Was een PM/DM/Whatever naar mij toe van hem.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Op facebook
2 minuten geledenPeter 'Deviate' Aldenzee
Als je nog es een verslag schrijft..... Mislukte sitdown? Mensen gingen uit zichzelf zitten hoor. Ik heb niks gezegd, heb er daarna alleen op ingehaakt. Bedankt voor het leuke verslag. Pfffffff.
Vanavond maar even verbeteren dusSubjectiviteitsfaal.
Maar hij leest het welquote:Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Op facebook
Als je nog es een verslag schrijft..... Mislukte sitdown? Mensen gingen uit zichzelf zitten hoor. Ik heb niks gezegd, heb er daarna alleen op ingehaakt. Bedankt voor het leuke verslag. Pfffffff.
Agreed... Achja, een negatieve beoordeling op PR is natuurlijk wel een HUUUGE smet op je carierequote:Op donderdag 17 november 2011 15:48 schreef Levitas het volgende:
Vind het eerlijk gezegd een beetje een overdreven reactie. Is een principe maar een klein detail van een verslag waarin het feest heel goed uit de bus komt
Hoorde binnen 5 sec al Theracordsquote:Op donderdag 17 november 2011 16:19 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd in hoeverre zij deze zelf heeft gemaakt.
Eenschquote:Op donderdag 17 november 2011 16:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Hoorde binnen 5 sec al Theracordstenminste, dat denk ik te horen.
Alleen waren de tracks van Crypsis wel een stukje interessanter tot nu toe..quote:Op donderdag 17 november 2011 11:14 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Volgens mij gaan ze Radical Redemption op dezelfde manier promoten als Crypsis.. Eerst een album, dan pas releases.
Hij leest dus in ieder geval mee, zou daar maar het beste van maken.quote:Op donderdag 17 november 2011 14:13 schreef Baronpilsener het volgende:
Op facebook
Iedereen leest mee hoorquote:Op donderdag 17 november 2011 17:31 schreef ElDani het volgende:
[..]
Alleen waren de tracks van Crypsis wel een stukje interessanter tot nu toe..
[..]
Hij leest dus in ieder geval mee, zou daar maar het beste van maken.
Wel een vet filmpje en superleuke tracksquote:
Ze komen een stuk beter tot hun recht op kleinere feestjes vind ikquote:Op donderdag 17 november 2011 19:13 schreef T-Force het volgende:
[..]
Wel een vet filmpje en superleuke tracks![]()
Ik durf het eigenlijk niet te zeggen. Maar Theracords is in mijn opzicht AVIO-records voobijIk krijg nu echt extreem veel zin in zaterdag. Flink housen met de Theracrew
Nou dat hoop ik niet.quote:
Top-team ook die Pieter & Syndromequote:
Jaa hieroquote:Op maandag 14 november 2011 23:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Welke FOK!kers gaan er komend weekend naar Hardnation?
Gezellig! Zie ik jou ook nog eensquote:
Idd, gaat een lekkere worden! Volgens mij ben ik nog nooit in de Dynamo geweest ... is dat wat?quote:
Bij 2-1....whahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |