Hij heeft 'm inderdaad niet zovaak op. Hij had hem ooit geruild op een Technofeest ofzoquote:
Nee ik ben geheelonthouder. Waar die geruchten vandaan komen is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:19 schreef T-Force het volgende:
[..]
Hij heeft 'm inderdaad niet zovaak op. Hij had hem ooit geruild op een Technofeest ofzo![]()
mstx, was jij nou zo dronken van baco's ofzo? Zoiets liet Sten mij zien
Ook in het kader van best-wel-jammer, neem ik aan?quote:
Nee, eigenlijk vind ik die plaat best wel tof!quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ook in het kader van best-wel-jammer, neem ik aan?
BaronPilsener was erbij jaquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef 16meter het volgende:
Las weer een hoop negatieve reacties op de set van Theracords @ XXlerator 10 years. Was iemand erbij?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:22 schreef Levitas het volgende:
[..]
Niet verkeerd nee.. Het is eens wat anders dan dat "Ik wil RAWSTYLE zijn!"
Baal er altijd zo van, van die reacties. Zijn echt mensen die zich niet openstellen voor andere platenquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef 16meter het volgende:
Las weer een hoop negatieve reacties op de set van Theracords @ XXlerator 10 years. Was iemand erbij?
Ik vind hem wel nice!quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dan past deze erbij. Vind deze ook best OK. Melodie weet ik nog niet. Maar toch goed te doen.
Yes! Het was gewoon vet, vooral vooraan, maar je moet er van houden. Als je wildstylez, coone etc in een lineup zet, komt het grootste deel om lekker te handjeklappen, niet voor theracords. Werkt gewoon slechtquote:Op dinsdag 15 november 2011 13:50 schreef 16meter het volgende:
bagger manquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Dan past deze erbij. Vind deze ook best OK. Melodie weet ik nog niet. Maar toch goed te doen.
jammer...quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:53 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Yes! Het was gewoon vet, vooral vooraan, maar je moet er van houden. Als je wildstylez, coone etc in een lineup zet, komt het grootste deel om lekker te handjeklappen, niet voor theracords. Werkt gewoon slecht
waar staat de tracklist?quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:06 schreef T-Force het volgende:
[..]
Baal er altijd zo van, van die reacties. Zijn echt mensen die zich niet openstellen voor andere platenAls je die tracklist ziet, dan zou ik die set helemaal geweldig vinden
Gewoon een prima set, zoals je 'm had kunnen verwachten. Gaat dat simpele, kortzichtige volk hun petje te boven, helaas. Wat een droevig genre is dit aan het worden...quote:Hier is de tracklist van onze Theracords Allstars set
01. Intro
02. Geck-o - It's What We Are (Melo Edit)
03. Zatox - Fucked Up Noise Creator (Geck-o Mashup)
04. Dj Thera & Pavo - All Get Down (Again)
05. Geck-o - Dancing Machine (Reverse Banana Edit)
06. Catatonic Overload - Death Before Disco
07. Crypsis - Hit You With The Torture (Thera Mashup)
08. Geck-o & Phrantic - The Hard Way
09. Tuneboy - Ombrello Maledetto
10. Geal - Losing My Feelin' (Geck-o Remix)
11. Dj Thera - Doggystyle
12. Geck-o - 2-1 (Jack Van Gelder Version)
13. AVIO - Destination Nowhere
14. Degos & Re-Done - Madley
15. Degos & Re-Done - Yes We Know
16. Wavolizer Meets Dj Thera & Geck-o - Two And A Half Kings
17. Catatonic Overload - Goddamn
18. Zany Meets The Beholder - Do You Want Heavy
19. The R3bels - Pattern 2
20. Dj Thera vs Geck-o - Do The Happy Face
21. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ Edit)
22. Geck-o vs Thera - Trespassing
23. Degos & Re-Done - Outside The Box
24. Wavolizer - Done
Nee dit is niks. Maar goed, van Coone hoef je ook niet veel te verwachten natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Zn eerste goede solo track moet nog uitkomenquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:05 schreef haakon het volgende:
Dat leek me al wel langer duidelijk toch?
Helemaal vergeten, bazenplaatquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:08 schreef 16meter het volgende:
had laatst nogwe;l aardige remix van de opperzits
samen met psycic funks al wel goeie nrs gemaaktquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:12 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Zn eerste goede solo track moet nog uitkomen(Als die uberhaupt ooit komt)
quote:
supper mooi ,traanen in myn ogenquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:08 schreef ReMcOrE het volgende:
geen zin om bij te lezen, ook niks te melden over bezochte feestjes etc.
maar wel deze gehoord (en ja, ik luister nog steeds de AVIO Podcasts) en die blijf ik lekker vinden
Die komt me nog wel bekent voor, lekker plaatje inderdaad!quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef T-Force het volgende:
Een trackje uit 2007 waar ik pas achter ben gekomen. Deze is echt zo vet. Doet me denken aan oude Alpha Twins plaatjengs
quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:31 schreef T-Force het volgende:
Een trackje uit 2007 waar ik pas achter ben gekomen. Deze is echt zo vet. Doet me denken aan oude Alpha Twins plaatjengs
Die melo die op 2:50 komt me bekend voor. Welke plaat ook alweer..... ? Irritant als je er niet op komt.quote:Op dinsdag 15 november 2011 23:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Die komt me nog wel bekent voor, lekker plaatje inderdaad!
Daarna even opgezocht wie Sebulba ook alweer was, schijnt dus 1/2 van Catatonic Overload te zijn![]()
http://www.discogs.com/artist/DJ+Sebulba?anv=Sebulba
Steet knowledge...quote:Op woensdag 16 november 2011 08:47 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Die melo die op 2:50 komt me bekend voor. Welke plaat ook alweer..... ? Irritant als je er niet op komt.
Leuk idee, bezit zelf 0,0 produceerkennis dus kan niet meehelpen.quote:Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef Baronpilsener het volgende:
Hereng! (en dame)
We zitten inmiddels al bijna aan topicje nummer 250, lijkt me vet om voor dit topic ook en track te maken (ten ere van nummer 250). Niet dat we dit überhaupt op tijd redden, maar het gaat om het idee. Andere producers die mee willen werken, of mensen die ideeėn willen inbrengen?
quote:Op woensdag 16 november 2011 14:54 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Leuk idee, bezit zelf 0,0 produceerkennis dus kan niet meehelpen.
zoeen melodie van tu tu tuuuu du dum dum en dan bam bam bam bamquote:Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef Baronpilsener het volgende:
of mensen die ideeėn willen inbrengen?
Ik ben druk lerende en nog zeker weten een beginner, maar meer wie weet kan ik wat betekenen met ideeėn, dingen slecht uitwerken maar zodat een ander er mee verder kan ofzoquote:Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef Baronpilsener het volgende:
Hereng! (en dame)
We zitten inmiddels al bijna aan topicje nummer 250, lijkt me vet om voor dit topic ook en track te maken (ten ere van nummer 250). Niet dat we dit überhaupt op tijd redden, maar het gaat om het idee. Andere producers die mee willen werken, of mensen die ideeėn willen inbrengen?
'raw-en-duister-en-hard-alleen-maar-omdat-het-moet'quote:Op woensdag 16 november 2011 15:00 schreef mstx het volgende:
[..]
zoeen melodie van tu tu tuuuu du dum dum en dan bam bam bam bam
oja en het moet raw en dark zijn
Over Raw en duister gesproken. Fusion heeft er een nieuwe bij die dat dus blijkbaar niet doet.....quote:Op woensdag 16 november 2011 17:03 schreef 16meter het volgende:
[..]
'raw-en-duister-en-hard-alleen-maar-omdat-het-moet'
Redelijke track, voor een nieuwkomer zeker niet slechtquote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over Raw en duister gesproken. Fusion heeft er een nieuwe bij die dat dus blijkbaar niet doet.....
is ook nog heel erg jong als ik me niet vergis..quote:Op woensdag 16 november 2011 17:45 schreef eQuaL het volgende:
Redelijke track, voor een nieuwkomer zeker niet slecht
Kijk 2 paginas terug.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:11 schreef Hoolii het volgende:
Nog meer Geck-o fans hier?
Lekker plaatje van hem, als je t mij vraagt
Zijn andere nieuwe ook maar even toegevoegd
Goede plaat!quote:Op woensdag 16 november 2011 17:11 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Over Raw en duister gesproken. Fusion heeft er een nieuwe bij die dat dus blijkbaar niet doet.....
Vind de climax wel zomers, maar minder dan de nummers op het album.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:04 schreef NLS04 het volgende:
[..]
is ook nog heel erg jong als ik me niet vergis..
Voorderest:
Tuneboy - Mood to swing![]()
Dit jaar weer ouderwets veel pareltjes van saifam
Klinkt leuk maar denk dat je er (grotendeels) alleen voor staatquote:Op woensdag 16 november 2011 14:53 schreef Baronpilsener het volgende:
Hereng! (en dame)
quote:
Deal!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Yess heb eindelijk een kamer antikraakwoning in Arnhemals iemand na Qlimax wil uitbrakken, bel maar
Deal!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Yess heb eindelijk een kamer antikraakwoning in Arnhemals iemand na Qlimax wil uitbrakken afteren, bel maar
twitter:RebirthFestival twitterde op woensdag 16-11-2011 om 20:37:34The word is out..... 7 april 2012: Rebirth Festival...check www.rebirth-festival.nl and stay tuned for updates! #RF12 reageer retweet
Volgens mij gaan ze Radical Redemption op dezelfde manier promoten als Crypsis.. Eerst een album, dan pas releases.quote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nog een album erbij...
@RdclRedemption wrote:Everybody prepare for my upcoming solo album: ANNIHILATE!!!! Album preview will be online on monday! #Annihilate
en de Noisecontrollers hebben million miles van Dutch master geremixed...
Nais!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:02 schreef Baronpilsener het volgende:
http://www.partyreviews.nl/2011/xxlerator-10-years-matrixx mijn eerste review, barst maar los qua commentaar
wel leuk dat de release al een paar dagen na de aankondiging volgtquote:Op donderdag 17 november 2011 09:29 schreef Tha_Bartman het volgende:
Nog een album erbij...
@RdclRedemption wrote:Everybody prepare for my upcoming solo album: ANNIHILATE!!!! Album preview will be online on monday! #Annihilate
Volgens mij alleen de preview-video?quote:Op donderdag 17 november 2011 12:41 schreef 16meter het volgende:
[..]
wel leuk dat de release al een paar dagen na de aankondiging volgt
Misschien kan 16m de lyrics wel schrijven, soort combinatie van Just as Easy, Sound intense City, Licht uit en Bleeding FTHSquote:Op donderdag 17 november 2011 12:42 schreef Baronpilsener het volgende:
Nog meer mensen die zin hebben mee te helpen aan een #250 track? Tot nu heb ik alleen Levitas en StM..
Wilde je een quote doen? Dan kun je toch ook gewoon op "Beantwoorden" klikkenquote:Op donderdag 17 november 2011 11:54 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nais!
Wat is dat trouwens voor onzin?
De volgende HTML tags en attributen zijn toegestaan: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>
Ja niet dus, en nu ziet mijn reactie er heel stom uit
Why?quote:
Wist ik nietquote:Op donderdag 17 november 2011 13:28 schreef Levitas het volgende:
[..]
Wilde je een quote doen? Dan kun je toch ook gewoon op "Beantwoorden" klikken
Krijg opeens een verzoek om vrienden met hem te worden op Hyves, ik heb geen Hyvesquote:
Wil wel helpen maar kan weinig voor je betekenen denk ik. Tijd dat ik muziek maakte in FL Studio & Cubase is alweer meer dan 3 jaar geleden, en dat was ambient & trance, dus 0,0 hardstyle ervaringquote:Op donderdag 17 november 2011 12:42 schreef Baronpilsener het volgende:
Nog meer mensen die zin hebben mee te helpen aan een #250 track? Tot nu heb ik alleen Levitas en StM..
Huh? Waar?quote:Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Op facebook
2 minuten geledenPeter 'Deviate' Aldenzee
Als je nog es een verslag schrijft..... Mislukte sitdown? Mensen gingen uit zichzelf zitten hoor. Ik heb niks gezegd, heb er daarna alleen op ingehaakt. Bedankt voor het leuke verslag. Pfffffff.
Vanavond maar even verbeteren dusSubjectiviteitsfaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |