Ik ben over een uurtje waarschijnlijk wel weer present, ben nog niet thuisquote:
Gefeliciteerd Sirolf, voor 3fm maar ook voor jou persoonlijk natuurlijk!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Ja hoor! 3FM is de beste website in de categorie TV & Radio in de Website van het Jaar-uitreiking. Gaaf!
En daarnaast UitzendingGemist de populairste, echt een NPO-feestje dus.
Gefeliciteerd, heb je toch wel het meeste aan gewerkt, toch?quote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Ja hoor! 3FM is de beste website in de categorie TV & Radio in de Website van het Jaar-uitreiking. Gaaf!
Qua techniek ja, content en design heb ik dan weer wat minder mee... al wil ik me daar ook weleens mee bemoeien als er onhandige ideeën beginnen te onstaaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, heb je toch wel het meeste aan gewerkt, toch?![]()
Het is een nette overzichtelijk site. Enig min puntje is de mp3 speler je kan pas "skippen" als het hele mp3 is gedownload en uitzending gemist mag nu wel overstappen op Silverlight.quote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef Sirolf het volgende:
In de Serious Request-site gaan we de keuze bieden tussen HTML5/Flash en Silverlight voor het terugluisteren, leek ons een nóg mooiere oplossing. Wellicht dat we daar ook iets mee kunnen voor de normale site...quote:Op donderdag 10 november 2011 19:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het is een nette overzichtelijk site. Enig min puntje is de mp3 speler je kan pas "skippen" als het hele mp3 is gedownload en uitzending gemist mag nu wel overstappen op Silverlight.
quote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef Sirolf het volgende:
Sowieso New Kidsquote:Op donderdag 10 november 2011 19:19 schreef miieejj het volgende:
dat nieuw nieuw nr van die new kids... *zucht*
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 10 november 2011 19:41 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt alle vooroordelen die ik heb tegen brabanders worden bevestigt door deze twee programma's
Dat zijn dan ook 2 goede meetpunten.quote:Op donderdag 10 november 2011 20:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Sowieso New Kids
Je hebt nu ook dat New Chicks op RTL5. Echt alle vooroordelen die ik heb tegen brabanders worden bevestigt door deze twee programma's
Niet alle brabanders zijn dus zo?!quote:Op donderdag 10 november 2011 20:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook 2 goede meetpunten.
lol@emoticon.quote:
geil!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Ja hoi iedereen, ik ga morgen jullie station bevuilen in de Popquiz om 00:00.
Nou groetjes he.
Dat is snel geregeld, tof!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Nou groetjes he.
En zaterdag ook nog een andere 'bekende' van ons bij Timur.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Nou groetjes he.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Nou groetjes he.
Wie dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En zaterdag ook nog een andere 'bekende' van ons bij Timur.
Hans?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
En zaterdag ook nog een andere 'bekende' van ons bij Timur.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Paul-89 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
[..]Ben zo terug, even overgeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Zelfs ik zou der niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zegt wel genoeg, mijn gunst wat afzichtelijk.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Knap dat je eerst nog een post kon maken, als ik moet nekken dan gebeurt dat ook bijna directquote:
Ondanks de geile, ietwat loensende pose?quote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs ik zou der niet doen.
Dat zegt wel genoeg, mijn gunst wat afzichtelijk.
Ik ben scheel en een vent en ik kan nog geiler kijken dan dat mens.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Ondanks de geile, ietwat loensende pose?
Heeft die zeikmail van je moeder echt geholpenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:33 schreef heloef het volgende:
Nou groetjes he.
[..]Als ze bij flirt je stijf zit denk ik dat het geen flirt wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mother Applejuice.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ze bij flirt je stijf zit denk ik dat het geen flirt wordt
Scheel maakt me niets uit, ze probeert zich heel erg pittig te profileren. En je vraagt om foto-roepersquote:Op donderdag 10 november 2011 21:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben scheel en een vent en ik kan nog geiler kijken dan dat mens.
Misschien dat Twitwouter interesse heeft??quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ja goed he.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heeft die zeikmail van je moeder echt geholpen
En hij word zeker niet stijf.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:55 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bereid je maar alvast mentaal voor, voor je 't weet is 5 december weer voorbijquote:Op donderdag 10 november 2011 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dan weer wel![]()
Maar toch... Kerst
Die ellende overvalt me elk jaar weer, is geen voorbereiding tegen opgewassenquote:Op donderdag 10 november 2011 22:21 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bereid je maar alvast mentaal voor, voor je 't weet is 5 december weer voorbij
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Geen Last Christmass hoop ik?
Ik kom België niet voorbijquote:Op donderdag 10 november 2011 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ach, ik ga nog wel eens op vakantie naar Frankrijk.![]()
![]()
/
iddquote:
quote:
Werk ze!quote:
ze weten het wel te verzinnen.quote:
Klopt. Is met die MH-plaat ook wel zo.quote:Op donderdag 10 november 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
Was dat Lana Del Rey?! Die vond ik nog best om aan te horen
Die kan ik nu aanhoren, liefhebber word ik er niet van...quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Is met die MH-plaat ook wel zo.
mmm, misschien maar eens bij de MAC binnenhuppelen. ik word ook al weken lekker gemaakt als ik langs het DE-koffiehuis loop: Speculaccino.....quote:
wat een perfecte posttijd btw!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Klopt. Is met die MH-plaat ook wel zo.
Zou voor mij niet gelden als een leuke avondquote:
Ah, dan klinkt het wel gezellig ja!quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:30 schreef borisz het volgende:
Gezellige club mensen, leuke borrel. Politiek is bijzaak
.
Volgens mij heeft de Avondploeg van SlamFM behoorlijk veel fans dus wees daar niet te zeker van.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:58 schreef heloef het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)or-Gouden-RadioRing/
Die ring word dus met twee vingers in de neus voor Ekstra Weekend.
Ze verloren ook van Morgenstront dus alles kan.quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de Avondploeg van SlamFM behoorlijk veel fans dus wees daar niet te zeker van.
Tja.quote:Annemieke Schollaardt (TROS 3FM), Claudia de Breij (VARA 3FM) en Roosmarijn Reijmer (VPRO 3FM) zijn genomineerd voor de Zilveren RadioSter Vrouw, de prijs voor de beste vrouwelijke radiopresentator van het jaar. Claudia wist al vier keer eerder deze RadioSter te verzilveren.
Laat Annemieke maar winnen als het Roos maar niet wordt.quote:
Kan alles zijn dustwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 08:21:56ik laat niets los over de 3 DJs behalve dat in alle namen een 'r' voorkomt #SR11 #3FM reageer retweet
Dat is iedereen behalve Gielquote:Op vrijdag 11 november 2011 09:31 schreef Pino112 het volgende:
Kan alles zijn dustwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 08:21:56ik laat niets los over de 3 DJs behalve dat in alle namen een 'r' voorkomt #SR11 #3FM reageer retweet
.
Ging helemaal goed, tot ie begon te rappen. Gitaarwerk klonk ook fraai, lekker reggaesausje over het nummer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:58 schreef SilentChaos het volgende:
Klonk lekker inderdaad, zat muzikaal geinig in elkaar
Jammer dat ik de emotie in de stem mis vergeleken bij het origineelmaar ja, da's best lastig met covers
En Tiesto, Wijnand Speelman, Sofie vd Enk, Joey Koeijvoets, Ajouad el Miloudi en Tomas Delsingquote:
Dat zijn mensen die ik toch niet in het huis verwachttequote:Op vrijdag 11 november 2011 09:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En Tiesto, Wijnand Speelman, Sofie vd Enk, Joey Koeijvoets, Ajouad el Miloudi en Tomas Delsing
Nog 2 minuten danquote:Op vrijdag 11 november 2011 11:03 schreef SilentChaos het volgende:
11/11/11 11:11:11
Laat de wereld maar vergaan hoor
Gelukkig is Claudia indien aanwezig altijd 200% terwijl de rest blijft steken op 20%quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:07 schreef Paul-89 het volgende:
Toch knap om alweer genomineerd te zijn voor de radioring terwijl je de helft van de tijd niet eens aanwezig bent.
Zegt voldoende over de vrouwelijke radiodj's in dit land.
Ze doet het iig vol energie ja.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:08 schreef alors het volgende:
[..]
Gelukkig is Claudia indien aanwezig altijd 200% terwijl de rest blijft steken op 20%
ik vind haar wel leukquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Paul-89 het volgende:
Die Nynke voegt echt niets toe met haar twitter geneuzel.
Hele programma voegt niets toe.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:22 schreef Paul-89 het volgende:
Die Nynke voegt echt niets toe met haar twitter geneuzel.
quote:
Neuken. Kei- en keihard neuken.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:20 schreef SilentChaos het volgende:
Wel smerig die Bruce:
Hey little girl is your daddy home...
Wat is'ie van plan?
Zó!quote:
Yup, V12quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zó!![]()
Da's de Zagato toch? Bol-broekje-alert!
quote:
Hoogste nieuwkomer.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
Die gaat de top2000 wel halen dit jaar.
Waar blijft het geneuzel over voetbal dan?!quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Alors zal blij zijn, hebben we het niet over nueqen, hebben we het over auto's en andere mannendingen![]()
[
Ik heb het driekwart van de week al over voetbal, dan ga ik het er hier niet over hebben.quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar blijft het geneuzel over voetbal dan?!
Oh...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb het driekwart van de week al over voetbal, dan ga ik het er hier niet over hebben.
Toen had 't ook nog een zonnetje kunnen zijn ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:27 schreef Qunix het volgende:
Bij het tekenen van het rondje wist ik hem al.
Ik ben geen fan van voetbalquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Waar blijft het geneuzel over voetbal dan?!
twitter:OptiekvanMeer twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 15:28:52Leg je een deftige klant je vakmanschap uit, klinkt de nieuwe "hit" van Corry Konings op de achtergrond door #3fm #niet handig reageer retweet
Als dat de 3 maatstaven zijn voor het zijn van een echte kerel, dan ben ik er ook een...quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben geen fan van voetbal
Wel van geile nueqseks, dikke auto's en echte mannenmuziek![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Als dat de 3 maatstaven zijn voor het zijn van een echte kerel, dan ben ik er ook een...
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:38 schreef gerbenp het volgende:
twitter:OptiekvanMeer twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 15:28:52Leg je een deftige klant je vakmanschap uit, klinkt de nieuwe "hit" van Corry Konings op de achtergrond door #3fm #niet handig reageer retweet
quote:Op vrijdag 11 november 2011 15:43 schreef SilentChaos het volgende:
[..]![]()
![]()
Tevens zijn dat de maatstaven voor een topvrouw
![]()
![]()
En als je dan ook nog kan zeggen of een andere vrouw mooi is, dan ben je helemaal een held(in)
"Enne, ik wil mijn moeder ook even bedanken, zij heeft die pot pindakaas gekocht." Zo heel irritant vind ik em eerlijk gezegd niet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:03 schreef alors het volgende:
Ik heb de ontknoping helemaal gemist, welke was die van Calve nou dan?
Oh nee idd, ik vind eeiii love you, Plus of Bifi idd veeeel ergerquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Enne, ik wil mijn moeder ook even bedanken, zij heeft die pot pindakaas gekocht." Zo heel irritant vind ik em eerlijk gezegd niet.
Nou, wat mij betreft mogen de stembanden van die "Jeffrey" uitgerukt worden.quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
"Enne, ik wil mijn moeder ook even bedanken, zij heeft die pot pindakaas gekocht." Zo heel irritant vind ik em eerlijk gezegd niet.
nummer geblokkeerd denk ikquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:16 schreef Paul-89 het volgende:
Waar blijft dat promotie wijf met dat feest.
Manwijf sowiesoquote:Op vrijdag 11 november 2011 17:18 schreef CindieY het volgende:
Kolere, is dat niet gewoon een vent ofzo?
twitter:TwitWouter twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 17:57:06@coenensander Hahaha! Fijn weekend
#HOITJES! reageer retweet
dat dus. wat een intens irritant choleraschepseltje is dat!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft mogen de stembanden van die "Jeffrey" uitgerukt worden.
zelfportret?quote:
en dat ben jij nietquote:
ik ga vanavond weer lekker Shandy drinkenquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:24 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nein.
Ik sta bekend als Paultje Shandy.
neeeeeeeeeeeeee, bederf de illusie nou niet!quote:
Dat moet soms kunnenquote:Op woensdag 9 november 2011 23:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Die leugen zou me iets te grof zijn
quote:Op vrijdag 11 november 2011 18:57 schreef 3rdRock het volgende:
nou, ik zit er weer klaar voor. 12 uur lang jolijt op de straalpaal![]()
fap fap faptwitter:bartjancune twitterde op vrijdag 11-11-2011 om 19:08:18Fijn weekend! Ik ga tot woensdag in een dampende sauna liggen. Dan meld ik mij weer. BYE BYE. reageer retweet
Ja maar hij deed iets leuksquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:05 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze schakelen toch altijd op de cam naar de nieuwslezer op 3FM?>
jahoorquote:
Ik zit bij Stenders he, dat je het weet.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heloef
Met mij wel hoor, met jou?
Hopelijk gaande macaroniawards naar de commercielen.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zie net dat de Radioring een PO onderonsje is dus
misschien mag je wel de nieuwe Freek worden!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit bij Stenders he, dat je het weet.
Gaat lekker man.
Heel goed en straks nog beter.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Prima, verveel me eigen dood. En hoe is die sfeer daar?
Ik ben wel knapper dan Freek.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
misschien mag je wel de nieuwe Freek worden!
Jup.quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:18 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je zit toch in de popquiz hé?. Wellicht morgen overdag even terugluisteren/kijken.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
kut. ik hoor kinderen...vlug de lamp uit gedaan...
succes!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:19 schreef heloef het volgende:
Ik ga mij eens opfrissen en geschikte kleding uitzoeken.
Tschuss!
Webcam, checken, 0:00.quote:
ja die kandidaten staat altijd in het uiterste hoekje van een donkere studioquote:
Rock jonge, ga naar de deur en geef die kids een blikje Shandy!quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
weekend!
damn, in het donker typen is lastig....
ik heb maar 2 blikjes....quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:21 schreef alors het volgende:
[..]
Rock jonge, ga naar de deur en geef die kids een blikje Shandy!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |