quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
geen zin om bij te lezen, ook niks te melden over bezochte feestjes etc.
maar wel deze gehoord (en ja, ik luister nog steeds de AVIO Podcasts) en die blijf ik lekker vinden
Die komt me nog wel bekent voor, lekker plaatje inderdaad!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef T-Force het volgende:
Een trackje uit 2007 waar ik pas achter ben gekomen. Deze is echt zo vet. Doet me denken aan oude Alpha Twins plaatjengs
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef T-Force het volgende:
Een trackje uit 2007 waar ik pas achter ben gekomen. Deze is echt zo vet. Doet me denken aan oude Alpha Twins plaatjengs
Die melo die op 2:50 komt me bekend voor. Welke plaat ook alweer..... ? Irritant als je er niet op komt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die komt me nog wel bekent voor, lekker plaatje inderdaad!
Daarna even opgezocht wie Sebulba ook alweer was, schijnt dus 1/2 van Catatonic Overload te zijn![]()
http://www.discogs.com/artist/DJ+Sebulba?anv=Sebulba
Steet knowledge...quote:Op woensdag 16 november 2011 08:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die melo die op 2:50 komt me bekend voor. Welke plaat ook alweer..... ? Irritant als je er niet op komt.
Leuk idee, bezit zelf 0,0 produceerkennis dus kan niet meehelpen.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef Baronpilsener het volgende:
Hereng! (en dame)
We zitten inmiddels al bijna aan topicje nummer 250, lijkt me vet om voor dit topic ook en track te maken (ten ere van nummer 250). Niet dat we dit überhaupt op tijd redden, maar het gaat om het idee. Andere producers die mee willen werken, of mensen die ideeën willen inbrengen?
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Leuk idee, bezit zelf 0,0 produceerkennis dus kan niet meehelpen.
zoeen melodie van tu tu tuuuu du dum dum en dan bam bam bam bamquote:Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef Baronpilsener het volgende:
of mensen die ideeën willen inbrengen?
Ik ben druk lerende en nog zeker weten een beginner, maar meer wie weet kan ik wat betekenen met ideeën, dingen slecht uitwerken maar zodat een ander er mee verder kan ofzoquote:Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef Baronpilsener het volgende:
Hereng! (en dame)
We zitten inmiddels al bijna aan topicje nummer 250, lijkt me vet om voor dit topic ook en track te maken (ten ere van nummer 250). Niet dat we dit überhaupt op tijd redden, maar het gaat om het idee. Andere producers die mee willen werken, of mensen die ideeën willen inbrengen?
'raw-en-duister-en-hard-alleen-maar-omdat-het-moet'quote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef mstx het volgende:
[..]
zoeen melodie van tu tu tuuuu du dum dum en dan bam bam bam bam
oja en het moet raw en dark zijn
Over Raw en duister gesproken. Fusion heeft er een nieuwe bij die dat dus blijkbaar niet doet.....quote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
'raw-en-duister-en-hard-alleen-maar-omdat-het-moet'
Redelijke track, voor een nieuwkomer zeker niet slechtquote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over Raw en duister gesproken. Fusion heeft er een nieuwe bij die dat dus blijkbaar niet doet.....
is ook nog heel erg jong als ik me niet vergis..quote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef eQuaL het volgende:
Redelijke track, voor een nieuwkomer zeker niet slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |