Hij heeft 'm inderdaad niet zovaak op. Hij had hem ooit geruild op een Technofeest ofzoquote:
Nee ik ben geheelonthouder. Waar die geruchten vandaan komen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:19 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hij heeft 'm inderdaad niet zovaak op. Hij had hem ooit geruild op een Technofeest ofzo![]()
mstx, was jij nou zo dronken van baco's ofzo? Zoiets liet Sten mij zien
Ook in het kader van best-wel-jammer, neem ik aan?quote:
Nee, eigenlijk vind ik die plaat best wel tof!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ook in het kader van best-wel-jammer, neem ik aan?
BaronPilsener was erbij jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef 16meter het volgende:
Las weer een hoop negatieve reacties op de set van Theracords @ XXlerator 10 years. Was iemand erbij?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet verkeerd nee.. Het is eens wat anders dan dat "Ik wil RAWSTYLE zijn!"
Baal er altijd zo van, van die reacties. Zijn echt mensen die zich niet openstellen voor andere platenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef 16meter het volgende:
Las weer een hoop negatieve reacties op de set van Theracords @ XXlerator 10 years. Was iemand erbij?
Ik vind hem wel nice!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dan past deze erbij. Vind deze ook best OK. Melodie weet ik nog niet. Maar toch goed te doen.
Yes! Het was gewoon vet, vooral vooraan, maar je moet er van houden. Als je wildstylez, coone etc in een lineup zet, komt het grootste deel om lekker te handjeklappen, niet voor theracords. Werkt gewoon slechtquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef 16meter het volgende:
bagger manquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dan past deze erbij. Vind deze ook best OK. Melodie weet ik nog niet. Maar toch goed te doen.
jammer...quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Yes! Het was gewoon vet, vooral vooraan, maar je moet er van houden. Als je wildstylez, coone etc in een lineup zet, komt het grootste deel om lekker te handjeklappen, niet voor theracords. Werkt gewoon slecht
waar staat de tracklist?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Baal er altijd zo van, van die reacties. Zijn echt mensen die zich niet openstellen voor andere platenAls je die tracklist ziet, dan zou ik die set helemaal geweldig vinden
Gewoon een prima set, zoals je 'm had kunnen verwachten. Gaat dat simpele, kortzichtige volk hun petje te boven, helaas. Wat een droevig genre is dit aan het worden...quote:Hier is de tracklist van onze Theracords Allstars set
01. Intro
02. Geck-o - It's What We Are (Melo Edit)
03. Zatox - Fucked Up Noise Creator (Geck-o Mashup)
04. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
05. Geck-o - Dancing Machine (Reverse Banana Edit)
06. Catatonic Overload - Death Before Disco
07. Crypsis - Hit You With The Torture (Thera Mashup)
08. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
09. Tuneboy - Ombrello Maledetto
10. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
11. Dj Thera - Doggystyle
12. Geck-o - 2-1 (Jack Van Gelder Version)
13. AVIO - Destination Nowhere
14. Degos & Re-Done - Madley
15. Degos & Re-Done - Yes We Know
16. Wavolizer Meets Dj Thera & Geck-o - Two And A Half Kings
17. Catatonic Overload - Goddamn
18. Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
19. The R3bels - Pattern 2
20. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
21. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ Edit)
22. Geck-o vs Thera - Trespassing
23. Degos & Re-Done - Outside The Box
24. Wavolizer - Done
Nee dit is niks. Maar goed, van Coone hoef je ook niet veel te verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zn eerste goede solo track moet nog uitkomenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:05 schreef haakon het volgende:
Dat leek me al wel langer duidelijk toch?
Helemaal vergeten, bazenplaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:08 schreef 16meter het volgende:
had laatst nogwe;l aardige remix van de opperzits
samen met psycic funks al wel goeie nrs gemaaktquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zn eerste goede solo track moet nog uitkomen(Als die uberhaupt ooit komt)
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |