog een album erbij...
@RdclRedemption wrote:Everybody prepare for my upcoming solo album: ANNIHILATE!!!! Album preview will be online on monday! #Annihilate
en de Noisecontrollers hebben million miles van Dutch master geremixed...
Nais!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:02 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.partyreviews.nl/2011/xxlerator-10-years-matrixx mijn eerste review, barst maar los qua commentaar
wel leuk dat de release al een paar dagen na de aankondiging volgtquote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nog een album erbij...
@RdclRedemption wrote:Everybody prepare for my upcoming solo album: ANNIHILATE!!!! Album preview will be online on monday! #Annihilate
Volgens mij alleen de preview-video?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
wel leuk dat de release al een paar dagen na de aankondiging volgt
Misschien kan 16m de lyrics wel schrijven, soort combinatie van Just as Easy, Sound intense City, Licht uit en Bleeding FTHSquote:Op donderdag 17 november 2011 12:42 schreef Baronpilsener het volgende:
Nog meer mensen die zin hebben mee te helpen aan een #250 track? Tot nu heb ik alleen Levitas en StM..
Wilde je een quote doen? Dan kun je toch ook gewoon op "Beantwoorden" klikkenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nais!
Wat is dat trouwens voor onzin?
De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Ja niet dus, en nu ziet mijn reactie er heel stom uit
Why?quote:
Wist ik nietquote:Op donderdag 17 november 2011 13:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wilde je een quote doen? Dan kun je toch ook gewoon op "Beantwoorden" klikken
Krijg opeens een verzoek om vrienden met hem te worden op Hyves, ik heb geen Hyvesquote:
Wil wel helpen maar kan weinig voor je betekenen denk ik. Tijd dat ik muziek maakte in FL Studio & Cubase is alweer meer dan 3 jaar geleden, en dat was ambient & trance, dus 0,0 hardstyle ervaringquote:Op donderdag 17 november 2011 12:42 schreef Baronpilsener het volgende:
Nog meer mensen die zin hebben mee te helpen aan een #250 track? Tot nu heb ik alleen Levitas en StM..
Huh? Waar?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Op facebook
2 minuten geledenPeter 'Deviate' Aldenzee
Als je nog es een verslag schrijft..... Mislukte sitdown? Mensen gingen uit zichzelf zitten hoor. Ik heb niks gezegd, heb er daarna alleen op ingehaakt. Bedankt voor het leuke verslag. Pfffffff.
Vanavond maar even verbeteren dusSubjectiviteitsfaal.
Was een PM/DM/Whatever naar mij toe van hem.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Op facebook
Als je nog es een verslag schrijft..... Mislukte sitdown? Mensen gingen uit zichzelf zitten hoor. Ik heb niks gezegd, heb er daarna alleen op ingehaakt. Bedankt voor het leuke verslag. Pfffffff.
Maar hij leest het welquote:Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Op facebook
Agreed... Achja, een negatieve beoordeling op PR is natuurlijk wel een HUUUGE smet op je carierequote:Op donderdag 17 november 2011 15:48 schreef Levitas het volgende:
Vind het eerlijk gezegd een beetje een overdreven reactie. Is een principe maar een klein detail van een verslag waarin het feest heel goed uit de bus komt
Hoorde binnen 5 sec al Theracordsquote:Op donderdag 17 november 2011 16:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre zij deze zelf heeft gemaakt.
Eenschquote:Op donderdag 17 november 2011 16:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoorde binnen 5 sec al Theracordstenminste, dat denk ik te horen.
Alleen waren de tracks van Crypsis wel een stukje interessanter tot nu toe..quote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze Radical Redemption op dezelfde manier promoten als Crypsis.. Eerst een album, dan pas releases.
Hij leest dus in ieder geval mee, zou daar maar het beste van maken.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Op facebook
Iedereen leest mee hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Alleen waren de tracks van Crypsis wel een stukje interessanter tot nu toe..
[..]
Hij leest dus in ieder geval mee, zou daar maar het beste van maken.
Wel een vet filmpje en superleuke tracksquote:
Ze komen een stuk beter tot hun recht op kleinere feestjes vind ikquote:Op donderdag 17 november 2011 19:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wel een vet filmpje en superleuke tracks![]()
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Maar Theracords is in mijn opzicht AVIO-records voobijIk krijg nu echt extreem veel zin in zaterdag. Flink housen met de Theracrew
Nou dat hoop ik niet.quote:
Top-team ook die Pieter & Syndromequote:
Jaa hieroquote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Welke FOK!kers gaan er komend weekend naar Hardnation?
Gezellig! Zie ik jou ook nog eensquote:
Idd, gaat een lekkere worden! Volgens mij ben ik nog nooit in de Dynamo geweest ... is dat wat?quote:
Bij 2-1....whahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |